ciezko mi ostatnio miska utrzymac

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
kasia_misiek
 
 
Posty: 283
Rejestracja: pt lip 14, 2006 5:19 pm
Lokalizacja: Bytom

ciezko mi ostatnio miska utrzymac

Post autor: kasia_misiek » czw gru 28, 2006 12:33 am

ciezko mi ostatnio miska utrzymac na drodze ... z reszta w terenie tez .... ogolnie na nierownosciach ;).... zdziczal skubany czy jak?? ... robi co chce ... jezdzi " na weza" :-? ... co to moze byc ??
bo wszystkie misie mają słodkie pysie :)21


Misiek 3.0 V6 92r

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: ciezko mi ostatnio miska utrzymac

Post autor: klucz13 » czw gru 28, 2006 12:39 am

kasia_misiek pisze:ciezko mi ostatnio miska utrzymac na drodze ... z reszta w terenie tez .... ogolnie na nierownosciach ;).... zdziczal skubany czy jak?? ... robi co chce ... jezdzi " na weza" :-? ... co to moze byc ??
Prawie wszystko cała zawiecha :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » czw gru 28, 2006 12:40 am

luzy przedniego zawieszenia i ukladu kierowniczego...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw gru 28, 2006 8:08 am

Zacznij może od standartowej wizyty na stacji diagnostycznej – w jedziesz na szarpaki i pierwszą diagnozę Ci wystawią w której poznasz stan z zużycia zawieszenia oraz luzów o których pisał Miskiller

Ty Kasiu jeździsz ymm dynamicznie :wink: w terenie kółka masz duże, motor V6 mocny – wiec elementy zawieszenia dostają w pupę. Jaką masz zawiechę w aucie ?? Co Ci koledzy z Bielska zamontowali ?? Masz amortyzator skrętu ?? Smarowałaś regularnie koncówki drążków ?? Nie smarowane koncówki drązków o wile szybciej sie wyrabiają i Miskiller moze miec rację...
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
kasia_misiek
 
 
Posty: 283
Rejestracja: pt lip 14, 2006 5:19 pm
Lokalizacja: Bytom

Post autor: kasia_misiek » czw gru 28, 2006 9:43 am

mam trail master ... mam amortyzator skretu OME .... hmmm moze faktycznie podjade na stacje :-? ... mialam juz raz przed wymiana zawieszenia koncowki drazkow do wymiany i troche inne to byly objawy ale sprawdzic nie zawadzi ... a jak zmienilam opony na mniejsze i lzejsze(AT) to bylo jeszcze gorzej ... moze on traci zbieznosc??.. co ile ja sie ustawia?? a moze sa jakies szczegolne wskazania kiedy trzeba ja ppojechac ustawic na nowo?? ... ehhhh jak ja nie lubie stacji diagnostycznych .. zawsze sie przyczepia do biednego misia :evil:
bo wszystkie misie mają słodkie pysie :)21


Misiek 3.0 V6 92r

Awatar użytkownika
BooBoo
Posty: 1802
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 1:43 pm
Lokalizacja: Rudawy Janowickie

Post autor: BooBoo » czw gru 28, 2006 10:19 am

Co ile się ustawia zbieżność to raczej dla plaskich. przy ostrzejszej jeździe w terenie (jak u nas po wycinkach, kamulcach) przód dostaje dużo bardziej. Tak jak pisali poprzednio - najpierw sprawdź amortyzatory i zbieżność ( ustawienie wszystkich czterech kół, a nie jak czasami partacze tylko przód sprawdzą), później bedziemy się martwić resztą.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.

Awatar użytkownika
piotr_z
 
 
Posty: 1494
Rejestracja: wt sty 07, 2003 8:38 pm
Lokalizacja: Marki

Post autor: piotr_z » czw gru 28, 2006 10:42 am

BooBoo pisze:Co ile się ustawia zbieżność to raczej dla plaskich. przy ostrzejszej jeździe w terenie (jak u nas po wycinkach, kamulcach) przód dostaje dużo bardziej. Tak jak pisali poprzednio - najpierw sprawdź amortyzatory i zbieżność ( ustawienie wszystkich czterech kół, a nie jak czasami partacze tylko przód sprawdzą), później bedziemy się martwić resztą.

co do sprawdzania zbieznosci 4 kol w przypadku sztywnego mostu z tylu to chyba nie masz racji. regulacja zbieznosci w tym przypadku polega tylko na regulacji przodu bo tyl jest sztywny, ale oczywiscie pomiarow nalezy dokonywac dla 4 kol i wtedy dopiero regulowac przod.
Pojara 2,8 GLS
Explorer 4,0 V6 - ale to zap..la :)21
www.studiospa.com.pl

Awatar użytkownika
kasia_misiek
 
 
Posty: 283
Rejestracja: pt lip 14, 2006 5:19 pm
Lokalizacja: Bytom

Post autor: kasia_misiek » czw gru 28, 2006 10:47 am

tak zrobie ... najpierw zbieznosc a potem bede sie martwic reszta i wam pozawracam dalej glowe ;) .... dzieki *
bo wszystkie misie mają słodkie pysie :)21


Misiek 3.0 V6 92r

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » czw gru 28, 2006 12:21 pm

kasia_misiek pisze:mam trail master ... mam amortyzator skretu OME .... .. :
Masz tez stalowy zdrzak i cieżką wyciągrakę oraz zestw zawieszenia TrailMaster. Zestwa ten zawiera 4 amortyzatory oraz tylne 2 sprężyny niestety TM nie robi drążków skrętnych wiec albo masz drążki skrętne OME i wszytko jes z godnie ze sztuką albo koledzy z Extremu odp..li lipę :)3
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
kasia_misiek
 
 
Posty: 283
Rejestracja: pt lip 14, 2006 5:19 pm
Lokalizacja: Bytom

Post autor: kasia_misiek » czw gru 28, 2006 12:57 pm

Eskapada pisze:
kasia_misiek pisze:mam trail master ... mam amortyzator skretu OME .... .. :
Masz tez stalowy zdrzak i cieżką wyciągrakę oraz zestw zawieszenia TrailMaster. Zestwa ten zawiera 4 amortyzatory oraz tylne 2 sprężyny niestety TM nie robi drążków skrętnych wiec albo masz drążki skrętne OME i wszytko jes z godnie ze sztuką albo koledzy z Extremu odp..li lipę :)3

mam drazki ... wiec wyglada na to ze wszystko jest zgodnie ze sztuka :P
bo wszystkie misie mają słodkie pysie :)21


Misiek 3.0 V6 92r

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość