problem z kontrolkami w misku II

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

zangief
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: pt lut 29, 2008 10:07 pm
Lokalizacja: wrocław

problem z kontrolkami w misku II

Post autor: zangief » pn wrz 29, 2008 2:19 pm

witam koledzy,

mam maly problem w swoim misku, mianowicie pare dni temu padl mi regulator napiecia a wraz z nim przestaly sie swiecic kontrolki od ladowania, filtra paliwa i ta pomaranczowa konewka [swoja droga od czego to jest? :P] po wymianie regulatora kontrolki sie swieca ale slabiej, ciemniej niz od oleju lub trakcji. ma ktos pomysl czemu tak jest i jak to naprawic? czy w zwiazku z tym slabszym swieceniem wszystko jest ok?

pozdrawiam
slawek
Pajero 2,8 TDI GLS '97r

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Post autor: Adas » pn wrz 29, 2008 2:45 pm

a jak przy gazujesz na większe obroty to się bardziej rozświecają ?

powa

Post autor: powa » pn wrz 29, 2008 3:31 pm

jak mi w centrum miasta strzelił ten grubaśny pasek od alternatora(oczywiście w niedzielę) to zmuszony byłem założyć taki ciut za długi. Który pomimo maksymalnego naciągnięcia był troszkę za luźny. Wtedy właśnie na wolnych obrotach miałem takie same objawy. Po wymianie paska na odpowiedni wszystko wróciło do normy. Może masz podobnie.

zangief
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: pt lut 29, 2008 10:07 pm
Lokalizacja: wrocław

Post autor: zangief » pn wrz 29, 2008 4:21 pm

znaczy chodzi mi o te kontrolki co to sie zaswiecaja przed wlaczeniem zaplonu, wiec przygazowanie nic nie pomoze :P kontrolka od oleju i trakcji, od przeciwmgielnych i od poziomu plynu do spryskiwaczy swieci tak samo jasno jak przed awaria, a ta od ladowania, filtra, taka pomaranczowa konewka z falka swieca slabiej i od grzania swiec swieca slabiej. po uruchomieniu silnika wszystkie kontrolki gasna wiec juz nie pala sie.
Pajero 2,8 TDI GLS '97r

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher » pn wrz 29, 2008 6:32 pm

sugeruję słaby stan szczotek
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
mr.miron
Posty: 403
Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 8:44 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mr.miron » pn wrz 29, 2008 6:44 pm

Też zainteresował bym się raczej alternatorem jako całością łącznie z regulatorem. Jeśli przed awarią było ok to nie wyważał bym otwartych drzwi, tylko sprawdził jeszcze raz alternator. Może coś skopali przy naprawie.
Pozdrawiam! mr.miron 509-627-638
Pajero II 2.8TD SS

Awatar użytkownika
Qpa_z_polski
 
 
Posty: 189
Rejestracja: śr lut 13, 2008 8:06 am
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Post autor: Qpa_z_polski » wt wrz 30, 2008 6:33 am

ja taki sam objaw zauwazyłem u siebie jak nie ładował... potem po załozeniu nowego regulatora ze szczotkami objaw mam ten sam ale wszystko działa elegancko :) faktem jest ze ta od oleju swieci mocniej
*Pojara 2
*Vitara +most uaz
*Parchol GR...

w poszukiwaniu nowego trupa ... :)

zangief
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: pt lut 29, 2008 10:07 pm
Lokalizacja: wrocław

Post autor: zangief » wt wrz 30, 2008 12:24 pm

bylem dzis u elektryka ktory mi to zakladal i jak przylaczyl sama mase w jakis tam jemu znay sposob, ja nie wiem bo nie jestem elektrykiem :P, to sie zaswiecily jasniej. powodem tego jest prawdopodobnie, ze nowy regler nie jest fabryczny i moze jest inaczej wykonany co powoduje slabsze swiecenie. jak powiedzial elektryk, u niego w pajero jest tak samo i wszystko dobrze dziala. pozdrawiam.
Pajero 2,8 TDI GLS '97r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość