przewody hamulcowe PII Wrocław
Moderator: Kosiarz
przewody hamulcowe PII Wrocław
witam,
wie ktos gdzie można we wrocławiu wymienić i zarobić przewody hamulcowe do pajero 2?
albo jest ktoś na forum, kto sie takimi sprawami zajmuje?
pozdrawiam
sławek
wie ktos gdzie można we wrocławiu wymienić i zarobić przewody hamulcowe do pajero 2?
albo jest ktoś na forum, kto sie takimi sprawami zajmuje?
pozdrawiam
sławek
PII long 2,8 TD 1997
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: przewody hamulcowe PII Wrocław
Które?slavo5 pisze:witam,
wie ktos gdzie można we wrocławiu wymienić i zarobić przewody hamulcowe do pajero 2?
albo jest ktoś na forum, kto sie takimi sprawami zajmuje?
pozdrawiam
sławek
Te co idą od np. pompy ABS do wahaczy górnych przednich?
Czy może te cą są przymocowane do ramy?
Re: przewody hamulcowe PII Wrocław
Ja sobie na metry kupiłem z katalogu (cała japonia i korea ma ten sam rodzaj końcówek). Za cały przód wyszło coś ze 30 - 40 zł chyba
Chyba w Intercarsie pana męczyliśmy, żeby był łaskawy wyjąć katalog i coś dobrać. Prosta sprawa. Gumowe chyba są w zamienniku tanio.
No chyba, że jaśnie panienka życzy w stali tak jak w oryginale, to wtedy chyba najtaniej wyjdzie kupić dobrą praskę do przewodów i zrobić samodzielnie jak jeden kolega z forum (musisz pogrzebać, jest tutorial gdzieś). Ceny przewodów w ASO są zabawne, np. przewód sprzęgła (komplet - metalowy + gumowy) to jakieś 700 zł
Ale już wiem, że gumowy powinien pasować, któryś hamulcowy (chyba z samura'ia) a metalowy dobiorę z metra 

No chyba, że jaśnie panienka życzy w stali tak jak w oryginale, to wtedy chyba najtaniej wyjdzie kupić dobrą praskę do przewodów i zrobić samodzielnie jak jeden kolega z forum (musisz pogrzebać, jest tutorial gdzieś). Ceny przewodów w ASO są zabawne, np. przewód sprzęgła (komplet - metalowy + gumowy) to jakieś 700 zł


Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: przewody hamulcowe PII Wrocław
No i żeś temat wyczerpał.
Gumowe są w zamienniku.
Te co se lecą po ramie można dorobić z miedzi. Praska za 90zł obleciała Pajero II robiąc i hamulcowe i paliwowe, i w Y61 hamulcowe
.
Mnie to czeka jak się cieplej zrobi, tylko żeby było wygodniej ja chyba budę zwalę
.
Gumowe są w zamienniku.
Te co se lecą po ramie można dorobić z miedzi. Praska za 90zł obleciała Pajero II robiąc i hamulcowe i paliwowe, i w Y61 hamulcowe

Mnie to czeka jak się cieplej zrobi, tylko żeby było wygodniej ja chyba budę zwalę

Re: przewody hamulcowe PII Wrocław
Chodzi mi o przewody metalowe, które idą do tylnych kół wzdłuż budy. Pękł mi jeden po lewej stronie w okolicy tylnych drzwi, a że nie jestem jakoś za bardzo zaznajomiony z ich montażem to nie wiem, czy podczas wymiany trzeba zakuwać go aż od pompy ABS czy te 4 przewody od pompy schodzą gdzieś na dół i potem już łatwo te wzdłuż ramy zmienić.
Z gumowymi nie byłoby problemu, to można łatwo samemu zrobić.
@Kabal: czy ty zajmujesz się czasem takimi rzeczami i wymianą?
Z gumowymi nie byłoby problemu, to można łatwo samemu zrobić.
@Kabal: czy ty zajmujesz się czasem takimi rzeczami i wymianą?
PII long 2,8 TD 1997
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: przewody hamulcowe PII Wrocław
Coś mi świta że łącznie masz albo na grodzi silnika, albo na ramie z przodu.
Re: przewody hamulcowe PII Wrocław
Nie pamiętam jak w weraji z abs. Bez abs jest tak, że jeden idzie do trójnika na grodzi a drugi chyba do pompy hamulcowej. Rzuć się pod auto i sobie zmierz długość z dokładnością do 20 cm i leć do sklepu coś dobrać... Jak będą trochę dłuższe to sobie zwiniesz gdzieś i tyle.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: przewody hamulcowe PII Wrocław
Dzięki Kabal za informacje. Na weekend postaram sie popatrzeć jak to jest tam rozwiązane.Kabal pisze:Nie pamiętam jak w weraji z abs. Bez abs jest tak, że jeden idzie do trójnika na grodzi a drugi chyba do pompy hamulcowej. Rzuć się pod auto i sobie zmierz długość z dokładnością do 20 cm i leć do sklepu coś dobrać... Jak będą trochę dłuższe to sobie zwiniesz gdzieś i tyle.
W razie jakby ktoś wiedział jak wygląda przebieg przewodów hamulcowych w P2 2,8 TD albo miał jakieś schematy to proszę o info.
PII long 2,8 TD 1997
-
-
- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Re: przewody hamulcowe PII Wrocław
Ale to nie jest żadna nie wiadomo jaka operacja.
Pierwsze co robisz to szukasz złączek, które najprawdopodobniej gdzieś u siebie masz tak że nie trzeba będzie robić wszystkiego od np. pompy.
A nawet jak nie masz takich złączeń to przecinasz gdzieś w wygodnym miejscu przewód stalowy, zarabiasz praską i dajesz złączkę, a od złączki jedziesz dalej do tyłu wzdłuż ramy przewodem miedzianym kupionym na metry. A, zanim wszystko to zaczniesz to weź przez kilka dni zapryskuj jakimś penetratorem śruby plastikowych mocowań przewodów wkręcone w ramę - jak kilka razy dobrze spryskasz to masz duże szanse że je odkręcisz. Jak nie to wiercenie, gwintowanie lub nitonakrętki.
Tak samo zapryskaj z tyłu cały ten rozdzielacz, do którego idą te rurki bo tam też możesz mieć problemy z odkręceniem - często się ukręcają.
A, w Pajero mieliśmy problem z końcówkami. Dokupiliśmy takie że na pierwszy rzut oka pasowały, ale tak niezbyt już się chciały wkręcać i odzyskiwaliśmy te stare o ile były w dobrym stanie. W Patrolu chyba wszystkie oryginały wzięliśmy bo tam kiepskie były tylko same przewody.
Przy okazji pomyśl o wymianie przewodów paliwowych
. Taka sama robota bo uchwyty mają wspólne z hamulcami, tylko rurka trochę grubsza.
Pierwsze co robisz to szukasz złączek, które najprawdopodobniej gdzieś u siebie masz tak że nie trzeba będzie robić wszystkiego od np. pompy.
A nawet jak nie masz takich złączeń to przecinasz gdzieś w wygodnym miejscu przewód stalowy, zarabiasz praską i dajesz złączkę, a od złączki jedziesz dalej do tyłu wzdłuż ramy przewodem miedzianym kupionym na metry. A, zanim wszystko to zaczniesz to weź przez kilka dni zapryskuj jakimś penetratorem śruby plastikowych mocowań przewodów wkręcone w ramę - jak kilka razy dobrze spryskasz to masz duże szanse że je odkręcisz. Jak nie to wiercenie, gwintowanie lub nitonakrętki.
Tak samo zapryskaj z tyłu cały ten rozdzielacz, do którego idą te rurki bo tam też możesz mieć problemy z odkręceniem - często się ukręcają.
A, w Pajero mieliśmy problem z końcówkami. Dokupiliśmy takie że na pierwszy rzut oka pasowały, ale tak niezbyt już się chciały wkręcać i odzyskiwaliśmy te stare o ile były w dobrym stanie. W Patrolu chyba wszystkie oryginały wzięliśmy bo tam kiepskie były tylko same przewody.
Przy okazji pomyśl o wymianie przewodów paliwowych

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości