Tak, śruby od mebli. Widzę że sami eksperci na tym forum..kzh pisze:pewnie sa to sruby do mebli. tez chetnie to zobacze. nie ma w silniku elementu mogacego wytworzyc taka sile.DamnIt! pisze:No to wklejaj więcej zdjęć skoro takie spektakularne bum było. Chętnie zobaczę jak wygląda silnik po zadziałaniu siły potrafiącej udupcyć 18 śrub M12x1.25.
pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
A ja mam pytanie, w L200 padły mi podczas wielkich śniegów wycieraczki, to znaczy, przestają działać po wykonaniu jednego ruchu i gdy mają zawrócić, to zatrzymują się, zamiast iść dalej. Jak manualnie rozpocznę ruch w drugą stronę, to jadą dalej do momentu gdy muszą zawrócić. Czasami wykonają kilka pełnych ruchów, ale i tak po kilku sekwencjach zatrzymują się. Sprawdzałem kostkę przy silniczku, wykręciłem silniczek ale nic nie zauważyłem. Czego to może być problem?
Pozdr
Pozdr
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Mam w swoim PII wstawione amory Dobinsona i padły mi w nich dolne tuleje (przód). Czy ktoś wie, gdzie można je dostać? Czy one mają takie same wymiary jak ori? Oryginalnych amorów nie mam niestety, żeby pomierzyć..
PII V23 6G72
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
http://allegro.pl/tuleja-guma-amortyzat ... 05516.htmlpedroz pisze:Mam w swoim PII wstawione amory Dobinsona i padły mi w nich dolne tuleje (przód). Czy ktoś wie, gdzie można je dostać? Czy one mają takie same wymiary jak ori? Oryginalnych amorów nie mam niestety, żeby pomierzyć..
obecnie nie ma na allegro, ale w tym sklepie na pewno dostaniesz
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
alibia1112 pisze:Witam (wiem pewnie już było ale liczę na łaskawość przy weekendzie)![]()
Czy skrzynia automat pahero na wymienny filtr?
Jaki olej polecacie?
Oleju wchodzi 8,5l ale czy można kupić luzem bo w warsztacie powiedzieli mi, że tylko mają po 0,5l i za sam olej 460zł sobie życzą.
Pozdrawiam
olej kupisz bez problemu w cenie 15 - 17 zeta netto za 1L, ma być minerał z normą Dex... III kup najlepiej taki co ma III H
te tumany awtomaciarze wszędzie leją IV choć nie wszędzie się ona nadaje
ps. a to co oni leją to w bańce 20L kosztuje 480 netto za bańke
Czwarte serce 

- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dzięki Gebels za odpowiedź, to zmienia postać rzeczy (cennagebels pisze:alibia1112 pisze:Witam (wiem pewnie już było ale liczę na łaskawość przy weekendzie)![]()
Czy skrzynia automat pahero na wymienny filtr?
Jaki olej polecacie?
Oleju wchodzi 8,5l ale czy można kupić luzem bo w warsztacie powiedzieli mi, że tylko mają po 0,5l i za sam olej 460zł sobie życzą.
Pozdrawiam
olej kupisz bez problemu w cenie 15 - 17 zeta netto za 1L, ma być minerał z normą Dex... III kup najlepiej taki co ma III H
te tumany awtomaciarze wszędzie leją IV choć nie wszędzie się ona nadaje
ps. a to co oni leją to w bańce 20L kosztuje 480 netto za bańke

A nie wiesz czy ten filtr gdzieś zakupie Warto wymieniać

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
alibia1112 pisze:Dzięki Gebels za odpowiedź, to zmienia postać rzeczy (cennagebels pisze:alibia1112 pisze:Witam (wiem pewnie już było ale liczę na łaskawość przy weekendzie)![]()
Czy skrzynia automat pahero na wymienny filtr?
Jaki olej polecacie?
Oleju wchodzi 8,5l ale czy można kupić luzem bo w warsztacie powiedzieli mi, że tylko mają po 0,5l i za sam olej 460zł sobie życzą.
Pozdrawiam
olej kupisz bez problemu w cenie 15 - 17 zeta netto za 1L, ma być minerał z normą Dex... III kup najlepiej taki co ma III H
te tumany awtomaciarze wszędzie leją IV choć nie wszędzie się ona nadaje
ps. a to co oni leją to w bańce 20L kosztuje 480 netto za bańke)
A nie wiesz czy ten filtr gdzieś zakupie Warto wymieniać
przecież odpowiedź uzyskałeś w założonym przez siebie wątku ...
Eskapada pisze:PII powinno mieć filtr siateczkowy, który się myje.
Oleju ot tak nie wejdzie Ci 8 litrów - jak odkręcisz korek i spuścisz to zalejesz co najwyżej 3 do 4 litrów.
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Czasami warto spytać u dwóch źródeł.
Chciałbym ten filt wymienić jakby się dało.
Chciałbym ten filt wymienić jakby się dało.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
oba pytania zadałeś na tym samym forum... czyżbyś oczekiwał większej liczby takich samcyh odpowiedzi ?alibia1112 pisze:Czasami warto spytać u dwóch źródeł.
Chciałbym ten filt wymienić jakby się dało.
niedowiarek jakiś jesteś
koledzy ... utwierdźcie pytacza w odpowiedzi

filter się myje...
tak filterek siateczkowy się myje ..
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
czeste mycie skraca życie 
a tak z innej beczki czy ktos się spotkał w II ce 2,5 (moja bY 92)
ze śrubami do regulacji zaworów bez tych plastikowych pizdzyków
bo u mnie takich brak i wyglada na to że jest to wada/zaleta fabryczna

a tak z innej beczki czy ktos się spotkał w II ce 2,5 (moja bY 92)
ze śrubami do regulacji zaworów bez tych plastikowych pizdzyków
bo u mnie takich brak i wyglada na to że jest to wada/zaleta fabryczna

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dzięki Adas, będę do nich uderzał. Czy do wymiany tych tulei potrzebna jest jakaś prasa lub coś w ten deseń? Czy da się jakoś bez tego?
PII V23 6G72
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
jak masz w garażu imadło i komplet nasadek to dasz radę zdemontować stare a nowe zakłada się prosto, bo są przedzielone na półpedroz pisze:Dzięki Adas, będę do nich uderzał. Czy do wymiany tych tulei potrzebna jest jakaś prasa lub coś w ten deseń? Czy da się jakoś bez tego?
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Panowie mam pytanko czy wie ktoś jakie przełożenie ma reduktor w pajero 3,0 v6 automat SS.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Pewnie takie samo jak wszystkie inne
1:1,925 czy jakoś tak...

1:1,925 czy jakoś tak...
Tomek
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
To może jeszcze nietypowe pytanko jezeli ktoś wie jaką osiąga prędkość na godzinę 30 v6 na reduktorze w manualu na 1 i 2 biegu przy 6000 obr.bo automat ma dłuższe biegi niż manual 

- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Dziekuje Ajwen za odpowiedź.
Pozdro
Pozdro
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 95
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
- Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Szukam silnika do pajero I 2,5 TDI czy od jakiegos innego modelu z pod znaku mitsubishi bedzie pasował P&P?
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Witam muszę wymienić most mam napisane niby przełożenie 4625 pII 2.5 tdi es z blokadą i wedle tego próbowałem określić jakie mam przełożenie i wyszło mi że na pełen obrót koła (drugie na ziemi) wałek atakujący obrócił sie 2.625 raza kurcze jak to sprawdzićAdas pisze:sprawdź jakie masz przełożenia
podnieś tylny most, zaznacz kreskę na oponie i na betonie, zrób kreskę na wale i obudowie. Zrób pełen obrót koła i policz ile obrotu zrobi wał
-występują następujące przełożenia 37/8= 4,625 czyli na pełny obrót koła (wieńca w mechanizmie różnicowym) to 4,625 obrotu wału ( wałka ataku)
- 39/8=4,875
- 37/7-5,286
- 39/7=5,57 rzadkość !
jak masz 4,625 zmień na 5,286 i po problenie
aby to zrobić trzeba wymienić bebechy w przednim i tylnym moście , koszt zbliżony do wartości reduktora

A może ktoś wie czy es maił np 4625 a ss 4875 czy to nie jest określone
Ostatnio zmieniony pn mar 05, 2012 7:43 pm przez pomaj, łącznie zmieniany 1 raz.
była 4r było P II 2.5
jest PII 3.0 V6 long LPG butla pod autem
doszedł samurai
jest PII 3.0 V6 long LPG butla pod autem
doszedł samurai
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
Postaw drugie koło na glebie.
Edit: Nie doczytałem. W takim razie zrób dwa obroty kołem
Edit: Nie doczytałem. W takim razie zrób dwa obroty kołem

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 42
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 3:37 pm
- Lokalizacja: mazurskie lasy bagienne
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
panowie szukalem ale nie znalazlem. pajero 1 3.0 v6 jakie wam cisnienie oleju zegarek pokazuje? u mnie po odpaleniu jest miedzy 2 a 6 jak sie zagrzeje to ok 2 czasem deczko wiecej jak ma wyzsze obroty olej 15w40.
mam juz miska
reanimuje

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
ten motor raczej nie powinien chodzić na mineralnym oleju i powoli się kończy jesli wskaźnik jest ok
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db8 ... 53119.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db8 ... 53119.html
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 42
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 3:37 pm
- Lokalizacja: mazurskie lasy bagienne
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
dzieki za fotke.
czyli wszystko gra

mam juz miska
reanimuje

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
na obrotach rozgrzany nie powinien spadać do dwóch ani "deczko więcej" więc tak sobie gra
bardziej w kierunku -niedługo bedzie mnie słychać

bardziej w kierunku -niedługo bedzie mnie słychać

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 42
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 3:37 pm
- Lokalizacja: mazurskie lasy bagienne
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
fakt moze i racja dzis pojezdzilem deko ale nie wkrecalem powyzej 1.5tys nie bylo takiej potrzeby jak lecialem tankowac tak mialem ok 1.8-1.9 tys obrotow to mam ponad 2, musze go chyba deko skapciowac i wtedy sie upewnie. lece zadam mocy cierpienia
mam juz miska
reanimuje

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 42
- Rejestracja: sob lut 04, 2012 3:37 pm
- Lokalizacja: mazurskie lasy bagienne
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu
panowie chyba jest ok. wolne obrotu to u mnie 250-300 Rpm i wtedy mam ok 2 na zegarku. a mam pow 2 deko bo ja jezdze po prostu ok 500-1500 RPM nie czuje potrzeby zeby butowac wiecej
po wkreceniu na 2,5 tys mam na srodku miedzy 2-6 wiec chyba dobrze. dziekuje za pomoc

mam juz miska
reanimuje

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości