Blackbear pisze:Jak to w ogóle wygląda w praktyce przy lifcie zawieszenia 2"? Staje się twardszy, dlatego jest wyższy?

Wychodząc z zakupami z Biedronki masz większą szansę na zobaczenie swojego podliftowanego samochodu.
Drugi plus, jak to ktoś tu na forum napisał to z takiego podliftowanego na zawiasie 2 cale i budy 2 cale można już w korkach pluć osobówkom na dachy tak że kierowca oplutego samochodu tego nie zobaczy.
Są i minusy - nie wjedziesz już do podziemnych garaży jak i do zwykłego prl-owskiego murowanego garażu też nie. Ja myślałem że wjadę i mam porysowany dach - zawadziłem bo ja mam i lift dachu 2 cale

(holender).
A tak na poważnie to samochód po lifcie najczęściej staje się sztywniejszy ale i lepiej wybiera nierówności pod lekkim obciążeniem. Ja nie chciałem liftu (mam już bodylift 2), ale teraz uj z tym i lada moment będę wsio zakładał i dojdzie kolejne 2 cale na zawieszeniu i pewnie zaraz będę zmieniał nowe na nowe ale większe koła

.