No i oczywiscie jak zawsze jest jakis problem

Po pierwsze wisko - caly czas chodzi, jak silnik sie zagrzeje chodzi szybciej ale mimo wszystko caly czas chodzi dosc szybko. Po zagrzaniu silnika da sie je obrocic reka (jest minimalny opor)
Nowy plyn chlodniczy i chlodnica, a sprawa wyglada tak.
Przewod gorny cieply, dolny zimny. Ogrzewanie dziala, czyli uklad odpowietrzony...
Wskazowka temperatury jest w miejscu w ktorym powinna byc, samochod ani sie nie studzi, ani nie przegrzewa podczas jazdy (przejechalem 20 km). Ale dolna rura od chlodnicy caly czas jest zimna...
O co moze chodzic? Padniety termostat (zamkniety) - ale wtedy silnik powinien sie przegrzewac (ogrzewanie jadac mialem wylaczone).
Podpowiedzcie bo nie wiem do czego pierwsze wlozyc lapy.
Aha i jak zdecyduje sie, zeby usunac wisko i wlozyc wentylator elektryczny, to chcialem w rure (dola czy gorna?) wlozy czujnik temperatury i moje pytanie jest takie: jaka ma byc temp zalaczania tego czujnika? Jak to najlepiej zrobic i sposkladac?
Dzieki za pomoc i sorka za to jak pisze, ale jakos nie moge zebrac mysli...