
blokada przedniego mostu
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 37
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:39 am
- Lokalizacja: Jabłonna Lacka
Re: blokada przedniego mostu
ogólnie auto do zabawy, ale jak nie mam innego samochodu to jadę nim do pracy a jak nie mam czym to podpinam pod lawetę i zdarza się mu dźwigać ze 2,5-3 tony. Z tyłu mam oryginalna blokadę a nad tym nieszczęsnym przodem się zastanawiam 

Re: blokada przedniego mostu
Myśle, że możesz zaryzykować z Lokką. Będziemy mądrzejsi o Twoje doświadczeniakotoy pisze:ogólnie auto do zabawy, ale jak nie mam innego samochodu to jadę nim do pracy a jak nie mam czym to podpinam pod lawetę i zdarza się mu dźwigać ze 2,5-3 tony. Z tyłu mam oryginalna blokadę a nad tym nieszczęsnym przodem się zastanawiam

Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
Re: blokada przedniego mostu
a nie lepiej zmotać niezależne doprowadzenia hamulców, jak to @Adas ma, przeguby nie rwą, trochę jest machania ale jak dla mnie wpółczynnik możliwości-cena wręcz genialny
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 37
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:39 am
- Lokalizacja: Jabłonna Lacka
Re: blokada przedniego mostu
Chyba właśnie zaryzykuję z LOKKĄ, zobaczymy jak będzie lipa to włoże z powrotem zwykły most 

Re: blokada przedniego mostu
Czekamy na relację i trzymamy kciukikotoy pisze:Chyba właśnie zaryzykuję z LOKKĄ, zobaczymy jak będzie lipa to włoże z powrotem zwykły most


Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
Re: blokada przedniego mostu
Mariusz luz bluesMroczny pisze:niech mnie ktoś wyłuszczy - po co ta blokada? nie lepiej za tą kase jedną wycieczkę więcej uskutecznić? o oszczędnościach na reszcie gratów nie wspomnę..

Ja już pytałem kolegę czy zna angielski i czy wie jak te dwie blokady działają. Niechaj montuje mechaniczną blokadę którą spina dyferencjał na sztywno do auta z IFS do użytku codziennego

Jak rozwali dyfer to pal licho ale jak zimną, na śliskiej nawierzchni straci kontrolę nad sterownością auta i zrobi sobie lub nie daj boże komuś krzywdę .... może zacznie słuchać kolegów
Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: blokada przedniego mostu
sie nie znacie, odgłos wybuchającego półmostu jest tak niepowtarzalny że każdą kasę można wydać żeby to cudo usłyszeć, a jakie emocje przy tym 

Re: blokada przedniego mostu
Eskapada pisze:.....ale jak zimną, na śliskiej nawierzchni straci kontrolę nad sterownością auta i zrobi sobie lub nie daj boże komuś krzywdę .... może zacznie słuchać kolegów


Stracić kotrolę można każdym autem wyposażonym w hgw ile systemów trzyliterowych itp... Każdym samochodem trzeba umieć jeździć. A w zimie LR w Vitarze fajnie stabilizował jazdę na wprost

Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
Re: blokada przedniego mostu
Nie jeżdżę na BFG MT tylko na MT/R. Druga sprawa mam płaskiego z kompletem zimowych oponMasmo pisze:Eskapada pisze:.....ale jak zimną, na śliskiej nawierzchni straci kontrolę nad sterownością auta i zrobi sobie lub nie daj boże komuś krzywdę .... może zacznie słuchać kolegówI to pisze ktoś kto w zimie jeździ na BFG MT
![]()
.

Czyli potwierdzasz to co napisałem z blokadą którą żyje własnym życiem można stracić kontrolę na sterownością.Masmo pisze:Stracić kotrolę można każdym autem wyposażonym w hgw ile systemów trzyliterowych itp... Każdym samochodem trzeba umieć jeździć. A w zimie LR w Vitarze fajnie stabilizował jazdę na wprostEskapada pisze:.....ale jak zimną, na śliskiej nawierzchni straci kontrolę nad sterownością auta i zrobi sobie lub nie daj boże komuś krzywdę .... może zacznie słuchać kolegów, odpuszczenie gazu umożliwiało skręcanie. Pewnie było trochę gorzej niż z otwartym dyfrem ale bez dramatu. Dużo większe znaczenie ma opona.

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33

GSM 501 44 66 33
Re: blokada przedniego mostu
Kontrolę nad sterownością można stracić z lub bez takiej blokady. Ale potwierdzam, że taka blokada wpływa na kierowanie i trzeba się nauczyć z nią żyć.Eskapada pisze: Czyli potwierdzasz to co napisałem z blokadą którą żyje własnym życiem można stracić kontrolę na sterownością.
Dla mnie większym szokiem było zachowanie auta z LR na przyczepnej nawierzchni. Przejechałem przez rów na czarne bez wyłączenia przodu i się zatrzymałem. Nie byłem w stanie obrócić kierownicy

Była Vitara, Jimnik, Terrano II, Terracan, KIA Sportage Grand a teraz SS Kyron.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 37
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 11:39 am
- Lokalizacja: Jabłonna Lacka
Re: blokada przedniego mostu
czytałem i stwierdziłem że zobaczę co i jak a jak w zimę będzie problem z używaniem 4x4 to włożę stary most. Poza tym po twardym to i tak przeważnie lata się tylko z zapiętym samym tyłem, a do jazdy na co dzień to mam osobówkę a pajero jest do zabawy i jak pisałem czasami do lawety. Tak poza tematem to szpera nie wytrzymuje jazdy z lawetąEskapada pisze:Ja już pytałem kolegę czy zna angielski i czy wie jak te dwie blokady działają. Niechaj montuje mechaniczną blokadę którą spina dyferencjał na sztywno do auta z IFS do użytku codziennego
Jak rozwali dyfer to pal licho ale jak zimną, na śliskiej nawierzchni straci kontrolę nad sterownością auta i zrobi sobie lub nie daj boże komuś krzywdę .... może zacznie słuchać kolegów

Jak bym nie słuchał kolegów to bym blokadę kupił a nie zakładał jakieś tematy i wypytywał ludzi jak "to" się sprawuje i jakie są za i przeciw.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość