czy pajero 2.8TD powinien palic 23litry?
Moderator: Kosiarz
czy pajero 2.8TD powinien palic 23litry?
Mam problem. Posiadam pajero krotkie 97rok silnik 2.8 TD i problem polega na tym ze w miescie pali mi 23litry ropy. a w terenie to juz calkiem. Na 60 kilometrow jazdy w lekkim terenie spalil 18 litrow. co to moze byc?Please o rade. dzieki
Re: czy pajero 2.8TD powinien palic 23litry?
Zmień na benzynę. Palić będzie tyle samo, ale kopa będzie miało nieco większego...


From all the things I've lost,
I miss my mind the most...
I miss my mind the most...
zobacz, może Ci się silnik nie dogrzewa , może masz zwarte wisko
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Kupilem jakies 3 tgodnie temu. Kopci ale lekko i tylko na wysokich obrotach i przy odejmowaniu i dodawaniu szybkiemu gazu a kola standartowe bfgoodrich( seryjne )a co do wyciekow to nie ma kropili bo trzymam w garazu.Mroczny pisze:dawno kupiłeś?
kopci na czarno?
jakie koła?
precyzyjnie pytaj to się może czegoś dowiesz
- majkii
- Posty: 609
- Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
- Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL
Podlączam się do pytania bishopa.
Jakie spalanie można uznac za normalne w Miśku 2.8 td
Jechałem swoim nie dawno nad morze.
Nakręciłem 500km(licznik nabił tylko 440)-wskazanie GPS po powrocie do domu.Przejazd był Tam i z Powrotem,niemal cały czas ok 100 na liczniku( na radarze troszkę wiecej).
Cała jazda zajeła mi ok 6,5 godziny bo w drodze powrotnej miałem korki na wyjeździe z Poole.
Srednie zużycie wyszło ok 15 l ON -zakładając dystans z GPS.
Mam Miśka LONG 2.8td auto, koła MT 33''x12.5''x15''
Na chwile obecną Turbina halasuje(świszczy jak poganiam auto)ale w lutym jedzie na regenerację do PL.
Czy ze sprawna Turbiną powinien zejść niżej?
A propo turbiny.
Czy można zmienić w niej coś by uzyskać nieco większą moc?
Np. Ciśnienie doladowania,zawór ,itp.
Jakie spalanie można uznac za normalne w Miśku 2.8 td
Jechałem swoim nie dawno nad morze.
Nakręciłem 500km(licznik nabił tylko 440)-wskazanie GPS po powrocie do domu.Przejazd był Tam i z Powrotem,niemal cały czas ok 100 na liczniku( na radarze troszkę wiecej).
Cała jazda zajeła mi ok 6,5 godziny bo w drodze powrotnej miałem korki na wyjeździe z Poole.
Srednie zużycie wyszło ok 15 l ON -zakładając dystans z GPS.
Mam Miśka LONG 2.8td auto, koła MT 33''x12.5''x15''
Na chwile obecną Turbina halasuje(świszczy jak poganiam auto)ale w lutym jedzie na regenerację do PL.
Czy ze sprawna Turbiną powinien zejść niżej?
A propo turbiny.
Czy można zmienić w niej coś by uzyskać nieco większą moc?
Np. Ciśnienie doladowania,zawór ,itp.
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
- Gerappa
- Posty: 397
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 11:09 am
- Lokalizacja: Śląsk, chwilowo brak konkretnego namiaru... tu i tam, od Ameryki po Pekin
- Kontaktowanie:
według mnie , masz wszystko w normiemajkii pisze:Podlączam się do pytania bishopa.
Jakie spalanie można uznac za normalne w Miśku 2.8 td
Jechałem swoim nie dawno nad morze.
Nakręciłem 500km(licznik nabił tylko 440)-wskazanie GPS po powrocie do domu.Przejazd był Tam i z Powrotem,niemal cały czas ok 100 na liczniku( na radarze troszkę wiecej).
Cała jazda zajeła mi ok 6,5 godziny bo w drodze powrotnej miałem korki na wyjeździe z Poole.
Srednie zużycie wyszło ok 15 l ON -zakładając dystans z GPS.
Mam Miśka LONG 2.8td auto, koła MT 33''x12.5''x15''
Na chwile obecną Turbina halasuje(świszczy jak poganiam auto)ale w lutym jedzie na regenerację do PL.
Czy ze sprawna Turbiną powinien zejść niżej?
A propo turbiny.
Czy można zmienić w niej coś by uzyskać nieco większą moc?
Np. Ciśnienie doladowania,zawór ,itp.

poczytaj tu: http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... t=#1114414

- majkii
- Posty: 609
- Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
- Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL
poczytałem,dzięki serdeczne
Zobaczymy jak będzie się kształtowało zużycie paliwa po regeneracji w marcu.
Póki co nie ma co narzekać.Fajnie jednak byłoby zejść o 2 litry w dół by po zapakowaniu na 'wycieczkę' mieścić się w 15l.
Po kieszeni to zużycie za bardzo nie bije.
Wszędzie da się kupić paliwo od kierowców- zawodowców
Zobaczymy jak będzie się kształtowało zużycie paliwa po regeneracji w marcu.
Póki co nie ma co narzekać.Fajnie jednak byłoby zejść o 2 litry w dół by po zapakowaniu na 'wycieczkę' mieścić się w 15l.
Po kieszeni to zużycie za bardzo nie bije.
Wszędzie da się kupić paliwo od kierowców- zawodowców

PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami
Można coś w tym temacie zrobić. Przede wszystkim zrobić przeszczep na turbinę ze zmienną geometrią (z kierownicami spalin). Taka turbina pompuje już od najniższych obrotów silnika, zwiększa się znacznie elastyczność dzięki dużemu momentowi na niskich obrotach. Turbodziura praktycznie nie istnieje. Następnie wydajny intercooler z przodu auta, większa dawka dostosowana do planowanego ciśnienia doładowania.
Turbina pochodzić może od jakiegoś tdi,do tej pojemności najlepiej Garrett vnt 20 lub 22. Do sterowania kierownicami można przerobić oryginalny siłownik podciśnieniowy na nadciśnieniowy sterowany ciśnieniem doładowania, dorobić połączenie z kolektorem wydechowym, następnie początek wydechu, dostroić pompę. Pomimo większej dawki nominalnej przy spokojnej jeździe spalanie powinno zmaleć.
Ja wykonałem taki zabieg wprawdzie nie w mitsubishi, ale wynik przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.
Turbina pochodzić może od jakiegoś tdi,do tej pojemności najlepiej Garrett vnt 20 lub 22. Do sterowania kierownicami można przerobić oryginalny siłownik podciśnieniowy na nadciśnieniowy sterowany ciśnieniem doładowania, dorobić połączenie z kolektorem wydechowym, następnie początek wydechu, dostroić pompę. Pomimo większej dawki nominalnej przy spokojnej jeździe spalanie powinno zmaleć.
Ja wykonałem taki zabieg wprawdzie nie w mitsubishi, ale wynik przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.
Różne diesle teraz vitara tdi.
z tego c oja wiem to można zanabyc na allegro zawór i bedziesz miał bajerek w postaci dopalcza.Robi Ci ciśnienie na turbinie i w momencie kiedy jest Ci potrzebne wypuszcza - czy jakos tak.Ale jak przegniesz z barami to Ci rozpierdaczy silnik po jakimś czasie.Jak znajde to wkleje opis tego ustrojstwa.
gsm 501 736 409
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość