


Na zdjęciu 4,75 hamulcowy 6 i 8 mm paliwo.
Hamulcowy w miedzi idzie kupić czy dorobić pod wymiar ale w stali rzadko kto robi.
Dlaczego a bo sama praska do stali trochę kosztuje, trochę trzeba wprawy a i przewody z metra ciężko kupić.
Ja do tej pory bawiłem się tylko miedzią i taką praską co do tej roboty była wystarczająca.

tu przykładowa końcówka DF zarobiona na tej prasce i dla porównania oryginał odcięty z przewodu sprzęgła mitsu.



Do zwykłych dupowozów zakładałem i reklamacji nie było ale ...stal to inna bajka


tu przed doginaniem operacja na przewodzie sprzęgła.

trochę niestety przy doginaniu farba się uczkła


tu zarobiona końcówka pod złączkę 116 (oryginał jaśniejszy )


no i bohaterka tej zabawy

O ile hamulce całe ogarnę to z paliwa 6mm zrobię kryzę tym zestawem ale do ósemki muszę pokombinować.
Dlaczego nie miedź do paliwa bo raz ,że brzydko wygląda

dwa to co do mnie przyszło ostatnio niby pod gaz i w osłonie to wygląda jak nieszczęście ,na pogiętą rurkę miedzianą ktoś koszulki jakieś ponaciągał. Przewody stalowe te ze zdjęć są miedziowane w środku i na zewnątrz dodatkowo zabezpieczone jakimś kunstoff coś tam no i są mocne.
Może ktoś ma pomysł jak zarobić kryzy na przewodzie 8mm żeby wyglądały jak fabryczne

ps. a i mój młody chciał się pochwalić V6tką

