sprężyny do miśka od patrola?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: Adas » śr sie 05, 2009 4:13 pm

przemmko pisze:Zakładając, że montuje sprężyny od GR na tył to jakie seryjne amortyzatory zastosować wtedy (mocowanie oko, oko), dobierał to ktoś?
Podobno od Mercedesa 207 pasują, weryfikował to może ktoś?
Auto to długi Galloper.

Pozdrawiam
Przemek
pasują od Lublina , Transita , oraz od Pajero I long na resorach

wszystkie wyżej wymienione mają skok dostosowany do skoku tylnych wahaczy i długości sprężyn , mają mocowanie ucho - ucho

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: Masmo » śr sie 05, 2009 6:33 pm

Adas pisze:
przemmko pisze:Zakładając, że montuje sprężyny od GR na tył to jakie seryjne amortyzatory zastosować wtedy (mocowanie oko, oko), dobierał to ktoś?
Podobno od Mercedesa 207 pasują, weryfikował to może ktoś?
Auto to długi Galloper.
Pozdrawiam
Przemek
pasują od Lublina , Transita , oraz od Pajero I long na resorach

wszystkie wyżej wymienione mają skok dostosowany do skoku tylnych wahaczy i długości sprężyn , mają mocowanie ucho - ucho
A LC J9 ???
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: DamnIt! » śr sie 05, 2009 6:45 pm

Masmo pisze:
Adas pisze:
przemmko pisze:Zakładając, że montuje sprężyny od GR na tył to jakie seryjne amortyzatory zastosować wtedy (mocowanie oko, oko), dobierał to ktoś?
Podobno od Mercedesa 207 pasują, weryfikował to może ktoś?
Auto to długi Galloper.
Pozdrawiam
Przemek
pasują od Lublina , Transita , oraz od Pajero I long na resorach

wszystkie wyżej wymienione mają skok dostosowany do skoku tylnych wahaczy i długości sprężyn , mają mocowanie ucho - ucho
A LC J9 ???
LC J9 tył ma mocowanie szpilka-oczko.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Masmo
Posty: 2353
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 11:31 am
Lokalizacja: Gdynia

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: Masmo » śr sie 05, 2009 7:00 pm

DamnIt! pisze:.......
LC J9 tył ma mocowanie szpilka-oczko.
Tak jak Pajero II i Terracan?
Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: DamnIt! » śr sie 05, 2009 7:20 pm

Masmo pisze:
DamnIt! pisze:.......
LC J9 tył ma mocowanie szpilka-oczko.
Tak jak Pajero II i Terracan?
Tak jak Pajero 2, ale jak ma Terracan to nie wiem.

Jak potrzeba to się mogę spróbować na jutro dowiedzieć coś w temacie Terracan, amorkie itp.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: Adas » śr sie 05, 2009 9:53 pm

Masmo pisze:
DamnIt! pisze:.......
LC J9 tył ma mocowanie szpilka-oczko.
Tak jak Pajero II i Terracan?
Masmo co ty rzeźbisz z tym hyundajem :o

pawel-e30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 14, 2009 11:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: pawel-e30 » pn sie 24, 2009 8:28 pm

skoro sprężyny od patrola podejdą to dlaczego nie wsadzić od razu amorków od patrola??

Pytam bo nie wiem jakie amory do pajero 1 wsadzić z tymi sprężynami??

Akurat amory od Land Crusera 95 musiał bym nowe zakupić boje się że mogą być dosyć drogie :o

Może ktoś jeszcze coś ciekawego wymyślił??

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: Eskapada » wt sie 25, 2009 6:23 am

pawel-e30 pisze:skoro sprężyny od patrola podejdą to dlaczego nie wsadzić od razu amorków od patrola??
bo są za długie
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

pawel-e30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 14, 2009 11:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: pawel-e30 » czw wrz 10, 2009 12:42 pm

No i ja jestem już po montażu sprężyn od Patrola do "długiego" Pajero.

Sprężyny z wersji 95r. drut 17mm Po zamontowaniu ich Pajero miało strasznie zadartą "dupę" w stosunku do podniesionego przodu (przód bez przeróbek i przestawiania drążków tylko podkręcenie ich). Więc trzeba było jeszcze raz zdemontować sprężyny i ciachnąć jeden zwój :wink:
Wiem że to druciarstwo ale mi wystarcza dla mnie jest ok :)
Jeśli ktoś się zdecyduje na cięcie to sprężyny od Patrola tniemy od dołu, jeden zwój wystarczy.

Jeśli ktoś bardzo chce mogę cyknąć fotki jak teraz stoii :wink:

Awatar użytkownika
mcs0
Posty: 540
Rejestracja: sob wrz 20, 2008 7:11 pm
Lokalizacja: Reda

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: mcs0 » czw wrz 10, 2009 12:43 pm

ja chetnie zobacze:D
Pajero 2.5 93r. było i nigdy więcej!!
Suzuki Samurai 88r. 1.3 gaznik , sprezyna
Ride or Die ]:->

Awatar użytkownika
walus
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn lis 10, 2008 7:31 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: walus » czw wrz 10, 2009 1:40 pm

Zapodaj fotki :wink:

pawel-e30
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 48
Rejestracja: sob lut 14, 2009 11:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: pawel-e30 » czw wrz 10, 2009 2:44 pm

ok. Panowie w najbliższym czasie jak znajdę tylko chwile i aparat pod ręką zrobię foty :wink:


edit: udało się zrobić poglądowe fotki :wink:
od środka piasty do rantu błotnika (po linii prostej) jest 56cm

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: Murzyn » sob mar 13, 2010 10:10 am

Panowie czy można opierać się na powyższej dyskusji liftujac pajero II long?
Jaka jest różnica w cenie springow dedykowanych (ome, old man czy innych) do serii patrola?
Amorki z tego co wyczyalem 600(dedykowane) 400(LC90) wiec nie ma sensu kombinować z LC

jak jest z komfortem po takim lifcie?

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: DamnIt! » sob mar 13, 2010 12:08 pm

Nie wiem skąd brałeś ceny tylnych amortyzatorów do J9 - ale po mojemu to można je kupić(KYB, Sachs) za około połowę tego co podałeś.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: Murzyn » sob mar 13, 2010 12:18 pm

Stronę wcześniej - post chyba kolegi eskapada

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: DamnIt! » sob mar 13, 2010 1:55 pm

aha :)21
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
yokhan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn lut 18, 2008 3:20 am
Lokalizacja: Poznań

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: yokhan » sob paź 09, 2010 11:53 am

Wczoraj podniosłem auto na springach od patrola na tyle + amory ironman. Z przodu lekko podkręcone drążki. Wyszło trochę dziwnie bo tył jest mega zadarty w górę (poszedł o ok 80mm;/). Ale największą bolączką jest fakt że teraz z auta wydobywa się dziwny metaliczny dźwięk. Ma on miejsce w momencie kiedy jadę na załączonym biegu bo na luzie już nie występuje. Co to może być? Bo wcześniej tego nie było.
Druga sprawa to jak osoby wcześniej już pisały można uciąć jeden zwój w celu zmniejszenia tego liftu. Ale czy to nie spowoduje pęknięcia sprężyny? Zdaje się, że sprężyna będzie wtedy pracowała cały czas obciążona na małej powierzchni.
Dodaje fote jak to wygląda jakby ktoś był ciekawy.
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/tRq ... directlink
Teraz: Pajero II, 2.8 TD, 32x11.5r15 BFG MT KM2
Dawniej: Suzuki Vitara cabrio, 91r + LPG

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: Eskapada » ndz paź 10, 2010 7:33 pm

yokhan pisze:Wczoraj podniosłem auto na springach od patrola na tyle + amory ironman. l]
a amorki to jakie są

??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
yokhan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn lut 18, 2008 3:20 am
Lokalizacja: Poznań

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: yokhan » ndz paź 10, 2010 7:42 pm

amory to ironman nitro gas + 5 cm
Teraz: Pajero II, 2.8 TD, 32x11.5r15 BFG MT KM2
Dawniej: Suzuki Vitara cabrio, 91r + LPG

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: Eskapada » ndz paź 10, 2010 8:03 pm

yokhan pisze:amory to ironman nitro gas + 5 cm
ale od czego
??
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
yokhan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn lut 18, 2008 3:20 am
Lokalizacja: Poznań

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: yokhan » ndz paź 10, 2010 8:16 pm

amory te są dedykowane do samochodu mitsubishi pajero 2 czyli do tego modelu, w którym są zainstalowane. Są przeznaczone do auta ze sprężynami dającymi +5 cm tj. + 2 cale tzw. liftu. Zdaje się że dosyć dużo o nich tu na forum już wspominano jak również o podnoszeniu auta na sprężynach od patrola krótkiego roczniki ok. 93 od którego springi mam.
Teraz: Pajero II, 2.8 TD, 32x11.5r15 BFG MT KM2
Dawniej: Suzuki Vitara cabrio, 91r + LPG

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: Eskapada » ndz paź 10, 2010 8:27 pm

To właśnie nazywa się tuning for show, pod centrum handlowe i tak się właśnie kończy się, jak to pisze DamnIt! czytanie kolorowych prospektów, kolorowych zawieszeń
:)21

To nie są żadne amorki + 50mm. Ich długość oraz skok jest zbliżona do w seryjnych a dla czego ??

Bo sprężyna+ 50mm Ironman ma taka samą ilość zwojów co fabryczna i nawet jest ciut krótsza od seryjnej w stanie wolnym. Dla czego auto na sprężynach Ironman stoi o 50mm wyżej od auta na seryjnych sprężynach??

bo sprężyna +50 Ironman jest zrobiona z drutu o średnicy 18mm a seryjna 16mm. Tak wiec producent amortyzatorów Ironman nie musiał robić amortyzatorów +50mm, bo zawieszenie nie będzie bardziej elastyczne ( wręcz przeciwnie ) bo wykrzyż, czy wychyl osi nie będzie większy i nie ma takiej możliwość aby wykrzyż na sprężynach Ironman poprawił się w porównaniu do sprężyn fabrycznych

Nawet gdyby Twój amortyzator był amortyzatorem +50mm w porównaniu do serii to i tak jest za dużo za krótki do sprężyn od Patrola, które mają dwa zwoje więcej od sprężyn od Mitsubishi. Jeśli wybierzesz się w teren inny niż zurbanizowany to przy mocnym wykrzyżu, Twój amortyzator Ironman może zostać rozerwany .
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
yokhan
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 72
Rejestracja: pn lut 18, 2008 3:20 am
Lokalizacja: Poznań

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: yokhan » ndz paź 10, 2010 9:38 pm

tuning for show to nie jest a jedynie wymiana już wyrobionych sprężyn które dobijały na muldach osiedlowych. Info na ten temat wziąłem z tego forum a nie z żadnego prospektu kolorowego. To że auto nie jest katowane w terenie do śmierci nie oznacza że służy wyłącznie do szpanu pod jakimś centrum handlowym. Jeżdżę sobie czysto turystycznie. Oczekiwałem pomocy pisząc ten post a nie wytykania próżności. Poza tym wybierając amory ironman sugerowałem się między innymi Twoimi postami
np.
Eskapada pisze:..... Moim zdaniem Ironman będzie lepszym rozwiązaniem niż KYB a różnica w cenie za komplet nie jest zwalająca z nóg. Komplet Ironman kupujesz za 600 zł a KYB za około 400 zł.
Fakt faktem, że lift jest za duży i zamierzam coś z tym zrobić bo max jaki chcę uzyskać to 5 cm. Problemem jest ten dźwięk. Podejrzewam, że jest to wał a dokładnie luzy na wielowypuście.

Pozdrawiam
Teraz: Pajero II, 2.8 TD, 32x11.5r15 BFG MT KM2
Dawniej: Suzuki Vitara cabrio, 91r + LPG

Awatar użytkownika
druciarz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: sob wrz 18, 2010 6:14 pm

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: druciarz » ndz paź 10, 2010 9:49 pm

Eskapada pisze:To właśnie nazywa się tuning for show, pod centrum handlowe i tak się właśnie kończy się, jak to pisze DamnIt! czytanie kolorowych prospektów, kolorowych zawieszeń
:)21

To nie są żadne amorki + 50mm. Ich długość oraz skok jest zbliżona do w seryjnych a dla czego ??
sa dluzsze o okolo 7cm wiec pisanie ze sa zblizone to dla mnie naduzycie.

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: sprężyny do miśka od patrola?

Post autor: Murzyn » ndz paź 10, 2010 11:09 pm

Zadałem to pytanie w innym dziale jakiś czas temu ale 0 odpowiedzi.
Te springi od patrola nie wydają Ci się zbyt miękkie? Na trawersach nie gnie się jak osika?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość