Murzyn pisze: Nie zabieraj marzeń, bo już sobie wyobrazilem co będzie mógł robić autobus jak wyeliminuje patologiczne drazki i wstawi się nowe wahacze + springi
Po Twoich wszystkich dokonaniach, daleki jestem od zabierania Ci marzeń

Z zawieszeniem Foxa pisałem całkiem poważnie jesli Cię tylko na stać to motaj będziesz miał jedyny takie auto i dużo, dużo frajdy z jazdy i satysfakcji
Murzyn pisze: wyobrazilem co będzie mógł robić autobus jak wyeliminuje patologiczne drazki i wstawi się nowe wahacze + springi
Będzie mógł co robić i w jakim terenie
Patrząc się na filmy z udziałem EVO I, patrząc na zawieszenie nowego L200 ( sprężyna + dwa whacze ), patrząc na zawieszenie Pajero III, mam wrażanie Twój autobus, mając zawieszenie EVO I w terenie nie zrobi dużo więcej niż to robi na aktualnym zawieszeniu. W rajdach szybkościowych, podczas zabaw szybkościowych będzie faktycznie być lepiej ale w błocie już nie koniecznie. Patrzac na poniższe zdjecie bez dwóch zdań IFS EVO I jest pancerny w porównaniu do Pajero II
Murzyn pisze: Oczywiście można to zaprojektować samemu, ale nie umiem znaleść miejsca na te sprezyny.
Bo cały Twój pomysł wiąże się z niezłą przebudową auta.
Tutaj masz wyraźnie pokazane co należy zrobić aby IFS był mocniejszy, bardziej wytrzymały.
http://www.rf04.com/upload/pajero_old_front.jpg
Rozwiązania tego typu można podglądać w Toyota J9,12 w L200 +2006
Najlepiej podpatrzeć na rozwiązania profesjonalistów. IFS w Pajero Piotra Domownika
http://www.terenowo.pl/public_html/NOWO ... &Itemid=33#