Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Moderator: Kosiarz
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Szybciej latwiej i taniej kupisz oryginalny kompresorek blokady pajero i do tego osobno do pompowania kol.
LJ 70
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Za kompresorek krzyczą tyle co za most z blokadąRADZILLA pisze:Szybciej latwiej i taniej kupisz oryginalny kompresorek blokady pajero i do tego osobno do pompowania kol.

Jest chyba jeden za 350zł, drugi za 400zł na allegro.
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Można bez problemu zastosować kompresor do kół. Kolega tak ma w P I - most z blokadą od P II, kompresor upchnięty w nadkolu (tam gdzie oryginalnie podnośnik). Bardzo estetycznie to wygląda, no i praktycznie, bo wężem sięga się do każdego koła.
Blokada 100% tyłu w porównaniu do fabrycznego LSD (nawet sprawnego, niezajechanego), to w przypadku, kiedy ma się założone koła MT "+100% do dzielności" (to jego słowa).
Blokada 100% tyłu w porównaniu do fabrycznego LSD (nawet sprawnego, niezajechanego), to w przypadku, kiedy ma się założone koła MT "+100% do dzielności" (to jego słowa).
PII V23 6G72
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Zajebiściepedroz pisze:Można bez problemu zastosować kompresor do kół. Kolega tak ma w P I - most z blokadą od P II, kompresor upchnięty w nadkolu (tam gdzie oryginalnie podnośnik). Bardzo estetycznie to wygląda, no i praktycznie, bo wężem sięga się do każdego koła.
Blokada 100% tyłu w porównaniu do fabrycznego LSD (nawet sprawnego, niezajechanego), to w przypadku, kiedy ma się założone koła MT "+100% do dzielności" (to jego słowa).

W tym srebrnym Pajero 1 tak ma


Sprężarkę chcę upchnąć pod maską i podjechać tylko wężykiem do kompresora i zostawić po złączce z przodu i tyłu samochodu (pod zderzakiem).
Kiedyś jechałem za nim gdzieś pod Warszawą, mogłem zagadać na CB

-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Jeszcze szybkie pytanie.
Prawda to że wszystkie Pajero II z silnikiem 2.8 miały przełożenia 4.875
.
Prawda to że wszystkie Pajero II z silnikiem 2.8 miały przełożenia 4.875

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Ja widzialem na allegro kompresorki po 150. A 4.875 mialy 3.0
LJ 70
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
http://www.warka-team.pl/dzia-techniczn ... imitstart=
Prosze marcin mysle ze to ulatwi
Prosze marcin mysle ze to ulatwi
LJ 70
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
O tym zapomniałem napisać. Kolejnym argumentem przemawiającym za swapem tylnego mostu z P I do P II jest to, że dostaje się (jak się tez weźmie tylne zaciski) heble tarczowe z tyłu. Różnica jest kolosalna (in plus). Nie tylko w wydajności hamowania. Każdy wie jak zwykłe bębny dostają po dupie przy cięższej jeździe w terenie i jak ciężko je później wyczyścić.Marcingalloper pisze:z tyłu tarczobębny czy przekładał na same bębny
Kłopotliwy do swapu jest jedynie ręczny, który w P II jest robiony na bębnach, będących jednocześnie tarczami (tarczobębny). Kolega ma to rozwiązane w ten sposób, że nie ma w ogóle szczęk od ręcznego, tylko same zaciski i klocki do tarcz. Ręczny jest zrobiony w ten sposób, że ma zamontowany dodatkowy zawór, którym blokuje ciśnienie w tylnym obiegu. Czyli "zaciągnięcie ręcznego" polega na wciśnięciu hamulca i zamknięciu zaworu.
Przy swapie mostu P I do P II trzeba jeszcze pamiętać, że zwiększa się rozstaw kół i mogą one trochę wystawać poza obrys auta - potrzebne dodatkowe poszerzenia (z gumy lub czegokolwiek).
PII V23 6G72
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Ja juz finiszuje z motaniem mostu p2 ale do toyoty jestem na etapie hamulcow 

LJ 70
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Dzisiaj pojawilo sie jedno 2.8 na czesci 5 km odemnie pojade sprawdze czy z dif lockiem jesli tak to marcin szykuj kase a ja sprawdze przelozenia 

LJ 70
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Tym się posiłkuję też, pytanie jednak było czy wszystkie 2.8 miały wspomniane przełożenie 4.875RADZILLA pisze:http://www.warka-team.pl/dzia-techniczn ... imitstart=
Prosze marcin mysle ze to ulatwi

Ja się obawiałem że przy hamulcach tarczowych będzie trzeba jeszcze coś rzeźbić albo przy pompce, albo przy korektorze hamowaniapedroz pisze:O tym zapomniałem napisać. Kolejnym argumentem przemawiającym za swapem tylnego mostu z P I do P II jest to, że dostaje się (jak się tez weźmie tylne zaciski) heble tarczowe z tyłu. Różnica jest kolosalna (in plus). Nie tylko w wydajności hamowania. Każdy wie jak zwykłe bębny dostają po dupie przy cięższej jeździe w terenie i jak ciężko je później wyczyścić.Marcingalloper pisze:z tyłu tarczobębny czy przekładał na same bębny
Kłopotliwy do swapu jest jedynie ręczny, który w P II jest robiony na bębnach, będących jednocześnie tarczami (tarczobębny). Kolega ma to rozwiązane w ten sposób, że nie ma w ogóle szczęk od ręcznego, tylko same zaciski i klocki do tarcz. Ręczny jest zrobiony w ten sposób, że ma zamontowany dodatkowy zawór, którym blokuje ciśnienie w tylnym obiegu. Czyli "zaciągnięcie ręcznego" polega na wciśnięciu hamulca i zamknięciu zaworu.
Przy swapie mostu P I do P II trzeba jeszcze pamiętać, że zwiększa się rozstaw kół i mogą one trochę wystawać poza obrys auta - potrzebne dodatkowe poszerzenia (z gumy lub czegokolwiek).

Ręcznego chyba zwykłego nie chciał Twój kumpel z powodu problematycznego czyszczenia czy....

O rozstawie wiem, niestety u siebie mam już felgi o ujemnym ET plus opony 32/11,5R15 i są już na równo z poszerzeniami błotników. Pajerowski most z tego co wiem ma o 40mm szerszy rozstaw, chyba będę musiał podcinać plastiki z tyłu. Tylko że w Pajero I u Twojego kumpla nie ma poszerzeń, więc jest szansa że wsio się u mnie pomieści.
PS: tak się zastanawiam czy nie wstawić też przedniego mostu z Pajero. Poszerzyłby się i przód co przy liftach da trochę więcej stabilności

A może całość z SS przewalić

A cóż w Toyotowych mostach jest takiego złego żeby zakładać od PojarkiRADZILLA pisze:Ja juz finiszuje z motaniem mostu p2 ale do toyoty jestem na etapie hamulcow


-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Spokojnie, spokojnie.RADZILLA pisze:Dzisiaj pojawilo sie jedno 2.8 na czesci 5 km odemnie pojade sprawdze czy z dif lockiem jesli tak to marcin szykuj kase a ja sprawdze przelozenia
Ze dwa longi angielskie ze 2.8 to i u mnie na wsi w krzakach stoją

Zobaczę ile zażyczą sobie za całość np. bez silnika bo i po co mi on. Wtedy może i SS

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Nie wszystkie 2.8 miały 4.875. Mam mosty z wersji na rynek japoński i mają mosty 4.9 bez blokady. Most z przełożeniem 4.9 ma też inny - większy dyferencjał.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Toyotowy jest mocny ale mam bębnowe hamulce i nie ma blokady. A pajero tani w zakupie i blokada jest 

LJ 70
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Kabal pisze:Nie wszystkie 2.8 miały 4.875. Mam mosty z wersji na rynek japoński i mają mosty 4.9 bez blokady. Most z przełożeniem 4.9 ma też inny - większy dyferencjał.

Więc może być tak że angliki mogą się trafić z takimi mostami.
Gadam teraz z kumplem, proponuje mi zmienić nie tylko tył na most z blokadą, ale i przedni i wszystko z przełożeniami 5.29 co ożywi dychawicznego konia.
Czy tanie to nie wiem. Jak się tematem interesował kumpel mający Pajero to mosty jak dzwoniliśmy były i po 300zł. Teraz jest w podobnej cenie tylko jedenRADZILLA pisze:Toyotowy jest mocny ale mam bębnowe hamulce i nie ma blokady. A pajero tani w zakupie i blokada jest

Jeszcze o coś zapytam. Jest możliwość sprawdzenia czy blokada działa na zdemontowanym moście


Luzów też wielkich mieć most raczej nie powinien, a jak będzie miał to idzie go jakoś "tanio" skasować.
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Co więcej, oryginalne blokady Toyoty są słabe bo załączene mechanicznie, sterowane silniczkiem - i to najczęściej pada od zasyfienia.
Co do przełożeń to w Mitsu nigdy nie wiadomo - zawsze trzeba sprawdzić przełożenie!

Jeśli masz dostęp do wszystkich części, tj. most, zaciski, mechanizm szczęk, szczęki, linki - to bierz wszystko
Prawda jest taka, że np. ja swój ręczny to przynajmniej raz w roku muszę regulować i się chrzanić (bo albo słabo łapie albo za mocno i grzeje). Bo niestety tam nie ma "samoregulatorów", czyli jak się wytrze, to trzeba dociągnąć ręcznie, każde koło osobno
W ori bębnach P I i Gallopera chyba są samoregulatory.
Co do przełożeń to w Mitsu nigdy nie wiadomo - zawsze trzeba sprawdzić przełożenie!
Aha, w P I nie ma korektora, więc tutaj nie wiem. Nie ma też ABSu, który zapewne Ty też maszMarcingalloper pisze: albo przy korektorze hamowania

Dlaczego, to nie wiem. Fakt jest taki, że teraz ten "ręczny" działa i to b. dobrze. Nawet b. stromej górce. Choć obsługa nie jest intuicyjna, przyznajęMarcingalloper pisze: Ręcznego chyba zwykłego nie chciał Twój kumpel z powodu problematycznego czyszczenia czy..... Bo linkę można przedłużyć i wsio działa, to znalazłem na Rosyjskim forum.

Jeśli masz dostęp do wszystkich części, tj. most, zaciski, mechanizm szczęk, szczęki, linki - to bierz wszystko

Prawda jest taka, że np. ja swój ręczny to przynajmniej raz w roku muszę regulować i się chrzanić (bo albo słabo łapie albo za mocno i grzeje). Bo niestety tam nie ma "samoregulatorów", czyli jak się wytrze, to trzeba dociągnąć ręcznie, każde koło osobno

W ori bębnach P I i Gallopera chyba są samoregulatory.
PII V23 6G72
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Da sie sprawdzic jak masz dobre pluca to ogarniesz bez kompresora 

LJ 70
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Mam ABS i mam korektor siły hamowania.
Ruskie coś pisali że ABS działa po zmianie mostu
, albo coś źle zrozumiałem.
Teraz mam jeszcze inny problem. Są strony (np. kol. @szarbia, ale i forum Mitsumaniaki) gdzie w tabelce mosty/przełożenia i silnik 2.8 nie ma przełożeń 4.875, ale 4.9
. Na stronie Warki w zestawieniu 2.8 4.875 czyli takie same jak 3.0.
Czy używając przedniego napędu tylko w terenie różnica pomiędzy 4.875 a 4.9 jest znaczna czy może pomijalna i można śmigać
.
Ruskie coś pisali że ABS działa po zmianie mostu

Teraz mam jeszcze inny problem. Są strony (np. kol. @szarbia, ale i forum Mitsumaniaki) gdzie w tabelce mosty/przełożenia i silnik 2.8 nie ma przełożeń 4.875, ale 4.9

Czy używając przedniego napędu tylko w terenie różnica pomiędzy 4.875 a 4.9 jest znaczna czy może pomijalna i można śmigać

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Abs moze dzialac jesli most od pajero tez bedzie od wersji z abs. A co do różnicy przelozen ja bym nie ryzykowal naprezenia szybko zabily by reduktor
LJ 70
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Ma ktoś albo wie może gdzie zanabyc flansze między półoś a tylny dyfer 7,5" do pajero 3
Niestety sprzedawca na allegro nie był do końca uczciwy i dostałem niekompletny dyfer 


Samurai "BLACK DRAGON"1.6 92r;2x winch; 2x blokada:) ; 4,16.
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
Zebra OFF-ROAD Klub Sochaczew
-
-
- Posty: 221
- Rejestracja: ndz lip 12, 2009 3:55 pm
- Lokalizacja: miedzyrzecz lubuski/ wawa słoik
- Kontaktowanie:
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! in
Komórkę muszę posprzątać. Oddam z dobrą butlę % a szkoda mi to wyrzucić. Do odebrania w wawiemiki_mi2 pisze:Jeszcze sprźegiełko jedno automat zostało.miki_mi2 pisze: Zostało mi kilka gratów:
2 szt przewodów elastycznych qiuck brake
Ramie przekładni kierowniczej CTR
2 szt tuleje wachacza Górnego genuine Parts
Drążek kier długi 555
Zestaw naprawczy do bębna na jedna stronę chyba zostało quick brake
Sworzeń górny chyba CTR x2
Sworzeń dolny tez chyba CTR
Lozysko igielkowe piasty nie wiem jakiej firmy
Nowe nie zakładane.
Jeszcze mam motane resory od żuka za flaszkę
I głowice z pompa do regeneracji tez za flaszkę
Oddam po taniości bo miejsce zajmuje.
k260
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Hak z p2 krótkiego , 3300 na haku po śrucie i psikniety pokładem epoksydowym co by nie rdzewiał czeka na nowego właściciela 
dodatkowo na wydaniu
drążki skrętne, sprężyny, intercooler, wisko, wiatrak z wisko, osłona chłodnicy, obudowa filtr powietrza, silnik skrzynia biegów+reduktor SS, wały napędowe, przekładnia kierownicza, pompa hamulcowa+serwo, wszystko pochodzi z mojego samochodu z europejczyka 96 rok

dodatkowo na wydaniu
drążki skrętne, sprężyny, intercooler, wisko, wiatrak z wisko, osłona chłodnicy, obudowa filtr powietrza, silnik skrzynia biegów+reduktor SS, wały napędowe, przekładnia kierownicza, pompa hamulcowa+serwo, wszystko pochodzi z mojego samochodu z europejczyka 96 rok
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Poprosiłbym opis i fotki tych felg.
Mitasubiszi Pajoro I 3D,2.5TDI, LSD,90r
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA
Junak M07,Husqvarna WR250 YNO JAZDA

Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
Skompletowal bym sobie chetnie ori narzedzia, te w tylnych drzwiach. Niestety nie wiem co tam ma byc. Jakby mi ktos podeslal fotke to bylbym wdzieczny. Bylbym wdzieczny, rowniez w pieniazkach za ori narzedzia.
Prowadnice szyb, zwlaszcza pasazera bez korozji poszukuje. Gdyby ktos filetowal anglika to prosze miec mnie na uwadze.
Prowadnice szyb, zwlaszcza pasazera bez korozji poszukuje. Gdyby ktos filetowal anglika to prosze miec mnie na uwadze.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: Oddam za free albo za piwo :)Tylko oferty bez życzen! inf PM
\jradek pisze: Prowadnice szyb, zwlaszcza pasazera bez korozji poszukuje
Wytłumacz mi bardziej, o którą dokładnie część Ci chodzi. Albo jakieś foto poglądowe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości