czy ktos z was przekladał reduktor w l200 lub pajero na superselect?
czy trzeba cos przerabiać?
wały,poduszki?
reduktr zwykły na superselekt?
Moderator: Kosiarz
- adam_buszkowo
-
- Posty: 222
- Rejestracja: pt paź 05, 2007 5:13 pm
- Lokalizacja: KORONOWO-BUSZKOWO
reduktr zwykły na superselekt?
Naprawa sam. Jeep
Części do Jeepów-silniki skrzynie mosty reduktory
do ZJ,XJ WJ,KJ
tel. 794-684-655
Części do Jeepów-silniki skrzynie mosty reduktory
do ZJ,XJ WJ,KJ
tel. 794-684-655
Re: reduktr zwykły na superselekt?
Adaś przekładał. Wały i przedni most na pewno.
Re: reduktr zwykły na superselekt?
aż już mi się nie chce pisać
temat wałkowany z 1000x

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Re: reduktr zwykły na superselekt?
napisz jeszcze raz
też ...ciekaw jestem
l200 bez ss - ma blokadę z tyłu
z ss - nie ma
ciekawy jestem przełożeń reduktora - ss 1.90 a zwykły ile ?
też ...ciekaw jestem
l200 bez ss - ma blokadę z tyłu
z ss - nie ma
ciekawy jestem przełożeń reduktora - ss 1.90 a zwykły ile ?
gg4987422
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
LR D2 -skurwiel
Rakieta - resorak nie-do-zajechania
Re: reduktr zwykły na superselekt?
Założenie SS do L200 97-05:
1. należy znaleźć sprawny reduktor na rynku wtórnym lub kupić nowy
, można kupić angielską wersję, ale wajcha od reduktora będzie po lewej stronie, można ją przełożyć, ale trzeba mieć kilka szpejów z europejskiej wersji, takich jak ośka i wybieraki reduktora, wybierak biegów i pokrywkę z wajchami.
2. montaż reduktora na aucie
3. przedłożenie przedniego wału, z tego co pamiętam to około 11mm
4. skrócenie tylnego wału, ostatniego odcinak między łożyskiem podporowym a reduktorem
5. drobne modyfikacje przy poduszce bocznej, trzeba wywiercić otwór w nowym miejscu.
6. czujniki do zapinania przodu i sygnalizacji kontroli, nie pamiętam, które robiłem to na czuja sprawdzając, który się zwiera po przejściu z 2H na 4H, poprawiałem to bo napęd nie zapinał się w locie, zamieniłem wtyczki i jest ok.
w sumie to nie jest trudne, najtrudniej znaleźć reduktor SS w wersji europejskiej w manualu.
Co do przełożenia między ES i SS to SS jest wolniejszy.
1. należy znaleźć sprawny reduktor na rynku wtórnym lub kupić nowy

2. montaż reduktora na aucie

3. przedłożenie przedniego wału, z tego co pamiętam to około 11mm
4. skrócenie tylnego wału, ostatniego odcinak między łożyskiem podporowym a reduktorem
5. drobne modyfikacje przy poduszce bocznej, trzeba wywiercić otwór w nowym miejscu.
6. czujniki do zapinania przodu i sygnalizacji kontroli, nie pamiętam, które robiłem to na czuja sprawdzając, który się zwiera po przejściu z 2H na 4H, poprawiałem to bo napęd nie zapinał się w locie, zamieniłem wtyczki i jest ok.
w sumie to nie jest trudne, najtrudniej znaleźć reduktor SS w wersji europejskiej w manualu.
Co do przełożenia między ES i SS to SS jest wolniejszy.
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość