mosty

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
l2772252
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw lis 05, 2009 12:57 pm
Lokalizacja: Rzeszów

mosty

Post autor: l2772252 » śr lut 22, 2012 11:42 am

Witam panowie. Mam pewne pytanie znalazłem mosty(przód,tył) oba z blokadą od pajero o przełożeniach 4:900 i 4:875. czy przedni most będzie pasował do pajero I bez przeróbek i czy po przerobieniu na te mosty będę w stanie założyć opony 33"?
PREZES

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: mosty

Post autor: bilans » śr lut 22, 2012 11:56 am

Oba mają blokady ?Tz.przedni i tylni ?
Mosty od pajero ? Toyoty ?
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
l2772252
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw lis 05, 2009 12:57 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Re: mosty

Post autor: l2772252 » śr lut 22, 2012 12:07 pm

mosty od pajero...zdziwiło mnie to trochę bo nie wiedziałem że są przednie z blokadą...
PREZES

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: mosty

Post autor: Eskapada » śr lut 22, 2012 12:09 pm

Przedni na pewno nie jest z blokadą tylko z siłownikiem do spinania półosi. Zapewne jest to most od Pajero II.

Ten siłownik wychodzący z mostu nie jest siłownikiem od blokad - a tylko i wyłącznie wyeliminowuje sprzęgiełka piast

Obrazek

Do 33 calowej opony przełożenia 4.875 to nie zły kompromis między wolną jazdą w terenie i miarę normalnym prędkościami na szosie. Nie mniej jednak do opony 33 cale lepsze będą przełożenia 5.29 bo nie sadzę abyś chciał jeździć po szosie tym autem z prędkościami 120km/h +

Mosty pasują bez problemu no chyba że są to mosty od Pajero2.8 diesel lub V3.5 to w takim przypadku będziesz miał problem przynajmniej z jedna ( lewą ) półosią napędową - będzie ona grubsza. Prawa to nie problem, po półosie są skręcane.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
l2772252
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw lis 05, 2009 12:57 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Re: mosty

Post autor: l2772252 » śr lut 22, 2012 12:33 pm

myślałem nad 4:875 ponieważ myślę w przyszłości założyć z przodu most toyoty..przełożenia by się zgrały. a istnieje jakiś przedni most od pajero z blokadą?tak żeby się zgrał z P1?
PREZES

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: mosty

Post autor: Eskapada » śr lut 22, 2012 1:20 pm

l2772252 pisze:myślałem nad 4:875 ponieważ myślę w przyszłości założyć z przodu most toyoty..przełożenia by się zgrały. a istnieje jakiś przedni most od pajero z blokadą?tak żeby się zgrał z P1?
Jak chcesz motać most od Toyoty to 4.875 jest dobrym pomysłem

Tak nazywa się to most przedni z pajero z blokadą ARB.

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
l2772252
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw lis 05, 2009 12:57 pm
Lokalizacja: Rzeszów

Re: mosty

Post autor: l2772252 » śr lut 22, 2012 2:37 pm

hehe troche drogo ARB wychodzi:P dzięki za info
PREZES

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: mosty

Post autor: bilans » śr lut 22, 2012 5:09 pm

moje misio to pajero 1 2,5 td na mostach 4,875 z oponkami 33"
i nadal daje rade .. :)21
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: mosty

Post autor: Eskapada » czw lut 23, 2012 7:16 am

bilans pisze:moje misio to pajero 1 2,5 td na mostach 4,875 z oponkami 33"
i nadal daje rade .. :)21
Mój na 33x12.50 z przełożeniami 4.625 też dawał radę krócej niż Twój ale też dawał

:)21

Prawda jest taka,że każde PI & PII obute w opony 33 cale najdłużej będzie dawało radę na 5.29 z półosiami od PII 2.8

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

batarki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz paź 02, 2011 4:20 pm
Lokalizacja: Łomża
Kontaktowanie:

Re: mosty

Post autor: batarki » czw lut 23, 2012 11:27 am

Panowie jako że odnoszę wrażenie, że przełożenia mostów i nie tylko macie w małym paluszku :D
zapytam
jaki ja mam przełożenia?
Montero 90 springi z tyłu, long, 3.0 V6 automat?
Long V6 Montero '90 31" BFG AT turystyk

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: mosty

Post autor: Eskapada » czw lut 23, 2012 12:16 pm

4,625 lub 4.9. Jeśli to automat to stawiam na 4.9. Masz to napisane na masce :wink:
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: mosty

Post autor: rudypajero.koszalin » czw lut 23, 2012 1:03 pm

Eskapada pisze:...
Prawda jest taka,że każde PI & PII obute w opony 33 cale najdłużej będzie dawało radę na 5.29 z półosiami od PII 2.8

:)21
:roll: Noooo... Ale na 5,28 to tylko w teren lub do 35", bo na co dzień to obroty w kosmos idą na przelotówkach.
W moim było 4,636 (2,8 td manual) teraz 4,875 opona 285/75r16 (33") i przy 100km/h mam jakieś 2300 rpm na silniku. Na 5,28 będzie coś koło 3000rpm przy 100 km/h, na trasę lipa, ale w błocku to nie przeszkadza :)21
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

kzh

Re: mosty

Post autor: kzh » czw lut 23, 2012 4:53 pm

Eskapada pisze:
bilans pisze:moje misio to pajero 1 2,5 td na mostach 4,875 z oponkami 33"
i nadal daje rade .. :)21
Mój na 33x12.50 z przełożeniami 4.625 też dawał radę krócej niż Twój ale też dawał

:)21
a jak juz przestal dawac rade to co sie stalo konkretnie?

Awatar użytkownika
walus
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn lis 10, 2008 7:31 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: mosty

Post autor: walus » czw lut 23, 2012 7:31 pm

kzh pisze:
Eskapada pisze:
bilans pisze:moje misio to pajero 1 2,5 td na mostach 4,875 z oponkami 33"
i nadal daje rade .. :)21
Mój na 33x12.50 z przełożeniami 4.625 też dawał radę krócej niż Twój ale też dawał

:)21
a jak juz przestal dawac rade to co sie stalo konkretnie?
Umarł śmiercią naturalną :)21

batarki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz paź 02, 2011 4:20 pm
Lokalizacja: Łomża
Kontaktowanie:

Re: mosty

Post autor: batarki » czw lut 23, 2012 8:04 pm

Eskapada pisze:4,625 lub 4.9. Jeśli to automat to stawiam na 4.9. Masz to napisane na masce :wink:
a Podziękował :)2

rozumiem, że szukać gdzieś na pasie przednim ? (maskę mam od dizla hehe)
a jak ze szperą fabryczną? jak koziorożce, ktoś coś słyszał nikt nie widział?

po półrocznym użytkowaniu miśka stwierdzam, że lsd bardziej by mnie cieszyło niż blokada mostu
Long V6 Montero '90 31" BFG AT turystyk

Awatar użytkownika
walus
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn lis 10, 2008 7:31 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: mosty

Post autor: walus » czw lut 23, 2012 8:19 pm

na tabliczce znamionowej pod maską masz napisane.
ew zrób wyraźne zdjęcie i wstaw na forum :wink:

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: mosty

Post autor: Eskapada » pt lut 24, 2012 8:56 am

kzh pisze:
Eskapada pisze:
bilans pisze:moje misio to pajero 1 2,5 td na mostach 4,875 z oponkami 33"
i nadal daje rade .. :)21
Mój na 33x12.50 z przełożeniami 4.625 też dawał radę krócej niż Twój ale też dawał

:)21
a jak juz przestal dawac rade to co sie stalo konkretnie?
przede wszystkim ja nie dawał rady to przez łańcuch w reduktorze i tak trzy razy nie dawał rady do czasu zamontowania 5.29.
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

EGON81
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 69
Rejestracja: sob kwie 24, 2010 8:11 pm

Re: mosty

Post autor: EGON81 » ndz mar 04, 2012 9:31 pm

W kturym pajero II z jakim silnikiem było przełożenie 5.29 ??

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: mosty

Post autor: montero » ndz mar 04, 2012 10:19 pm

I w co ja się pcham ... na co mi toto ... :-?
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: mosty

Post autor: Eskapada » pn mar 05, 2012 10:17 am

EGON81 pisze:W kturym pajero II z jakim silnikiem było przełożenie 5.29 ??

Na pewno nie w V szóstkach innych reguł nie ma
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

leniviec
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 99
Rejestracja: śr lip 23, 2008 9:01 pm
Lokalizacja: Myszków

Re: mosty

Post autor: leniviec » śr mar 14, 2012 10:10 pm

a ja widzialem w dunczykach z przedluzana buda (wersja ciezarowa z plastikowym hardtopem) w V6 3.0 z automatem 5.29.
Pajero 3.0 V6

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: mosty

Post autor: Eskapada » czw mar 15, 2012 8:42 am

leniviec pisze:a ja widzialem w dunczykach z przedluzana buda (wersja ciezarowa z plastikowym hardtopem) w V6 3.0 z automatem 5.29.
To tylko świadczy o tym że algorytm doboru przełożeń stosowanych do Pajero można porównać do grania w lotto na chybił trafił.

:)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

kzh

Re: mosty

Post autor: kzh » czw mar 15, 2012 11:53 am

Eskapada pisze:
leniviec pisze:a ja widzialem w dunczykach z przedluzana buda (wersja ciezarowa z plastikowym hardtopem) w V6 3.0 z automatem 5.29.
To tylko świadczy o tym że algorytm doboru przełożeń stosowanych do Pajero można porównać do grania w lotto na chybił trafił.

:)21
a w prlu wysmiewano fsm i fso ze montowali do fiatow to co mieli pod reka :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości