
Świece Żarowe
Moderator: Kosiarz
Re: Świece Żarowe
Ej, stary, ale my tu o świecach ŻAROWYCH mamy temat... 

Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: Świece Żarowe
rort_ pisze:Ej, stary, ale my tu o świecach ŻAROWYCH mamy temat...
No ale jak ktoś by szukał to znajdzie i do Benzynowych


A ze w dizlu była kreska to co mam zmyślać mogę jedynie co powiedzieć o żarowych to tyle co wcześniej pisałem jaki NGK były wstawione i zostały wymienione na BERU również żarowe....
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: Świece Żarowe
Swiece sprawdziłem okazało sie ze wszystkie są dobre. Na jednej kabelek był luzny ale nic to nie zmieniło. Auto tak do -4 stopni pali na pół obrotu. Jesli temperatura spadnie nizej juz jest gorzej
trzeba troche krecic zanim złapie. Jak było -20 to odpalił za drugim razem po dwoch grzaniach swiec. Aku jest nowy.
Czyżby kompresja była słaba ?
boje sie nawet sprawdzac

Czyżby kompresja była słaba ?

RD LOCK
Re: Świece Żarowe
Sprawdź kąt wyprzedzenia wtrysku.
Re: Świece Żarowe
Taki co ma czujnik zegarowy i kumatego mechanika co potrafi z niego korzystać.


Re: Świece Żarowe
no z tymi mechanikami to własnie jest tak, powiedziałem mu jakie sa objawy a ten mowi tak : to nie ma sie co spodziewac po takim silniku ze bedzie inaczej, to stara konstrukcja
miałem mu powiedziec cos ale przemilczałem

RD LOCK
- PAJERO Driver
- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Re: Świece Żarowe
Witam
A ze tak się zapytam z ciekawości jak również jako ciekawostkę...
Ostatnio u Kolegi w Paj.I 2.5 nie dawno kupił i tez podobny przypadek ze niby świece itp ...Co się okazało ze poprzednik " Krzyżak "
chyba nigdy nie wymieniał filtra paliwa w środku czarno ze ledwo szło wylać stara zawartość po założeniu nowego filtra pali bez problemu a świece grzeją jak opętane.... Czyżby przyczyną mógł być stary i już zapchany filtr paliwa ze mało szło dizla
Pytam z ciekawości bo po wymianie kłopot ustał...
A ze tak się zapytam z ciekawości jak również jako ciekawostkę...
Ostatnio u Kolegi w Paj.I 2.5 nie dawno kupił i tez podobny przypadek ze niby świece itp ...Co się okazało ze poprzednik " Krzyżak "


Pytam z ciekawości bo po wymianie kłopot ustał...
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
GG: 4883455
Re: Świece Żarowe
sasiad ma PII i tez mi dzis powiedział abym filtr wymienił. Ale nie wiem czy miałoby to wpływ na odpalanie. Wydaje mi sie ze jakby był filtr zapchany to auto byłoby słabe. No ale profilaktycznie mozna spróbowac
RD LOCK
Re: Świece Żarowe
Filtr ma wpływ na wszystko.
Rozrusznik kręci czy ledwo kręci?
Podaj paliwo z bańki bezpośrednio do pompy, rano sprawdź jak zapala. Jak się nie zapowietrza to zagrzej świece ręcznie i zobacz czy coś się zmieni.
Zdaj relację.
Rozrusznik kręci czy ledwo kręci?
Podaj paliwo z bańki bezpośrednio do pompy, rano sprawdź jak zapala. Jak się nie zapowietrza to zagrzej świece ręcznie i zobacz czy coś się zmieni.
Zdaj relację.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Re: Świece Żarowe
No i zostawiłem dzis Miska w warsztacie, okazało sie ze 3 wtryski nadaja sie do regeneracji.
Ale zeby było ciekawie to okazało sie ze silnik w moim Misku nie jest oryginalny. Zamawiajac podkładki pod wtryski w salonie Mitshubishi wg nr VIN przyszły inne niz te ktore były w tym silniku. No ale Pan sprawdził jeszcze raz VIN w salonie i powiedział ze inne nie beda tylko te. Stwierdził ze w takim przypadku nic innego tylko silnik jest wymieniany. I co teraz ? Nie wiem nawet kiedy silnik był zmieniany, jaki to jest i tym bardziej jaki ma przebieg
Ale zeby było ciekawie to okazało sie ze silnik w moim Misku nie jest oryginalny. Zamawiajac podkładki pod wtryski w salonie Mitshubishi wg nr VIN przyszły inne niz te ktore były w tym silniku. No ale Pan sprawdził jeszcze raz VIN w salonie i powiedział ze inne nie beda tylko te. Stwierdził ze w takim przypadku nic innego tylko silnik jest wymieniany. I co teraz ? Nie wiem nawet kiedy silnik był zmieniany, jaki to jest i tym bardziej jaki ma przebieg

RD LOCK
Re: Świece Żarowe
nie przejmuj sie tym,ja kiedys szukałem częsci do skrzyni biegów i pan po sprawdzeniu vinu powiedział mi ze moje auto jest cabrio ze sztywnym dachem,a miałem 3 dzwi i nie cabro. oni mają jakies błędne informacje do czytania vinów.a co mechanik nie wie jaki masz silnik????moze trzeba zmienic mechanika!!!
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Re: Świece Żarowe
no pewnie teraz to bym zmienił mechanika tylko ze auto juz tam stoi rozebrane a wtryski w regeneracji sa. Problem tych podkładek teraz jest 

RD LOCK
Re: Świece Żarowe
Co do sytuacji powyżej, to raczej przeszczep numerów był.


Re: Świece Żarowe
ja mysle ze nie ,tylko gościu miał jakiś trefny program, bo jak dzwoniłem do poznania to było dobrze,a gościu w Pile powiedział mi ze mam cabrio wiec któryś program oszukiwał.a nie widziałem zeby ktos dach przyspawał na stałe zeby nie mozna było go ściągną
gościu który zajmuje się regeneracją wtrysków powinnien miec takie podkładki



Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Re: Świece Żarowe
Ja pisałem o tym cabrio nie cabrio.


Re: Świece Żarowe
Tzn??bo nie wiem o co ci chodzi kolegoN2O pisze:Ja pisałem o tym cabrio nie cabrio.
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Re: Świece Żarowe
Cos czuje ze wkopałem sie z tym Miskiem jak go kupowałem. Powiedzcie mi teraz po czym poznac jaki ja mam silnik w swoim aucie??
Według vin u czesci nie dobiore bo sa inne ( np te podkładki pod wtryski)
Mechanik twierdzi ze jest to silnik 2.3. Były takie?
Według vin u czesci nie dobiore bo sa inne ( np te podkładki pod wtryski)
Mechanik twierdzi ze jest to silnik 2.3. Były takie?
RD LOCK
Re: Świece Żarowe
daj ten VIN to powiemy Ci od czego jest. A silniki 2.3TD były w Pajero.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Re: Świece Żarowe
Wyluzujcie z tym VINem, ja mam nabijane numery w SKP i jakos nigdy nie musiałem miec tego numeru... Bo w zasadzie jest tak:
Wyciągasz czesc z auta, jedziesz do sklepu/serwisu i dopiero zamawiasz taką samą bo kitajce to zmieniali swoje widzimisie jak chcieli i co mieli pod reką to wkładali do auta...
Wyciągasz czesc z auta, jedziesz do sklepu/serwisu i dopiero zamawiasz taką samą bo kitajce to zmieniali swoje widzimisie jak chcieli i co mieli pod reką to wkładali do auta...
Re: Świece Żarowe
no tak, tylko ze do mojego Miska wsadził ktos silnik z innego i chce wiedziec jaki to jest. Z Japonczykami nigdy nie miałem do czynienia to nie mam pojecia
RD LOCK
Re: Świece Żarowe
Vin mówi że masz: Pajero 2, Long, 2.5TDI(silnik 4D56), LHD, SS, GLX, skrzynia manualna, wyprodukowany w lipcu 1992 roku, świece żarowe o numerze MD092392(czyli 6V) - system SQGS(2 przekaźniki + rezystor). Podkładki pod wtryski niech Ci narucha koleś co te wtryski ustawia a mechanik niech nie pierdoli o 2.3 - tylko niech zerknie na blok silnika nad rozrusznikiem - tam, o ile pamiętam, jest model silnika nabity. 2.3TD to 4D55, a 2.5TDI to 4D56.maciekp pisze:JMB0NV440PJ301189
Sprawdź jeszcze jakie masz świece - zamiennikami Twoich MD092392 są HKT CP-06. Ale to straszny badziew jest - i pajerowy sterownik nie chce czasami z nimi współpracować. Jeśli masz takie - spróbuj poszukać pasujących świec od NGK czy Champion. Poowodem kłopotów z odpalaniem może być także:
1. byle jakie paliwo;
Zatankować na jakiejś sensownej stacji i doalać uzdatniacz. Omijać paliwa o obniżonej zawartości siarki;
2. niedrożny filtr paliwa;
Wymienić bacząc na dolny oring i porządnie odpowietrzyć;
3. nieszczelności w układzie paliwowym;
Jeśli silnik po odpaleniu "kuleje" albo chodzi chwilę i gaśnie - znaczy gdzieś jest lewe powietrze. Jak mechanik będzie wtryski zakładał to niech zwróci uwagę na wszelkie opaski/miedziane podkładki;
4. wyśmigana pompa wtryskowa;
Jechać do pompiarza - niech diagnozę postawi - czasami puszczają uszczelniania ośki gazu.
5. słaba kompresja;
Odkręć korek wlewu oleju - jak chlapie i kopci tyle co z wydechu - masz kłopot. Ale teraz jak masz wtryski wyciągnięte - niech mechanik dla świętego spokoju kompersję pomierzy. Będziesz wiedział mniej więcej co i jak masz pod maską.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość