pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Aalecki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 37
Rejestracja: czw lis 25, 2010 2:24 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Aalecki » pt mar 02, 2012 1:53 pm

kzh pisze:
DamnIt! pisze:No to wklejaj więcej zdjęć skoro takie spektakularne bum było. Chętnie zobaczę jak wygląda silnik po zadziałaniu siły potrafiącej udupcyć 18 śrub M12x1.25.
pewnie sa to sruby do mebli. tez chetnie to zobacze. nie ma w silniku elementu mogacego wytworzyc taka sile.
Tak, śruby od mebli. Widzę że sami eksperci na tym forum..

_Bart
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: wt lis 23, 2010 11:11 am

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: _Bart » pt mar 02, 2012 2:23 pm

A ja mam pytanie, w L200 padły mi podczas wielkich śniegów wycieraczki, to znaczy, przestają działać po wykonaniu jednego ruchu i gdy mają zawrócić, to zatrzymują się, zamiast iść dalej. Jak manualnie rozpocznę ruch w drugą stronę, to jadą dalej do momentu gdy muszą zawrócić. Czasami wykonają kilka pełnych ruchów, ale i tak po kilku sekwencjach zatrzymują się. Sprawdzałem kostkę przy silniczku, wykręciłem silniczek ale nic nie zauważyłem. Czego to może być problem?
Pozdr

Awatar użytkownika
pedroz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pt mar 13, 2009 11:10 pm
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów-Włochy

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: pedroz » pt mar 02, 2012 9:27 pm

Mam w swoim PII wstawione amory Dobinsona i padły mi w nich dolne tuleje (przód). Czy ktoś wie, gdzie można je dostać? Czy one mają takie same wymiary jak ori? Oryginalnych amorów nie mam niestety, żeby pomierzyć..
PII V23 6G72

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Adas » sob mar 03, 2012 5:15 am

pedroz pisze:Mam w swoim PII wstawione amory Dobinsona i padły mi w nich dolne tuleje (przód). Czy ktoś wie, gdzie można je dostać? Czy one mają takie same wymiary jak ori? Oryginalnych amorów nie mam niestety, żeby pomierzyć..
http://allegro.pl/tuleja-guma-amortyzat ... 05516.html
obecnie nie ma na allegro, ale w tym sklepie na pewno dostaniesz

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: gebels » sob mar 03, 2012 8:41 am

alibia1112 pisze:Witam (wiem pewnie już było ale liczę na łaskawość przy weekendzie) :)21

Czy skrzynia automat pahero na wymienny filtr?
Jaki olej polecacie?
Oleju wchodzi 8,5l ale czy można kupić luzem bo w warsztacie powiedzieli mi, że tylko mają po 0,5l i za sam olej 460zł sobie życzą.

Pozdrawiam

olej kupisz bez problemu w cenie 15 - 17 zeta netto za 1L, ma być minerał z normą Dex... III kup najlepiej taki co ma III H

te tumany awtomaciarze wszędzie leją IV choć nie wszędzie się ona nadaje


ps. a to co oni leją to w bańce 20L kosztuje 480 netto za bańke
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: alibia1112 » sob mar 03, 2012 8:36 pm

gebels pisze:
alibia1112 pisze:Witam (wiem pewnie już było ale liczę na łaskawość przy weekendzie) :)21

Czy skrzynia automat pahero na wymienny filtr?
Jaki olej polecacie?
Oleju wchodzi 8,5l ale czy można kupić luzem bo w warsztacie powiedzieli mi, że tylko mają po 0,5l i za sam olej 460zł sobie życzą.

Pozdrawiam

olej kupisz bez problemu w cenie 15 - 17 zeta netto za 1L, ma być minerał z normą Dex... III kup najlepiej taki co ma III H

te tumany awtomaciarze wszędzie leją IV choć nie wszędzie się ona nadaje


ps. a to co oni leją to w bańce 20L kosztuje 480 netto za bańke
Dzięki Gebels za odpowiedź, to zmienia postać rzeczy (cenna :lol: )
A nie wiesz czy ten filtr gdzieś zakupie Warto wymieniać ??
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Ajwen » sob mar 03, 2012 10:01 pm

alibia1112 pisze:
gebels pisze:
alibia1112 pisze:Witam (wiem pewnie już było ale liczę na łaskawość przy weekendzie) :)21

Czy skrzynia automat pahero na wymienny filtr?
Jaki olej polecacie?
Oleju wchodzi 8,5l ale czy można kupić luzem bo w warsztacie powiedzieli mi, że tylko mają po 0,5l i za sam olej 460zł sobie życzą.

Pozdrawiam

olej kupisz bez problemu w cenie 15 - 17 zeta netto za 1L, ma być minerał z normą Dex... III kup najlepiej taki co ma III H

te tumany awtomaciarze wszędzie leją IV choć nie wszędzie się ona nadaje


ps. a to co oni leją to w bańce 20L kosztuje 480 netto za bańke
Dzięki Gebels za odpowiedź, to zmienia postać rzeczy (cenna :lol: )
A nie wiesz czy ten filtr gdzieś zakupie Warto wymieniać ??

przecież odpowiedź uzyskałeś w założonym przez siebie wątku ...
Eskapada pisze:PII powinno mieć filtr siateczkowy, który się myje.
Oleju ot tak nie wejdzie Ci 8 litrów - jak odkręcisz korek i spuścisz to zalejesz co najwyżej 3 do 4 litrów.

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: alibia1112 » sob mar 03, 2012 10:18 pm

Czasami warto spytać u dwóch źródeł.
Chciałbym ten filt wymienić jakby się dało.
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

Awatar użytkownika
Ajwen
 
 
Posty: 3215
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 3:10 pm
Lokalizacja: Stargard Szcz.

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Ajwen » sob mar 03, 2012 10:36 pm

alibia1112 pisze:Czasami warto spytać u dwóch źródeł.
Chciałbym ten filt wymienić jakby się dało.
oba pytania zadałeś na tym samym forum... czyżbyś oczekiwał większej liczby takich samcyh odpowiedzi ?
niedowiarek jakiś jesteś
koledzy ... utwierdźcie pytacza w odpowiedzi :)21

filter się myje...
tak filterek siateczkowy się myje ..

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » sob mar 03, 2012 10:42 pm

czeste mycie skraca życie :lol:
a tak z innej beczki czy ktos się spotkał w II ce 2,5 (moja bY 92)
ze śrubami do regulacji zaworów bez tych plastikowych pizdzyków
bo u mnie takich brak i wyglada na to że jest to wada/zaleta fabryczna :wink:
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
pedroz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pt mar 13, 2009 11:10 pm
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów-Włochy

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: pedroz » ndz mar 04, 2012 12:09 am

Dzięki Adas, będę do nich uderzał. Czy do wymiany tych tulei potrzebna jest jakaś prasa lub coś w ten deseń? Czy da się jakoś bez tego?
PII V23 6G72

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Adas » ndz mar 04, 2012 8:54 am

pedroz pisze:Dzięki Adas, będę do nich uderzał. Czy do wymiany tych tulei potrzebna jest jakaś prasa lub coś w ten deseń? Czy da się jakoś bez tego?
jak masz w garażu imadło i komplet nasadek to dasz radę zdemontować stare a nowe zakłada się prosto, bo są przedzielone na pół

EGON81
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: sob kwie 24, 2010 8:11 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: EGON81 » ndz mar 04, 2012 11:40 am

Panowie mam pytanko czy wie ktoś jakie przełożenie ma reduktor w pajero 3,0 v6 automat SS.

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: bazylisek » ndz mar 04, 2012 1:57 pm

Pewnie takie samo jak wszystkie inne :)21

1:1,925 czy jakoś tak...
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

EGON81
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: sob kwie 24, 2010 8:11 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: EGON81 » ndz mar 04, 2012 8:35 pm

To może jeszcze nietypowe pytanko jezeli ktoś wie jaką osiąga prędkość na godzinę 30 v6 na reduktorze w manualu na 1 i 2 biegu przy 6000 obr.bo automat ma dłuższe biegi niż manual ??

Awatar użytkownika
alibia1112
Posty: 1855
Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: alibia1112 » ndz mar 04, 2012 9:32 pm

Dziekuje Ajwen za odpowiedź.
Pozdro
CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było

guzik1125
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 95
Rejestracja: pn lip 18, 2011 3:45 pm
Lokalizacja: łagodzin/ k Gorzowa Wlkp

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: guzik1125 » pn mar 05, 2012 5:41 pm

Szukam silnika do pajero I 2,5 TDI czy od jakiegos innego modelu z pod znaku mitsubishi bedzie pasował P&P?

pomaj
 
 
Posty: 103
Rejestracja: pt sie 04, 2006 9:41 pm
Lokalizacja: dolnyśląsk

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: pomaj » pn mar 05, 2012 7:25 pm

Adas pisze:sprawdź jakie masz przełożenia
podnieś tylny most, zaznacz kreskę na oponie i na betonie, zrób kreskę na wale i obudowie. Zrób pełen obrót koła i policz ile obrotu zrobi wał

-występują następujące przełożenia 37/8= 4,625 czyli na pełny obrót koła (wieńca w mechanizmie różnicowym) to 4,625 obrotu wału ( wałka ataku)
- 39/8=4,875
- 37/7-5,286
- 39/7=5,57 rzadkość !
jak masz 4,625 zmień na 5,286 i po problenie
aby to zrobić trzeba wymienić bebechy w przednim i tylnym moście , koszt zbliżony do wartości reduktora
Witam muszę wymienić most mam napisane niby przełożenie 4625 pII 2.5 tdi es z blokadą i wedle tego próbowałem określić jakie mam przełożenie i wyszło mi że na pełen obrót koła (drugie na ziemi) wałek atakujący obrócił sie 2.625 raza kurcze jak to sprawdzić ??

A może ktoś wie czy es maił np 4625 a ss 4875 czy to nie jest określone
Ostatnio zmieniony pn mar 05, 2012 7:43 pm przez pomaj, łącznie zmieniany 1 raz.
była 4r było P II 2.5
jest PII 3.0 V6 long LPG butla pod autem
doszedł samurai

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » pn mar 05, 2012 7:32 pm

Postaw drugie koło na glebie.

Edit: Nie doczytałem. W takim razie zrób dwa obroty kołem :)21

gruby ben
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: sob lut 04, 2012 3:37 pm
Lokalizacja: mazurskie lasy bagienne

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: gruby ben » czw mar 08, 2012 12:38 pm

panowie szukalem ale nie znalazlem. pajero 1 3.0 v6 jakie wam cisnienie oleju zegarek pokazuje? u mnie po odpaleniu jest miedzy 2 a 6 jak sie zagrzeje to ok 2 czasem deczko wiecej jak ma wyzsze obroty olej 15w40.
mam juz miska :) reanimuje

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » czw mar 08, 2012 1:29 pm

ten motor raczej nie powinien chodzić na mineralnym oleju i powoli się kończy jesli wskaźnik jest ok
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db8 ... 53119.html
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

gruby ben
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: sob lut 04, 2012 3:37 pm
Lokalizacja: mazurskie lasy bagienne

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: gruby ben » czw mar 08, 2012 3:33 pm

dzieki za fotke. :)2 czyli wszystko gra
mam juz miska :) reanimuje

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » czw mar 08, 2012 4:22 pm

na obrotach rozgrzany nie powinien spadać do dwóch ani "deczko więcej" więc tak sobie gra :lol:
bardziej w kierunku -niedługo bedzie mnie słychać :)21
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

gruby ben
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: sob lut 04, 2012 3:37 pm
Lokalizacja: mazurskie lasy bagienne

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: gruby ben » czw mar 08, 2012 5:45 pm

fakt moze i racja dzis pojezdzilem deko ale nie wkrecalem powyzej 1.5tys nie bylo takiej potrzeby jak lecialem tankowac tak mialem ok 1.8-1.9 tys obrotow to mam ponad 2, musze go chyba deko skapciowac i wtedy sie upewnie. lece zadam mocy cierpienia
mam juz miska :) reanimuje

gruby ben
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: sob lut 04, 2012 3:37 pm
Lokalizacja: mazurskie lasy bagienne

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: gruby ben » pt mar 09, 2012 9:21 am

panowie chyba jest ok. wolne obrotu to u mnie 250-300 Rpm i wtedy mam ok 2 na zegarku. a mam pow 2 deko bo ja jezdze po prostu ok 500-1500 RPM nie czuje potrzeby zeby butowac wiecej :) po wkreceniu na 2,5 tys mam na srodku miedzy 2-6 wiec chyba dobrze. dziekuje za pomoc
mam juz miska :) reanimuje

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości