Sworzen dolny.Pilne!!!

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

mazur75
 
 
Posty: 101
Rejestracja: pn mar 08, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Monachium

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: mazur75 » ndz sie 14, 2011 10:57 pm

Teoretycznie jesli okaze sie ze to ta tuleja,na jakis zamiennik raczej nie licze wiec trzeba pomyslec o amorkach.Co bys mi polecil ironman,trail master,bilstein B6,czy lepiej orginaly.Latem auto uzywane jest sporadycznie 2-3 razy w miesiacu na wycieczki po alpach raczej szutrowki o roznej jakosci nawiezchni,ale zima smiga z plugiem do odsniezania wiec ma co dziwigac.
Pajero II 3.5 24V

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: PiRoman » ndz sie 14, 2011 11:02 pm

Dopasuj tulejki, łatwiej i taniej. Jak się uprzesz na wymianę amorów, a nie masz ciśnienia rajdowo wyprawowego, to kup jakiekolwiek dedykowane do modelu , byle markowe, nie chińskie. Ja mam OME i jestem zadowolony, ale auto liftowane.
Ale najpierw zweryfikuj, czy to na pewno to.
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

mazur75
 
 
Posty: 101
Rejestracja: pn mar 08, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Monachium

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: mazur75 » ndz sie 14, 2011 11:07 pm

Jutro pogrzebie moze uda mi sie wypatrzec,czy to ta tuleja.Dzisiaj chcialem idkrecic amortyzaror na dole cacy poszlo bez szmeru a na gorze przez 2 rury nawet nie drgnelo.A sruby mocujaca w tej tuleji powinna siedziec dosc ciasno?Dziaj po odkreceniu sruby poprostu wyjelem ja palcami.
Ostatnio zmieniony ndz sie 14, 2011 11:21 pm przez mazur75, łącznie zmieniany 1 raz.
Pajero II 3.5 24V

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: PiRoman » ndz sie 14, 2011 11:09 pm

No to prawdopodobnie masz przyczynę. Ale może być tak, że śruba wchodzi nie w sama gumę, tylko w tuleje, która jest wwulkanizowana w tą gumę. Wybite może być tak samo jak powyżej.
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

mazur75
 
 
Posty: 101
Rejestracja: pn mar 08, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Monachium

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: mazur75 » ndz sie 14, 2011 11:20 pm

Ok dzieki jutro powalcze i zdam relacje czy sa jakies efekty poszukiwan.
Pajero II 3.5 24V

Awatar użytkownika
majkii
Posty: 609
Rejestracja: śr wrz 12, 2007 10:18 pm
Lokalizacja: KARNOWO PL/ RUGBY UK/GNIEZNO PL

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: majkii » ndz sie 14, 2011 11:44 pm

A nie lepiej od razu zakupić jakieś standardowe amory do Pojarki. Koszt to raczej nie wielki jak sądzę(skoro w UK da się wyrobić w 250zł para-KYB,MONROE,Oryginały)droższe modele KYB coś ok 300-350zł,Monroe Adventure 4x4 ok 500 zł para).
Miałbyś nowe amory które zapewne będą znacznie lepsze niż twoje obecne i najpewniej spokój ze stukami. No a sądząc po tym,że nie chce się amor odkręcić na górze to zapewne i tak cię czeka zakup amorków. Jak znam realia EUROPEJSKIE to cińżko będzie dobrać właściwą tulejkę by wymienić tą wytrzepaną w obecnym amorku.

No ale to jest moje zdanie. Generalnie bym sobie nie zaprzątał tym głowy tak długo jak mam zamiar jechać trasę w 70-80% po czarnym.Co innego jakbyś wypuszczał się do Albanii,Rumunii,nad Bajkał etc.
PAJII 2.8TD 33x12.5x15 MT,T-Max12500EW
Paj 2.8TD dawca części dla tego powyżej z ciągłymi usterkami

mazur75
 
 
Posty: 101
Rejestracja: pn mar 08, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Monachium

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: mazur75 » pn sie 15, 2011 9:53 am

Kupno amortyzatorow to nie problem,tylko chcialbym miec pewnosc,ze to wlasnie to.Wiec obadam temat i jesli okaze sie,ze to tulejka,amorki ida do wora.
Pajero II 3.5 24V

mazur75
 
 
Posty: 101
Rejestracja: pn mar 08, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Monachium

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: mazur75 » pt sie 19, 2011 8:49 pm

No wiec amortyzatory zostaly wykluczone przelozylem je stronami,ale i tek dalej wali prawa strona.Macie jeszcze jakies pomysly.
@majkii o koszty wysylki tych amorkow dowiem sie w poniedzialek.
Pajero II 3.5 24V

mazur75
 
 
Posty: 101
Rejestracja: pn mar 08, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Monachium

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: mazur75 » pn sie 22, 2011 11:30 am

Wysylka do Polski 15 euro,do Anglii 19 euro.Ale zamowienie bezposrednio przez sklep nie przez abay.
http://fortec.de/
Pajero II 3.5 24V

mazur75
 
 
Posty: 101
Rejestracja: pn mar 08, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Monachium

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: mazur75 » pn sie 29, 2011 9:24 pm

A wiec sprawa wyglada nieciekawie wlasnie wymienilem wahacz gorny kompletny(gumy,sworzen)i jak napie...alalo,tak napie..ala.Co to moze byc za dziadostwo.Sworzen dolny,lozysko igielkowe,wspornik drazka kierowniczego i teraz wahacz wymienilem i nic na szarpakach wyszedl lekki luz na gornym sworzniu i gumach,nic wiecej.Panowie pomocy.
Pajero II 3.5 24V

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: Ajwen » pn sie 29, 2011 10:54 pm

masz nie przykręcony akumulator i łon tak daje...
albo napierdalator się włączył ;)


:)21

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: PiRoman » wt sie 30, 2011 8:19 am

Albo wróć do tematu wychusiana poducha nadwozia / wyrwane mocowanie...
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16842
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: Kabal » wt sie 30, 2011 8:25 am

PiRoman pisze:Albo wróć do tematu wychusiana poducha nadwozia / wyrwane mocowanie...
Albo powtarzam coś jest rozpieprzone niekoniecznie z przodu i nosi po ramie hałasy...
Zawsze możesz się pogocić z tym i czekać aż coś odpadnie :)21
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

mazur75
 
 
Posty: 101
Rejestracja: pn mar 08, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Monachium

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: mazur75 » pn wrz 12, 2011 9:53 am

No wiec problem rozwiazany.Okazalo sie,ze zderzak,a wlasciwie te metalowe wzmocnienie naroznika bylo lekko przesuniete i stykalo sie z karoseria.No i na kraweznikach jak byl duzy skok walila blacha o blache.
Pajero II 3.5 24V

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: PiRoman » pn wrz 12, 2011 10:03 am

No to teraz trzeba wymienić ramę i poduszki. I może warto by było też i ten krawężnik, bo zaraz będzie miał luzy.
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

mazur75
 
 
Posty: 101
Rejestracja: pn mar 08, 2010 10:07 am
Lokalizacja: Monachium

Re: Sworzen dolny.Pilne!!!

Post autor: mazur75 » pn wrz 12, 2011 10:31 am

Planuje wyrownac caly teren w promieniu 500 km,zeby podobne problemy juz sie nie pojawialy :D .A wymieniania mam chwilowo dosc.Jeden plus prawa strona zawiecha nowka.
Pajero II 3.5 24V

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość