Wady i zalety

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
mlody11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: wt paź 09, 2007 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa -> Łomianki

Wady i zalety

Post autor: mlody11 » śr paź 17, 2007 7:12 pm

Witam. Czy własciciele PAjero mogą mi powiedziec jakie są wady i zalety tych samochodów , i na co zwrócic uwage przy zakupie .
Mercury Villager ->3.0 L -> 200 KM ->1996 rok :D

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » śr paź 17, 2007 7:17 pm

jakie pajero? jakie roczniki?
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » śr paź 17, 2007 7:21 pm

Same zalety i wady :)21
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » śr paź 17, 2007 7:26 pm

jezeli juz zdecydowales si ena pajero to sa same zalety :D a wady nawet jak sa to praktycznie nikt o nich nie mowi :D
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

powa

Post autor: powa » śr paź 17, 2007 7:31 pm

Samochód o nazwie Mitsubishi Pajero to kilka różnych modeli samochodów z wieloma typami silników. Może uchylisz rąbka tajemnicy i napiszesz którą Pojarkę masz na myśli.

Zresztą potwierdzam słowa przedmówców -> same zalety i najważniejsze: Miśki się nie psują!!

:)21

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » śr paź 17, 2007 7:34 pm

wady :o w Pajero ? Słyszałem o jednej , że nazwę Mitsubishi trudno wymówić :)21

Awatar użytkownika
Gerappa
Posty: 397
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
Kontaktowanie:

Post autor: Gerappa » śr paź 17, 2007 7:41 pm

:)21 i tak nikt do końca prawdy nie powie , kazdy chwali swoje
Najlepiej kupic i na własnej skórze sie przekonac - żartuje :)20

Kupuj chłopie , kupuj - będzie nas więcej :)23
Mitsubishi Pajero 2,8 TDI
... nie ma mocnych , a Misiek jest !

http://www.bokserywpotrzebie.pl/

powa

Post autor: powa » śr paź 17, 2007 7:48 pm

Gerappa pisze::)21 i tak nikt do końca prawdy nie powie...
a cyganka ??

:)21

Awatar użytkownika
mlody11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: wt paź 09, 2007 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa -> Łomianki

Post autor: mlody11 » śr paź 17, 2007 8:22 pm

a wiec myślałem o 1985-1990 . A silnik 2,3 TDi lub 2,5 Tdi . Raczej w wersji krótkiej.
Mercury Villager ->3.0 L -> 200 KM ->1996 rok :D

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr paź 17, 2007 8:36 pm

Ten pierwszy to chyba nie byl uturbiony...
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
mlody11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: wt paź 09, 2007 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa -> Łomianki

Post autor: mlody11 » śr paź 17, 2007 8:41 pm

ernil pisze:Ten pierwszy to chyba nie byl uturbiony...
Wydaje mi sie ze widzialem taki na alle(dro)go.pl , aczkolwiek moglem sie pomylic , wtedy zostaje 2,5 ...

Zastanawiam sie pomiedzy Pajero , patrolem a Toyotą LC . Moze jakies rady ?
Mercury Villager ->3.0 L -> 200 KM ->1996 rok :D

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr paź 17, 2007 8:42 pm

Patrol :)21

Zalezy do czego tego auta zamierzasz uzywac.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
mlody11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: wt paź 09, 2007 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa -> Łomianki

Post autor: mlody11 » śr paź 17, 2007 8:50 pm

ernil pisze:Patrol :)21

Zalezy do czego tego auta zamierzasz uzywac.
Do jazdy głównie po miescie , no i oczywiscie w jakims trerenie ;p
Mercury Villager ->3.0 L -> 200 KM ->1996 rok :D

powa

Post autor: powa » śr paź 17, 2007 9:03 pm

Do takich celów akurat Pajero się dobrze nada. Szukaj egzemplarzy po 89 roku(na sprężynach z tyłu) z silnikami 2.5TD lub 3.0V6. Inne wersje Pajero I sobie odpuść.

Awatar użytkownika
mlody11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: wt paź 09, 2007 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa -> Łomianki

Post autor: mlody11 » śr paź 17, 2007 9:14 pm

ok , jeszcze mnie patrol 160 kusi :)
Mercury Villager ->3.0 L -> 200 KM ->1996 rok :D

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Post autor: poreb » śr paź 17, 2007 9:32 pm

wybierz misia :D jak juz napisal kolega bedzie nas wiecej :D a parcha sobie odpusc :D ciezkie to pali duzo same wady :D a misie to misie :D i jak to ma kolezanka kasia w sygnaturze maja slodkie pysie :D
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr paź 17, 2007 9:37 pm

Ale Misie sie nie psujom, a K160 owszem... :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

powa

Post autor: powa » śr paź 17, 2007 9:38 pm

mlody11 pisze:ok , jeszcze mnie patrol 160 kusi :)
do miasta taki kredens jest wprost wymarzony :)21 , weź się najpierw przejedź tą kuszącą 160tką a później pogadamy :)21

Awatar użytkownika
mlody11
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 26
Rejestracja: wt paź 09, 2007 8:21 pm
Lokalizacja: Warszawa -> Łomianki

Post autor: mlody11 » śr paź 17, 2007 9:40 pm

no własnie ... w 160 to jak w czołgu xD yo jest własnie wielki -
Mercury Villager ->3.0 L -> 200 KM ->1996 rok :D

Awatar użytkownika
fotam
 
 
Posty: 168
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 9:07 am
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: fotam » śr paź 17, 2007 10:05 pm

ernil pisze:Ten pierwszy to chyba nie byl uturbiony...
Ten pierwszy i owszem był uturbiony. Wiem bo posiadam :)22
Za to na pewno nie był intercoolerowany :)21
Terrano 2,7TDI 98'
było Pajero 2,3TD 87'

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Post autor: ernil » śr paź 17, 2007 10:08 pm

No i znowu wyszlo na to, ze niewiele wiem... :)21
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
slavomiros
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 24, 2007 6:48 pm
Lokalizacja: w-wa wola

Post autor: slavomiros » śr paź 17, 2007 10:11 pm

Tak, jak piszą: jeśli I generacja, to raczej końcówka produkcji - tył na sprężynach.
Zady:
* nazwa :lol: - dowiedz się co w potocznym hiszpańskim oznacza "pajero"; z tego powodu w niektórych krajach sprzedawany jest pod nazwą Montero lub Shogun
* zwróć uwagę na ramę - lubi sobie porządnie zardzewieć
* mały skok przedniego zawieszenia
* delikatnie przednie zawieszenie
* zdarzają się problemy ze skrzyniami biegów
* automatyczne sprzęgi piast - dość łatwo popsuć - sprawdzić, czy nie zaspawane - jazda na zaspawanych nie jest zdrowa - minister ostrzega
* bardzo mizerna oferta akcesoriów - trzeba rzeźbić
* ciężko wsiąść do tyłu (krótki)

Walety:
* pali mniej niż Parchol :D
* lżejszy od Parchola
* bardziej zwrotny (krótki)
* yyy...
* dość tani w zakupie
* nieźle robi w terenie, oczywiście nie na standardowych oponach
* jak zawieszenie nie jest klapnięte, to bez liftu wchodzą kapcie 32", a 31" to z palcem w ...

Na podst. mojego krótkiego doświadczenia z tym samochodem to chyba tyle.
zakamuflowana opcja kielecka

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr paź 17, 2007 10:24 pm

slavomiros pisze:Tak, jak piszą: jeśli I generacja, to raczej końcówka produkcji - tył na sprężynach.
Zady:
zaspawane - jazda na zaspawanych nie jest zdrowa - minister ostrzega
* bardzo mizerna oferta akcesoriów - trzeba rzeźbić* ciężko wsiąść do tyłu (krótki)

Walety:
* pali mniej niż Parchol :D
* lżejszy od Parchola
* bardziej zwrotny (krótki)
* yyy...
* dość tani w zakupie
* nieźle robi w terenie, oczywiście nie na standardowych oponach
* jak zawieszenie nie jest klapnięte, to bez liftu wchodzą kapcie 32", a 31" to z palcem w ...

Na podst. mojego krótkiego doświadczenia z tym samochodem to chyba tyle.

Widać kolego że miska masz krótko, szpeje są tylko nikt do nas tego nie sprowadza i nie trzyma na stanie, na zaówienie masz wsio co dusza zapragnie

co do drugiego stwierdzenia to sie zgadzam

a koledze to polecam się rozejrzeć za II genereacją z SS (brak sprzęgiełek w piastach, oraz w standardzie 100% blokada tyłu), cena SS i Easy jest praktycznie taka sama, odradzam motor 2,3 w I generacji, jak i 2,6 benzyne

a co do tego czy misiek daje rade zobaczcie na wyniki Pucharu Offroad, gdzie nasz forumowy kolega praktycznie seryjnym miśkiem całkiem nieźle pomyka mimo że jechał chyba tylko 2 czy 3 rundy i zawsze w samej czołówce (niestatdardowo ma: amorek skrętu, drązki skrętne TJM+100Kg, lift budy, przedni zderzak zamoróbke tak jak i przednia blache osłonową, dodam tylko że pomuka awtomatem i nawet opony ma tylko troche nieseryjne BFG MT 32x10,5R15)
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw paź 18, 2007 6:26 am

Skoro to ma być Twoje pierwsze 4x4 to kup auto które Ci sie podoba tak po prostu wizualnie. Kup to auto w dobrymstanie technicznym żeby Cię cieszyło.Dopiero na bazie własnych doświadczeń poznasz wady i zalety auta terenowego rozwiązań technicznych. Nie ma złych aut, nie ma idealnych, nie ma aut pozbawionych wad. Do nie wątpliwych zalet aut terenowych które wymieniłeś trzeba zaliczyć ich pochodzenie Japania. Made in Japan a to syniom jakości :)2 - nie mylić z autami japońskimi made EU

BTW Ja mam Pajero juz 5 rok -jestem zadowlony, uwielbiam to auto czy kupiłbym dzis za 40 tys drugie Pajero ?? Nie, zdecydowanie nie. Jak widzisz do pewnych przemyślen musisz dojść sam :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Gifter
 
 
Posty: 241
Rejestracja: ndz wrz 22, 2002 3:02 pm
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontaktowanie:

Post autor: Gifter » czw paź 18, 2007 9:25 am

Jesli chodzi o wady generacji 1 to jest tylko jedna i to fabryczna

- cieknące wspomaganie układu kierowniczego (praktycznie w kazdym pajero do 90 roku z tej serii są wycieki ktore sie usuwa i wracaja)

Zalety? duziooo :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość