Dostęp do mechanizmu wycieraczek Pajero I

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
jacekz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 2:42 pm
Lokalizacja: pow. Pruszków

Dostęp do mechanizmu wycieraczek Pajero I

Post autor: jacekz » sob paź 20, 2007 4:48 pm

Witajcie,
Dawno nie pisałem, bom zarobiony na projekcie wdrożenia HRa.
Ale mam problem z wycieraczkami. Ogolnie elektryka jest w porządku, silnik i przekładnia też ale blokuje mi się na prawej wycieraczce tak, ze jak jest opuszczona, leży na szybie to nie ma siły ruszyć. Jak ją uniosę działa jak burza.
Zauważyłem że jest na niej luz, tzn. da się ręcznie ją przekręcać niezależnie od drugiej, tej przed kierowcą.
Odnoszę wrażenie, że korba się jakoś rozłączyła z trzpieniem.
Moje pytanie jest jak się dobrać do tego trzpienia przed pasażerem i całego mechanizmu w podszybiu? ani od strony komory silnika ani od kabiny jakos tego nie widzę.
Pozdrawiam.

PS. jak na razie przy każdym tankowaniu wychodzi mi sapalanie ok 10l/100. tak wiec te 8.6 to byl wynik b. ostrożnej jazdy kiedy jeszcze słabo czułem ten samochód i nie wiedziałem czy mi zaraz cos nie odpadnie.
10.04.2007 stałem sie posiadaczem Pajero I 1990, 2,5 TD, Long, manual

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » sob paź 20, 2007 5:29 pm

Odkręcasz silniczek wycieraczek, wyciągasz go, zaciągasz pióra, odkręcasz nakrętki na czpieniach wycieraczek, teraz trzy śruby wokół tych czpieni i przez otwór który powstał po wyciągnięciu silniczka wyciągasz cały mechanizm.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pn paź 22, 2007 8:34 am

a ręce trzeba mieć jak ginekolog
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
ArturS
 
 
Posty: 210
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:08 pm
Lokalizacja: Żary

Post autor: ArturS » pn paź 22, 2007 9:00 am

Za akumulatorem pod wytłumieniem jest zaślepka. Przygotowane do wersji z kierą po prawej stronie.
3.0 V6 +Ironman

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość