Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
ATON
-

- Posty: 185
- Rejestracja: ndz lip 13, 2003 11:40 am
- Lokalizacja: Łapanów
Post
autor: ATON » wt lis 03, 2009 6:39 pm
Chciałem sprawdzić w moim nowym nabytku geometrie zwieszenia bo tylne koła są w negatywie, ale zaobserwowałem to u wiekszośći V60, niemniej chce to sprawdzić, ale nastraszyli mnie że w wiekszości przypadków śruby sa zapieczone, i nie ma mowy o ich odkreceniu i że wachacze trzeba ciąć i kupować nowe - czy to prawda, czy może jest na nie jakis sposób.
A tak na marginesie to gdzie znajdę dane o prawidłowych kątach geometrii?
I jescze jedno - auto miało pierścienie dystansowe i teraz kwestia czy geometrie ustawiać z tymi pierścieniami czy bez

Nivką też można
-
Videlec
-

- Posty: 4114
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Videlec » wt lis 03, 2009 7:10 pm
ATON pisze:(...)nastraszyli mnie że w wiekszości przypadków śruby sa zapieczone, i nie ma mowy o ich odkreceniu i że wachacze trzeba ciąć i kupować nowe - czy to prawda, czy może jest na nie jakis sposób.(...)
reguły nie ma, ja mam już leciwe żelazo i niedawno miałem zakładane polibusze, śruby wahaczy szły na piechote bez problemu, z tego co pamiętam Ty masz auto '04 więc raczej nie powinno być szopki ze śrubami.
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
-
Przemy
-

- Posty: 923
- Rejestracja: pt lut 08, 2008 8:58 am
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: Przemy » wt lis 03, 2009 7:31 pm
Prawidłowe dane powinni mieć w miejscu gdzie ustawiają geometrię (mają taką fajną książkę).
Co do śrub to niech się chłopaki męczą na geometrii albo sam spróbuj poluźnić. Zalej jakimś śurwaxem a jak nie pomoże to grzanie i chłodzenie by rdze skruszyć.
# Racja jest jak dupa, każdy ma swoją
[J. Piłsudski].
gg1196424
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » wt lis 03, 2009 8:01 pm
Tu masz dane geometrii z INFO-Techa:
Zbieżność kół, przód: 0° 05' ± 05'
Pochylenie kół, przód: 0° 30' ± 30'
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy, przód: 3° 50' ± 1°
K.P.I., przód: 11° 30'
Zbieżność kół, tył: 1° 06' ± 1° 06'
Pochylenie kół, tył: 0° 30'
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
ATON
-

- Posty: 185
- Rejestracja: ndz lip 13, 2003 11:40 am
- Lokalizacja: Łapanów
Post
autor: ATON » wt lis 03, 2009 10:47 pm
Dzięki, w przyszłym tygodniu auto idzie do mechaników, będą się męczyć. Przy okazji chcę wrzucic do oryginalnych sprężyn z tyłu, dodatkowe , które mi zostały z Maverica, na pierwszy rzut oka powinny pasować, i dać lekki lift. Z przodu narazie, może jakieś podkładki wystarczą bo się nie zanosi narazie na zakup wyciągarki. Tzw wersja oszczędnościowa

Nivką też można
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » śr lis 04, 2009 5:58 am
ATON pisze:Dzięki, w przyszłym tygodniu auto idzie do mechaników, będą się męczyć.
Przy okazji chcę wrzucic do oryginalnych sprężyn z tyłu, dodatkowe , które mi zostały z Maverica, na pierwszy rzut oka powinny pasować, i dać lekki lift. Z przodu narazie, może jakieś podkładki wystarczą bo się nie zanosi narazie na zakup wyciągarki. Tzw wersja oszczędnościowa

Na pierwszy rzut oka to pomysł jest bezsensowny. Totalnie. I lepiej go nie wcielaj w życie.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
ATON
-

- Posty: 185
- Rejestracja: ndz lip 13, 2003 11:40 am
- Lokalizacja: Łapanów
Post
autor: ATON » śr lis 04, 2009 10:25 pm
W Mavericu się sprawdzały. Jeśli tylko sie zmieszczą jednak spróbuję.
Nivką też można
-
ATON
-

- Posty: 185
- Rejestracja: ndz lip 13, 2003 11:40 am
- Lokalizacja: Łapanów
Post
autor: ATON » śr lis 04, 2009 10:26 pm
W Mavericu się sprawdzały. Jeśli tylko sie zmieszczą jednak spróbuję.
Nivką też można
-
goszen
-

- Posty: 1165
- Rejestracja: wt cze 07, 2005 10:42 pm
- Lokalizacja: Bytów
Post
autor: goszen » czw lis 05, 2009 8:15 pm
ATON pisze:Chciałem sprawdzić w moim nowym nabytku geometrie zwieszenia bo tylne koła są w negatywie, ale zaobserwowałem to u wiekszośći V60, niemniej chce to sprawdzić, ale nastraszyli mnie że w wiekszości przypadków śruby sa zapieczone, i nie ma mowy o ich odkreceniu i że wachacze trzeba ciąć i kupować nowe - czy to prawda, czy może jest na nie jakis sposób.
A tak na marginesie to gdzie znajdę dane o prawidłowych kątach geometrii?
I jescze jedno - auto miało pierścienie dystansowe i teraz kwestia czy geometrie ustawiać z tymi pierścieniami czy bez

Bardzo często są zapieczone, My w w większości przypadków musimy ciąć śruby a co za tym idzie trzeba wymienić tuleje.
GG 3597101 tel. 602-673-905
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » sob lis 07, 2009 9:58 pm
goszen pisze:ATON pisze:Chciałem sprawdzić w moim nowym nabytku geometrie zwieszenia bo tylne koła są w negatywie, ale zaobserwowałem to u wiekszośći V60, niemniej chce to sprawdzić, ale nastraszyli mnie że w wiekszości przypadków śruby sa zapieczone, i nie ma mowy o ich odkreceniu i że wachacze trzeba ciąć i kupować nowe - czy to prawda, czy może jest na nie jakis sposób.
A tak na marginesie to gdzie znajdę dane o prawidłowych kątach geometrii?
I jescze jedno - auto miało pierścienie dystansowe i teraz kwestia czy geometrie ustawiać z tymi pierścieniami czy bez

Bardzo często są zapieczone, My w w większości przypadków musimy ciąć śruby a co za tym idzie trzeba wymienić tuleje.
Cos jest z ta korozja w P3. Kupilem w sumie 2 tylne zawiasy (jeden okazyjnie dla dyfra 4.9) i oba maja zapieczone dolne sroby regulacyjne na amen. A wczesniej rozkrecalem zawias starszego o 10 lat GR i nie bylo zadnych problemow.
Widzialem tez spód P3 schorta (anglik) tak zjedzony, ze handlarze cala bude wywalili na zlom. No ale ten mogl sie od LR zarazic

-
montero
-

- Posty: 8968
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » sob lis 07, 2009 10:06 pm
Niestety wszystko psieje.Im nowsze ty większe oszczędności.W bambuko przycinaja trochę z materiałami.Ogladałem ostatnio p3 ,3,2did w automacie w salonie , sprzedane było już.Auto nowe a spód całe mokry od wcieku oleju

aż mi się szkoda nabywcy zrobiło.Normalnie przeginka

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość