brak paliwa? pompa wtryskowa

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: brak paliwa? pompa wtryskowa

Post autor: DamnIt! » sob sty 17, 2009 10:38 am

acinski pisze:Najprościej wywalić filtr z pojary i zapodać zwykły szmelcwagenowski bez pompki podgrzewacza czy czegoś tam.
Ma wlot i wylot i robi jak marzenie :)
Uważam, że Twoja rada jest "dobra inaczej". Najprościej nie zawsze jest najlepiej. Osobiście nie polecam żadnych pomysłów "bez pompki" - z uwagi na "łatwość" montażu/odpowietrzenia - zwłaszcza w terenie niezabudowanym. A podgrzewacz to nie żaden luksus, zwłaszcza jak się tankuje na różnych małych stacjach czy wręcz "po oszczędności". Ewentualna porażka będzie z pewnością wielokrotnie więcej kosztować niż podstawa filtra z pompką i podgrzewaczem.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: brak paliwa? pompa wtryskowa

Post autor: Przemy » śr lut 25, 2009 8:48 pm

Powiedzcie mi jakie jest prawdopodobieństwo padniecia pompy wtryskowej, która była regenerowana 1,5miesiąca temu?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: brak paliwa? pompa wtryskowa

Post autor: KML1 » śr lut 25, 2009 8:52 pm

Może coś spieprzyli, oddaj na gwarancji bo pewnie jakąś Ci dali.
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
goszen
 
 
Posty: 1165
Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
Lokalizacja: Bytów

Re: brak paliwa? pompa wtryskowa

Post autor: goszen » śr lut 25, 2009 11:58 pm

Przemy pisze:Powiedzcie mi jakie jest prawdopodobieństwo padniecia pompy wtryskowej, która była regenerowana 1,5miesiąca temu?
Bardzo duże.
GG 3597101 tel. 602-673-905

Awatar użytkownika
scood74
Posty: 447
Rejestracja: śr cze 18, 2008 6:43 am
Lokalizacja: słupsk

Re: brak paliwa? pompa wtryskowa

Post autor: scood74 » czw lut 26, 2009 10:51 am

goszen pisze:
Przemy pisze:Powiedzcie mi jakie jest prawdopodobieństwo padniecia pompy wtryskowej, która była regenerowana 1,5miesiąca temu?
Bardzo duże.

zgadzam sie
jak cos spieprzyli pompiarze to wyjdzie od razu znaczy po 1,5 miesiaca
był misiek II, long, 4M40 i niedlugo coś znowu będzie

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: brak paliwa? pompa wtryskowa

Post autor: Adas » czw lut 26, 2009 4:19 pm

scood74 pisze:
goszen pisze:
Przemy pisze:Powiedzcie mi jakie jest prawdopodobieństwo padniecia pompy wtryskowej, która była regenerowana 1,5miesiąca temu?
Bardzo duże.
zgadzam sie
jak cos spieprzyli pompiarze to wyjdzie od razu znaczy po 1,5 miesiaca
przeważnie wychodzi po 2,0 miesiącach , ale że to początek roku to wyszło po 1,5

:)21

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: brak paliwa? pompa wtryskowa

Post autor: acinski » czw lut 26, 2009 6:35 pm

DamnIt! pisze:
acinski pisze:Najprościej wywalić filtr z pojary i zapodać zwykły szmelcwagenowski bez pompki podgrzewacza czy czegoś tam.
Ma wlot i wylot i robi jak marzenie :)
Uważam, że Twoja rada jest "dobra inaczej". Najprościej nie zawsze jest najlepiej. Osobiście nie polecam żadnych pomysłów "bez pompki" - z uwagi na "łatwość" montażu/odpowietrzenia - zwłaszcza w terenie niezabudowanym. A podgrzewacz to nie żaden luksus, zwłaszcza jak się tankuje na różnych małych stacjach czy wręcz "po oszczędności". Ewentualna porażka będzie z pewnością wielokrotnie więcej kosztować niż podstawa filtra z pompką i podgrzewaczem.
Chodziło jedynie o filtr jako taki. Słabo precyzyjnie opisałem. U siebie mam zwykły filtr i gruchę od citroena C15. Najlepszy patent jaki znam. Pompka pompuje na 5-6 razy chyba :)
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
Przemy
 
 
Posty: 923
Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
Lokalizacja: Szczecin

Re: brak paliwa? pompa wtryskowa

Post autor: Przemy » czw lut 26, 2009 8:17 pm

Właśnie wymontowałem pompę.
Na pierwszy rzut oka wydaje się jest luz na wałku. Wiec zapewne wymienili tylko uszczelniacz. Teraz znow wałek wywalił uszczelniacz i znów lipa! Jutro jadę i niech poprawiają!

Gdzie na głowicy jest wybity kąt ustawienia zapłonu?
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją

[J. Piłsudski].

gg1196424

Awatar użytkownika
Faja
Posty: 366
Rejestracja: wt kwie 04, 2006 8:27 pm
Lokalizacja: Puławy

Re: brak paliwa? pompa wtryskowa

Post autor: Faja » czw lut 26, 2009 9:40 pm

Gdzie na głowicy jest wybity kąt ustawienia zapłonu?
Wielkość do ustawienia początku wtrysku znajduje się na nalepce na pokrywie zaworów obok wartości luzów zaworowych. Nie mam pod ręką pajero, ale z tego co pamiętam to wynosi ona 1mm. Oznacza to, że w momencie osiągnięcia GMP przez pierwszy tłok (odpowiednie nacięcie na kole pasowym pokrywa się ze znakiem na pokrywie pasków-jak do ustawiania rozrządu) tłokorozdzielacz w pompie wtryskowej powinien pokonać odległość 1 mm. Mierzymy to wkręcając obsadkę wraz z czujnikiem zegarowym w odpowiednie gniazdo na pompie. Urządzenie to jest dość pospolite (takie samo dla pomp vw 1.6). Jest to statyczne ustawienie początku wtrysku.
Natomiast dynamiczne ustawienie można sprawdzić lampą stroboskopową, widzimy wtedy o jaką wartość wyprzedzany jest początek wtrysku w zależności od obrotów pompy (w czasie rzeczywistym).
Różne diesle teraz vitara tdi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości