jradek pisze:Taaa Sygnal do elektrozaworu podaje czujnik z reduktora.
Tak, ale oprócz podciśnienia jest jeszcze sprężyna, takie zabezpieczenie awaryjne. Półoś, w sprawnym aucie, jest zapinana i rozpinana podciśnieniem. Gdy układ podciśnienia się w jakiś sposób uszkodzi (zerwanie wężyka, itp) sprężyna zepnie półoś na stałe.
Teoretycznie jest możliwość, że sprężyna nie zapnie półosi (uszkodzenie jednoczesne elektrozaworu rozpinającego i wężyka zapinającego) jednak taka sytuacja jest niezmiernie mało prawdopodobna.
szataniszcze pisze:
a tak technologicznie to Pajero III ( jesli dobrze mniemam 2000r + ) to już chyba taki troszke plastik... znaczy sie bardziej SUV niz terenówka...
co myślicie ?
Obiegowa opinia nie zgodna z rzeczywistością. Fakt, plasticzane zderzaki, słabo osłonięte podwozie w serii... to nie brzmi zachęcająco, jednak po ogarnięciu powyższych mankamentów okazuje się zaskakująco skuteczny w terenie, a do tego niezbyt awaryjny.
Czochram swoje PIII już trzy lata i jestem zadowolony pomimo że nie jest to auto bez wad.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.