Pytania dotyczące Mitsubishi Pajero Long 2,5 TD

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

krychu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt gru 19, 2006 9:56 pm
Lokalizacja: pyrzyce

Pytania dotyczące Mitsubishi Pajero Long 2,5 TD

Post autor: krychu » wt gru 19, 2006 11:39 pm

Witam serdecznie


mam pytanie dotyczące tego pojazdu
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1689357

jakie są opinie państwa na temat tego modelu, głównie rozchodzi się o bezpieczeństwo choć wiem to archaiczna konstrukcja zakładam jednak, iż w miarę bezpieczna aczkolwiek mogę być w błędzie.
Kolejnym pytaniem jest apetyt na paliwo, jak również awaryjność tegoż pojazdu i jak jest z częściami to tegoż modelu, i chyba najważniejsze na co zwracać szczególną uwagę przy ewentualnych oględzinach przed zakupem.
Z góry dziękuje za odpowiedź

z poważaniem

Krystian

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » wt gru 19, 2006 11:43 pm

Miód malyna zapomniał dopisać :Jeżdzony przez byłą dziewicę
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

krychu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt gru 19, 2006 9:56 pm
Lokalizacja: pyrzyce

Post autor: krychu » śr gru 20, 2006 8:16 am

witam ponownie

to iż sprzedający koloryzuje opisując pojazd to domyśliłem się wcześniej, jednak nadal pozostaje pytanie czy jet wart swej ceny

pozdrawiam

Krystian

chudzielec
Posty: 333
Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna

Post autor: chudzielec » śr gru 20, 2006 8:24 am

Zwróć uwagę na korozje ramy, popukać młotkiem lub pokuć śrubokrętem szczególnie w tylnej części. Przebieg wydaje się być realny. Pare złoty trzeba zawsze dołożyć. A ile to wychodzi w praniu.
Dyskoteka cysta.

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: Mariobros » śr gru 20, 2006 8:40 am

Ładnie wygląda na tych fotkach. Skoro facet chce za auto zarejestrowane w Polsce 9 koła to obawiam się, że w rzeczywistości będzie mniej ładny (no ale cuda się zdarzają). Jedź pooglądaj , popukaj , a co do apetytu na paliwo poszukaj - było.
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

krychu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt gru 19, 2006 9:56 pm
Lokalizacja: pyrzyce

Post autor: krychu » śr gru 20, 2006 9:47 am

zastanawiam się również nad takim pojazdem http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2010197
zależy mi gównie na tym aby samochód był wytrzymały na uderzenia

Pozdrawiam

Krystian

Awatar użytkownika
bojach
Posty: 730
Rejestracja: sob paź 19, 2002 5:12 pm
Lokalizacja: rumia
Kontaktowanie:

Re: Pytania dotyczące Mitsubishi Pajero Long 2,5 TD

Post autor: bojach » śr gru 20, 2006 9:47 am

krychu pisze: choć wiem to archaiczna konstrukcja
bym nie kupił

:wink:
pozdrawiam Marek
offpoje team

krychu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt gru 19, 2006 9:56 pm
Lokalizacja: pyrzyce

Post autor: krychu » śr gru 20, 2006 10:32 am

powiem otwarcie mam kapitał do 9 tys, czy można ewentualnie coś sensownego za taką sumę zakupić

Awatar użytkownika
ap4x4
 
 
Posty: 1258
Rejestracja: śr mar 02, 2005 3:54 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: ap4x4 » śr gru 20, 2006 10:40 am

Na zdjęciach wygląda dobrze. Jedź. Zobacz. Napisz czy kupiłeś.
Może i trochę wolniej ale zawsze do celu.
SUPER Y61 3.0 DIT SUPER

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » śr gru 20, 2006 11:46 am

krychu pisze:powiem otwarcie mam kapitał do 9 tys, czy można ewentualnie coś sensownego za taką sumę zakupić
To ja powiem też otwarcie - nie porwałbym się na zakup 20-letniej terenówki za 9 tys. nie mając drugie tyle na doprowadzenie jej do stanu używalności. No, może nie 9 ale 5 tysięcy na pewno, jeśli jest w miarę w dobrym stanie.
To, że taka stara fura nie wymaga nakładów można od razu między bajki włożyć :D
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
Greentop
 
 
Posty: 243
Rejestracja: pn maja 22, 2006 10:36 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Greentop » śr gru 20, 2006 1:13 pm

Za 9kpln to chyba nie kupisz takiego misia w dobrym stanie. Zawsze trzeba na pakiet startowy odłożyć; albo tak jak my zakupić, a na pakiet zbierać podczas jeżdżenia :lol: ale to jednak trudna droga. :roll:

A co do innych twoich pytań,
bezpieczeństwo - z przodu 2 wachacze, z tyłu most - takie zawiecho lepiej wybiera nierówności ale jest bardziej awaryjne od 2 sztywnych mostów
Auto jest duże więc dość bezpieczne (inni cię widzą), ale zapomnij o strefach kontrolowanego zgniotu.
paliwo - zależy jak depczesz - nam na ostatnich 10kkm wyszło około 10l/100, ale teraz założyliśmy większe opony o nie drogowym bieżniku wiec na pewno wzrośnie - przewidujemy że do 11l/100km
Oględziny - jak się mało znasz to oglądnij przede wszystkim ramę - ale najlepiej zabierz kogoś kto kuma bazę.

Acha - i nie zrażaj się - zawsze po zakupie wyjdzie że i tak kupiłeś syfa :wink:
dętki sucks! a dotacja z Funduszu Pracy vivat!

krychu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt gru 19, 2006 9:56 pm
Lokalizacja: pyrzyce

Post autor: krychu » śr gru 20, 2006 1:41 pm

Greentop pisze:Za 9kpln to chyba nie kupisz takiego misia w dobrym stanie. Zawsze trzeba na pakiet startowy odłożyć; albo tak jak my zakupić, a na pakiet zbierać podczas jeżdżenia :lol: ale to jednak trudna droga. :roll:
taki mam zamiar, jednakże trafiłem za testy zderzeniowe co prawda robione w USA i CHEROKEE wyszedł o niebo lepiej aniżeli Pajero

Dziękuje za rady

Pozdrawiam
Krystian

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » śr gru 20, 2006 2:30 pm

krychu pisze:
Greentop pisze:Za 9kpln to chyba nie kupisz takiego misia w dobrym stanie. Zawsze trzeba na pakiet startowy odłożyć; albo tak jak my zakupić, a na pakiet zbierać podczas jeżdżenia :lol: ale to jednak trudna droga. :roll:
taki mam zamiar, jednakże trafiłem za testy zderzeniowe co prawda robione w USA i CHEROKEE wyszedł o niebo lepiej aniżeli Pajero

Dziękuje za rady

Pozdrawiam
Krystian
podobnie jak w reklamie hammera (poszukaj na forum był takowy filmik) on przejedzał przez wszystkie przeszkody a inne auta trerenowe nie ot taka reklama a rzeczywistosć zupełnie inna
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
Mariobros
Posty: 605
Rejestracja: sob cze 24, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Post autor: Mariobros » śr gru 20, 2006 3:47 pm

krychu pisze:zastanawiam się również nad takim pojazdem http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2010197
zależy mi gównie na tym aby samochód był wytrzymały na uderzenia

Pozdrawiam

Krystian
A co Ty tak się zderzać chcesz???? ;-)
A co do tego conapisał AveCezar - cuda się zdarzają (choć nieczęsto, w moim miśku chłopak na prawdę wysztko powymieniał i miał na to faktury / organoleptycznie sprawdziwszy - rozrząd też wyglądał jak z półki sklepowej/), więc moze uda Ci się ominąć pakiecik startowy i z 5 tys. , które miałyby być włożone zostanie 2,5 ;-)
Aha...skoro pytałeś o apetycik - nooo to syatwienie 4 lirowej benzyny (jeepek) z 2,5 litrowym dieselkiem chyba samo mówi za siebie )))
Pajero 2,5TD 86r. GG 649597

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » śr gru 20, 2006 4:18 pm

Przy cudzie i bardzo dobrym stanie to może te 2,5 tys. faktycznie wystarczy na pakiet startowy ale jeśli chce nawet minimalnie zmotać auto w teren (bo do czego innego ta odporność na zderzenia :D ) to już się robi za mało. Same opony (i to 4, a nie 5) zeżrą 1000-1500 zł i to te z dolnej półki.
Ja w każdym razie kolego Krychu nie nastawiałbym się, że 9 tys. wystarczy i nie trzeba żadnych nakładów. Po co masz się później rozczarować. :)
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

krychu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt gru 19, 2006 9:56 pm
Lokalizacja: pyrzyce

Post autor: krychu » śr gru 20, 2006 4:20 pm

nie no zderzać niemam zamiaru lecz jak już dojdzie do kolizji to już raczej chciałbym mieć coś mocnego a co do Paliwa to cóż oto odwieczne pytanie bezpieczeństwo czy ekonomia o ile można mówić o bezpieczeństwie w 15 letnim pojeździe

km
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 19
Rejestracja: pn lis 13, 2006 2:17 pm
Lokalizacja: warszafka

Post autor: km » śr gru 20, 2006 5:38 pm

Witam, właśnie jakiś miesiąc temu zanabyłem dokładnie takie samo cudeńko z 91r. Kupowałem od znajomego, który przekonywał mnie, że autko jest cacane, no wcale nie jeżdżone po prostu:wink:
Dla pewności podjechałem do warsztatu celem dokonania obdukcji i okazało się, że auto rzeczywiście prawie nie jeżdżone z tym, że jednak nie do końca. Pobieżne oględziny wykazały:
- zawiecha przód do kasacji - nie było jednego elementu, którego nie trzeba byłoby wymienić
- zawiasy z tyłu, jak cię moge, poszły tylko polibusze
- silnik mokry jakby go ktoś oliwą przez całe życie polewał
- sprzęgło do poważnej renowacji
- skrzynia przynajmniej do rozbiórki i złożenia od nowa, bo jakiś specyjalista się do niej dobierał, a że leń z niego i partacz był straszny to nie umiał poskładać do kupy jakby tego sobie życzył producent
- no i takie drobiazgi jak pęknięte 2 felgi aluminiowe
No ale trzeba pozytywnie na świat patrzeć: reszta auta jak się patrzy!
Znajomy wycenił auto na 11 patoli, ale po moich sugestiach zjechał z ceny.
Na zrobienie rzeczy wymienionych powyżej wydałem ok. 6 koła, ale powiem szczerze nie żałowałem sobie, tzn. miskowi no i pośrednio (czy nawet bezpośrednio) specom, którzy wzieli autko w obroty, a wzięli przyznać muszę z pełnym namaszczeniem i reanimacja dała zaskakujące efekty.
Po tym przydługim wywodzie konkluduję: przed zakupem obowiązkowa wizyta na warstacie i to nie autoryzowanym mistubiszi a takim, w którym właściciel sam posiada takie autecko :wink: i dobrze wie gdzie i czego szukać

Awatar użytkownika
skorek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: sob sie 26, 2006 11:47 pm
Lokalizacja: polska

Post autor: skorek » śr gru 20, 2006 5:46 pm

krychu pisze:nie no zderzać niemam zamiaru lecz jak już dojdzie do kolizji to już raczej chciałbym mieć coś mocnego a co do Paliwa to cóż oto odwieczne pytanie bezpieczeństwo czy ekonomia o ile można mówić o bezpieczeństwie w 15 letnim pojeździe
wiek wiekiem,ale jest rama 8)
bezpieczniejsze od osobówki.

krychu
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 12
Rejestracja: wt gru 19, 2006 9:56 pm
Lokalizacja: pyrzyce

Post autor: krychu » śr gru 20, 2006 7:23 pm

co do warsztaty to chętnie przynajmniej ale niema zielonego pojęcia gdzie szukać owego warsztatu co do bezpieczeństwa to wiem, iż jest bezpieczniejsze od osobówki dlatego kupuje terenowe, po za tym wychodzę z założenia iż Japońskie się nie psuje :wink:

Awatar użytkownika
Greentop
 
 
Posty: 243
Rejestracja: pn maja 22, 2006 10:36 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Greentop » czw gru 21, 2006 11:05 am

krychu pisze:...co do bezpieczeństwa to wiem, iż jest bezpieczniejsze od osobówki dlatego kupuje terenowe, po za tym wychodzę z założenia iż Japońskie się nie psuje :wink:
Jest bezpiecznijesze bo jest większe i cięższe od większości aut i przy zderzeniach z nimi działa jak taran - ale przy zderzeniu ze stała przeszkoda z większą prędkością to przeciążenie urwie ci głowe - rama się nie zgniecie, a strefy kontrolowanego zgniotu w plaskaczach i owszem chroniąc twoje d-u-p-s-k-o :lol:

A co do mitu, że japonskie się nie psuje to, jak pewnie zobaczysz, w terenie to każde się psuje - tylko że jedno więcej drugie mniej :D
dętki sucks! a dotacja z Funduszu Pracy vivat!

Awatar użytkownika
ccamillo
 
 
Posty: 142
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: ccamillo » czw gru 21, 2006 7:56 pm

Ja swojego "złoma" kupiłem za 15 tys. i jestem zajefajnie zadowolony. Nie mozna oczekiwac cudów za taka kase, ale jak ktos potrafi i ma czas na podłubanie przy samochodzie to mozna cos ciekawego znaleźć. Mój był taki tani bo nie miał tylnej kanapy (i nie ma) i tylnych szyb (juz ma) i dodatkowo to automat (niektórzy sie boja automatów, ja nie chce juz manuala :D ). Lało sie z silnika, ale to była kwestia poluzowanej sruby w głowicy, wykreciłem i wkreciłem na silikon i jest bajka. Tłukła poducha od reduktora (180zł oryginał, kupiłem). Wszystko działa bez zarzutu (orócz oczywiscie podgrzewania z kluczyka). Nie musiał dokładac kasy tylko czas, zeby posprawdzac, nasmarować co trzeba (a w zawieszeniu jest tego sporo)
K3
------------------------------
Pajero 2,5 TD'92 - był

Awatar użytkownika
ccamillo
 
 
Posty: 142
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 10:30 pm
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: ccamillo » czw gru 21, 2006 7:58 pm

krychu pisze:zastanawiam się również nad takim pojazdem http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2010197
zależy mi gównie na tym aby samochód był wytrzymały na uderzenia

Pozdrawiam

Krystian
Chcesz lezec pod nim cały czas? :o
K3
------------------------------
Pajero 2,5 TD'92 - był

Awatar użytkownika
AveCezar
Posty: 348
Rejestracja: śr sie 31, 2005 9:29 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: AveCezar » pt gru 22, 2006 12:12 am

ccamillo pisze:Ja swojego "złoma" kupiłem za 15 tys. ..... Mój był taki tani
:o Tani ??
Ave Caesar!
Pajero znowu w przebudowie.
Photo by: pwiecko

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pt gru 22, 2006 12:30 am

AveCezar pisze:
ccamillo pisze:Ja swojego "złoma" kupiłem za 15 tys. ..... Mój był taki tani
:o Tani ??


jak widac " taniość" jest pojeciem wzglednym :wink:
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
Greentop
 
 
Posty: 243
Rejestracja: pn maja 22, 2006 10:36 am
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Greentop » pt gru 22, 2006 10:44 am

CLIMBER pisze:
AveCezar pisze:
ccamillo pisze:Ja swojego "złoma" kupiłem za 15 tys. ..... Mój był taki tani
:o Tani ??


jak widac " taniość" jest pojeciem wzglednym :wink:
Ktoś tu na forum krąży z takim podpisem:
Każdemu brakuje - jednemu do chleba, drugiemu do jachtu" :)2
Ma racje.
dętki sucks! a dotacja z Funduszu Pracy vivat!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość