pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kabal » sob lut 23, 2013 7:20 pm

Drogie Bravo,
z okazji tego, że jest zima, to naprawianie nie jest największą frajdą. W sumie udało się z PiRomana pomocą ogarnąć małe zwarcie w miśku (musieliśmy klemę przykręcić, bo spadała), ale zajęło nam to dwa dni. A została do załatwienia druga sprawa, a sił już brakło. Otóż, auto ma na wolnych obrotach słabe ładowanie, jak się lekko wkręci jest ok. Jednocześnie delikatnie żarzą się kontrolki. Od czego zaczynać? Od razu zawieźć alternator do elektryka, czy może coś wydłubać i za 5 zł w ogrodniczym kupić? Alternator od uj wi czego, bo przeniesiony, jak się rort uda namierzyć to może ustalę...
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » sob lut 23, 2013 7:51 pm

jeśli ładowanie gwałtownie rośnie tak koło 2 tyś obrotów a poniżej brak to możesz sprawdzić przewód od wzbudzenia czy nie urwany
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16844
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Kabal » sob lut 23, 2013 9:04 pm

Ustaliłem, że altek jest od pajero 2.8. A przewodu będę szukał... Dodam, że żarzy się tak od dawna, ale tak mnie nagle ruszyło, żeby coś z tym zrobić, bo muszę wymienić karoserię i odsuwam w czasie tą sprawę, zajmując się duperelami :)21 Tak już z pół roku :)21
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » sob lut 23, 2013 9:22 pm

przewód od wzbudzenia idzie chyba tam na takiej małej kostce
sprawdź czy coś tam nie zaśniedziało, zalazło błotem albo uległo utylizacji
po przekręceniu stacyjki powinien tam być prąd
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PAJERO Driver » ndz lut 24, 2013 11:19 am

DeMaDeS pisze:awaria swiatel cofania należy do standardowych usterek?
Obstawiam że zdechł czujnik w skrzyni ale może jest inny element który "standardowo" zawodzi, np jakieś połączenie kabli

ehh ludzie niedoceniają rzeczy puki ich nie stracą...

Jeżeli chodzi o czujnik w skrzyżni to u mnie kiedyś tak było jak przestały działać wsteczne padł czujnik w skrzyni...Zakupiony w IC drugi okazał się ze za płytko siedzi w skrzyni i ten dzyndzel co z niego wystaje i jest wciskany do środka aby puścić sygnał do lamp.z początku myślałem ze to już coś innego ale po manualnym wciśnięciu palcem światła działały a jak był wkręcony w skrzynie po wbiciu R nic się nie paliło...... Akcja z czujnikiem trzeba było wybrać na tokarce nieco ścianki aby mógł głębiej wejść w skrzynie po tym zabiegu wróciły światła wsteczne... :wink:
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Mariobros » ndz lut 24, 2013 5:13 pm

Numer czujnika 1.860.047 pasuje 1:1 (przynajmniej w I). Wystarczy kabelki polutować .Pasuje do jakichś Miśków i Hyunadajów.

Numer mitsubishi to MD-700198 lub MD-703797
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Awatar użytkownika
DeMaDeS
 
 
Posty: 201
Rejestracja: pn maja 21, 2012 5:05 pm
Lokalizacja: Lubawa/Przasnysz

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: DeMaDeS » pn lut 25, 2013 8:15 am

tym razem przestał działać wskaźnik poziomu paliwa, rano po włączeniu zapłonu wskazówka przesunęła się o 1mm, po 2km przesunęła się o kolejne 3 mm w prawo, nie dosięga rezerwy.
ostatnio bardzo szalała, po odpaleniu pokazywało ok, po kilku kilometrach już rezerwa, jak trochę po płaskim przejechałem znów zaczeło dobrze pokazywać, przy jeździe w mieście znów rezerwa...
jakieś pomysły co zdechło?

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PiRoman » pn lut 25, 2013 8:57 am

Kabal pisze:Drogie Bravo,
z okazji tego, że jest zima, to naprawianie nie jest największą frajdą. W sumie udało się z PiRomana pomocą ogarnąć małe zwarcie w miśku (musieliśmy klemę przykręcić, bo spadała), ale zajęło nam to dwa dni. A została do załatwienia druga sprawa, a sił już brakło. Otóż, auto ma na wolnych obrotach słabe ładowanie, jak się lekko wkręci jest ok. Jednocześnie delikatnie żarzą się kontrolki. Od czego zaczynać? Od razu zawieźć alternator do elektryka, czy może coś wydłubać i za 5 zł w ogrodniczym kupić? Alternator od uj wi czego, bo przeniesiony, jak się rort uda namierzyć to może ustalę...
Pijany byłeś, a nie sił zabrakło. Jakby była pogoda pozwalająca na wyjęcie rąk z kieszeni, to byśmy to opanowali od ręki. Ładowanie zaraz po uruchomieniu słabe, 14,3-14,8V po lekkim kopnięciu w gaz, po zejściu na wolne obroty juz trzyma parametry. Ja obstawiam uszkodzony mostek, może jedna dioda. Trzeba wydłubać, kupić chiński i cieszyć się przynajmniej 2 tygodnie sprawnym alternatorem...
Nie trzymam Kobiet w domu...

erpe_roman
Za tęczowym mostem: Ranger, Fiorino, Hąda, Pajero, Frontera, Sintra

Awatar użytkownika
PAJERO Driver
Posty: 421
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:57 pm
Lokalizacja: Stargard

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: PAJERO Driver » pn lut 25, 2013 10:50 am

DeMaDeS pisze:tym razem przestał działać wskaźnik poziomu paliwa, rano po włączeniu zapłonu wskazówka przesunęła się o 1mm, po 2km przesunęła się o kolejne 3 mm w prawo, nie dosięga rezerwy.
ostatnio bardzo szalała, po odpaleniu pokazywało ok, po kilku kilometrach już rezerwa, jak trochę po płaskim przejechałem znów zaczeło dobrze pokazywać, przy jeździe w mieście znów rezerwa...
jakieś pomysły co zdechło?
Gdzieś kiedyś było o tym pisane co do wskaźnika poziomu paliwa.... i szukali na pływaku w baku na zwoju drucik gdzieś pękał i stąd wariacje na zegarze... :)18
Pajero Classic 2.5 IntercoolerTurbo do przeróbki.....
GG: 4883455

Awatar użytkownika
pojara90
Posty: 2316
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
Lokalizacja: góry i doliny

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: pojara90 » pn lut 25, 2013 11:31 am

Przy baku złącz przewody ze sobą, jak wskazówka pójdzie w górę to odpowiedź dał kolega wyżej.
W160
PajeroLong SS

Awatar użytkownika
sz4kal
 
 
Posty: 116
Rejestracja: wt gru 20, 2011 12:09 pm
Lokalizacja: Śląsk - Jastrzębie Zdrój

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: sz4kal » wt lut 26, 2013 12:51 pm

Witajcie


Czy do Pajero II 95 3Drzwiowy podejdą przednie fotele od HUNDAY GALLOPER ? Pytam bo mam okazję kupić skórzane fotele w dobrym stanie za niezłą cenę :)23

Awatar użytkownika
maciek ttl
 
 
Posty: 153
Rejestracja: pt kwie 22, 2011 8:45 pm
Lokalizacja: katowice

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: maciek ttl » wt lut 26, 2013 3:46 pm

sz4kal pisze:Witajcie


Czy do Pajero II 95 3Drzwiowy podejdą przednie fotele od HUNDAY GALLOPER ? Pytam bo mam okazję kupić skórzane fotele w dobrym stanie za niezłą cenę :)23
powinny podejść
ale idz do auta i zmierz to tylko 2 wymiary do strawdzenia
Pozdrawiam

Maciek

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: Przemekslaw » wt lut 26, 2013 6:38 pm

Witam, kupiłem pajero 3,0 '90 r. i mam problem dotyczący drążka kierowniczego który idzie od przekładni do wspornika - o ile wspornik juz zamówiłem nowy, o tyle nie moge dostać drażka, może ktoś podrzuci jakis patent na to ? albo skąd dostać ?
No i drugie pytanie, ma ktoś rozpiske jakie płyny i ich ilosc wchodzą kolejno do silnika, skrzyni, mostów ?
..sorry, ale "jestem tu nowy" :oops:
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » wt lut 26, 2013 6:51 pm

2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: CrOOchy » czw lut 28, 2013 1:58 pm

Majstry jest pahero I 3.0 zdechł motor, od czegoś innego idzie podpasować czy tylko onanista?
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » czw lut 28, 2013 4:28 pm

CrOOchy pisze:Majstry jest pahero I 3.0 zdechł motor, od czegoś innego idzie podpasować czy tylko onanista?
http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=19&t=69236
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

Awatar użytkownika
sz4kal
 
 
Posty: 116
Rejestracja: wt gru 20, 2011 12:09 pm
Lokalizacja: Śląsk - Jastrzębie Zdrój

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: sz4kal » pt mar 01, 2013 7:03 pm

Szybkie pytanie montował ktoś z przodu w Pajero II głośniki 130mm ? Udało się bez większego kombinowania bo w oryginale są 100mm a teraz za ciemno już na zewnątrz, żebym rozkręcał coś w aucie :lol:

Awatar użytkownika
magic_4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 43
Rejestracja: czw paź 20, 2011 5:28 pm
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: magic_4x4 » pt mar 01, 2013 10:11 pm

Witam Potrzebuje pomocy przy doborze tłoków do pajero 3.0 V6 12V 92. Mam do dyspozycji oryginalne z pajero czyli wklęsłe oraz z sigmy (motor ten sam miał być swap lecz silnik okazał się przegrzany) lecz równe. Czy w terenie podczas dostania się małej ilości wody te wklęsłe mogą uratować silnik przed uszkodzeniem? Czy lepiej postawić na stopień sprężania.
Skąd różnice w Pajero i Sigmie 6g72 Inne: Ecu, wałki rozrządu z tego co czytam na stronach anglojęzycznych wcześniej się otwierają i później zamykają, kilka czujników w sigmie więcej, wtryski coś jeszcze?
Pajero 3.0 V6

Awatar użytkownika
nickczemnik
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 56
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 1:08 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: nickczemnik » sob mar 02, 2013 10:56 pm

sz4kal pisze:Szybkie pytanie montował ktoś z przodu w Pajero II głośniki 130mm ? Udało się bez większego kombinowania bo w oryginale są 100mm a teraz za ciemno już na zewnątrz, żebym rozkręcał coś w aucie :lol:
Rzeźba w miękkim materiale. Lepiej dać dobre 10-tki i nie dłubać tego, bo i tak za wiele nie wyczarujesz.

Awatar użytkownika
sz4kal
 
 
Posty: 116
Rejestracja: wt gru 20, 2011 12:09 pm
Lokalizacja: Śląsk - Jastrzębie Zdrój

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: sz4kal » ndz mar 03, 2013 6:34 pm

nickczemnik pisze:
sz4kal pisze:Szybkie pytanie montował ktoś z przodu w Pajero II głośniki 130mm ? Udało się bez większego kombinowania bo w oryginale są 100mm a teraz za ciemno już na zewnątrz, żebym rozkręcał coś w aucie :lol:
Rzeźba w miękkim materiale. Lepiej dać dobre 10-tki i nie dłubać tego, bo i tak za wiele nie wyczarujesz.

Wymieniłem na odseparowane Hertz'e 100mm i gra przyzwoicie :)2

pascal
 
 
Posty: 107
Rejestracja: czw lut 14, 2013 6:30 pm
Lokalizacja: ELBLĄG

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: pascal » pn mar 04, 2013 9:12 pm

Szanowni,

Pytanko sprawa dotyczy pajero 1 2.5td jadąc prędkosią do 40km/h jest wszystko git ale.. po przekroczeniu tej szalonej prędkości pojawiają się dziwne drgania, które przechodzą na budę auta po chwili zanikają a po chwili znowu się pojawiają dodam, że autko po wymianie łożysk, półośki kurcze i dziwnie się dzieje czy ktoś ma może jakiś pomysł czym mogą być spowodowane te drgania ??

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » pn mar 04, 2013 10:06 pm

krzyżaki na wale/wałach sprawdzone ?
koła wyważone , błoto nie wisi kilogramami ?
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

pascal
 
 
Posty: 107
Rejestracja: czw lut 14, 2013 6:30 pm
Lokalizacja: ELBLĄG

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: pascal » pn mar 04, 2013 10:34 pm

kola wywazone cacuszko blotka zero aktualnie ale o krzyzakach nie pomyslalem no dzięki juz to sprawdzam i dam znać

pascal
 
 
Posty: 107
Rejestracja: czw lut 14, 2013 6:30 pm
Lokalizacja: ELBLĄG

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: pascal » wt mar 05, 2013 8:12 pm

ktoś grzebał w tym temacie krzyżaków ? jakieś uwagi ? na co zwrócić uwagę ??

Awatar użytkownika
lukas 78
Posty: 1716
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 12:36 pm
Lokalizacja: Szepietowo/Hamburg

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tu

Post autor: lukas 78 » wt mar 05, 2013 8:14 pm

na luzy
2,5 TDI od dziadka najlepsze na świecie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości