pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

rafilon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: sob wrz 17, 2011 12:30 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: rafilon » sob cze 30, 2012 5:21 pm

Panowie mam poważny problem i potrzebuję radcy który odpowie mi na takowe pytanie:
Wydachowałem swym Pajerkiem II trzydrzwiowym 2,8 tak że przód auta nie ucierpiał,ale reszta kabiny to szrot.Dlatego też chcę zakupić tylną połówkę karoserii tyle że nie mam zielonego pojęcia czy wszystkie wersje silnikowe mają te same gabaryty.Konkretnie znalazłem karoserię od 2,5td.Czy wymiary kabin są te same?

Awatar użytkownika
bilans
Posty: 1972
Rejestracja: śr maja 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Bydgoszcz/Zielonka
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: bilans » sob cze 30, 2012 5:35 pm

rafilon pisze:Panowie mam poważny problem i potrzebuję radcy który odpowie mi na takowe pytanie:
Wydachowałem swym Pajerkiem II trzydrzwiowym 2,8 tak że przód auta nie ucierpiał,ale reszta kabiny to szrot.Dlatego też chcę zakupić tylną połówkę karoserii tyle że nie mam zielonego pojęcia czy wszystkie wersje silnikowe mają te same gabaryty.Konkretnie znalazłem karoserię od 2,5td.Czy wymiary kabin są te same?
Nieopłacalne kup kompletną całą budę mniej roboty taniej ....
Praktycznie zrobisz to sam ...
wrangler yj 4.0 .......toyota LC J12,Ranger, Pajero 2,5
http://www.firmabilans.pl/

rafilon
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 32
Rejestracja: sob wrz 17, 2011 12:30 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: rafilon » sob cze 30, 2012 5:46 pm

Nieopłacalne kup kompletną całą budę mniej roboty taniej ....
Praktycznie zrobisz to sam ...[/quote]

No ok.Tylko czy od 2,5 będzie pasowała do ramy 2,8 bez żadnych przeróbek.Dostępne są tylko angliki więc ścianę grodziową pewnie trzeba będzie przerabiać.

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PiRoman » sob cze 30, 2012 9:45 pm

rafilon pisze:Nieopłacalne kup kompletną całą budę mniej roboty taniej ....
Praktycznie zrobisz to sam ...
No ok.Tylko czy od 2,5 będzie pasowała do ramy 2,8 bez żadnych przeróbek.Dostępne są tylko angliki więc ścianę grodziową pewnie trzeba będzie przerabiać.[/quote]
Wiem kto ma ścianę grodziową z kwitami, gdybyś chciał anglika kompletnego przystosować...
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: N2O » sob cze 30, 2012 11:28 pm

nickczemnik pisze:Wysypała mi się pompa wspomagania - przy kręceniu w lewo jeszcze w miarę robi, ale w prawo zupełnie nic, więc po powrocie do domu mało kierownicy nie urwałem przy parkowaniu. Czy pompa do PII podejdzie do PI z tym samym motorem (4D56)? Jak wymieniać to lepiej na 15-to niż 25-cio letnią, więc się wolę upewnić ;)
Jeśli w jedną stronę działa, a w drugą nic to najprawdopodobniej przekładnia kierownicza się sypła.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PiRoman » sob cze 30, 2012 11:43 pm

Skęreąćęcać w lewo, w miarę... w prawo ine skręcać bo przekładnia na ie robi... miałem takiergo brdma... no... pływał tylko w lewo....
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
nickczemnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 1:08 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: nickczemnik » ndz lip 01, 2012 10:10 pm

N2O pisze:Jeśli w jedną stronę działa, a w drugą nic to najprawdopodobniej przekładnia kierownicza się sypła.
:)21
A da radę się jakoś upewnić czy to pompa czy przekładnia? Bo teraz jak przestawiałem paździerza na parkingu, to już w obie strony ciężko idzie. Czy przy sypniętej przekładni na podniesionym przodzie też będzie mocny opór czy tak się tego nie wyczuje? Patrzę po używkach i o ile pompa jest za 100zł, to przekładnia za 500. Ewentualnie czy to ktoś regeneruje, bo używka to może być taka sama jak moja.

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kabal » pn lip 02, 2012 11:59 am

U mnie na postoju też ciężko chodzi, czasem puszcza, czasem skokowo. Wymieniłem przekładnię na lepszą (znaczy taką bez luzów) i nic się w tym zakresie nie zmieniło. Awaria powstała przy włożeniu łapek w poprzednią przekładnię i albo nie potrafię do końca odpowietrzyć, albo zamordowałem pompę...

Tytułem mostów - w weekend wrzuciłem tylnią główkę z przełożeniem 4.875. Na 33 calach jest poważna poprawa w przyspieszeniu i dynamice na poszczególnych biegach. Zobaczymy jak będzie w terenie po wrzuceniu przodu.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
nickczemnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 1:08 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: nickczemnik » pn lip 02, 2012 9:55 pm

Kabal pisze:U mnie na postoju też ciężko chodzi, czasem puszcza, czasem skokowo. Wymieniłem przekładnię na lepszą (znaczy taką bez luzów) i nic się w tym zakresie nie zmieniło. Awaria powstała przy włożeniu łapek w poprzednią przekładnię i albo nie potrafię do końca odpowietrzyć, albo zamordowałem pompę...
Dzięki za info! U mnie tak było parę miesięcy temu - po odpaleniu rano czasem było sztywno i po przekręceniu kierownicy/dodaniu gazu wyraźnie odpuszczało. Teraz już nie odpuszcza, więc jeśli wymiana przekładni na ten problem nie pomaga, to spróbuję z pompą, zaleję nowym płynem, odpowietrzę i zobaczymy.

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kabal » wt lip 03, 2012 8:11 am

Nowy płyn nie pomógł :)21 Mam w zanadrzu komplet uszczelek do pompy, ale na zewnątrz nie wylewa, jak rozbiorę (ma póki co niski priorytet, bo muszę jeszcze z dwóch przednich mostów zrobić jeden i złożyć auto), to zobaczę jak to wygląda w środku. Na razie nie kręcę kierą na postoju :)21
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Blues_M07
Posty: 579
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
Lokalizacja: Gliwice-Paniówki

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Blues_M07 » wt lip 03, 2012 7:58 pm

No i masz,Kajen miał przywieź pompkę do spryskiwaczy reflektorów i nie przywiózł ,bo gdzieś mu znikła :)21
Więc poszukuje owej pompki sprysków lamp do Pajero I, moja się zmęczyła i zdechła na amen,ma ktoś? :oops:
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA :)21

Awatar użytkownika
nickczemnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 1:08 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: nickczemnik » wt lip 03, 2012 9:27 pm

Blues_M07 pisze:No i masz,Kajen miał przywieź pompkę do spryskiwaczy reflektorów i nie przywiózł ,bo gdzieś mu znikła :)21
Więc poszukuje owej pompki sprysków lamp do Pajero I, moja się zmęczyła i zdechła na amen,ma ktoś? :oops:
Ja swoją rozebrałem i "zregenerowałem", póki co działa jak złoto. Jak nie jest bardzo skorodowana w środku to warto spróbować.

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PiRoman » wt lip 03, 2012 9:43 pm

Bimetal z reguły nie wraca...
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
nickczemnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 1:08 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: nickczemnik » wt lip 03, 2012 9:56 pm

Kabal pisze:Nowy płyn nie pomógł :)21 Mam w zanadrzu komplet uszczelek do pompy, ale na zewnątrz nie wylewa, jak rozbiorę (ma póki co niski priorytet, bo muszę jeszcze z dwóch przednich mostów zrobić jeden i złożyć auto), to zobaczę jak to wygląda w środku. Na razie nie kręcę kierą na postoju :)21
Ja z racji miejsca zamieszkania muszę się trochę nakręcić żeby gdziekolwiek ruszyć... Widzę, że średnica koła pasowego jest trochę większa w PII (130 zamiast bodajże 110mm), różni się też jeden króciec, ale poza tym wygląda na to samo. Pozory czy można próbować włożyć nowszą pompę po lekkich kombinacjach?

Blues_M07
Posty: 579
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
Lokalizacja: Gliwice-Paniówki

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Blues_M07 » czw lip 05, 2012 7:14 pm

Dolną część pompki rozebrałem ,wirnik się kręci swobodnie,ale jak rozebrać górną część elektryczną? Toż to chyba jest całościowo zalane? :x
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA :)21

Awatar użytkownika
nickczemnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 1:08 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: nickczemnik » czw lip 05, 2012 11:28 pm

Blues_M07 pisze:Dolną część pompki rozebrałem ,wirnik się kręci swobodnie,ale jak rozebrać górną część elektryczną? Toż to chyba jest całościowo zalane? :x
Nie jest, a przynajmniej nie powinno. Jak masz wszystko z wierzchu rozpięte to najlepiej trochę podgrzać opalarką obudowę, rozruszać trochę i się silnik rozejdzie. Później przy składaniu jest trochę zabawy z włożeniem szczotek na miejsce, ale do ogarnięcia dwoma małymi śrubokrętami płaskimi.

Blues_M07
Posty: 579
Rejestracja: pn wrz 27, 2010 7:47 pm
Lokalizacja: Gliwice-Paniówki

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Blues_M07 » pt lip 06, 2012 7:04 pm

Ok,dzięki za odpowiedź,jutro drugie podejście :)21
Jak by co to ma ktoś na zbyciu to ustrojstwo?
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA :)21

pawel80
 
 
Posty: 122
Rejestracja: sob cze 26, 2010 9:29 am
Lokalizacja: racibórz / slask

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: pawel80 » pt lip 06, 2012 9:45 pm

w zamiennikach do miśków jest mowa o pompce od skody jak bardzo chcesz to ci znajdę indeks z ic :)

Awatar użytkownika
Ryżak
Posty: 1915
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 7:52 pm
Lokalizacja: Köslin

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Ryżak » pt lip 06, 2012 9:50 pm

ja mam ze zbiorniczkiem calym jak chcesz. tylko nie ma mnie na miejscu :lol:
Mitsu Pajero dwałosiem tedeji. Było.Vitara była. Sportage 8V był. V70 2.5tdi jest. XC90 2.4 D5 jest.

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: gebels » pt lip 06, 2012 10:58 pm

Blues_M07 pisze:No i masz,Kajen miał przywieź pompkę do spryskiwaczy reflektorów i nie przywiózł ,bo gdzieś mu znikła :)21
Więc poszukuje owej pompki sprysków lamp do Pajero I, moja się zmęczyła i zdechła na amen,ma ktoś? :oops:
kup w DEKO od spryskiwaczy do Octavii, kosztuje nówka oryginał 40 zeta, wtyczka nie pasi ale to nie problem
Czwarte serce :cry:

rafal192
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 22, 2011 10:19 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: rafal192 » sob lip 07, 2012 7:16 am

Mam pytanko o opony, na razie mam 265/70 r15 i chciałbym podnieść drania (pajero 2 long) na oponach żeby jeżdżąc po koleinach nie szurać podwoziem, i teraz czy 265/75 r16 (teoretycznie są o 2,5cm większe na promieniu) nie będą mi obcierały bez liftowania ?
Pajero II 3.5 V6

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Eskapada » sob lip 07, 2012 3:29 pm

rafal192 pisze:Mam pytanko o opony, na razie mam 265/70 r15 i chciałbym podnieść drania (pajero 2 long) na oponach żeby jeżdżąc po koleinach nie szurać podwoziem, i teraz czy 265/75 r16 (teoretycznie są o 2,5cm większe na promieniu) nie będą mi obcierały bez liftowania ?
Bzdura na czertach kółkach :)21

Twoja zmiana profilu opony zwiększy prześwit o 7mm pod warunkiem, że obydwie opony będą tej samej firmy i mieć to samo ciśnienie.

Po drugie to PII jest z oryginalnymi poszerzeniami bocznymi czy nie ?? Felgi 15 masz fabryczne z fabrycznym ET czy jakieś inne .......
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

rafal192
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: czw gru 22, 2011 10:19 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: rafal192 » sob lip 07, 2012 7:25 pm

Eskapada pisze:
rafal192 pisze:Mam pytanko o opony, na razie mam 265/70 r15 i chciałbym podnieść drania (pajero 2 long) na oponach żeby jeżdżąc po koleinach nie szurać podwoziem, i teraz czy 265/75 r16 (teoretycznie są o 2,5cm większe na promieniu) nie będą mi obcierały bez liftowania ?
Bzdura na czertach kółkach :)21

Twoja zmiana profilu opony zwiększy prześwit o 7mm pod warunkiem, że obydwie opony będą tej samej firmy i mieć to samo ciśnienie.

Po drugie to PII jest z oryginalnymi poszerzeniami bocznymi czy nie ?? Felgi 15 masz fabryczne z fabrycznym ET czy jakieś inne .......

mierzyłem sobie średnice tych oponek o które pytam i mają średnice 80cm, moje obecne to jakieś 72cm (są już na wyrzuceniu), o poszerzenia się nie boje ale czy czasami by mi nie ocierały oponki o stabilizator przy pełnym skręcie. Obecnie mam seryjne felgi ale felgi bym musiał kupić nowe bo 16" nie mam.
Pajero II 3.5 V6

Awatar użytkownika
Polsky
Posty: 399
Rejestracja: śr kwie 25, 2012 10:05 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Polsky » ndz lip 08, 2012 2:46 pm

Czy gdzieś można reanimować we Wrocławiu wisko od śmigła chlodnicy?
Ostatnio mam lekko podniesiona temp. Pompa raczej jest ok, chce wymienić termostat i sprawdzić wisko. Zanim oczywiście okaże się że muszę zrzucić głowice :-?
Silnik 4d56 2'5tdi 2002r
Wysokość liftu należy dopasować do wzrostu teściowej
L200 4d56

Awatar użytkownika
Szarbia
 
 
Posty: 3626
Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
Lokalizacja: Powiat Wolomin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Szarbia » wt lip 10, 2012 4:46 pm

Czy taka pompa wspomagania od V6 ma wbudowany zawór przewowy/bezpieczenstwa ??

http://moto.allegro.pl/mitsubishi-pajer ... 30601.html
Pozdr. Michal

www.szarbia.com

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości