PAJERO III 3,2 DID - tematy różne

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Nesene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 13, 2008 8:13 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PAJERO III 3,2 DID - tematy różne

Post autor: Nesene » ndz lut 22, 2015 8:26 pm

Jak odpala bez problemów od tzw strzała i nie kopci na zimno to są szanse że to zdrowy kot w tym worku :) ale spiesz się bo zimy nie widać i coraz cieplej więc jeden objaw Ci odpadnie. A tak na marginesie czy czas kręcenia 1,7 sek. to odpalanie od strzała czy już nie ???

Awatar użytkownika
Nesene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 13, 2008 8:13 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PAJERO III 3,2 DID - tematy różne

Post autor: Nesene » wt lut 24, 2015 4:51 pm

A macie pomysł na to że jak rano odpalam miśka i zostawiam go na wolnych obrotach to dymi jak parowóz, a spaliny śmierdzą jak w starym PKS-ie i tak może dymić i 10 min, natomiast jak zaraz po uruchomieniu ruszę i wystarczy kilka metrów w tył i przód tyle co zawrócenie na podjeździe to nie ma ani chmury dymu ani gryzących spalin, ich zapach przypomina raczej diesla z dpf. Ma ktoś pomysł co może dawać takie objawy?

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: PAJERO III 3,2 DID - tematy różne

Post autor: Marcingalloper » wt lut 24, 2015 5:11 pm

Tak mam w Peugeocie - nieszczelność w układzie i w wężykach widzę jak idą pęcherzyki powietrza. Jak przygazuję lub pompką trochę ruszę to objaw ustaje.

Awatar użytkownika
Nesene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 13, 2008 8:13 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: PAJERO III 3,2 DID - tematy różne

Post autor: Nesene » wt lut 24, 2015 8:46 pm

No nie bo może źle się wyraziłem. Wygląda to tak jakby zapięcie skrzyni biegów i ruszenie z miejsca coś zmieniało bo bez tego dodawanie gazu powoduje tylko olbrzymie ilości dymu i niechęć wchodzenia na obroty, a po ruszeniu reakcja na gaz się poprawia i znika dymienie. Za to z nowych przypadłości pojawiła się nierówna praca silnika na "D" i "R" nie jest to jakiś masakryczny problem ale słychać ze zaczyna bujać obrotami

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość