
Problemy z spalaniem W P1
Moderator: Kosiarz
- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Problemy z spalaniem W P1
Witam . Od razu zaznaczam że szukałem podobnego przypadku w wątkach ale nie znalazłem . Posiadam Pajero z roku '88 2.5 td LONG. autko było sprowadzone z niemiec z 7 lat temu i spalało z jakieś 10-11 llitrów na 100 km . ale 2 lata temu wydachowałem nim i stał przez 1,5 roku . Obecnie od 6 miesięcy jest poskładany i na chodzie (wymiana budy itd) ostatnio mam nim troche więcej jazdy i zaobserwowałem że średnio spala od 19 do nawet 25(w terenie) l na 100
!!!!! poza tym jeszcze coś chyba jest z turbiną (cała mokra ) auto jest po wszystkich wymianach filtrów oleji itp. świece żarowe też . Nie wiem czy to wina pompy a może wtryskiwaczy ? Prosze o pomoc. Pozdrawiam

Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
-
-
- Posty: 221
- Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
- Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
- Kontaktowanie:
Re: Problemy z spalaniem W P1
Wtrącę swoje dwa grosze
Po pierwsze primo, ,,jazda w terenie'' to pojęcie względne.Po drugie primo to misiek z tym motorem i stylem jazdy BUT, BUT, BUT może łyknąć nawet 30L/100km.Po trzecie sprawdź przewody paliwowe, dalej nie wiem 


k260
- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: Problemy z spalaniem W P1
rozumiem że jak butujesz to spali tyle ile się da , ale ja mówię o spalaniu średnim a nie chwilowym ,przewody były wymieniane na nowe i pozakładane prawidłowo, wczoraj dałem go do znajomego mechanika . okazało się że pompa była rozregulowana. niby ustawił , ale zobaczę po dłuższej jeździe . Dzięki za odpowiedź
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
Re: Problemy z spalaniem W P1
Daj znać czy to zmniejszyło spalanie
Re: Problemy z spalaniem W P1
Niewątpliwie wpłynęło na umiejętność czytania ze zrozumieniem.
(@ludekczarnorzek) Ogłoszenie w podpisie jest niezgodne z regulaminem, który zaakceptowałeś rejestrując się na Forum!
Karwa, czy to tak zajebiście ciężko jest pojąć? Jak się gdzieś człowiek wbija to akceptuje zasady i zwyczaje, nie? Inaczej to jest po prostu zwykłe chamstwo.
(@ludekczarnorzek) Ogłoszenie w podpisie jest niezgodne z regulaminem, który zaakceptowałeś rejestrując się na Forum!
Karwa, czy to tak zajebiście ciężko jest pojąć? Jak się gdzieś człowiek wbija to akceptuje zasady i zwyczaje, nie? Inaczej to jest po prostu zwykłe chamstwo.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: Problemy z spalaniem W P1
ernil pisze:Niewątpliwie wpłynęło na umiejętność czytania ze zrozumieniem.
(@ludekczarnorzek) Ogłoszenie w podpisie jest niezgodne z regulaminem, który zaakceptowałeś rejestrując się na Forum!
Karwa, czy to tak zajebiście ciężko jest pojąć? Jak się gdzieś człowiek wbija to akceptuje zasady i zwyczaje, nie? Inaczej to jest po prostu zwykłe chamstwo.
Sory zapomniałem sobie już usuwam .
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
Re: Problemy z spalaniem W P1
Ludek - a nie zaobserwowałeś spadku mocy, zwiększonego dymienia, poboru oleju?
czy tylko spalanie wzrosło a reszta bez zmian?
czy tylko spalanie wzrosło a reszta bez zmian?
- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: Problemy z spalaniem W P1
własnie moc ma , może troszke mniejszą ale niewiele , oleju nie bierze a jesli nawet to niewielkie ilości , a dymi tak fest tylko przy odpalaniu (jak jest zimny)
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: Problemy z spalaniem W P1
Już pompa ustawiona ale okazało się że trzeba wymienić teraz wtryski i to one były przyczyną tego spalania , wszystko porobione a efekty opisze (jeżeli jakieś będą ) za jakiś czas , pozdrawiam
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
Re: Problemy z spalaniem W P1
To zostały Ci do zrobienia jeszcze zawory, pierścienie, turbina itd.
Najpierw mechanik diagnozuje pompę potem wtryski. Jak to nie pomoże to kto mu zapłaci za usługę
On strzela czy się zna na robocie






Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: Problemy z spalaniem W P1
a czy to ważne? ważne natomiast jest, ze jak juz zrobisz komplet to i mechanik zadowolony (że go się chwali) i klient - kierowca (że auto śmiga)Balu-Balu pisze: On strzela czy się zna na robocie![]()
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: Problemy z spalaniem W P1
Wymienić trzeba całe wtryski czy tylko końcówki wtryskiwaczyludekczarnorzek pisze:Już pompa ustawiona ale okazało się że trzeba wymienić teraz wtryski i to one były przyczyną tego spalania , wszystko porobione a efekty opisze (jeżeli jakieś będą ) za jakiś czas , pozdrawiam


- ludekczarnorzek
- jestem tu nowy...
- Posty: 66
- Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
- Lokalizacja: Czarnorzeki
Re: Problemy z spalaniem W P1
Żle napisałem więc żle zrozumiałeś Balu , zrobił facet wszystko odrazu żeby było dobrze ,polaff pisze:a czy to ważne? ważne natomiast jest, ze jak juz zrobisz komplet to i mechanik zadowolony (że go się chwali) i klient - kierowca (że auto śmiga)Balu-Balu pisze: On strzela czy się zna na robocie![]()
robin722 pisze:Wymienić trzeba całe wtryski czy tylko końcówki wtryskiwaczyludekczarnorzek pisze:Już pompa ustawiona ale okazało się że trzeba wymienić teraz wtryski i to one były przyczyną tego spalania , wszystko porobione a efekty opisze (jeżeli jakieś będą ) za jakiś czas , pozdrawiam![]()
U mnie były wymieniane całe bo coś... ale to zalazy raczej od stanu w jakim są ...
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "
" Nikt nie jest Doskonały "
Re: Problemy z spalaniem W P1
Ku pocieszeniu powiem, ze ja po dachowaniu oprocz budy mialem do wymiany, jak sie okazalo po 4 dniach jazdy, silnik
. Panewki powylatali i sie zatarl na amen 


Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.
Re: Problemy z spalaniem W P1
Trzeba było go tak nie butowac jak juz na dachu lezał 

Re: Problemy z spalaniem W P1
Hehe kluczyk wylecial ze stacyjki bo juz taki wytarty i zanim sie ogarnalem i zadusilem biegami to juz na zamknietym zegarze olej przepalal 

Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.
Re: Problemy z spalaniem W P1
ale że jak to zrobiłeś skoro auto na dachu leżało??Ryżak pisze:(...) i zadusilem biegami (...)


PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Re: Problemy z spalaniem W P1
Hamulce razem z nim wydachowały więc miał co nacisnąć



Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
"nullo retentus impedimento"
Re: Problemy z spalaniem W P1
to proste wystarczy wcisnąć skrajny lewy pedał, następnie ten dłuższy drążek pomiędzy fotelami popchnąć w skrajne prawe położenie i do przodu ( w stronę przedniej szyby), następnie puścić lewy pedał i z całej siły wcisnąć środkowy - silnik powinien zgasnąć zanim spali sie sprzęgłoVidelec pisze:ale że jak to zrobiłeś skoro auto na dachu leżało??Ryżak pisze:(...) i zadusilem biegami (...)![]()



Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: Problemy z spalaniem W P1
nie wiem o czym mówisz, ja mam automat 

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Re: Problemy z spalaniem W P1
ja też a w naszym przypadku to trzeba by było przesunąć tą długą wystającą do literki "D" i też powinno zadziałać...Videlec pisze:nie wiem o czym mówisz, ja mam automat
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: Problemy z spalaniem W P1
aaa i sprzęgła nie spaliszpolaff pisze:ja też a w naszym przypadku to trzeba by było przesunąć tą długą wystającą do literki "D" i też powinno zadziałać...Videlec pisze:nie wiem o czym mówisz, ja mam automat
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Re: Problemy z spalaniem W P1
Dokladnie! Tylko ze do gory nogami i naciskajac rekami sprzeglo i probujac zmienicv bieg troche minelopolaff pisze:to proste wystarczy wcisnąć skrajny lewy pedał, następnie ten dłuższy drążek pomiędzy fotelami popchnąć w skrajne prawe położenie i do przodu ( w stronę przedniej szyby), następnie puścić lewy pedał i z całej siły wcisnąć środkowy - silnik powinien zgasnąć zanim spali sie sprzęgłoVidelec pisze:ale że jak to zrobiłeś skoro auto na dachu leżało??Ryżak pisze:(...) i zadusilem biegami (...)![]()
![]()
![]()


Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.
Re: Problemy z spalaniem W P1
Ryżak pisze: Dokladnie! Tylko ze do gory nogami i naciskajac rekami sprzeglo i probujac zmienicv bieg troche minelo. A sprzeglo nie spalilo sie bo na 5 od razu hebel na maxa. I zadusil sie. Ot filozofia. Tylko ze auto inaczej wyglada jak sie siedzi na dachu a pedaly masz nad glowa
. Bo wyszedlem najpierw po odpieciu siebie i pasazera, wyprowadzilem go i sam wrocilem zagasic pojare.
ja jestem pełen podziwu dla przytomności umysłu!!!
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość