Orurowanie tyłu i przodu w Pajero I

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

rtvstefan2

Orurowanie tyłu i przodu w Pajero I

Post autor: rtvstefan2 » pt lut 08, 2008 10:11 pm

Witam, serdecznie, mam takie pytanie. Może ten temat był kiedyś przerabiany, ale tak na chłopski rozum chciałem się dowiedzieć, czy mogę bez sankcji prawnych orurować sobie moje Pajero I.
Przede wszystkim chodzi mi o przednie reflektory i tylne lampy, któe chciałbym osłonić siatką o odpowiedniej konstrukcji.

Oczywiście posiadam już rurę z przodu oryginalną. Chciałbym się dowiedzieć, w jakiej odległości od karoserii, może odstawać taka siatka i czy musi być raczej opływowa, czy raczej kanciasta.

Pierwsza rejestracja mojego samochodu w Polsce - 2006 rok.

Co prawda czytałem jakieś dyrektywy na temat orurowania, ale nie zrozumiałem ich do końca.

Jeżeli któryś z kolegów mógłby mi to przetłumaczyć na chłopski rozum. :)
Z góry dziękuję i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Orurowanie tyłu i przodu w Pajero I

Post autor: ernil » pt lut 08, 2008 10:43 pm

rtvstefan2 pisze:Witam, serdecznie, mam takie pytanie. Może ten temat był kiedyś przerabiany, ale tak na chłopski rozum chciałem się dowiedzieć, czy mogę bez sankcji prawnych orurować sobie moje Pajero I.
Przede wszystkim chodzi mi o przednie reflektory i tylne lampy, któe chciałbym osłonić siatką o odpowiedniej konstrukcji.

Oczywiście posiadam już rurę z przodu oryginalną. Chciałbym się dowiedzieć, w jakiej odległości od karoserii, może odstawać taka siatka i czy musi być raczej opływowa, czy raczej kanciasta.

Pierwsza rejestracja mojego samochodu w Polsce - 2006 rok.

Co prawda czytałem jakieś dyrektywy na temat orurowania, ale nie zrozumiałem ich do końca.

Jeżeli któryś z kolegów mógłby mi to przetłumaczyć na chłopski rozum. :)
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
No nie, ja chyba snie... :)21
Rewelka. Kolejny post, ktory mozna zaliczyc do grona The Best of 2008 :)21

BTW, celowo cytuje calosc, aby po ewentualnej zmianie zachowal sie tekst oryginalny :wink:

Kolego, procedura w duzym uproszczeniu jest nastepujaca:
Krok pierwszy: http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=40208
Krok drugi: http://www.forum4x4.pl/forum/search.php
I jako ze szukanie sprawia czasem problemy, to podam wynik:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=43930

Pozdrawiam,
adrian
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Kicul
 
 
Posty: 188
Rejestracja: śr cze 06, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kicul » pt lut 08, 2008 11:05 pm

ja poszedłem krok dalej i owinąłem moje rurki pordzewiałym drutem kolczastym , który zaj.ebałem rolnikowi z ogrodznia nieopatrznie rozjechanego przy pokonywaniu rozpędem rzeczki w rezerwcie 5 Stawów :)19 Kolego , zasada "róbta co chceta" obowiązuje zawsze i wszędzie , a drugi raz dowodu juz nie mogą zabrać :)1 he he he

:)21 :)21 :)21
Kicul pozdrawia

Zablokowany

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość