reduktr zwykły na superselekt?

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
adam_buszkowo
 
 
Posty: 222
Rejestracja: pt paź 05, 2007 5:13 pm
Lokalizacja: KORONOWO-BUSZKOWO

reduktr zwykły na superselekt?

Post autor: adam_buszkowo » czw gru 06, 2012 11:31 pm

czy ktos z was przekladał reduktor w l200 lub pajero na superselect?
czy trzeba cos przerabiać?
wały,poduszki?
Naprawa sam. Jeep
Części do Jeepów-silniki skrzynie mosty reduktory
do ZJ,XJ WJ,KJ
tel. 794-684-655

Heilsberg
Posty: 492
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 8:18 pm
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Re: reduktr zwykły na superselekt?

Post autor: Heilsberg » sob gru 08, 2012 10:30 am

Adaś przekładał. Wały i przedni most na pewno.

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: reduktr zwykły na superselekt?

Post autor: Adas » sob gru 08, 2012 3:07 pm

aż już mi się nie chce pisać :)9 temat wałkowany z 1000x

Awatar użytkownika
selim
 
 
Posty: 4788
Rejestracja: pn paź 24, 2005 10:04 pm
Lokalizacja: Sląsk

Re: reduktr zwykły na superselekt?

Post autor: selim » sob gru 08, 2012 4:23 pm

napisz jeszcze raz
też ...ciekaw jestem

l200 bez ss - ma blokadę z tyłu
z ss - nie ma

ciekawy jestem przełożeń reduktora - ss 1.90 a zwykły ile ?
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania

Awatar użytkownika
Adas
 
 
Posty: 5932
Rejestracja: wt cze 05, 2007 7:01 pm
Lokalizacja: Bielkówko/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: reduktr zwykły na superselekt?

Post autor: Adas » ndz gru 09, 2012 9:45 am

Założenie SS do L200 97-05:
1. należy znaleźć sprawny reduktor na rynku wtórnym lub kupić nowy :)21, można kupić angielską wersję, ale wajcha od reduktora będzie po lewej stronie, można ją przełożyć, ale trzeba mieć kilka szpejów z europejskiej wersji, takich jak ośka i wybieraki reduktora, wybierak biegów i pokrywkę z wajchami.
2. montaż reduktora na aucie :D
3. przedłożenie przedniego wału, z tego co pamiętam to około 11mm
4. skrócenie tylnego wału, ostatniego odcinak między łożyskiem podporowym a reduktorem
5. drobne modyfikacje przy poduszce bocznej, trzeba wywiercić otwór w nowym miejscu.
6. czujniki do zapinania przodu i sygnalizacji kontroli, nie pamiętam, które robiłem to na czuja sprawdzając, który się zwiera po przejściu z 2H na 4H, poprawiałem to bo napęd nie zapinał się w locie, zamieniłem wtyczki i jest ok.

w sumie to nie jest trudne, najtrudniej znaleźć reduktor SS w wersji europejskiej w manualu.
Co do przełożenia między ES i SS to SS jest wolniejszy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość