
Pytanie dodatkowe za kratę browara - jak wyrejestrować truchło, ale żeby go nie złomować, tylko rozczłonkować na części?
Pozdro
Marcus
Moderator: Kosiarz
silnik, mosty na pewno nie bo mają inne przełożenia, zwrotnice tez nie, skrzynia też nie reduktor też nie, wały tez nie. Jedynie blacharskie, wahacze itp.Marcus65 pisze:Co się nada z 3-litrowego misia do 3.5-litrowego? Pomijam oczywiste rzeczy, jak np. wajcha od kierunkówChodzi mi głównie o układ napędowy (reduktor, mosty itd.) i osprzęt silnika (np. rozrusznik).
Pytanie dodatkowe za kratę browara - jak wyrejestrować truchło, ale żeby go nie złomować, tylko rozczłonkować na części?
Pozdro
Marcus
wklep VIN jednego i drugiego samochodu do ASA i porównaj numery interesujących Cię części. Wersji 3.0V6 i 3.5V6 było kilka.Marcus65 pisze:Co się nada z 3-litrowego misia do 3.5-litrowego? Pomijam oczywiste rzeczy, jak np. wajcha od kierunkówChodzi mi głównie o układ napędowy (reduktor, mosty itd.) i osprzęt silnika (np. rozrusznik).
Pytanie dodatkowe za kratę browara - jak wyrejestrować truchło, ale żeby go nie złomować, tylko rozczłonkować na części?
Pozdro
Marcus
RAFULUS pisze:Z tego co się dowiadywałem to właśnie zwrotnice od 3,0 pasują do 3,5 a rolka prowadząca paska osprzętu pasuje na pewno (sprawdzone). Spojler tylny też pasuje
Nie pasuja, odległość od sworznia dolnego do górnego w 3,0 jest 262 mm a w 3,5 272 mmRAFULUS pisze:Z tego co się dowiadywałem to właśnie zwrotnice od 3,0 pasują do 3,5 a rolka prowadząca paska osprzętu pasuje na pewno (sprawdzone). Spojler tylny też pasuje
Czy teraz dostrzegasz problem? Np. z zasileniem wiertarki?Marcus65 pisze:W tym warsztacie zapanowała taka wilgoć ..., że próba włączenia prądu powoduje wypieprzenie korków...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość