jakie koszty naprawy
Moderator: Kosiarz
jakie koszty naprawy
Mam pytanie jakie koszty naprawy moga tu mnei zaskoczyc i czy jest to oplacalna naprawa?
auto jest z 2000 roku 130przebieg ale moc 99KM:(
i pytanie ile ma na haku takie auto
http://www.upimg.eu/show.php?p=3233
auto jest z 2000 roku 130przebieg ale moc 99KM:(
i pytanie ile ma na haku takie auto
http://www.upimg.eu/show.php?p=3233
czy jest to oplacalna naprawa zalezy od ceny samochodu. Ogolnie ciezko bedzie i napewno tez drogo - oprocz skomplikowanej blacharki to tylni most, mocno przestawiona geometria...
wg mnie sie nie oplaca, chyba ze cena naprawde doskonala...
a co do haka - z hamulcem pewnie ze 2tony, bez hamulca pewnie 800kg
wg mnie sie nie oplaca, chyba ze cena naprawde doskonala...
a co do haka - z hamulcem pewnie ze 2tony, bez hamulca pewnie 800kg
Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
KOM:785-043-512
zmien sposób myślenia o autachDaroll pisze:bo caly zcas mam dylemat czy takjie auto czy nissan patrol GR ale tam sie sypia te silnikiwiec niewiem juz co zrobic a dobre pajero jest drogie jak cholera
co radzicie?

Moim zdaniem jakiekolwiek porównywanie Pajero III z Patrolem Y61 to nie porozumienie. Te auta maja jedną wspólna cechę są duże i drogie ale są z dwóch różnych bajek. W przeciwieństwie do swojego 3 konkurenta ( pozycjonowanego w tej samej klasie ) czyli Toyota J120 auto niczego nie udają i nie mają rozdwojenia jaźni.. Pajero to prawdziwy dupowóz a Patrol to prawdziwe auto terenowe.
nie ma lepszych marekDaroll pisze: ja mysle osobiscie ze marka lepsza i jakos nie slysze ze motory w pajero sie sypia


Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
KrzysiekP Wysłany: Pon Lis 19, 2007 2:16 am Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
a co do haka - z hamulcem pewnie ze 2tony, bez hamulca pewnie 800kg
coś Ci sie pomieszało bez hamulca max 750 kg, a z hamulcem określa tabliczka znamionowa pojazdu, ale nie więcej niż DCM pojazdu.
--------------------------------------------------------------------------------
a co do haka - z hamulcem pewnie ze 2tony, bez hamulca pewnie 800kg

coś Ci sie pomieszało bez hamulca max 750 kg, a z hamulcem określa tabliczka znamionowa pojazdu, ale nie więcej niż DCM pojazdu.
Pajerko '94, 2.8 Td, Suzi Samurai 1.3
gg 1058986
gg 1058986
no to blisko bylem przeciezDyzek pisze:KrzysiekP Wysłany: Pon Lis 19, 2007 2:16 am Temat postu:
--------------------------------------------------------------------------------
a co do haka - z hamulcem pewnie ze 2tony, bez hamulca pewnie 800kg
![]()
coś Ci sie pomieszało bez hamulca max 750 kg, a z hamulcem określa tabliczka znamionowa pojazdu, ale nie więcej niż DCM pojazdu.

Land Rover Discovery II V8
KOM:785-043-512
KOM:785-043-512
Re: jakie koszty naprawy
on tak sobie "jezdzi"Daroll pisze:
http://www.upimg.eu/show.php?p=3233

jakim cudem zaparkowal na srodku asfaltowej uliczki do zdjecia?
kup sobie porządnego, niebitego i wypasionego miśka z końcówki produkcji wcześniejszego modelu czyli V20 z silnikiem 2.8TD lub 3.0V6 benzyniaka. Będziesz zadowolony a zapłacisz pewnie troszkę mniej. Ewentualną nadwyżkę wpakuj w porządne zawieszenie.Daroll pisze:bo caly zcas mam dylemat czy takjie auto czy nissan patrol GR ale tam sie sypia te silnikiwiec niewiem juz co zrobic a dobre pajero jest drogie jak cholera
co radzicie?
ja mysle osobiscie ze marka lepsza i jakos nie slysze ze motory w pajero sie sypia
Naprawa takiego strzału nie jest jakaś kosmicznie skomplikowana, ale jest spora szansa na niedomykanie się drzwi, gwizdy wiatru i korozję w okolicy strzału. Już coś takiego kiedyś przerabiałem niestety...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości