pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » wt kwie 10, 2012 6:45 pm

do dorożki jak znalazł i nie tylko :lol:
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Filip Drupka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: sob kwie 07, 2012 2:50 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Filip Drupka » wt kwie 10, 2012 7:42 pm

dzięki

apache
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: pn lis 28, 2011 6:44 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: apache » śr kwie 11, 2012 7:58 pm

Witam!
Kontynuując mój wcześniejszy wątek mam pytanie czy ktoś z Was wymieniał może uszczelniacze zaworów w Sporcie 3.0 V6? Tak się noszę z zamiarem ich wymiany tylko nie wiem czy podołam (oczywiście bez ściągania głowic)... :o
Pozdrawiam!

gacek-69
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: wt gru 09, 2008 6:41 pm
Lokalizacja: gajówka ( 20km od jeleniej góry )

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: gacek-69 » śr kwie 11, 2012 9:14 pm

Witam. Troszkę poszperałem ( może nie za dokładnie ) ale znaleźć nie mogłem , a mianowicie poszukuje dobrego warsztatu w okolicach Jeleniej góry lub w samej Jeleniej dla porządnego przeglądu i kilku ( może kilkunastu ) napraw w L200, 99 rok. Jeśli ktoś służy taką informacją z góry dzięki .

Awatar użytkownika
Kajen
 
 
Posty: 3050
Rejestracja: czw sie 09, 2007 3:02 pm
Lokalizacja: Tychy/Rawa Maz.
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kajen » czw kwie 12, 2012 9:17 am

Wie ktoś które czujniki za co odpowiadają w reduktorze superselect ?

Od świateł wstecznego znalazłem czujnik w skrzyni, za to te w reduktorze to jakaś czarna magia a przydała by się kontrolka napędów...

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PiRoman » czw kwie 12, 2012 9:24 am

dojdziesz po ośce . Wykręć wszystkie, zajrzyj do dziurek i machaj lewarkiem. Bedziesz wiedział jak zapadki maja wpadac po kolei.
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
bazylisek
 
 
Posty: 912
Rejestracja: wt cze 16, 2009 9:42 pm
Lokalizacja: Rabka-Zdrój /// Kraków

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: bazylisek » czw kwie 12, 2012 3:52 pm

gacek-69 pisze:Witam. Troszkę poszperałem ( może nie za dokładnie ) ale znaleźć nie mogłem , a mianowicie poszukuje dobrego warsztatu w okolicach Jeleniej góry lub w samej Jeleniej dla porządnego przeglądu i kilku ( może kilkunastu ) napraw w L200, 99 rok. Jeśli ktoś służy taką informacją z góry dzięki .

Podobno we WRO jest jeden taki :)21 co się na Mitsu wyznaje - poszukaj @eskapada -100km to w sumie okolica.
Tomek

Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT

bpuchowski
Posty: 610
Rejestracja: pn lut 24, 2003 9:34 pm
Lokalizacja: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: bpuchowski » czw kwie 12, 2012 7:30 pm

nie moge podnieść siedzenia ( szersza cześć ) do pionu tylnej kanapy w PIII - tak jak by coś sie zablokowało ( rączka nie jest wyrobiona ) da sie to jakoś inaczej otworzyć poza odkręcaniem od dołu - fatalne dojście.

dzięki
wildcat F50 w wersji rurka z IS

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: gebels » czw kwie 12, 2012 9:05 pm

jest taki klucz zwany popularnie flexem :)21
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: N2O » czw kwie 12, 2012 9:37 pm

Inaczej znany pod nazwą diaks, gumówka, kątówka itd.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Ramzeska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt kwie 13, 2012 4:24 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Ramzeska » pt kwie 13, 2012 4:48 pm

Witajcie koledzy! kieruję się do was z pytaniem jaką siłą Nm skręca się korby. Auto L200 99r. 4D56 2,5 td. Czy skręcacie korby na nowych nakrętkach (podobno zalecane w tym silniku)?
Ostatnio zmieniony pt kwie 13, 2012 7:59 pm przez Ramzeska, łącznie zmieniany 1 raz.

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: ramzes » pt kwie 13, 2012 4:58 pm

Ramzeska pisze:Witajcie koledzy! kieruję się do was z pytaniem jaką siłą Nm skręca się korby. Auto L200 99r. 4D56 2,5 td. Czy skręcacie korby na starych nakrętkach (podobno zalecane w tym silniku)?

witaj. Ps. nie wiedzialem ze mam siostre :)21
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » pt kwie 13, 2012 5:38 pm

Ramzeska pisze:Witajcie koledzy! kieruję się do was z pytaniem jaką siłą Nm skręca się korby. Auto L200 99r. 4D56 2,5 td. Czy skręcacie korby na starych nakrętkach (podobno zalecane w tym silniku)?
w serwisówce jest 46 Nm
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Ramzeska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt kwie 13, 2012 4:24 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Ramzeska » pt kwie 13, 2012 9:15 pm

dzięki za informację :D

Ramzeska
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pt kwie 13, 2012 4:24 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Ramzeska » sob kwie 14, 2012 10:41 am

Gdzie mogę kupić nakrętki utwardzane pod klucz 12 do korb? czy można użyć poprzednich? ktoś wie?

Chodzi o L200 99r. 4D56 2.5td

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PiRoman » sob kwie 14, 2012 12:09 pm

Fabory
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » sob kwie 14, 2012 12:17 pm

w ASO nr części MD006704-nakrętka 5 dolarów
śruba MD021105 10 dolców-drożyzna :)21
ale pewnie można w dobrym sklepie kupić metalowym
nie wiem tylko jakiej twardości są te śruby
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

batarki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz paź 02, 2011 4:20 pm
Lokalizacja: Łomża
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: batarki » wt kwie 17, 2012 9:38 am

czy są dostępne części zamienne do sprzęgiełek AVM?
pękł mi pierścień wychodzący i przeszlifował zęby również od strony piasty

Obrazek
Long V6 Montero '90 31" BFG AT turystyk

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » wt kwie 17, 2012 11:33 am

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

batarki
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 24
Rejestracja: ndz paź 02, 2011 4:20 pm
Lokalizacja: Łomża
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: batarki » śr kwie 18, 2012 10:19 pm

pomimo tego, że mam Montero z '90 to śruby mocujące sprzęgiełka są 10tki tak przynajmniej widać po ich łebkach
i teraz do jedynki na sa dwa rodzaje AVM na śruby 10 czy warto dopłacić za wzmacniane?
Long V6 Montero '90 31" BFG AT turystyk

Awatar użytkownika
suinam
 
 
Posty: 131
Rejestracja: śr mar 12, 2008 1:33 am
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: suinam » czw kwie 19, 2012 7:24 am

Witajcie

koledzy forumowicze proszę o oświecenie mnie w takowej kwestii.
Mechanior stwierdził na przednich kołach luzy na łożyskach. Chcieliśmy je zlikwidować dokręcając nakrętki, jednak nie mogę dostać się do śrub. Mam Pajero 2 z 1995 roku i są tam automatyczne sprzęgiełka. Śrube zasłaniają takie ładne niklowane dekielki. Jak te dekielki się ściąga (odkręca). Nie chciałbym ich sobie zniszczyć i zanim cokolwiek zrobię wolę się doinformować.
Mitsubishi Pajero 2,5 TD Intercooler :)
Łada Niva 1,6 do 2009 RIP n :(

siwy-raf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: ndz kwie 01, 2012 9:27 pm

Do czego służy to ustrojstwo?

Post autor: siwy-raf » czw kwie 19, 2012 8:24 am

Proszę o pomoc w identyfikacji problemu. Przy konserwacji Miśka 3.2 did Dakar z 2005 zauważylem urwany gumowy wężyk od widocznego na fotce "siłownika" który dochodzi do kuli przedniego mostu. Podczas jazdy nie zauważyłem żadnych symptomów usterki, niby wszystko działa. Jestem posiadaczem tego auta od 3 miesięcy więc może nie wiem o wszystkich jego funkcjach. Proszę o pomoc w diagnozie. Pozdrawiam
siwy-raf
Obrazek
Rafał
Pajero Dakar 3.2 DID

Awatar użytkownika
caver
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: śr sty 21, 2004 8:06 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: caver » czw kwie 19, 2012 9:25 am

Jakie największe koła wchodzą do L200 2008r, bez liftu, felga stalowa 16"

Proszę o podpowiedź. Ewentualnie do kogo na priv mogę napisać? :)21 Obiecałem kumplowi, że się zorientuje...
GU4-37", Sprinter camper-32", Man-48"

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: Do czego służy to ustrojstwo?

Post autor: lukas 78 » czw kwie 19, 2012 9:47 am

siwy-raf pisze:Proszę o pomoc w identyfikacji problemu. Przy konserwacji Miśka 3.2 did Dakar z 2005 zauważylem urwany gumowy wężyk od widocznego na fotce "siłownika" który dochodzi do kuli przedniego mostu. Podczas jazdy nie zauważyłem żadnych symptomów usterki, niby wszystko działa. Jestem posiadaczem tego auta od 3 miesięcy więc może nie wiem o wszystkich jego funkcjach. Proszę o pomoc w diagnozie. Pozdrawiam
siwy-raf
Obrazek
to jest przewód podciśnienia od siłownika włączającego przód
ps. proponuję zapoznać się z zasadami forum :)21
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » czw kwie 19, 2012 9:49 am

suinam pisze:Witajcie

koledzy forumowicze proszę o oświecenie mnie w takowej kwestii.
Mechanior stwierdził na przednich kołach luzy na łożyskach. Chcieliśmy je zlikwidować dokręcając nakrętki, jednak nie mogę dostać się do śrub. Mam Pajero 2 z 1995 roku i są tam automatyczne sprzęgiełka. Śrube zasłaniają takie ładne niklowane dekielki. Jak te dekielki się ściąga (odkręca). Nie chciałbym ich sobie zniszczyć i zanim cokolwiek zrobię wolę się doinformować.
do ścigania tych dekli dobry jest śrubokręt z oryginalnego zestawu -są wciskane trzeba podważyć w kilku miejscach
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości