Pajero, Montero, Shogun, L200
Moderator: Kosiarz
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » pn lis 30, 2015 6:04 pm
Jak ma ten rok to ma nie 12 a 24v i powinien miec 178 kuniów
Mocy wiecej ale z dolu gorzej ciagnie i ma altka na dole

Czwarte serce

-
Yankees
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: sob lis 21, 2015 10:20 am
Post
autor: Yankees » pn lis 30, 2015 8:13 pm
Witam wszystkich !

Kamil, Wielkopolska-Lubuskie
W posiadaniu od kilku miesięcy Pajero I krótki 3.0 V6 12V

(L141 6G72) Jak na razie typowa seria. Ale bez przerwy staram się ulepszać.
Zdjęcie jeszcze z aukcji :

A to z około dwóch tygodni:
Trzeba kliknąć bo forum odrzucało z powodu rozmiarów zdjęcia
->
http://zapodaj.net/0654a82ae69a3.jpg.html
Pozdrawiam

-
jradek
-

- Posty: 15385
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
- Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE
Post
autor: jradek » pn lis 30, 2015 8:23 pm
Fajny.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
marw
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: czw wrz 24, 2015 9:08 pm
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: marw » pn lis 30, 2015 9:23 pm
gebels pisze:Jak ma ten rok to ma nie 12 a 24v i powinien miec 178 kuniów
Mocy wiecej ale z dolu gorzej ciagnie i ma altka na dole

24v mam, coś około 180km

jeśli chodzi o alternator to niestety jest na dole, ale planuje zamontować go wyżej, tylko , że nie widziałem na forum żeby ktoś przerabiał w 3.0
-
Blackbear

- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Blackbear » wt gru 01, 2015 6:58 am
W dieslu niestety też jest na dole ;(.
Było Pajero, jest Galant
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » czw gru 03, 2015 11:30 am
marw pisze:gebels pisze:Jak ma ten rok to ma nie 12 a 24v i powinien miec 178 kuniów
Mocy wiecej ale z dolu gorzej ciagnie i ma altka na dole

24v mam, coś około 180km

jeśli chodzi o alternator to niestety jest na dole, ale planuje zamontować go wyżej, tylko , że nie widziałem na forum żeby ktoś przerabiał w 3.0
Zmieniali
Tylko nie na forum
Czwarte serce

-
marw
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: czw wrz 24, 2015 9:08 pm
- Lokalizacja: Wlkp
Post
autor: marw » czw gru 03, 2015 6:38 pm
gebels pisze:marw pisze:gebels pisze:Jak ma ten rok to ma nie 12 a 24v i powinien miec 178 kuniów
Mocy wiecej ale z dolu gorzej ciagnie i ma altka na dole

24v mam, coś około 180km

jeśli chodzi o alternator to niestety jest na dole, ale planuje zamontować go wyżej, tylko , że nie widziałem na forum żeby ktoś przerabiał w 3.0
Zmieniali
Tylko nie na forum
szkoda, kilka fotek by się przydało

-
jradek
-

- Posty: 15385
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
- Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE
Post
autor: jradek » czw gru 03, 2015 6:44 pm
Nie wiem o co ta cala afera z altkiem. Dopokii nie jezdzimy zmota to chyba problem jest marginalny, a jak ktos chce go przeniesc to przeciez nie jest lot ma ksiezyc.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
gebels
-

- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Post
autor: gebels » czw gru 03, 2015 10:27 pm
jradek pisze:Nie wiem o co ta cala afera z altkiem. Dopokii nie jezdzimy zmota to chyba problem jest marginalny, a jak ktos chce go przeniesc to przeciez nie jest lot ma ksiezyc.
Jak duzo brodzisz to problem jest, no ale ciebie to raczej nie dotyczy
Czwarte serce

-
jradek
-

- Posty: 15385
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
- Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE
Post
autor: jradek » czw gru 03, 2015 11:10 pm
To prawda. Na razie raz reanimowalem altka, jak sie powtorzy to go przeniose.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
SKODA76
-

- Posty: 122
- Rejestracja: ndz paź 05, 2008 6:49 pm
- Lokalizacja: lubelskie
Post
autor: SKODA76 » pn sty 11, 2016 9:40 pm
Witam wszystkich, od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie zakup p2 2,8
-
Zwiesio
- jestem tu nowy...

- Posty: 41
- Rejestracja: śr maja 16, 2007 11:09 am
- Lokalizacja: Olecko
Post
autor: Zwiesio » śr lut 10, 2016 5:45 pm
Witam wszystkich, na forum jestem od paru lat, ale nabyłem teraz Pajero 3, 2.5 Td, 73 kw.
-
radeksr2
- jestem tu nowy...

- Posty: 3
- Rejestracja: pn mar 02, 2015 5:48 pm
Post
autor: radeksr2 » śr lut 17, 2016 11:21 pm
Witam
Jestem nowym użytkownikiem.
Na dniach nabyłem pajero I 2.3TD 1984.
-
robek295
- jestem tu nowy...

- Posty: 17
- Rejestracja: ndz lut 21, 2016 7:55 pm
- Lokalizacja: Iceland
Post
autor: robek295 » ndz lut 21, 2016 8:20 pm
Witam wszystkich nazywam sie Robert od dwoch miesiecy jestem posiadaczem Pajero 3,2 DiD 2000r pierwsze tego typu autko, mieszkam w Iceland
-
dyzioo
- jestem tu nowy...

- Posty: 8
- Rejestracja: ndz lut 28, 2016 1:54 am
Post
autor: dyzioo » ndz lut 28, 2016 1:58 am
Witam
Pajero II 2,5 TD 3 drzwiowe, SS.....
West side - Szczecin ...
Boje sie że sprzedam żony samochód aby miec fundusze na liftowanie autka... bo mnie wciągnęęęęło...
Pozdro600
Pozdro600
-
Blackbear

- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Blackbear » wt mar 01, 2016 1:59 pm
dyzioo pisze:Witam
Pajero II 2,5 TD 3 drzwiowe, SS.....
West side - Szczecin ...
Boje sie że sprzedam żony samochód aby miec fundusze na liftowanie autka... bo mnie wciągnęęęęło...
Pozdro600
Cześć. Stara terenówka to skarbonka bez dna

. Musisz od razu liftować? Do serii powinno wejść kółko 31x10,5 bez marudzenia, a to i tak nie mała już gumka.
Było Pajero, jest Galant
-
Marcingalloper
-

- Posty: 4958
- Rejestracja: wt lis 19, 2013 11:48 pm
Post
autor: Marcingalloper » wt mar 01, 2016 2:05 pm
Blackbear pisze:dyzioo pisze:Witam
Pajero II 2,5 TD 3 drzwiowe, SS.....
West side - Szczecin ...
Boje sie że sprzedam żony samochód aby miec fundusze na liftowanie autka... bo mnie wciągnęęęęło...
Pozdro600
Cześć. Stara terenówka to skarbonka bez dna

. Musisz od razu liftować? Do serii powinno wejść kółko 31x10,5 bez marudzenia, a to i tak nie mała już gumka.
Bodylift 2cale jak masz tokarza to koło 70zł kosztuje i już na mientko wchodzą koła większe niż standardowe 31.
Tylko po co pchać duże koła

-
Blackbear

- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Blackbear » wt mar 01, 2016 3:17 pm
Marcingalloper pisze:Blackbear pisze:dyzioo pisze:Witam
Pajero II 2,5 TD 3 drzwiowe, SS.....
West side - Szczecin ...
Boje sie że sprzedam żony samochód aby miec fundusze na liftowanie autka... bo mnie wciągnęęęęło...
Pozdro600
Cześć. Stara terenówka to skarbonka bez dna

. Musisz od razu liftować? Do serii powinno wejść kółko 31x10,5 bez marudzenia, a to i tak nie mała już gumka.
Bodylift 2cale jak masz tokarza to koło 70zł kosztuje i już na mientko wchodzą koła większe niż standardowe 31.
Tylko po co pchać duże koła

Z tego samego powodu, dla którego prawie każdy zwiększył rozmiaròwkę. Także ty Marcinie

A co ja mam powiedzieć, jak mam lift z fabryki? Chociażby dla estetyki

Nawet przyszło mi do głowy czy nie zrobić "gleby"? 31 cali będzie jak znalazł

Było Pajero, jest Galant
-
jradek
-

- Posty: 15385
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
- Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE
Post
autor: jradek » wt mar 01, 2016 3:21 pm
Zawsze mozesz sie zamienic ze mna na auta.
Dostajesz ogarnietego krociaka z nowymi 5-ma! oponami.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
Blackbear

- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Blackbear » wt mar 01, 2016 3:29 pm
jradek pisze:Zawsze mozesz sie zamienic ze mna na auta.
Dostajesz ogarnietego krociaka z nowymi 5-ma! oponami.
Ale że ja? A ty przypadkiem nie ślinisz się na P1?
Serio chcesz zamieniać siekierke na kijek??

Swoje ogarnąłeś, a tu sporo do ogarnięcia.
Było Pajero, jest Galant
-
jradek
-

- Posty: 15385
- Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
- Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE
Post
autor: jradek » wt mar 01, 2016 3:43 pm
Moja zona twierdzi ze jak juz ogarne auto to sprzedaje, taka dewiacja. Jak cos to na pw zapraszam.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
-
gross
- jestem tu nowy...

- Posty: 53
- Rejestracja: ndz sty 31, 2016 2:31 pm
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gross » pn mar 07, 2016 9:27 pm
Witam wszystkich, od roku jeżdżę Pininem, teraz jestem na jego sprzedaży i kupna czegoś większego - mam nadzieję, że będzie to Pajero II

-
zeski
- jestem tu nowy...

- Posty: 1
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2016 7:43 pm
Post
autor: zeski » ndz kwie 10, 2016 9:52 pm
Witam wszystkich.
Jestem tu nowy, miśka kupiłem parę dni temu, pomimo że ma 20 lat to myślę że to jeden z moich najlepszych zakupów do tej pory. Dokładniej to jest Pajero 2 z 96r. 2,8TD Automat SS Long. Troszkę trzeba go dopieścić a potem może jakieś modyfikacje (tylko nie mówcie mojej żonie

he he), rama i podwozie idzie do piaskowania i konserwacji, drobne naprawy i będzie git. Później jakieś nowe laczki, itp.
Pozdrawiam
-
Blackbear

- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Blackbear » wt kwie 12, 2016 5:51 pm
zeski pisze:Witam wszystkich.
Jestem tu nowy, miśka kupiłem parę dni temu, pomimo że ma 20 lat to myślę że to jeden z moich najlepszych zakupów do tej pory. Dokładniej to jest Pajero 2 z 96r. 2,8TD Automat SS Long. Troszkę trzeba go dopieścić a potem może jakieś modyfikacje (tylko nie mówcie mojej żonie

he he), rama i podwozie idzie do piaskowania i konserwacji, drobne naprawy i będzie git. Później jakieś nowe laczki, itp.
Pozdrawiam
Dawaj fotki, porównam ze swoim

Było Pajero, jest Galant
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość