Pojawil sie pomysl zmiany mojego 4kolowego przyjaciela.
Aktualnie jestem posiadaczem Land Cruisera J95, 1999r. Diesel w Manualu, lift OME, ATki itp...
Jako ze samochodu terenowego uzywam na codzien, do turystyki(czasem wypraw), no i oczywiscie do terenowych zabaw(ale bez blota po klamki) zdecydowanie bardziej interesuja mnie szybkie OSy, lesne dukty, szuterki ahhhh szuterki

Z tego co wiem jest to konstrukcja samonosna? jak to wplywa na trwalosc nadwozia w przypadku czestej jazdy w terenie?
W oko wpadl mi krotki model z 2007r, ok 80000km przebiegu, 3.2DiD w Manualu.
Co powiecie o tym samochodzie? jakie sa jego mocne a jakie slabe strony?
Lepszy manual czy automat?
Zblizajac sie do konca zadam jescze kilka krotkich pytan (za odpowiedzi serdeczne dzieki

- naped w reduktorze na przod przekazywany lancuchem wielorzedowym?
- w skrzyni Super Select jesli zalacze H2 to czy przedni dyfer dalej sie kreci czy odpina polosie od piasty?
- czy w tylnym moscie jest jakies LSD albo mechaniczna blokada?
- jaka jest masa takiego krotkiego V80 w dieslu i manualu?
Narazie to chyba tyle co chcialbym sie dowiedziec, z gory serdeczne dzieki za wszelka pomoc!
pozdrawiam
Banano