Pajero IV -3.2

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Sygma » wt lip 21, 2015 10:13 am

Flor pisze:
Sygma pisze: seryjnie chyba jest 32"x10.5
seria to 31"X 10,5 X18 a właściwie 265x 60x 18 " :)21
racja :)21
liczenie mnie zawiodło :oops:

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Flor » wt lip 21, 2015 9:31 pm

gebels pisze: :)21
Flor ty żyjesz :)21 myślałem że to twój duch posta spłodził :)21
:)21

Awatar użytkownika
Nesene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 13, 2008 8:13 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Nesene » ndz paź 18, 2015 8:21 am

A macie może pomysł co zrobić z klikając mi klockami hamulcowymi z przodu? Wygląda to tak ze przy manewrach przód - tył lekko przesuwają się w jarzmie wydając denerwujące klikanie. Klocki i tarcze nowe ...

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » ndz paź 18, 2015 11:39 am

A blaszki ustalające klocek w jażmie masz ? Czy może jakiś załapany mechanior usunął ?
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Nesene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 13, 2008 8:13 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Nesene » ndz paź 18, 2015 6:30 pm

Zaciski wydaje się być ok ale oceń sam

https://drive.google.com/file/d/0B-bZrh ... cslist_api

Trzymając za klocek czuć że się lekko przesuwa w górę lub dół w zależności od kierunku jazdy.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » ndz paź 18, 2015 6:41 pm

Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Nesene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 13, 2008 8:13 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Nesene » ndz paź 18, 2015 10:12 pm

Robert a gdzie się ten zestaw montuje? Te bolce to zamiast tych oryginalnych do mocowania klocków czy to jakieś dodatkowe ? Masz może fotkę jak to powinno wyglądać?

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » pn paź 19, 2015 8:46 pm

Te bolce to zamiast oryginałów (jak się zniszczą w jakikolwiek sposób), natomiast blaszki są zakotwiczone na bolcach i dociskają klocki do nich, unieruchamiając je i ograniczając ich przemieszczanie.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Nesene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 13, 2008 8:13 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Nesene » wt paź 20, 2015 8:43 pm

Robert może to głupie pytanie ale zestaw z linka jest do Mercedesa. Do Pajero nie znalazłem takiego czy ten.od Mercedesa pasuje czy podałeś tylko przykład ?

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Marcingalloper » wt paź 20, 2015 9:00 pm

Nesene pisze:Robert może to głupie pytanie ale zestaw z linka jest do Mercedesa. Do Pajero nie znalazłem takiego czy ten.od Mercedesa pasuje czy podałeś tylko przykład ?
A tutaj paczył. Pewnie nie.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » wt paź 20, 2015 10:09 pm

Nesene pisze:Robert może to głupie pytanie ale zestaw z linka jest do Mercedesa. Do Pajero nie znalazłem takiego czy ten.od Mercedesa pasuje czy podałeś tylko przykład ?
Tylko poglądowo. Nie chce mi się szukać.... Ale w mitsu wygląda podobnie.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » wt paź 20, 2015 10:21 pm

a gówno, wydawało misię...

http://japancars.ru/image/cache/epc_mit ... 45x712.gif

Nie ma żadnych blaszek, przepraszam za wprowadzanie w błąd :oops:
Możesz mieć źle dobrane/(nie trzymające wymiaru) klocki lub wybity korpus zacisku.
Ostatnio zmieniony wt paź 20, 2015 10:28 pm przez rudypajero.koszalin, łącznie zmieniany 1 raz.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Marcingalloper » wt paź 20, 2015 10:23 pm

rudypajero.koszalin pisze:a gówno, wydawało misię...

http://japancars.ru/image/cache/epc_mit ... 45x712.gif

Nie ma żadnych blaszek, przepraszam za wprowadzanie w błąd :oops:
Możesz mieć źle dobrane klocki lub wybity korpus zacisku.

Czytał to co wpisałem wcześniej ?? .

A to to to nie to.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » wt paź 20, 2015 10:31 pm

Marcingalloper pisze:
rudypajero.koszalin pisze:a gówno, wydawało misię...

http://japancars.ru/image/cache/epc_mit ... 45x712.gif

Nie ma żadnych blaszek, przepraszam za wprowadzanie w błąd :oops:
Możesz mieć źle dobrane klocki lub wybity korpus zacisku.

Czytał to co wpisałem wcześniej ?? .

A to to to nie to.
Marcin ty sam najpierw się naucz czytać... :lol: Chodzi o PIV nie III
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Marcingalloper » wt paź 20, 2015 10:33 pm

rudypajero.koszalin pisze: Marcin ty sam najpierw się naucz czytać... :lol: Chodzi o PIV nie III
Tam napisali przecież:

"UWAGA: W Pajero IV pasuje tylko do modeli V80."

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Marcingalloper » wt paź 20, 2015 10:36 pm

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro ... owego.html

Fota też podaje że w PIV to jest, tak jak i w PIII, PII i PI oczywiście w PII i PI są inne ale w nowszych współzamienne.

Awatar użytkownika
Nesene
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: czw mar 13, 2008 8:13 am
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Nesene » śr paź 21, 2015 6:10 am

Marcin V80 ma zaciski 2-tłoczkowe a V90 4-tloczkowe t stąd różnica. V90 nie ma pływającego zacisku.
rudypajero.koszalin pisze: Możesz mieć źle dobrane/(nie trzymające wymiaru) klocki lub wybity korpus zacisku.


Muszę jeszcze raz wejść pod auto i kazać żonie jeździć przód / tył bo nie cieszy perspektywa wymiany zacisków które dopiero co kupiłem :(

Marcingalloper
 
 
Posty: 4958
Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Marcingalloper » śr paź 21, 2015 12:41 pm

Nesene pisze:Marcin V80 ma zaciski 2-tłoczkowe a V90 4-tloczkowe t stąd różnica. V90 nie ma pływającego zacisku.
rudypajero.koszalin pisze: Możesz mieć źle dobrane/(nie trzymające wymiaru) klocki lub wybity korpus zacisku.


Muszę jeszcze raz wejść pod auto i kazać żonie jeździć przód / tył bo nie cieszy perspektywa wymiany zacisków które dopiero co kupiłem :(
Nie wiem, nie znam się i tylko mi się wydawało że V80 i V90 to wszyscy przedstawiciele serii włącznie z np. V98W czy V88W tak jak to podają katalogi.
Widocznie wszędzie wkradł się jakiś błąd bo w każdym katalogu widnieją różne zestawy montażowe do Pajero III i Pajero IV.

Olać to, ja teoretyzuję z tym co widzę po katalogach, Ty możesz w zacisk zajrzeć.

Max997
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 94
Rejestracja: wt lut 07, 2006 3:50 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Max997 » wt lis 10, 2015 1:02 pm

To ja dorzucę pytanie- z miśkami nie maiłem nigdy odczynienia.
Jak dam dłuższe sprężyny i do tego twardsze to na wykrzyżach koło ma teoretycznie mniejszy skok (twardsza sprężyna nie ugnie się tak jak miękka- zakładam że jadę bez obciążenia) więc tylko ratować się mogę blokadą w mostach.
Czy w miśku jest to bardzo widoczne, czy tragizuję? :)
Patrol Y61 GU4 Long
Patrol Y61 Long
Patrol Y60 Long
Patrol 260 Long :(

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Sygma » wt lis 10, 2015 2:04 pm

Nesene pisze:Marcin V80 ma zaciski 2-tłoczkowe a V90 4-tloczkowe t stąd różnica. V90 nie ma pływającego zacisku.
od którego roku modelowe jest już V90 ? (nie bardzo ogarniam ten temat)

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » wt lis 10, 2015 8:07 pm

Od 2007.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » wt lis 10, 2015 10:52 pm

Max997 pisze:To ja dorzucę pytanie- z miśkami nie maiłem nigdy odczynienia.
Jak dam dłuższe sprężyny i do tego twardsze to na wykrzyżach koło ma teoretycznie mniejszy skok (twardsza sprężyna nie ugnie się tak jak miękka- zakładam że jadę bez obciążenia) więc tylko ratować się mogę blokadą w mostach.
Czy w miśku jest to bardzo widoczne, czy tragizuję? :)
Sprężyn nie dobiera się "na pałę" . Zawieszenie dedykowane dobiera się do spodziewanego obciążenia. Jak masz golasa (fabrykę) to jak wsadzisz sztywniejsze springi, to ci nery odbije i brak wykrzyżu będzie. Jeśli zamierzasz doszpejować autko to dobierasz springi z palety producenta typu "L"" D"" I" najbardziej zbliżone parametrami do spodziewanego obciążenia.
Moje Pahero z przodu ma założone +2"+ 100kg. Bo mam stalowy zderzak i windę, dodatkowe obciążenie to właśnie cirka 100kg. Z tyłu mam +2" +200 kg bo non stop wożę zbiornik z wodą (80L) i stalowy zderzak cirka 100kg + graty na wyprawę i wyjdzie 200-300kg. Zawias pracuje bardzo komfortowo, jest relatywnie miękki, ale nie dobija. Parametry w terenie (wykrzyż) O.K. czytaj pracuje w pełnym zakresie.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Sygma
 
 
Posty: 18549
Rejestracja: pt wrz 12, 2008 8:53 pm

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Sygma » wt lis 10, 2015 10:55 pm

gdzie masz takie sprężyny (chodzi o dostępność) ?

przy lifcie 2" jakie dałeś opony ?
zmieniałaś też ET na feldze.. jakiś dystans ?

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: rudypajero.koszalin » wt lis 10, 2015 11:01 pm

W zasadzie każdy diler ma w ofercie kilka rodzajów sprężyn i Dobinsons i Lovels I Ironman. Wystarczy wejść na stronę dilera mają katalogi on-line.
Tu np zawias firmy na "D" :)21 Ale to broń panie bucku nie reklama :)21 Wszystkie firmy mają podobne parametry.
https://www.youtube.com/watch?v=Ieay7PjfTt0

Guma to 285/75R16 czyli 33" ET fabryka, felga ori.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Zibi
 
 
Posty: 17616
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:05 pm
Lokalizacja: Wadowice
Kontaktowanie:

Re: Pajero IV -3.2

Post autor: Zibi » śr lis 11, 2015 9:13 am

dodam jeszcze, ze do kompletu Lovells i Profender produkują amortyzatory z regulacją wysokosci i mozesz idealnie dobrac wysokosc przodu samochodu. a gdy założysz dodatkowe obciazenie i przód osiądzie to mozesz go wyrównać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości