Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
kat13
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 10:51 pm
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Post
autor: kat13 » ndz gru 05, 2010 12:29 pm
Witam zastanawiam się nad kupnem Pajero 3.2 DID 2002r Long 7 osobowe , czy te autko jest na ramie czy nadwozie samonośne

Na co zwracać uwage i co w nich pada tak ogólnie czy zdarzają się kłopoty z silnikiem i skrzynią biegów

-
Heilsberg

- Posty: 492
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:18 pm
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Post
autor: Heilsberg » ndz gru 05, 2010 2:23 pm
Na Mikołaja będę dobry i odpowiem. Auto jest samonośne, ma tzw ramę szczątkową czyli nie ma ramy. Padają pompy, dwumasy, skrzynie automaty jak Helmut nie zadbał. A jak dobrze nie zadbał to pada wszystko. Ruda zjada ponaddźwiękowo tzn. nie słyszysz a je. Zwracać uwagę na stan techniczny czyli wszystko bo naprawy najtańsze nie są.
-
Videlec
-

- Posty: 4114
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
- Lokalizacja: Lublin
Post
autor: Videlec » ndz gru 05, 2010 3:30 pm
Heilsberg pisze:(...) A jak dobrze nie zadbał to pada wszystko. (...)
zwłaszcza gdy nabywca trafia "perełke" 2006 rok, za 40tyś, z przebiegiem 35 tyś km i jest święcie przekonany, że zanabył okazje

PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
-
kat13
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 10:51 pm
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Post
autor: kat13 » ndz gru 05, 2010 6:22 pm
To może lepiej wybrać JEEP GRAND CHEROKIE 2,7 CRD też szczątkowa rama i silnik mercedesa silniejszy

lub LAND ROVER DISCOVERY 2,5 td5

-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » ndz gru 05, 2010 6:58 pm
kat13 pisze:To może lepiej wybrać JEEP GRAND CHEROKIE 2,7 CRD też szczątkowa rama i silnik mercedesa silniejszy

lub LAND ROVER DISCOVERY 2,5 td5

zwłaszcza kup sobie LR TD5

i od razu znajdź sobie dobrego psychiatre i powiększ debet w banku oraz podszkol się w języku anglosasów bo będziesz tam zakupy uskuteczniał aby obniżyć nie najmniejsze koszty
a i poszukaj sobie w okolicy mechanika co ogarnia TD5, a jest ich w naszym kraju jak na lekarstwo
Czwarte serce

-
kat13
- jestem tu nowy...

- Posty: 13
- Rejestracja: wt mar 25, 2008 10:51 pm
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Post
autor: kat13 » ndz gru 05, 2010 7:17 pm
Ok to TD5 odpada i zostaje JEEP 2,7 CRD lub PAJRO w benzynie

-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » ndz gru 05, 2010 7:23 pm
kat13 pisze:Ok to TD5 odpada i zostaje JEEP 2,7 CRD lub PAJRO w benzynie

ja bym brał missna parchofinder
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » ndz gru 05, 2010 8:11 pm
Kup tego miśka - ale znajdź rozsądny egzemplarz w rozsądnym stanie a nie jakąś "okazję". Ale zanim kupisz to prześwietl samochód na wszystkie możliwe strony u zaprzyjaźnionego mechanika/warsztacie lub chociaż w aso. Korozja nie jest regułą - natomiast lubią paść sobie przednie piasty, kłopotliwa potrafi być pompa wtryskowa a także koło dwumasowe(więc kup automat). O czym już koledzy wcześniej wspominali

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
Mroczny
-

- Posty: 40594
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz gru 05, 2010 8:28 pm
rozważ benzynę.. jest równie nieekonomiczna a na pewno fajniej jedzie. I pewnie się psuje mniej, bo nic nie psuje się więcej

-
Mikrusek
- jestem tu nowy...

- Posty: 88
- Rejestracja: śr mar 21, 2007 11:22 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Mikrusek » ndz gru 05, 2010 8:38 pm
Kupując PIII musisz mieć odłożone kilka tysięcy na niespodzianki. Piszę to poważnie.
Co do części-zależy co się zużyje. Klocki hamulcowe są w normalnej cenie, podobnie inne materiały eksploatacyjne.
Piasta to jakieś 500-600 zł (zamiennik oczywiście), sworzeń wahacza do 200 zł, napinacz rozrządu to jakieś 300-400 zł. Ale już pompa wtryskowa idzie w kilka tysięcy, podobnie dwumasa czy naprawa automatu.
W sumie- zależy co trafisz, jaki egzemplarz

www.pajero.org.pl
Galeon 3.2 DiD + OME + trochę żelastwa na brzuchu i z przodu oraz faja z boku

-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » ndz gru 05, 2010 9:24 pm
a najlepiej to nas nie słuchaj i kup to co ci się podoba

Czwarte serce

-
Heilsberg

- Posty: 492
- Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:18 pm
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Post
autor: Heilsberg » ndz gru 05, 2010 9:35 pm
Ja tam bym zanabył PIII jakbym szukał wozu bo to wdzięczna fura, ale kupować trzeba z głową, mechanikiem co je ogarnia i się nie napalać na pierwszy z brzegu wypastowany. No i nie kupiłbym 3,5 GDI. Nie dlatego, że złe ale dlatego, że sam tam rąk nie włożę.
-
selim
-

- Posty: 4788
- Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: Sląsk
Post
autor: selim » sob sty 01, 2011 9:59 pm
gebels pisze:
zwłaszcza kup sobie LR TD5

i od razu znajdź sobie dobrego psychiatre i powiększ debet w banku oraz podszkol się w języku anglosasów bo będziesz tam zakupy uskuteczniał aby obniżyć nie najmniejsze koszty
a i poszukaj sobie w okolicy mechanika co ogarnia TD5, a jest ich w naszym kraju jak na lekarstwo
jak... już wszystko to przejdziesz , to wyciągniesz se gumę z majtek i jebniesz w łeb
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
-
acinski

- Posty: 1604
- Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
- Lokalizacja: Chorzów
Post
autor: acinski » sob sty 01, 2011 10:43 pm
A potem poszukasz Audi

Dziadek 2,5TD `98
-
selim
-

- Posty: 4788
- Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
- Lokalizacja: Sląsk
Post
autor: selim » ndz sty 02, 2011 10:49 pm
może Ci zabraknąć na audi......optymalnie to opel
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
-
Wieśmak

- Posty: 440
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 4:32 pm
- Lokalizacja: Trzcianka
Post
autor: Wieśmak » ndz sty 02, 2011 11:50 pm
selim pisze:może Ci zabraknąć na audi......optymalnie to opel
I zacznie się od początku. Pada wszystko o wiele szybciej niż w terenowych

Jak by nie było i tak osiwiejesz, jeśli jeszcze tego nie uczyniłeś

BYŁO:GR, L200 4runner Niva Frota UAZ K160 Grand cherokee Samurai Explorer Pajero JEST Disko td5
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » sob maja 14, 2011 1:24 pm
Witam Kolegów
Mam takie pytanie od Kolegi co kupił sobie Mitsubishi Pajero III 3.2 DiD krótki... " używałem opcji szukaj " na 12x stron nic nie znalazłem "
Co go zaniepokoiło to jest po tym jak gasi silnik to słychać spod maski taki syk coś na styl odkręcania butelki z napojem gazowanym.... Czego to może być objaw...

Gdzie ma spojrzeć...
Zadałem również to pytanie na " pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj. " ale tam narazie trwa debata jakie to orga... jest galant

więc może ten dział jest poświęconym pytaniom dotyczącym DiD-ów..
Z Góry Dziękuję za odpowiedz...
Pozdrawiam
Damian N.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
DamnIt!
-

- Posty: 3268
- Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
- Lokalizacja: ok. Krakał
Post
autor: DamnIt! » sob maja 14, 2011 1:31 pm
PAJERO Driver pisze:Witam Kolegów
[...] trwa debata jakie to orga... jest galant

[...]
galant z vidlastą benzynką jest wart wielu orga... - więc się nie dziw. Jak kupisz takiego właśnie galanta to zrozumiesz co jest tromfem

Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell
-
PAJERO Driver

- Posty: 421
- Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
- Lokalizacja: Stargard
Post
autor: PAJERO Driver » sob maja 14, 2011 1:53 pm
DamnIt! pisze:PAJERO Driver pisze:Witam Kolegów
[...] trwa debata jakie to orga... jest galant

[...]
galant z vidlastą benzynką jest wart wielu orga... - więc się nie dziw. Jak kupisz takiego właśnie galanta to zrozumiesz co jest tromfem

heheh to było dobre

a już myślałem ze dostane info dla kolegi co i jak.. a tu proszę nawet galant tutaj dojechał... Więc coś musi być magicznego w takim galancie...

Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455
-
Blues_M07

- Posty: 579
- Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
- Lokalizacja: Gliwice-Paniówki
Post
autor: Blues_M07 » sob maja 14, 2011 2:12 pm
Nawiązując do tego Galanta,to...................!

Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA

-
polaff
-

- Posty: 1251
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm
Post
autor: polaff » sob maja 14, 2011 8:33 pm
Blues_M07 pisze:Nawiązując do tego Galanta,to...................!

NO!!!!
Zajebisty jest!!!
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość