Krótka i długa buda [I gen]

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Greentop
 
 
Posty: 243
Rejestracja: pn maja 22, 2006 10:36 am
Lokalizacja: Gliwice

Krótka i długa buda [I gen]

Post autor: Greentop » śr sie 05, 2009 11:13 am

Mam parę pytań odnośnie I generacji - może odpowiedzi są wam już znane.
- Czy przednie drzwi i przedni zderzak są takie same w krotkiej i długiej wersji?
- Czy bak jest taki sam w długiej i krótkiej wersji? Czy wszystkie wersje silnikowe miały taki sam bak?
- Czy mocowanie resora jest takie same dla krótkiej i długiej budy?
- Czy wszystkie 1-ki mają po środku obudowę na cykorkulke albo termometr?

Proces dewastacji budy osiągnał już stopień powodujący ciągłe ględzenie małżowiny - myślę sobie że może zakup drugiej sztuki z 'motorschaden' byłby rozwiazaniem...

I jeszcze - czy wiecie jakich opłat musze dokonać jeśli chce kupić auto za granicą ale w unii a w kraju go nie rejestrować?
dętki sucks! a dotacja z Funduszu Pracy vivat!

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: Krótka i długa buda [I gen]

Post autor: acinski » śr sie 05, 2009 2:31 pm

Greentop pisze:Mam parę pytań odnośnie I generacji - może odpowiedzi są wam już znane.
- Czy przednie drzwi i przedni zderzak są takie same w krotkiej i długiej wersji?
- Tego niestety nie wiem ale na oko oglądając zdjęcia i przymierzając w photoshopie jedne do drugich wyglądają identycznie
Greentop pisze:- Czy bak jest taki sam w długiej i krótkiej wersji? Czy wszystkie wersje silnikowe miały taki sam bak?
Niestety baki są różne o różnej pojemności, mało tego mają różne smoki z różną ilością kabli (z rezerwą lub bez) Natomiast bak z dwójki bez problemu pasuje do jedynki jeśli tylko pochodzi od tej samej wersji paliwosilnikowej. Ja mam z 2.8TD z dwójki i robi jak marzenie.
Greentop pisze:- Czy mocowanie resora jest takie same dla krótkiej i długiej budy?
Mocowanie jest zdaje się identyczne ale resory są różne
Greentop pisze:- Czy wszystkie 1-ki mają po środku obudowę na cykorkulke albo termometr?
Nie wszystkie ale to nie problem zdaje się bo każda ma otwór na kable a te podłącza się bezproblemowo bo przeważnie istnieje tam standardowa wiązka z wtyczkami.
Greentop pisze:Proces dewastacji budy osiągnał już stopień powodujący ciągłe ględzenie małżowiny - myślę sobie że może zakup drugiej sztuki z 'motorschaden' byłby rozwiazaniem...
Budę da się dorwać nawet za 500 zyli więc targanie drugiego sztrucla z niemcowa nie ma chyba sensu. Najpierw poszukaj u nas bo się trafiają i to europejskie-kontynentalne :)
Greentop pisze: I jeszcze - czy wiecie jakich opłat musze dokonać jeśli chce kupić auto za granicą ale w unii a w kraju go nie rejestrować?
Tu nawet nie mam pomysłu :)
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
majcher
Posty: 2015
Rejestracja: pt lip 11, 2003 7:38 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Krótka i długa buda [I gen]

Post autor: majcher » śr sie 05, 2009 10:53 pm

- przednie drzwi, przedni zderzak te same
- mocowanie resorów te same
- resory 3d - 3+1 piór 5d 4+1 piór
- baki według literatury i własnych obserwacji - 5d 92L, 3d 2.5td 60L, 3.0V6 75L

jakbys chciał to pytaj o konretne detale - moja oba 3d i 5d są z tego samego rocznika 87 wiec łatwo porównać

jak bedziesz chciał z angola motać to majac swoja stara budę i bebechy to żaden problem
aspołeczny ciśnieniowiec
SREĆAN PUT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość