Pajero 3.2 DID

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

kat13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt mar 25, 2008 10:51 pm
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Pajero 3.2 DID

Post autor: kat13 » ndz gru 05, 2010 12:29 pm

Witam zastanawiam się nad kupnem Pajero 3.2 DID 2002r Long 7 osobowe , czy te autko jest na ramie czy nadwozie samonośne ?? Na co zwracać uwage i co w nich pada tak ogólnie czy zdarzają się kłopoty z silnikiem i skrzynią biegów ??

Heilsberg
Posty: 492
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:18 pm
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: Heilsberg » ndz gru 05, 2010 2:23 pm

Na Mikołaja będę dobry i odpowiem. Auto jest samonośne, ma tzw ramę szczątkową czyli nie ma ramy. Padają pompy, dwumasy, skrzynie automaty jak Helmut nie zadbał. A jak dobrze nie zadbał to pada wszystko. Ruda zjada ponaddźwiękowo tzn. nie słyszysz a je. Zwracać uwagę na stan techniczny czyli wszystko bo naprawy najtańsze nie są.

Awatar użytkownika
Videlec
 
 
Posty: 4114
Rejestracja: pn maja 15, 2006 1:38 pm
Lokalizacja: Lublin

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: Videlec » ndz gru 05, 2010 3:30 pm

Heilsberg pisze:(...) A jak dobrze nie zadbał to pada wszystko. (...)
zwłaszcza gdy nabywca trafia "perełke" 2006 rok, za 40tyś, z przebiegiem 35 tyś km i jest święcie przekonany, że zanabył okazje :)21
PIV 3,2DiD

Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.

kat13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt mar 25, 2008 10:51 pm
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: kat13 » ndz gru 05, 2010 6:22 pm

To może lepiej wybrać JEEP GRAND CHEROKIE 2,7 CRD też szczątkowa rama i silnik mercedesa silniejszy ?? lub LAND ROVER DISCOVERY 2,5 td5 ??

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: gebels » ndz gru 05, 2010 6:58 pm

kat13 pisze:To może lepiej wybrać JEEP GRAND CHEROKIE 2,7 CRD też szczątkowa rama i silnik mercedesa silniejszy ?? lub LAND ROVER DISCOVERY 2,5 td5 ??

zwłaszcza kup sobie LR TD5 :)21 i od razu znajdź sobie dobrego psychiatre i powiększ debet w banku oraz podszkol się w języku anglosasów bo będziesz tam zakupy uskuteczniał aby obniżyć nie najmniejsze koszty

a i poszukaj sobie w okolicy mechanika co ogarnia TD5, a jest ich w naszym kraju jak na lekarstwo
Czwarte serce :cry:

kat13
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: wt mar 25, 2008 10:51 pm
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: kat13 » ndz gru 05, 2010 7:17 pm

Ok to TD5 odpada i zostaje JEEP 2,7 CRD lub PAJRO w benzynie :-?

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: polaff » ndz gru 05, 2010 7:23 pm

kat13 pisze:Ok to TD5 odpada i zostaje JEEP 2,7 CRD lub PAJRO w benzynie :-?
ja bym brał missna parchofinder
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: DamnIt! » ndz gru 05, 2010 8:11 pm

Kup tego miśka - ale znajdź rozsądny egzemplarz w rozsądnym stanie a nie jakąś "okazję". Ale zanim kupisz to prześwietl samochód na wszystkie możliwe strony u zaprzyjaźnionego mechanika/warsztacie lub chociaż w aso. Korozja nie jest regułą - natomiast lubią paść sobie przednie piasty, kłopotliwa potrafi być pompa wtryskowa a także koło dwumasowe(więc kup automat). O czym już koledzy wcześniej wspominali :)21
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: Mroczny » ndz gru 05, 2010 8:28 pm

rozważ benzynę.. jest równie nieekonomiczna a na pewno fajniej jedzie. I pewnie się psuje mniej, bo nic nie psuje się więcej
:)21

Awatar użytkownika
Mikrusek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 88
Rejestracja: śr mar 21, 2007 11:22 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: Mikrusek » ndz gru 05, 2010 8:38 pm

Kupując PIII musisz mieć odłożone kilka tysięcy na niespodzianki. Piszę to poważnie.
Co do części-zależy co się zużyje. Klocki hamulcowe są w normalnej cenie, podobnie inne materiały eksploatacyjne.
Piasta to jakieś 500-600 zł (zamiennik oczywiście), sworzeń wahacza do 200 zł, napinacz rozrządu to jakieś 300-400 zł. Ale już pompa wtryskowa idzie w kilka tysięcy, podobnie dwumasa czy naprawa automatu.
W sumie- zależy co trafisz, jaki egzemplarz :)
www.pajero.org.pl
Galeon 3.2 DiD + OME + trochę żelastwa na brzuchu i z przodu oraz faja z boku :)

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: gebels » ndz gru 05, 2010 9:24 pm

a najlepiej to nas nie słuchaj i kup to co ci się podoba :)21
Czwarte serce :cry:

Heilsberg
Posty: 492
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:18 pm
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: Heilsberg » ndz gru 05, 2010 9:35 pm

Ja tam bym zanabył PIII jakbym szukał wozu bo to wdzięczna fura, ale kupować trzeba z głową, mechanikiem co je ogarnia i się nie napalać na pierwszy z brzegu wypastowany. No i nie kupiłbym 3,5 GDI. Nie dlatego, że złe ale dlatego, że sam tam rąk nie włożę.

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: selim » sob sty 01, 2011 9:59 pm

gebels pisze:
zwłaszcza kup sobie LR TD5 :)21 i od razu znajdź sobie dobrego psychiatre i powiększ debet w banku oraz podszkol się w języku anglosasów bo będziesz tam zakupy uskuteczniał aby obniżyć nie najmniejsze koszty

a i poszukaj sobie w okolicy mechanika co ogarnia TD5, a jest ich w naszym kraju jak na lekarstwo
jak... już wszystko to przejdziesz , to wyciągniesz se gumę z majtek i jebniesz w łeb
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
acinski
Posty: 1604
Rejestracja: pn sie 06, 2007 11:51 am
Lokalizacja: Chorzów

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: acinski » sob sty 01, 2011 10:43 pm

A potem poszukasz Audi :)
Dziadek 2,5TD `98

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: selim » ndz sty 02, 2011 10:49 pm

może Ci zabraknąć na audi......optymalnie to opel
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
Wieśmak
Posty: 440
Rejestracja: sob gru 01, 2007 4:32 pm
Lokalizacja: Trzcianka

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: Wieśmak » ndz sty 02, 2011 11:50 pm

selim pisze:może Ci zabraknąć na audi......optymalnie to opel
I zacznie się od początku. Pada wszystko o wiele szybciej niż w terenowych :)21 Jak by nie było i tak osiwiejesz, jeśli jeszcze tego nie uczyniłeś 8)
BYŁO:GR, L200 4runner Niva Frota UAZ K160 Grand cherokee Samurai Explorer Pajero JEST Disko td5

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: PAJERO Driver » sob maja 14, 2011 1:24 pm

Witam Kolegów :wink:

Mam takie pytanie od Kolegi co kupił sobie Mitsubishi Pajero III 3.2 DiD krótki... " używałem opcji szukaj " na 12x stron nic nie znalazłem "

Co go zaniepokoiło to jest po tym jak gasi silnik to słychać spod maski taki syk coś na styl odkręcania butelki z napojem gazowanym.... Czego to może być objaw... ?? Gdzie ma spojrzeć... ??

Zadałem również to pytanie na " pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj. " ale tam narazie trwa debata jakie to orga... jest galant :wink: więc może ten dział jest poświęconym pytaniom dotyczącym DiD-ów.. :wink:

Z Góry Dziękuję za odpowiedz...
Pozdrawiam
Damian N.
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: DamnIt! » sob maja 14, 2011 1:31 pm

PAJERO Driver pisze:Witam Kolegów :wink:

[...] trwa debata jakie to orga... jest galant :wink: [...]
galant z vidlastą benzynką jest wart wielu orga... - więc się nie dziw. Jak kupisz takiego właśnie galanta to zrozumiesz co jest tromfem :)21
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: PAJERO Driver » sob maja 14, 2011 1:53 pm

DamnIt! pisze:
PAJERO Driver pisze:Witam Kolegów :wink:

[...] trwa debata jakie to orga... jest galant :wink: [...]
galant z vidlastą benzynką jest wart wielu orga... - więc się nie dziw. Jak kupisz takiego właśnie galanta to zrozumiesz co jest tromfem :)21
heheh to było dobre :)2 a już myślałem ze dostane info dla kolegi co i jak.. a tu proszę nawet galant tutaj dojechał... Więc coś musi być magicznego w takim galancie... :wink:
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Blues_M07
Posty: 579
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
Lokalizacja: Gliwice-Paniówki

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: Blues_M07 » sob maja 14, 2011 2:12 pm

Nawiązując do tego Galanta,to...................! :lol:
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA :)21

polaff
 
 
Posty: 1251
Rejestracja: pt mar 13, 2009 8:24 pm

Re: Pajero 3.2 DID

Post autor: polaff » sob maja 14, 2011 8:33 pm

Blues_M07 pisze:Nawiązując do tego Galanta,to...................! :lol:
NO!!!!


Zajebisty jest!!!
Pajero 2,5 TD 1998
RX 450hL 2018
RC 200t 2017

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość