Problemy z spalaniem W P1

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
ludekczarnorzek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
Lokalizacja: Czarnorzeki

Problemy z spalaniem W P1

Post autor: ludekczarnorzek » śr lut 09, 2011 7:27 pm

Witam . Od razu zaznaczam że szukałem podobnego przypadku w wątkach ale nie znalazłem . Posiadam Pajero z roku '88 2.5 td LONG. autko było sprowadzone z niemiec z 7 lat temu i spalało z jakieś 10-11 llitrów na 100 km . ale 2 lata temu wydachowałem nim i stał przez 1,5 roku . Obecnie od 6 miesięcy jest poskładany i na chodzie (wymiana budy itd) ostatnio mam nim troche więcej jazdy i zaobserwowałem że średnio spala od 19 do nawet 25(w terenie) l na 100 !!!!!!! poza tym jeszcze coś chyba jest z turbiną (cała mokra ) auto jest po wszystkich wymianach filtrów oleji itp. świece żarowe też . Nie wiem czy to wina pompy a może wtryskiwaczy ? Prosze o pomoc. Pozdrawiam
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "

miki_mi2
 
 
Posty: 221
Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
Kontaktowanie:

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: miki_mi2 » pt lut 11, 2011 12:28 pm

Wtrącę swoje dwa grosze :wink: Po pierwsze primo, ,,jazda w terenie'' to pojęcie względne.Po drugie primo to misiek z tym motorem i stylem jazdy BUT, BUT, BUT może łyknąć nawet 30L/100km.Po trzecie sprawdź przewody paliwowe, dalej nie wiem :)21
k260

Awatar użytkownika
ludekczarnorzek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
Lokalizacja: Czarnorzeki

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: ludekczarnorzek » ndz lut 13, 2011 8:48 am

rozumiem że jak butujesz to spali tyle ile się da , ale ja mówię o spalaniu średnim a nie chwilowym ,przewody były wymieniane na nowe i pozakładane prawidłowo, wczoraj dałem go do znajomego mechanika . okazało się że pompa była rozregulowana. niby ustawił , ale zobaczę po dłuższej jeździe . Dzięki za odpowiedź
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "

robin722
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 8:42 am

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: robin722 » ndz lut 13, 2011 3:09 pm

Daj znać czy to zmniejszyło spalanie

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: ernil » ndz lut 13, 2011 3:49 pm

Niewątpliwie wpłynęło na umiejętność czytania ze zrozumieniem.
(@ludekczarnorzek) Ogłoszenie w podpisie jest niezgodne z regulaminem, który zaakceptowałeś rejestrując się na Forum!
Karwa, czy to tak zajebiście ciężko jest pojąć? Jak się gdzieś człowiek wbija to akceptuje zasady i zwyczaje, nie? Inaczej to jest po prostu zwykłe chamstwo.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
ludekczarnorzek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
Lokalizacja: Czarnorzeki

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: ludekczarnorzek » ndz lut 13, 2011 4:32 pm

ernil pisze:Niewątpliwie wpłynęło na umiejętność czytania ze zrozumieniem.
(@ludekczarnorzek) Ogłoszenie w podpisie jest niezgodne z regulaminem, który zaakceptowałeś rejestrując się na Forum!
Karwa, czy to tak zajebiście ciężko jest pojąć? Jak się gdzieś człowiek wbija to akceptuje zasady i zwyczaje, nie? Inaczej to jest po prostu zwykłe chamstwo.



Sory zapomniałem sobie już usuwam .
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: ernil » ndz lut 13, 2011 4:38 pm

no :)
XTZ 750
Outback EJ25 MT

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: Mroczny » ndz lut 13, 2011 6:30 pm

Ludek - a nie zaobserwowałeś spadku mocy, zwiększonego dymienia, poboru oleju?
czy tylko spalanie wzrosło a reszta bez zmian?

Awatar użytkownika
ludekczarnorzek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
Lokalizacja: Czarnorzeki

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: ludekczarnorzek » ndz lut 13, 2011 7:17 pm

własnie moc ma , może troszke mniejszą ale niewiele , oleju nie bierze a jesli nawet to niewielkie ilości , a dymi tak fest tylko przy odpalaniu (jak jest zimny)
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "

Awatar użytkownika
ludekczarnorzek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
Lokalizacja: Czarnorzeki

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: ludekczarnorzek » śr lut 16, 2011 9:20 am

Już pompa ustawiona ale okazało się że trzeba wymienić teraz wtryski i to one były przyczyną tego spalania , wszystko porobione a efekty opisze (jeżeli jakieś będą ) za jakiś czas , pozdrawiam
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: Balu-Balu » śr lut 16, 2011 12:22 pm

To zostały Ci do zrobienia jeszcze zawory, pierścienie, turbina itd. :)21 :)21 Najpierw mechanik diagnozuje pompę potem wtryski. Jak to nie pomoże to kto mu zapłaci za usługę ?? On strzela czy się zna na robocie ?? :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: polaff » śr lut 16, 2011 10:11 pm

Balu-Balu pisze: On strzela czy się zna na robocie ?? :)21
a czy to ważne? ważne natomiast jest, ze jak juz zrobisz komplet to i mechanik zadowolony (że go się chwali) i klient - kierowca (że auto śmiga)
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

robin722
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz lis 22, 2009 8:42 am

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: robin722 » śr lut 16, 2011 11:47 pm

ludekczarnorzek pisze:Już pompa ustawiona ale okazało się że trzeba wymienić teraz wtryski i to one były przyczyną tego spalania , wszystko porobione a efekty opisze (jeżeli jakieś będą ) za jakiś czas , pozdrawiam
Wymienić trzeba całe wtryski czy tylko końcówki wtryskiwaczy ?? ??

Awatar użytkownika
ludekczarnorzek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 66
Rejestracja: śr sie 18, 2010 8:56 pm
Lokalizacja: Czarnorzeki

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: ludekczarnorzek » czw lut 17, 2011 3:36 pm

polaff pisze:
Balu-Balu pisze: On strzela czy się zna na robocie ?? :)21
a czy to ważne? ważne natomiast jest, ze jak juz zrobisz komplet to i mechanik zadowolony (że go się chwali) i klient - kierowca (że auto śmiga)
Żle napisałem więc żle zrozumiałeś Balu , zrobił facet wszystko odrazu żeby było dobrze ,
robin722 pisze:
ludekczarnorzek pisze:Już pompa ustawiona ale okazało się że trzeba wymienić teraz wtryski i to one były przyczyną tego spalania , wszystko porobione a efekty opisze (jeżeli jakieś będą ) za jakiś czas , pozdrawiam
Wymienić trzeba całe wtryski czy tylko końcówki wtryskiwaczy ?? ??


U mnie były wymieniane całe bo coś... ale to zalazy raczej od stanu w jakim są ...
Pajero '88 2.5 4d56 General MT grabber 31x10,5 15"
" Nikt nie jest Doskonały "

Awatar użytkownika
Ryżak
Posty: 1915
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 7:52 pm
Lokalizacja: Köslin

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: Ryżak » czw lut 17, 2011 9:01 pm

Ku pocieszeniu powiem, ze ja po dachowaniu oprocz budy mialem do wymiany, jak sie okazalo po 4 dniach jazdy, silnik :)21 . Panewki powylatali i sie zatarl na amen :)21
Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: Kajen » czw lut 17, 2011 9:39 pm

Trzeba było go tak nie butowac jak juz na dachu lezał ;)

Awatar użytkownika
Ryżak
Posty: 1915
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 7:52 pm
Lokalizacja: Köslin

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: Ryżak » czw lut 17, 2011 9:44 pm

Hehe kluczyk wylecial ze stacyjki bo juz taki wytarty i zanim sie ogarnalem i zadusilem biegami to juz na zamknietym zegarze olej przepalal :)21
Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: Videlec » pt lut 18, 2011 8:07 am

Ryżak pisze:(...) i zadusilem biegami (...)
ale że jak to zrobiłeś skoro auto na dachu leżało?? :)9 :)21
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: Balu-Balu » pt lut 18, 2011 9:07 am

Hamulce razem z nim wydachowały więc miał co nacisnąć :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: polaff » pt lut 18, 2011 9:10 am

Videlec pisze:
Ryżak pisze:(...) i zadusilem biegami (...)
ale że jak to zrobiłeś skoro auto na dachu leżało?? :)9 :)21
to proste wystarczy wcisnąć skrajny lewy pedał, następnie ten dłuższy drążek pomiędzy fotelami popchnąć w skrajne prawe położenie i do przodu ( w stronę przedniej szyby), następnie puścić lewy pedał i z całej siły wcisnąć środkowy - silnik powinien zgasnąć zanim spali sie sprzęgło :)21 :)21 :)21
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: Videlec » pt lut 18, 2011 9:51 am

nie wiem o czym mówisz, ja mam automat :)21
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: polaff » pt lut 18, 2011 9:59 am

Videlec pisze:nie wiem o czym mówisz, ja mam automat :)21
ja też a w naszym przypadku to trzeba by było przesunąć tą długą wystającą do literki "D" i też powinno zadziałać...
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: polaff » pt lut 18, 2011 10:00 am

polaff pisze:
Videlec pisze:nie wiem o czym mówisz, ja mam automat :)21
ja też a w naszym przypadku to trzeba by było przesunąć tą długą wystającą do literki "D" i też powinno zadziałać...
aaa i sprzęgła nie spalisz
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
Ryżak
Posty: 1915
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 7:52 pm
Lokalizacja: Köslin

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: Ryżak » pt lut 18, 2011 7:23 pm

polaff pisze:
Videlec pisze:
Ryżak pisze:(...) i zadusilem biegami (...)
ale że jak to zrobiłeś skoro auto na dachu leżało?? :)9 :)21
to proste wystarczy wcisnąć skrajny lewy pedał, następnie ten dłuższy drążek pomiędzy fotelami popchnąć w skrajne prawe położenie i do przodu ( w stronę przedniej szyby), następnie puścić lewy pedał i z całej siły wcisnąć środkowy - silnik powinien zgasnąć zanim spali sie sprzęgło :)21 :)21 :)21
Dokladnie! Tylko ze do gory nogami i naciskajac rekami sprzeglo i probujac zmienicv bieg troche minelo :)21 . A sprzeglo nie spalilo sie bo na 5 od razu hebel na maxa. I zadusil sie. Ot filozofia. Tylko ze auto inaczej wyglada jak sie siedzi na dachu a pedaly masz nad glowa :)21 . Bo wyszedlem najpierw po odpieciu siebie i pasazera, wyprowadzilem go i sam wrocilem zagasic pojare.
Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Problemy z spalaniem W P1

Post autor: polaff » pt lut 18, 2011 8:57 pm

Ryżak pisze: Dokladnie! Tylko ze do gory nogami i naciskajac rekami sprzeglo i probujac zmienicv bieg troche minelo :)21 . A sprzeglo nie spalilo sie bo na 5 od razu hebel na maxa. I zadusil sie. Ot filozofia. Tylko ze auto inaczej wyglada jak sie siedzi na dachu a pedaly masz nad glowa :)21 . Bo wyszedlem najpierw po odpieciu siebie i pasazera, wyprowadzilem go i sam wrocilem zagasic pojare.

ja jestem pełen podziwu dla przytomności umysłu!!!
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość