Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: PAJERO Driver » ndz lut 27, 2011 4:04 pm

Ja pierdacze :o wygląda naprawdę kozacko :)2

Czy reflektory od Pajero Classic pasowały bez problemu... ?? " Są z regulacją elektryczną ?? "

Pozdrawiam
Damian N. :D
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

artmit
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 25, 2008 9:38 pm

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: artmit » ndz lut 27, 2011 4:50 pm

A i nadkola jakieś takie przykręcane od zewnątrz tak do jeepowskich podobne :o . Może kolega zdradzić co to i skąd ?
Pozdro
Arturos Pajeros

Awatar użytkownika
koniu14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: koniu14 » ndz lut 27, 2011 6:31 pm

Ja pierdacze :o wygląda naprawdę kozacko :)2
dziekuje bardzo za słowa uznania :D

Czy reflektory od Pajero Classic pasowały bez problemu... ??
To nie od pajero classic po 97 był lift i tak właśnie wyglądały lampy typu clear i białe kierunki :D

są z regulacją elektryczną .
A i nadkola jakieś takie przykręcane od zewnątrz tak do jeepowskich podobne :o . Może kolega zdradzić co to i skąd ?
Pozdro
swego czasu gościu na alledrogo wystawiał tyle ze są to do wersji long, do króciaka nie mogłem znaleźć za chiny ludowe :(
poszerzają o 10 cm :D ale żeby to wszystko zmotać to jest dużo pierdo....tego tamtego :P :P a koszt samych nadkoli coś ponad 700 zł.
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem

artmit
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: pn lut 25, 2008 9:38 pm

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: artmit » ndz lut 27, 2011 7:31 pm

No i ten spoiler z tyłu. Pomaga na ciasnych i źle wyprofilowanych zakrętach? :)21 :)23 .
A tak serio wygląda niczego sobie. Co do nadkoli - pozostanę przy fabryce
Pozdro
Arturos Pajeros

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: PAJERO Driver » ndz lut 27, 2011 10:34 pm

No to aby nie było ze nie tyczy się Body-Liftu i możliwości wstawienia dużych laczków :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=ZTE8EkvKkyY&NR=1

i co lepsze dają rade w terenie.... :wink: http://www.youtube.com/watch?v=CsELnCg2 ... re=related
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
koniu14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: koniu14 » pn lut 28, 2011 10:43 am

No i ten spoiler z tyłu. Pomaga na ciasnych i źle wyprofilowanych zakrętach? :)21 :)23 .
szczególnie na tych ostrych :P :)21

Auto stylizowane na japońską wersje i stamtąd tez spoiler pochodzi :wink:


i co lepsze dają rade w terenie.... :wink:
noo dają :D ale tylko na niskim ciśnieniu
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem

Pająku
Posty: 1566
Rejestracja: pn lut 18, 2008 7:31 pm
Lokalizacja: Wieleń
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Pająku » pn lut 28, 2011 9:26 pm

L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: PAJERO Driver » pn lut 28, 2011 10:59 pm

" Pająku " -> A gdzie lektor ?? lub napisy Polskie...?? :wink:
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Pająku
Posty: 1566
Rejestracja: pn lut 18, 2008 7:31 pm
Lokalizacja: Wieleń
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Pająku » wt mar 01, 2011 2:29 pm

No właśnie :)9
GDZIE...JEST...LEKTOR...

GDZIE...JEST...LEKTOR...
:)21 :)21 :)21
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Murzyn » wt mar 01, 2011 3:43 pm

koniu14 pisze: co do autka z alledrogo na 35" daje sobie rękę uciąć kolo doopy ze obciera i tył i przód bo jak na fotce widać odległość opony od nadkola jakaś kosmicznie wielka nie jest
Niekoniecznie ;) Ja u siebie na starcie zrobilem lift budy 3" i zalozylem 35" na ET-45 i nic nie obciera.
Jakie plusy ma taki lift w porownaniu do 2" gdzies juz pisalem
Przy takim lifcie nie mialem zadnych problemów z przewodami hamulcowymi - ori dlugosc starczyla.
Z wlewem paliwa tez nie bo podnioslem bak o 3"
Jedynym wiekszym rezaniem bylo obnizenie chlodnicy i giecie/przedluzanie lewarków
Bez liftu zawiasu wyglada to tak:
http://img576.imageshack.us/i/20100524206.jpg/
http://img855.imageshack.us/i/611275417028.jpg/
http://img202.imageshack.us/i/611275417702.jpg/
http://img822.imageshack.us/i/p5290164.jpg/
http://img153.imageshack.us/i/p5290168.jpg/

Awatar użytkownika
koniu14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: koniu14 » wt mar 01, 2011 5:39 pm


Tytuł: Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto Cytuj
koniu14 napisał(a):
co do autka z alledrogo na 35" daje sobie rękę uciąć kolo doopy ze obciera i tył i przód bo jak na fotce widać odległość opony od nadkola jakaś kosmicznie wielka nie jest


Niekoniecznie ;) Ja u siebie na starcie zrobilem lift budy 3" i zalozylem 35" na ET-45 i nic nie obciera.
Jakie plusy ma taki lift w porownaniu do 2" gdzies juz pisalem
Przy takim lifcie nie mialem zadnych problemów z przewodami hamulcowymi - ori dlugosc starczyla.
Z wlewem paliwa tez nie bo podnioslem bak o 3"
Jedynym wiekszym rezaniem bylo obnizenie chlodnicy i giecie/przedluzanie lewarków
Bez liftu zawiasu wyglada to tak:
http://img576.imageshack.us/i/20100524206.jpg/
http://img855.imageshack.us/i/611275417028.jpg/
http://img202.imageshack.us/i/611275417702.jpg/
http://img822.imageshack.us/i/p5290164.jpg/
http://img153.imageshack.us/i/p5290168.jpg/
Dobrze się sztuka prezentuje :)2 :D

zapodał byś foty jak bak podnosiłeś bo może bym skorzystał :) myślę ze nie tylko ja :D

mi przy maksymalnym skręcie jak gdzieś w terenie zawieszenie dobije to jeszcze potrafi o coś zahaczyć pomimo tego ze nadkola już mam sporo podcięte ... ale to tez wina dosyć sporego odsadzenia
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Murzyn » wt mar 01, 2011 10:05 pm

koniu14 pisze:

Tytuł: Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto Cytuj
koniu14 napisał(a):
co do autka z alledrogo na 35" daje sobie rękę uciąć kolo doopy ze obciera i tył i przód bo jak na fotce widać odległość opony od nadkola jakaś kosmicznie wielka nie jest


Niekoniecznie ;) Ja u siebie na starcie zrobilem lift budy 3" i zalozylem 35" na ET-45 i nic nie obciera.
Jakie plusy ma taki lift w porownaniu do 2" gdzies juz pisalem
Przy takim lifcie nie mialem zadnych problemów z przewodami hamulcowymi - ori dlugosc starczyla.
Z wlewem paliwa tez nie bo podnioslem bak o 3"
Jedynym wiekszym rezaniem bylo obnizenie chlodnicy i giecie/przedluzanie lewarków
Bez liftu zawiasu wyglada to tak:
http://img576.imageshack.us/i/20100524206.jpg/
http://img855.imageshack.us/i/611275417028.jpg/
http://img202.imageshack.us/i/611275417702.jpg/
http://img822.imageshack.us/i/p5290164.jpg/
http://img153.imageshack.us/i/p5290168.jpg/
Dobrze się sztuka prezentuje :)2 :D

zapodał byś foty jak bak podnosiłeś bo może bym skorzystał :) myślę ze nie tylko ja :D

mi przy maksymalnym skręcie jak gdzieś w terenie zawieszenie dobije to jeszcze potrafi o coś zahaczyć pomimo tego ze nadkola już mam sporo podcięte ... ale to tez wina dosyć sporego odsadzenia
Nie ma problema - jak tylko odbiore misia z misji snorkel to porobie foty mocowania baku.
Problem dobijania zawiasu (tylnego) u mnie wystepowal - albo przez wyrabane springi albo amory - sprawe ogazrnalem 3" liftem zawiasu.aczkolwiek nie jestem z niego zadowolony i szukam czegos innego

Awatar użytkownika
koniu14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: koniu14 » wt mar 01, 2011 11:16 pm

sprawę ogarnąłem 3" liftem zawiasu.aczkolwiek nie jestem z niego zadowolony i szukam czegoś innego
rozwiń tą myśl :D czemu 3" nie podchodzi :)13
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: PAJERO Driver » śr mar 02, 2011 1:51 pm

koniu14 pisze:
sprawę ogarnąłem 3" liftem zawiasu.aczkolwiek nie jestem z niego zadowolony i szukam czegoś innego
rozwiń tą myśl :D czemu 3" nie podchodzi :)13

Ja również ciekaw... co mogło być na NIE :wink:
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Murzyn » śr mar 02, 2011 2:22 pm

Na nie sa "oszczednosci"
Wywalilem stabilizatory co jest oczywiscie na +. W terenie lepiej, na drodze na simexach i tak sie nie szaleje.
Na tył poszly springi od patrola, zeby niby wlasnie tanoi bylo, ale poza tym ze auto jest superkomfortowe, to na trawersacvh gnie sie jak plastelina. Nawet na niewielkich przechyłach mam cieplo.

Trzeba bedzie cos wsadzic z dedykowanych rozwiazan

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: PAJERO Driver » śr mar 02, 2011 6:24 pm

Hmmm to brzmi ciekawie... Zwłaszcza ta plastelina a nie mowie już o możliwości zrobienia fikołka :-? Ale nadal pozostajesz przy 3" czy powrót na 2" + coś dedykowanego ??
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Murzyn » śr mar 02, 2011 10:03 pm

Bodylift zostaje 3" bo przy 2 " byly by problemy z hakiem na górze ramy, zaczepem do holowania, trudniejszym rezaniem mocowania zderzaków itd itp. Zawias liftowac bede w oparciu o doswiadczenia naszych kolegów z dalekiego wschodu i USA

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: PAJERO Driver » czw mar 03, 2011 10:53 am

" Murzyn " To może coś takie postanowisz zrobić niczym Koledzy Yankesi no chyba że Jankesi ze Wschodu mają jakiś lepszy patent...?? :wink:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Murzyn » czw mar 03, 2011 1:41 pm

Co zycie przyniesie zobaczymy - ogólnie jestem przeciwnikiem wkladania sztywnego mostu w miejsce niezaleznego zawiasu, a to ze wzgledu na koszty i mozliwa awaryjnosc tego rozwiazania.

Narazie spodobaly mi sie Twoje poszerzenia i tak dumam jak by to wygladalo w dlugim classicu (kolka mocno wystaja wiec albo guma, albo takie poszerzenia byc musza)
Daj jakis namiar gdzie znalazles swoje, albo pod jakimi haslami trzeba tego szukac

Awatar użytkownika
Murzyn
Posty: 367
Rejestracja: śr sty 06, 2010 12:00 pm
Lokalizacja: Śląsk/Malopolska
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: Murzyn » czw mar 03, 2011 1:51 pm

O rozwiazaniach USA/wschod - myslalem o czyms takim
http://www.youtube.com/watch?v=W2VQPY0o ... re=channel

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: PAJERO Driver » czw mar 03, 2011 3:55 pm

Filmik kozacki :)2 ale 6" Body Liftu ale jazda :o ale wygina się jak bez kręgowiec jakiś :wink:

Hmmm co do poszerzeń tego typu w Classiku... Sądzę ze nie będzie to ciekawie wyglądać... Wolałbym rozciąć na profilu i poszerzyć je wstawka z blaszki grubości ścianki błotnika niż do tego wygięcia montować tego typu poszerzenia lub jakieś tam fartuchy gumowe... Więc trochę wolnego czasu fantazji i sądzę ze będzie lepiej wyglądało niż jakieś poszerzenia zwłaszcza w modelu Classic
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: bilans » czw mar 03, 2011 8:57 pm

koszt przebudowy raczej masakryczny .. pomijam kwestie techn.
ale zgranie tego zawieszenia , mostu , ukł. kierowniczego tak aby auto
było "proste" uff... wolałbym wydać kasę na coś innego
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
koniu14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: koniu14 » pt mar 04, 2011 12:41 am

Hmmm co do poszerzeń tego typu w Classiku... Sądzę ze nie będzie to ciekawie wyglądać... Wolałbym rozciąć na profilu i poszerzyć je wstawka z blaszki grubości ścianki błotnika niż do tego wygięcia montować tego typu poszerzenia lub jakieś tam fartuchy gumowe... Więc trochę wolnego czasu fantazji i sądzę ze będzie lepiej wyglądało niż jakieś poszerzenia zwłaszcza w modelu Classic
Popieram kolegę :)2 . wolał bym poszerzyć fabryczne wytłoczenia jeszcze bardziej wtedy na 35" z tym liftem wyglądał by naprawdę kozacko :)2 choć już teraz ma się naprawdę dobrze 8)

p.s byłem nie tak dawno u nas w firmie która przerabia samochody terenowe SEMAK w Nowym Targu może ktoś kojarzy... i skromny pakiet do pajero 6" liftu na zawieszeniu jest do dostania :) ogólnie to chyba goła rama zostaje seryjna ale cena atrakcyjna 17 tys + montaż :lol:
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
koniu14
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 22, 2011 7:39 pm
Lokalizacja: Gliczarów Górny

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: koniu14 » pt mar 04, 2011 1:12 am

6" Body Liftu ale jazda
ciekawi mnie jak rozwiązali kwestie lewarków do biegów ...
Nigdy nie gadaj z idiotą najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Lift Budy 2" ~ 5cm / BodyLift Pajero II / foto

Post autor: PAJERO Driver » pt mar 04, 2011 1:22 pm

" koniu14 "

17tysi zlociszy :o drugi samochód w przeliczeniu na zawieszenie hehehe to chyba trzeba mieć dopiero zapał do pokonywania terenu niczym w Rock Crawling bo tak w terenie aby jezdzić po szyszkach i górkach typu leżący policjant to to albo się wygrało w lotka albo spełnia się marzenia o samochodzie gdzie wszędzie wjedzie... :wink: + 100% Blokady przód i tył z kompresorem ARB i można jezdzić gdzie się chce...

Co do rozwiązania lewarków gdzieś na yebaju u Yankesów czy Angoli widziałem specjalne przedłużenia lewarków,, Ale za 17tysi to na pewno dostaniesz takie lewarki z wmontowanym TV :wink:

Co do poszerzeń nadkoli w Classiku robiąc go dla siebie na X-czasu na pewno bym robił tak jak pisałem wyżej: zrobił nacięcie wzdłuż profilu wytłoczenia i było by extra " Full wypas pełna opcja " :wink: a nie jakieś gumowe maty lub nadkola typu Jeep.. Fakt ze u Kolegi " koniu14 " zwykły, P-II wyglądają :)2 gdzie ja do swojego kupowałem cały komplet listw drzwi,4x nadkola,2x progi, 4x kły itp.. to fikłem nieco więcej... :-? Ale cóż się nie robi dla tego efektu końcowego :wink:
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości