jakie koszty naprawy

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Daroll
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 3:15 pm

jakie koszty naprawy

Post autor: Daroll » pn lis 19, 2007 12:31 am

Mam pytanie jakie koszty naprawy moga tu mnei zaskoczyc i czy jest to oplacalna naprawa?

auto jest z 2000 roku 130przebieg ale moc 99KM:(
i pytanie ile ma na haku takie auto

http://www.upimg.eu/show.php?p=3233

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » pn lis 19, 2007 2:16 am

czy jest to oplacalna naprawa zalezy od ceny samochodu. Ogolnie ciezko bedzie i napewno tez drogo - oprocz skomplikowanej blacharki to tylni most, mocno przestawiona geometria...

wg mnie sie nie oplaca, chyba ze cena naprawde doskonala...

a co do haka - z hamulcem pewnie ze 2tony, bez hamulca pewnie 800kg
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pn lis 19, 2007 7:21 am

To nie jest nic poważnego, koło raczej nie dostało mocno, Ale jednak trzeba ocenić na miejscu.
Koszt naprawy nie powinien przekroczyć 6 tyś. z lakierowaniem tych dwóch elementów.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Daroll
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 3:15 pm

Post autor: Daroll » pn lis 19, 2007 9:04 am

cena auta to 7tys euro ale wlasnie na haku za malo te 2tys kg :-?

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Post autor: goszen » pn lis 19, 2007 10:49 am

Daroll pisze:cena auta to 7tys euro ale wlasnie na haku za malo te 2tys kg :-?
On nie mam haka na fotce, ale oryginalny ma 3300 kg
GG 3597101 tel. 602-673-905

Daroll
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 3:15 pm

Post autor: Daroll » pn lis 19, 2007 2:24 pm

bo caly zcas mam dylemat czy takjie auto czy nissan patrol GR ale tam sie sypia te silniki :evil: wiec niewiem juz co zrobic a dobre pajero jest drogie jak cholera :cry: co radzicie?

ja mysle osobiscie ze marka lepsza i jakos nie slysze ze motory w pajero sie sypia

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn lis 19, 2007 3:09 pm

Daroll pisze:bo caly zcas mam dylemat czy takjie auto czy nissan patrol GR ale tam sie sypia te silniki :evil: wiec niewiem juz co zrobic a dobre pajero jest drogie jak cholera :cry: co radzicie?
zmien sposób myślenia o autach 8)

Moim zdaniem jakiekolwiek porównywanie Pajero III z Patrolem Y61 to nie porozumienie. Te auta maja jedną wspólna cechę są duże i drogie ale są z dwóch różnych bajek. W przeciwieństwie do swojego 3 konkurenta ( pozycjonowanego w tej samej klasie ) czyli Toyota J120 auto niczego nie udają i nie mają rozdwojenia jaźni.. Pajero to prawdziwy dupowóz a Patrol to prawdziwe auto terenowe.
Daroll pisze: ja mysle osobiscie ze marka lepsza i jakos nie slysze ze motory w pajero sie sypia
nie ma lepszych marek 8) A motory dizla z camon raill wszytskie sie sypia i daleko im do taniości :wink: w utrzymaniu i serwsiowaniu ich.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Dyzek
 
 
Posty: 269
Rejestracja: śr sty 31, 2007 7:37 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Dyzek » pn lis 19, 2007 3:55 pm

KrzysiekP Wysłany: Pon Lis 19, 2007 2:16 am Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

a co do haka - z hamulcem pewnie ze 2tony, bez hamulca pewnie 800kg


:o
coś Ci sie pomieszało bez hamulca max 750 kg, a z hamulcem określa tabliczka znamionowa pojazdu, ale nie więcej niż DCM pojazdu.
Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » pn lis 19, 2007 4:08 pm

Dyzek pisze:KrzysiekP Wysłany: Pon Lis 19, 2007 2:16 am Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

a co do haka - z hamulcem pewnie ze 2tony, bez hamulca pewnie 800kg


:o
coś Ci sie pomieszało bez hamulca max 750 kg, a z hamulcem określa tabliczka znamionowa pojazdu, ale nie więcej niż DCM pojazdu.
no to blisko bylem przeciez :)21
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: jakie koszty naprawy

Post autor: LR_Olek » wt lis 20, 2007 8:20 am

on tak sobie "jezdzi" :o

jakim cudem zaparkowal na srodku asfaltowej uliczki do zdjecia?

powa

Post autor: powa » wt lis 20, 2007 9:21 am

Daroll pisze:bo caly zcas mam dylemat czy takjie auto czy nissan patrol GR ale tam sie sypia te silniki :evil: wiec niewiem juz co zrobic a dobre pajero jest drogie jak cholera :cry: co radzicie?

ja mysle osobiscie ze marka lepsza i jakos nie slysze ze motory w pajero sie sypia
kup sobie porządnego, niebitego i wypasionego miśka z końcówki produkcji wcześniejszego modelu czyli V20 z silnikiem 2.8TD lub 3.0V6 benzyniaka. Będziesz zadowolony a zapłacisz pewnie troszkę mniej. Ewentualną nadwyżkę wpakuj w porządne zawieszenie.

Naprawa takiego strzału nie jest jakaś kosmicznie skomplikowana, ale jest spora szansa na niedomykanie się drzwi, gwizdy wiatru i korozję w okolicy strzału. Już coś takiego kiedyś przerabiałem niestety... :evil:

Daroll
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 3:15 pm

Post autor: Daroll » wt lis 20, 2007 8:21 pm

jaki to jest rcznik o ktorym piszesz?/ z konca rocznika?/ benzyna nie wchodzi w gre/koszty/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości