To właśnie nazywa się tuning for show, pod centrum handlowe i tak się właśnie kończy się, jak to pisze DamnIt! czytanie kolorowych prospektów, kolorowych zawieszeń
To nie są żadne amorki + 50mm. Ich długość oraz skok jest zbliżona do w seryjnych a dla czego
Bo sprężyna+ 50mm Ironman ma taka samą ilość zwojów co fabryczna i nawet jest ciut krótsza od seryjnej w stanie wolnym. Dla czego auto na sprężynach Ironman stoi o 50mm wyżej od auta na seryjnych sprężynach??
bo sprężyna +50 Ironman jest zrobiona z drutu o średnicy 18mm a seryjna 16mm. Tak wiec producent amortyzatorów Ironman nie musiał robić amortyzatorów +50mm, bo zawieszenie nie będzie bardziej elastyczne ( wręcz przeciwnie ) bo wykrzyż, czy wychyl osi nie będzie większy i nie ma takiej możliwość aby wykrzyż na sprężynach Ironman poprawił się w porównaniu do sprężyn fabrycznych
Nawet gdyby Twój amortyzator był amortyzatorem +50mm w porównaniu do serii to i tak jest za dużo za krótki do sprężyn od Patrola, które mają dwa zwoje więcej od sprężyn od Mitsubishi. Jeśli wybierzesz się w teren inny niż zurbanizowany to przy mocnym wykrzyżu, Twój amortyzator Ironman może zostać rozerwany .