Pajero IV

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

freelander.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: ndz lip 03, 2011 4:11 pm

Pajero IV

Post autor: freelander. » ndz lip 03, 2011 4:19 pm

Witam!

Przymierzam się do kupna Mistubishi Pajero IV 2009 -> bardo podoba mi się wersja 3drzwiowa.
mam kilka pytań dotyczących tego modelu...

czy są jakieś znaczne różnice w silniku 3.2 DID 170km a 200km (model 2009 ->)
bo w III generacji pajero narzekano na wtryski, pompe i kilka innych rzeczy...
czy te samochody są dostępne z manualną skrzynią?
jakie macie opinie o IV generacji Pajero?

w swoim garazu mam Pajero II 2.5TDi przebieg 342tys km i czas na następce...

Obrazek
Freelander I TD4
Toyota Rav 4 VVTi

in the future
LR Freelander II ?
LR Defender III ?

krzysiek_92
 
 
Posty: 119
Rejestracja: pt sty 29, 2010 9:12 pm
Lokalizacja: Podkarpacie, Jarosław

Re: Pajero IV

Post autor: krzysiek_92 » wt lip 05, 2011 8:49 am

Mój ojciec jeździ padżerem od nowości, czyli od końca 2008. Jak do tej pory przejechał 110 tkm. Przez ten okres jedynie kamera cofania się zepsuła. Wadą auta jest powolna reakcja na gaz. Słyszałem że w manualnych skrzyniach biegów siadają sprzęgła. warto też założyć szybę przednią z modelu po fl, bo przy wyższych prędkościach wyraźnie mniej słychać oporyy powietrza.

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Re: Pajero IV

Post autor: Galik » wt gru 25, 2012 10:43 pm

Cześć wszystkim,
Na wstępie życzę Wesołych Świąt :)21 Jako, że już pojadłem specjały Mamusi, pospałem i książkę poczytałem to pomyślałem żeby wpaść na forum i zadać pytanie, a co mi tam :)21
Z pajero IV ktoś ma kontakt? Przez PW/telefon już się kontaktowałem z Florem i Goszenem, ale im więcej opinii tym lepiej.
Wóz dla ojca do jazdy na co dzień, głównie trasy, dojazd do domu zimą, jakieś podmokłe/ośnieżone szutrówki, przyczepa z drewnem, ja od czasu do czasu pożyczę żeby pojechać na ryby czy pokibicować na jakimś rajdzie. Jak to się sprawuje przy większych przebiegach? Mowa o dislu 200km w automacie. Zastosowanie jak wyżej, fajnie by było żeby wytrzymał 150-200kkm w naszych rękach. Da radę ?

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Re: Pajero IV

Post autor: Galik » śr gru 26, 2012 1:19 pm

yyy nikt nic nie wie czy nie chcecie wyrazić swojego zdania?
Nie jeździł ktoś czasem tym padłem żeby dać znać czy ma toto sens?

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Pajero IV

Post autor: Flor » śr gru 26, 2012 8:20 pm

Ostatnio w trakcie remontu mojego silnika :)11 przy przebiegu 60 k :)21 mechanicy w serwisie mówili ze wersja 170 KM ma silniki bardziej odporne :wink:

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Re: Pajero IV

Post autor: Galik » śr gru 26, 2012 9:41 pm

dzięki za pocieszające wieści :)21 :)2
ten 200km wcale jakoś super nie jedzie... te konie to tylko na papierze są, więc z 170 będzie jeszcze gorzej, nie mówiąc o hałasie.
Już nie ma co kupić w tym kraju żeby dało się tym jeździć nie tylko po czarnym. Toyota się zaczyna od 200 tysięcy, żeby był elektryczny fotel, rozbudowana klima i jakieś inne bajery podnoszące komfort ale bez przesady to trzeba dać 230-250, disco4 jeszcze droższe...
Chyba niedługo będziemy się wszyscy przepraszać z pipem i koreańcami :)21

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Pajero IV

Post autor: Sygma » śr gru 26, 2012 9:47 pm

Galik pisze: ten 200km wcale jakoś super nie jedzie... te konie to tylko na papierze są
to mogę potwierdzić
kilka razy jechałem i gdzieś tych koni nie ma

do tego na lekkim mrozie i drobnych nierównościach mocno trzeszczy w środku
a przebieg poniżej 5k km

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Re: Pajero IV

Post autor: Galik » śr gru 26, 2012 10:02 pm

ten którego testowałem nie trzeszczał, też miał coś ok 5kkm. Jeździ się tym w miarę przyjemnie akurat, szkoda że silnik tylko ma 4 cylindry, akurat ten 200km ma poprawione wyciszenie więc da się przeboleć. Przy 140 w miarę cicho i dobrze się prowadzi, szybsze być nie musi, szkoda tylko że się zbiera jakby chciał, a nie mógł. Jakby ktoś oprócz Flora miał do czynienia z takim wozem i mógłby napisać coś o awaryjności i jeździe w lekkim terenie (szczególnie interesuje mnie śnieg) to będę wdzięczny :)

Awatar użytkownika
DamnIt!
 
 
Posty: 3268
Rejestracja: śr paź 29, 2008 11:09 pm
Lokalizacja: ok. Krakał

Re: Pajero IV

Post autor: DamnIt! » śr gru 26, 2012 10:05 pm

Kup wersje benzynką v6 i po problemie.
Lewicowość jest rodzajem fantazji masturbacyjnej, dla której fakty nie mają znaczenia. G.Orwell

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Pajero IV

Post autor: Sygma » śr gru 26, 2012 10:05 pm

a zjechałeś na jakieś nierówności z utwardzonej drogi ?
tak by koła łapały lekki wykrzyż

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Re: Pajero IV

Post autor: Galik » śr gru 26, 2012 10:07 pm

DamnIt! pisze:Kup wersje benzynką v6 i po problemie.
Koszta eksploatacji się liczą - pewnie, że benzyna lepsza, ale nie w przypadku przebiegów ok 30-40kkm rocznie. Poza tym kwestia gwarancji - u dilera się nie kupi w benzynie, tylko sprowadzane z Emiratów.

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Re: Pajero IV

Post autor: Galik » śr gru 26, 2012 10:09 pm

Sygma pisze:a zjechałeś na jakieś nierówności z utwardzonej drogi ?
tak by koła łapały lekki wykrzyż
Tak - jeśli chodzi o trzaski i skrzypienia to tato jest wrażliwy, ja też i to sprawdziłem - szutrówka, droga z kostki z dziurami, progi zwalniające itd były-tu wóz zdał egzamin. W "terenie" niestety na jeździe testowej nie miałem możliwości się poruszać

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Pajero IV

Post autor: Flor » śr gru 26, 2012 10:14 pm

Sygma pisze:a zjechałeś na jakieś nierówności z utwardzonej drogi ?
tak by koła łapały lekki wykrzyż
a jaki masz z tym problem ??

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Pajero IV

Post autor: Sygma » śr gru 26, 2012 10:15 pm

z czym ?

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Pajero IV

Post autor: Flor » śr gru 26, 2012 10:20 pm

Sygma pisze: kilka razy jechałem i gdzieś tych koni nie ma

do tego na lekkim mrozie i drobnych nierównościach mocno trzeszczy w środku
a przebieg poniżej 5k km
zrobiłem już ponad 60K akurat co do trzasków to ich nie uświadczysz :)2 jedyne co się mi teraz telepie to trzecia kanapa w schowku :wink: co do mocy to nie do końca wiem o co wam chodzi :)21 auto nawet z 3t lawetą potrafi odjechać plaskacze na światłach a na autostradzie zapakowane auto bez bólu leci ponad 200 :D poza tym misiek waży ponad 2,5 t na pusto i trochę trudno porównywać go z lżejszymi autami :wink:

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Pajero IV

Post autor: Flor » śr gru 26, 2012 10:21 pm

Sygma pisze:z czym ?
no z tym terenem i wykrzyżem :)21

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Pajero IV

Post autor: Sygma » śr gru 26, 2012 10:23 pm

nie
samochód fajnie jedzie, napęd ładnie i przyjemnie pracuje
tyle, że wnętrze trzeszczało na powolnie pokonywanych nierównościach.. może z winy mrozu

a mocy faktycznie jakoś brak
dajesz na RWD i gaz do dechy... no i jakoś mułowaty
ot, taka specyfika

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Re: Pajero IV

Post autor: Galik » śr gru 26, 2012 10:26 pm

Flor może źle się wyraziłem. Odpycha się toto jakoś w miarę, ale po prostu czegoś więcej się po 200 koniach spodziewałem. Odnośnie trzeciej kanapy - fajny patent, można wyjąć i praktyczna przestrzeń się tworzy na przydaśki :)2

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Pajero IV

Post autor: Sygma » śr gru 26, 2012 10:27 pm

Flor pisze: a na autostradzie zapakowane auto bez bólu leci ponad 200 :D
katalog podaje 180 jako max :wink:

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Pajero IV

Post autor: Flor » śr gru 26, 2012 10:29 pm

nawet przy niskich tem nie widzę problemu :D faktycznie przy dużym wykrzyżu odczuwam pewne naprężenia w okolicach drzwi ale to jednak auto bez ramy :wink: nie stanowi to jednak poważnej niedogodności :)21

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Pajero IV

Post autor: Sygma » śr gru 26, 2012 10:29 pm

Flor pisze: poza tym misiek waży ponad 2,5 t na pusto
niecałe 2300 kg ;)

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Pajero IV

Post autor: Flor » śr gru 26, 2012 10:31 pm

Sygma pisze:
Flor pisze: a na autostradzie zapakowane auto bez bólu leci ponad 200 :D
katalog podaje 180 jako max :wink:
na autostradzie w D w zeszłym roku miałem na GPS 206 km ale to już trochę zakrawa na próbę samobójczą :)21 za to na reduktorze jedzie prawe 150km :)21

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Pajero IV

Post autor: Flor » śr gru 26, 2012 10:33 pm

Sygma pisze:
Flor pisze: poza tym misiek waży ponad 2,5 t na pusto
niecałe 2300 kg ;)
w papierach 2265 kg ale na wadze wyszło mi 2550 kg :)21 może dlatego że mam dodatkowe osłony podwozia oraz hak ?? a poza tym zawsze walają się jakieś rupiecie :)21
EDIT w instrukcji obsługi jest napisane że 2265 kg dotyczy wersji "golas" a wraz z wyposażeniem dodatkowym 2406kg i dotyczy to wersji 170KM :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość