Witajcie,
Dawno nie pisałem, bom zarobiony na projekcie wdrożenia HRa.
Ale mam problem z wycieraczkami. Ogolnie elektryka jest w porządku, silnik i przekładnia też ale blokuje mi się na prawej wycieraczce tak, ze jak jest opuszczona, leży na szybie to nie ma siły ruszyć. Jak ją uniosę działa jak burza.
Zauważyłem że jest na niej luz, tzn. da się ręcznie ją przekręcać niezależnie od drugiej, tej przed kierowcą.
Odnoszę wrażenie, że korba się jakoś rozłączyła z trzpieniem.
Moje pytanie jest jak się dobrać do tego trzpienia przed pasażerem i całego mechanizmu w podszybiu? ani od strony komory silnika ani od kabiny jakos tego nie widzę.
Pozdrawiam.
PS. jak na razie przy każdym tankowaniu wychodzi mi sapalanie ok 10l/100. tak wiec te 8.6 to byl wynik b. ostrożnej jazdy kiedy jeszcze słabo czułem ten samochód i nie wiedziałem czy mi zaraz cos nie odpadnie.
Dostęp do mechanizmu wycieraczek Pajero I
Moderator: Kosiarz
- jacekz
- jestem tu nowy...
- Posty: 25
- Rejestracja: sob kwie 14, 2007 2:42 pm
- Lokalizacja: pow. Pruszków
Dostęp do mechanizmu wycieraczek Pajero I
10.04.2007 stałem sie posiadaczem Pajero I 1990, 2,5 TD, Long, manual
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość