Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
Nesene
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 8:13 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Nesene » ndz sty 25, 2015 11:46 pm
Dziś własnie klamka w tylnej klapie powiedziała mi "wal się" i przestała otwierać drzwi. Oczywiście wybrała najmniej odpowiedni moment. Taka złośliwość rzeczy martwych. Ale do brzegu
Jak się do niej dobrać bo podejrzewam że cos tam spadło albo sie zacięło bo centralny czuć ze chodzi. Macie jakiegoś manualna jak się dostać do mechanizmu z zamkniętymi drzwiami ?
-
tomekhydra
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 9:51 am
Post
autor: tomekhydra » pn sty 26, 2015 9:43 pm
U mnie pomogło delikatne nap... w okolicach rejestracji otwartą łapą i szarpanie za klamkę - otworzyły sie .Następnie dostałem się od zewnątrz i wewnątrz do mechanizmu tylnego zamka.O ile dobrze pamiętam to od wew nie ma co zabardzo się zacinac ( szkoda robebeszania), natomiast od zewnątrz jest sprężyna i mechanizm który koroduje( błoto, sól). W moim przypadku pomogło spryskanie wszystkiego wd-40 a potem smarem z jakimś teflonem czy innym specyfikiem .Hula do dzisiaj. Po zimie mam zamiar profilaktycznie znów nasmarowac całe to ustrojstwo. Usterka dosyć częsta i upiedliwa, opisana na forum mitsumaniaków.Swoją droga coś skośnookie inżyniery nie przyłożyli się do roboty.
pzdr tomek
-
dma3
- jestem tu nowy...

- Posty: 55
- Rejestracja: ndz lip 15, 2007 7:13 pm
Post
autor: dma3 » pt sty 30, 2015 5:42 pm
Zacina się na trzpieniu krzywka. Będziesz widział po rozebraniu od wewnątrz wykończenia klapy.
Trzeba przesmarować.
Jeśli nie chce się otworzyć, zdejmij czarny plastik, na którym jest tablica i staraj się do środka lać coś w stylu WD-40.
-
Nesene
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 8:13 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Nesene » pn lut 02, 2015 10:25 am
Narazie nap... w plastiki pomogło. Zalałem na ślepo WD40 i chodzi. Na wszelki wypadek zamykam klapę z rozmachem zeby jej wstrząsy zafundować. Zrobi się cieplej to rozbiorę plastiki i przesmaruje
-
Kuszman

- Posty: 1824
- Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kuszman » pn lut 02, 2015 12:15 pm
Rozbieralem ostatnio wewnętrzne plastiki. Nie opłaca sie. Smaruj z zewnatrz po zdjeciu plastiku z tablicą. Od srodka duzo wiecej nie zrobisz.
-
Nesene
- jestem tu nowy...

- Posty: 25
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 8:13 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Nesene » pn lut 02, 2015 12:21 pm
Kuszman pisze:Rozbieralem ostatnio wewnętrzne plastiki. Nie opłaca sie. Smaruj z zewnatrz po zdjeciu plastiku z tablicą. Od srodka duzo wiecej nie zrobisz.
Ale tam jest tylko klamka i nie wiele widać w środku co trzeba polewać tym WD40 żeby nie rozbierać środka ?
-
TangoKK

- Posty: 455
- Rejestracja: sob kwie 09, 2011 1:36 pm
- Lokalizacja: Olsztyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: TangoKK » pn lut 02, 2015 3:35 pm
Samo WD40 nie wystarczy. Dobre jest tylko żeby klamka odpuściła. Za parę dni spłynie i znowu będzie lipa. Radzę teraz napsikać jakiegoś smaru w spreyu

HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
-
Kuszman

- Posty: 1824
- Rejestracja: pn lip 22, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Kuszman » pn lut 02, 2015 4:34 pm
Nesene pisze:Kuszman pisze:Rozbieralem ostatnio wewnętrzne plastiki. Nie opłaca sie. Smaruj z zewnatrz po zdjeciu plastiku z tablicą. Od srodka duzo wiecej nie zrobisz.
Ale tam jest tylko klamka i nie wiele widać w środku co trzeba polewać tym WD40 żeby nie rozbierać środka ?
Zaciera sie wlasnie na osi ten biały plastik poruszany przez klamke.
Spsikac i rozruszac. Wpisac do kalendarza nastepny raz za pol roku.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość