Aby odliczyc VAT to dlugosc dachu kabiny ma byc mniejsza od dlugosci paki.
Ale mniejsza z tym. Rzeczywiscie nie ma juz tych krotszych wiec trzeba bedzie wymienic.
Bylem na przejazdzce. Po odpaleniu zimnego traktor to malo powiedziane

Po rozgrzaniu podczas przyspieszania tez go dobrze slychac. Jak jedzie ze stala predkoscia to jest przyzwoicie.
Jest malo elastyczny - zbiera sie dopiero powyzej 3tys obr. Ale wtedy szalu nie robi.
Silnior parametry ma ale pojemnosci nie.
Zwrotnosc jest powalajaca. Mialem wrazenie, ze srodek obrotu bryki jest pod tylnym zderzakiem.
Jesli L200 uchodzi za wmiare komfortowego na pusto to innym dziekuje

Na zwyklej polskiej drodze trzesie.
W srodku rzeczywiscie kiera troche za daleko od fotela (jak pisali w OR-PL) ale idzie sie przyzwyczaic. Moze nabe jakas sie da.
Na tylnych siedzeniach dosc sporo miejsca, wiecej niz np w Focusie.
Wajcha biegow ma zwykly skok jak dla mnie a nie jak pisali, ze za duzy.