pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Myke
Posty: 351
Rejestracja: sob paź 25, 2008 4:56 pm
Lokalizacja: Warszawa Bielany

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Myke » pn kwie 13, 2009 10:26 am

Podpisuje sie pod postami obiema recami :lol: automat w terenie super :)2 nigdy wiecej terenowki z manualem!
Bo bez blota to nie robota :)
Terrano 2.7TD 1990...

Awatar użytkownika
i_mouse
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 30
Rejestracja: pt kwie 10, 2009 2:13 pm
Lokalizacja: Myszków (śląskie)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: i_mouse » pn kwie 13, 2009 10:33 am

Dzięki za opinie, przy poszukiwaniu pierwszego misia to cenne uwagi, zwłaszcza że czytając inne wątki w temacie automat - wszyscy raczej go chwalą, poza tym miałem przyjemność jeździć innymi samochodami z automatem i to jest duża wygoda. Spalanie niema dla mnie za dużego znaczenia bo potrzebuję raz dziennie dojechać do pracy a przede wszystkim ma służyć do zabawy, a wiadomo że dobra zabawa czasami musi dobrze kosztować - THX
Pajero I 3000 V6

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » pn kwie 13, 2009 12:45 pm

Myke pisze:Podpisuje sie pod postami obiema recami :lol: automat w terenie super :)2 nigdy wiecej terenowki z manualem!
Myke, pisze się rencyma, bój się Boga internet patrzy :)21
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
bugasb
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: pt mar 28, 2008 2:14 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bugasb » pn kwie 13, 2009 6:25 pm

Zastanawiałem sie dzisiaj jak dobrac sie w Miśku do mechanizmu wycieraczek szyby przedniej, bo mi był padł.
Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?? Będe wdzięczny za radę, bo moja delikatna i mala dłon nijak nie miesci sie w otwór po silniku wycieraczek.
Pzdr
PiotrBe gaawangarda.org

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » pn kwie 13, 2009 9:23 pm

A co nie kręcą się? Mechanizm jest niezniszczalny. Wystarczy zdjąć ramiona wycieraczek. Nakręcić jakieś nakrętki i klupnąć z czuciem. Jak już póści to ruszasz smarujesz ruszasz smarujesz i tak dalej. Jak rozruszasz używaj ile wlezie. Mechanizm pod blaszyskami nie zaciera się. Zaciera się jedynie w miejscu tulejowania pod ramionami. I tyle.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: majcher » pn kwie 13, 2009 10:56 pm

wyciągnij mechanizm, sciągnij zabezpieczenia na oskach, rozbierz, wyczysć, przesmaruj, złóz do kupy
nastepnych 10 lat spokój
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

Awatar użytkownika
bugasb
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: pt mar 28, 2008 2:14 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bugasb » wt kwie 14, 2009 1:18 pm

mechanizm chodzi,a le jak lewa wycieraczka zejdzie w dół, to juz nie chcą sie podnieść. Po zdemontowaniiu lewego ramienia z oski, jest ok, prawa działa.
A jak ten mechanizm wyciągnąć?? Bo otwory to są na ręce mojego 4-miesięcznego malucha, ale nijak mu nie moge wytłumaczyc co to jest mechanizm :lol:
PiotrBe gaawangarda.org

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » wt kwie 14, 2009 2:24 pm

Miałem dokłądnie to samo. Gdy wycieraczka dotykała szyby nie dawała rady, gdy odchyliłem szła. Jakież było moje zdziwienie gdy po rozruszaniu osi ramion wycieraczek zaczęły dwa razy szybciej pracować. :)
Spróbuj osie najpierw rozruszać. Góra dół góra dół. Są tam zawleczki, ściągasz i jazda, Posmaruj potem i ciesz się. Jeśli nie pomoże będziesz dłubał dalej.
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: poreb » wt kwie 14, 2009 5:44 pm

Mam taki blachy problem ale nie wiem jak sie za niego zabrac :roll:
Jak wiadomo przy wlaczonych swiatlach mijania przygasa podswietlenie i termometru i zegarka
a przy silnym swietle nic nie widac na wyswietlaczu.
da sie jakos zrobic tak aby wyswietlanie bylo caly czas identycznie mocne?
moze trzeba jakis kabelek odpiac ktory odpowiada za przygasanie albo cos w tym stylu :)21
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
bugasb
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 71
Rejestracja: pt mar 28, 2008 2:14 pm
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: bugasb » wt kwie 14, 2009 7:33 pm

Z zegarkiem da się na pewno taki myk wykonać, ten sam problem mam w galancie i wycztyałem na forum galanta ze jest obejscie podswietlenia mozliwe do wykonania. Ja w swoim pajero przy czasie tez sie za zegar musze wziąc, bo nie mam w nim pamięci, więc jak odkryję który kabel za co odpowiada to podzielę się wiedzą.

Pozdrawiam
PiotrBe gaawangarda.org

Awatar użytkownika
Kicul
 
 
Posty: 188
Rejestracja: śr cze 06, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kicul » śr kwie 15, 2009 5:27 am

poreb pisze:Mam taki blachy problem ale nie wiem jak sie za niego zabrac :roll:
Jak wiadomo przy wlaczonych swiatlach mijania przygasa podswietlenie i termometru i zegarka
a przy silnym swietle nic nie widac na wyswietlaczu.
da sie jakos zrobic tak aby wyswietlanie bylo caly czas identycznie mocne?
moze trzeba jakis kabelek odpiac ktory odpowiada za przygasanie albo cos w tym stylu :)21
to akurat proste , bo mi padł cały zegar kiedyś :)2 , podważasz sobie nożem zegar , ja podważyłem od spodu , wychodzi elegancko i żeby Ci nie skłamać , ma 3 albo 4 kabelki w kostce , jeden to masa , jeden zasilanie stałe , jeden pobudzenie ( u mnie zegar działał przy włączonej stacyjce dopiero) i jeden kabelek odpowiada za "przygasanie" , ja ten mam odłączony , jak nie chcesz szukać to koło południa cykne fotke i wkleje
wbrew pozorom nie ma jakiejś fenomenalnej różnicy ale jest ok :)2
Kicul pozdrawia

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: poreb » śr kwie 15, 2009 8:36 am

czyli z termometrem powinno byc podobnie 8)
dzisiaj mam troche wolnego czasu wiec spozytkuje na zrobienie tego :)2
dzieki bardzo 8)
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
Kicul
 
 
Posty: 188
Rejestracja: śr cze 06, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kicul » śr kwie 15, 2009 8:51 am

poreb pisze:czyli z termometrem powinno byc podobnie 8)
dzisiaj mam troche wolnego czasu wiec spozytkuje na zrobienie tego :)2
dzieki bardzo 8)
mając próbnik 12 V powinieneś sobie poradzić :)2
Kicul pozdrawia

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: poreb » śr kwie 15, 2009 10:48 am

zegarek zrobilem :)2 zielono-bialy kabel gorny lewy nalezy odpiac (zreszta na odwrocie zegarka jest opisane) :)2
niestety z termometrem nie jest tak kolorowo
w sumie jest 6 przewodow z czego 2 ida do zarowki a 4 do termometru
wpadlem tylko po miernik i bede szukal ktory to
przy okazji uzupelnie sobie plyn w cyrkokuli :)21
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Awatar użytkownika
poreb
 
 
Posty: 2632
Rejestracja: wt lip 31, 2007 9:56 pm
Lokalizacja: Górny Śląsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: poreb » śr kwie 15, 2009 7:59 pm

temat zamkniety :D
piknie wszystko ladnie swieci i jest widoczne
dla potomnych tak jak juz pisalem z zegarka zilono-bialy kabel (gorny lewy)
natomiast w termometrze gorny prawy (2 kable -pierwszy idzie do zarowki podswietlenia a drugi do termometru - wlasnie tego trzeba przeciac lud odpiac)
jak sie nie myle to tez jest zielono-bialy.

gdyby nie szukanie ktory kabel za co odpowiada to robota na 10 minut :)2 :)21
biedny inżynier :)21
"[cenzura] no nie, no po prostu [cenzura] no nie!"

Qsy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn mar 24, 2008 10:01 pm
Lokalizacja: W-wa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Qsy » śr kwie 15, 2009 9:32 pm

Witam
Czy mozna wyjac reduktor bez wyjmowania calej skrzyni biegow w 2.6 87r.?
Wiem ze gdzies bylo i ze ktos pisal, ale temat chyba nie byl konkretnie o skrzyniach, wiec ciezko mi teraz znalezc.
podobno jest to mozliwe tylko trzeba miec odpowiedni klucz szczegolnie do gornych srob.
pytam bo w ASO zaspiewali mi 1300zl plus czesci 100zl(uszczelniacz) no i oczywiscie wg. ASO - skrzynie trzebz wyjmowac.
Dobranoc
Życie jest krótkie, a pić sie chce.
Pajero 2.6 87r. Darek

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: acinski » śr kwie 15, 2009 10:20 pm

Jeśli będziesz bardzo nalegał to Ci pojadę do moich starych i obfotografuję reduktor odpięty co prawda od automatu ale obudowa chyba podobna. :)21
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » czw kwie 16, 2009 8:24 pm

Ktoś wie jakiej średnicy jest gumowy wąż, który dochodzi do obudowy filtra powietrza?
Nie miałem okazji zmierzyć , a jutro będę w sklepie z gumami i muszę coś kupić do podpięcia snorkel-a
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Qsy
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 83
Rejestracja: pn mar 24, 2008 10:01 pm
Lokalizacja: W-wa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Qsy » czw kwie 16, 2009 10:07 pm

acinski pisze:Jeśli będziesz bardzo nalegał to Ci pojadę do moich starych i obfotografuję reduktor odpięty co prawda od automatu ale obudowa chyba podobna. :)21
bylbym niezmiernie wdzieczny i w koncu moze sie za to wezme a nie wziolem sie za to jeszcze bo
odkrylem ze jak przejade ok. 1km na jedynce z zapietym reduktorem to olej przechodzi z reduktora do skrzyni
i poziom sie wyrównuje -wystarcza na jakies 100km :)
czyli rozumiem ze da rade wyjac sam reduktor?
Życie jest krótkie, a pić sie chce.
Pajero 2.6 87r. Darek

grubszy5
 
 
Posty: 146
Rejestracja: wt lis 18, 2008 5:11 pm
Lokalizacja: Jarosław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: grubszy5 » pt kwie 17, 2009 5:45 pm

Qsy pisze:
acinski pisze:Jeśli będziesz bardzo nalegał to Ci pojadę do moich starych i obfotografuję reduktor odpięty co prawda od automatu ale obudowa chyba podobna. :)21
bylbym niezmiernie wdzieczny i w koncu moze sie za to wezme a nie wziolem sie za to jeszcze bo
odkrylem ze jak przejade ok. 1km na jedynce z zapietym reduktorem to olej przechodzi z reduktora do skrzyni
i poziom sie wyrównuje -wystarcza na jakies 100km :)
czyli rozumiem ze da rade wyjac sam reduktor?
mam skrzynie z reduktorem na wierzchu wlasnie z 2.6 86rok zaraz ci pojde porobic zdjecia i wysle :)
Gdyby na gównie szło zarobic, biedni rodzili by sie bez dupy

Awatar użytkownika
yokhan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn lut 18, 2008 3:20 am
Lokalizacja: Poznań

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: yokhan » pt kwie 17, 2009 7:42 pm

Witam!
Czy w pajero 2 silnik 2.8 diesel jest jakaś kontrolka świec żarowych, bo coś długo trzeba kręcić przy odpalaniu?
Teraz: Pajero II, 2.8 TD, 32x11.5r15 BFG MT KM2
Dawniej: Suzuki Vitara cabrio, 91r + LPG

Awatar użytkownika
Kicul
 
 
Posty: 188
Rejestracja: śr cze 06, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kicul » pt kwie 17, 2009 8:06 pm

yokhan pisze:Witam!
Czy w pajero 2 silnik 2.8 diesel jest jakaś kontrolka świec żarowych, bo coś długo trzeba kręcić przy odpalaniu?
poczekajmy na wypowiedzi fachowców , bo ponoć są 3 systemy grzewcze świec [opcja szukaj - było niedawno] ja mam rocznik 95 2.8 i mam kontrolke , która zapala się przy grzaniu świec przed rozruchem , jak silnik odpali świece sa dogrzewane , ale kontrolka już nie działa , kontrolka znajduje sie pod obrotomierzem razem z ciśnieniem oleju i ładowania choćby , nawet jak mi padło zasilanie świec to kontrolka działała , sprawdź próbnikiem 12v na listwie czy jest prąd , czy słychac przekaźnik i napisz jak to wygląda
u mnie jak nie działaja świece to mogę zapomnieć o rozruchu i leci mnóstwo szarego dymu , więc jesli twój odpala to może to coś innego
Ostatnio zmieniony pt kwie 17, 2009 10:11 pm przez Kicul, łącznie zmieniany 1 raz.
Kicul pozdrawia

Awatar użytkownika
Kicul
 
 
Posty: 188
Rejestracja: śr cze 06, 2007 10:23 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kicul » pt kwie 17, 2009 8:08 pm

KML1 pisze:Ktoś wie jakiej średnicy jest gumowy wąż, który dochodzi do obudowy filtra powietrza?
Nie miałem okazji zmierzyć , a jutro będę w sklepie z gumami i muszę coś kupić do podpięcia snorkel-a
pochwal się co pomotałeś :)21 :)2
Kicul pozdrawia

Awatar użytkownika
KML1
 
 
Posty: 825
Rejestracja: ndz sie 03, 2008 10:16 pm
Lokalizacja: Warszawa/Natolin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: KML1 » pt kwie 17, 2009 9:34 pm

Kicul pisze:
pochwal się co pomotałeś :)21 :)2
Jutro będę montował, zrobię kilka fotek :wink:
Pajero II 94r Krótki. BFG 33/10,5 R 15 , Body lift 2". - Sprzedany

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Kajen » sob kwie 18, 2009 8:01 am

75mm, z tego co pamietam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości