V80 warto?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

V80 warto?

Post autor: banano » czw sty 20, 2011 4:04 pm

Witam!

Pojawil sie pomysl zmiany mojego 4kolowego przyjaciela.
Aktualnie jestem posiadaczem Land Cruisera J95, 1999r. Diesel w Manualu, lift OME, ATki itp...
Jako ze samochodu terenowego uzywam na codzien, do turystyki(czasem wypraw), no i oczywiscie do terenowych zabaw(ale bez blota po klamki) zdecydowanie bardziej interesuja mnie szybkie OSy, lesne dukty, szuterki ahhhh szuterki :) no wiec odpada wszystko na sztywnych mostach bo jezdzic sie tym nie da.... Z LC jestem bardzo zadowolony, niezalezne zawieszenie dziala genialnie na szybkich odcinkach, Pajero niestety nawet nigdy nie jechalem, ale domyslam sie ze w pelni niezalezna zawiecha da mi jednak jeszcze wiecej frajdy i mozliwosci.
Z tego co wiem jest to konstrukcja samonosna? jak to wplywa na trwalosc nadwozia w przypadku czestej jazdy w terenie?
W oko wpadl mi krotki model z 2007r, ok 80000km przebiegu, 3.2DiD w Manualu.
Co powiecie o tym samochodzie? jakie sa jego mocne a jakie slabe strony?
Lepszy manual czy automat?

Zblizajac sie do konca zadam jescze kilka krotkich pytan (za odpowiedzi serdeczne dzieki :)2
- naped w reduktorze na przod przekazywany lancuchem wielorzedowym?
- w skrzyni Super Select jesli zalacze H2 to czy przedni dyfer dalej sie kreci czy odpina polosie od piasty?
- czy w tylnym moscie jest jakies LSD albo mechaniczna blokada?
- jaka jest masa takiego krotkiego V80 w dieslu i manualu?

Narazie to chyba tyle co chcialbym sie dowiedziec, z gory serdeczne dzieki za wszelka pomoc!

pozdrawiam
Banano
TOYOTA

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: V80 warto?

Post autor: banano » czw sty 20, 2011 6:37 pm

a moze lepszym rowiazaniem bedzie V60, tez w dieslu?
Czy te dwa modele roznia sie znaczaco czyms wiecej niz wnetrzem i karoseria?

Jeszcze pytanko na temat silnika 3.2DiD czy on jest na Common Railu? czy cos innego tam pracuje?
No i jeszcze jedno, czy w nadkola zmieszcza sie ATki o rozmiarze 235/85R16 lub 265/75R16 przy standardowym zawieszeniu?
Domyslam sie ze po standardowym lifcie wejda bez problemu (i nie beda obcieraly przy skrecie i pelnym wykrzyzu?)

Banan
TOYOTA

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: V80 warto?

Post autor: bazylisek » czw sty 20, 2011 7:32 pm

Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: V80 warto?

Post autor: banano » czw sty 20, 2011 11:13 pm

Dzieki wielkie, poczytalem, juz wiem zdecydowanie wiecej :)2
Hmmm, wyglada na to ze V60 moze bedzie jednak lepszym rozwiazaniem...

Wie ktos jakie wersje mialy tylnego difflocka?
TOYOTA

Awatar użytkownika
Mikrusek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: śr mar 21, 2007 11:22 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: V80 warto?

Post autor: Mikrusek » pt sty 21, 2011 8:26 am

Do faceliftingu, który był w 2003 r. Później weszła elektronika. Wersje po lifcie poznasz m.in. po okrągłych halogenach.
www.pajero.org.pl
Galeon 3.2 DiD + OME + trochę żelastwa na brzuchu i z przodu oraz faja z boku :)

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40590
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: V80 warto?

Post autor: Mroczny » pt sty 21, 2011 8:37 am

kiedyś dumalem nad tym autem jako osobowym na codzień ale silnik 3.2 zdecydowanie dopełnił czary goryczy realizowanej piastami, tylnym zawiasem itd. Natmiast, po dyspucie na tym forum, przyjrzałem się benzynie 3.5 - i okazuje się, że to rewelacyjny motur. Niestety podaż aut kiepska i pchnęła mnie w stronę d2. Jak nie masz ciśnienia czasowego to może warto poszukać

Awatar użytkownika
banano
 
 
Posty: 192
Rejestracja: wt sty 27, 2004 9:45 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: V80 warto?

Post autor: banano » pt sty 21, 2011 11:00 am

chyba nie rozumiem.... tzn ze silnik pozostawia wiele do zyczenia?
z drogiej strony piszecie ze 3,5V6 to fajny motor, ale tak naprawde po wsadzeniu chipa do DiD tez mamy z niego prawie 200KM... tak tak wiem ze MOC to nie wszystko :D

A powiedzcie mi jak te V6 znosza zagazowanie? bo np. w takim 4.0 V6 toyoty gazik niezbyt jest akceptowalny....podobno.
TOYOTA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości