Pajero III pilna kwesta!

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
ZbychoS
 
 
Posty: 7455
Rejestracja: czw maja 10, 2012 8:30 pm
Lokalizacja: Siedlce

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: ZbychoS » śr lis 30, 2016 9:53 am

Homologacji te stalowe nie będą miały, to pewne.
Ciężar ... zakładam plus/minus 100kg, tyle waży pasażer w zimowym stroju, wystarczy nie brać pasażera :)21 .
Argumentem za, jest że te plastikowe są naprawdę nisko. Wcześniej niż później w terenie ulegną biodegradacji.
Poza tym, ja ich nie zakładam :)21 na swego Miśka.
Tylko dobre rady. A one jak wiadomo NIC nie kosztują radzącego. Jeśli już ktoś płaci, to odbiorca :)21 :lol: .
***** USA

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Misiek Cypr » śr lis 30, 2016 9:53 am

No o to, to :)2

To do Mroka bylo.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: jradek » śr lis 30, 2016 10:07 am

Zbiornik jest wzdłuż, między osiami. Za tylą osią jest kieszeń na 3-ci rząd.
Właśnie wykiełkował mi kolejny poroniony pomysł. Skoro i tak bym 3-go rzędu nie używał, zresztą 2-go też nie to mógłbym wyciąć tą kieszeń, zaślepić otwór po niej, wypier_olić tylny zderzak i cieszyć się porządnym kątem zejścia.

Generalnie auto nie ma być do ostrego ciorania.
Auto powinno mnie w miarę wygodnie dowieźć asfaltami na drugi koniec Polski lub Europy i pozwolić bez stresu dowieźć na urocze miejsce biwakowe. Nie jestem pewien czy auto ma być dwu czy czteroosobowe. Przez moment nawet myślałem o wygodnym kamperze jednoosobowym.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
ZbychoS
 
 
Posty: 7455
Rejestracja: czw maja 10, 2012 8:30 pm
Lokalizacja: Siedlce

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: ZbychoS » śr lis 30, 2016 12:30 pm

jradek pisze:Zbiornik jest wzdłuż, między osiami. Za tylą osią jest kieszeń na 3-ci rząd.
Właśnie wykiełkował mi kolejny poroniony pomysł. Skoro i tak bym 3-go rzędu nie używał, zresztą 2-go też nie to mógłbym wyciąć tą kieszeń, zaślepić otwór po niej, wypier_olić tylny zderzak i cieszyć się porządnym kątem zejścia.

Generalnie auto nie ma być do ostrego ciorania.
Auto powinno mnie w miarę wygodnie dowieźć asfaltami na drugi koniec Polski lub Europy i pozwolić bez stresu dowieźć na urocze miejsce biwakowe. Nie jestem pewien czy auto ma być dwu czy czteroosobowe. Przez moment nawet myślałem o wygodnym kamperze jednoosobowym.
Pahero może być też trzyosobowe.
Wyjmujesz trzeci rząd, wyjmujesz kanapę. Zostawiasz pojedynczy tylny fotel. Składany zresztą.
Czasem może się przydać. Aczkolwiek ... ja we Wranglerze raz skorzystałem z trzeciego fotela jak młodego z zięciem woziłem.
Teraz wyjęte w garażu leży. Fotel z Wranglera oczywiście :)21 .
Przedni zderzak łatwo podciąć.
Z tylnym gorzej bo kierunki i pozycje siedzą w nim. Dadzą się przenieść wyżej, nawet lampy powinny robić ( u mnie można ) tylko jak się trafi upierdliwy diagnosta to udowodni że homologacja na światła w zderzakach jest.
Poza tym, po co wycinać kieszeń ?? idealne miejsce na różne pierduły. Schowek znaczy.
A także nawet jak wywalisz zderzak to nie uzyskasz porządnego kąta zejścia. Misiek ma długi zadek i można poprawić ale cudów się nie da zrobić.
***** USA

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8975
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: montero » pt gru 02, 2016 10:55 am

Homologacja światełek w zderzakach to był spisek niemcowni ? Czy choroba psychiczna ? Jak się patrzy na wymyślne często oślepiajace światła tylne różnych nowych aut to się scyzoryk otwiera .Dizajner przyćpał a ja muszę na to patrzeć.A homolagacja gdzie ? :)11
W Patrolu jedyny element który się psuł to właśnie te swiatła wymyślone przez debili.
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
Kabal
 
 
Posty: 16846
Rejestracja: pt cze 09, 2006 9:47 am
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Kabal » pt gru 02, 2016 10:58 am

montero pisze:Homologacja światełek w zderzakach to był spisek niemcowni ? Czy choroba psychiczna ? Jak się patrzy na wymyślne często oślepiajace światła tylne różnych nowych aut to się scyzoryk otwiera .Dizajner przyćpał a ja muszę na to patrzeć.A homolagacja gdzie ? :)11
W Patrolu jedyny element który się psuł to właśnie te swiatła wymyślone przez debili.
Światełka wynikają z umiejscowienia koła zapasowego. Prawodawca europejski wydumał sobie, że pod pewnym kątem nie widać wysoko umieszczonego światła, bo zasłania je właśnie koło. Stąd u nas lampki w zderzaku nieznane w wolnym świecie gdzie to ludzie odpowiadają za swoje błędy a nie maszyny czy złe prawo :)21
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8975
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: montero » pt gru 02, 2016 11:42 am

No ja o tym kole zapasowym wiem ale kiedy wystapi taka sytuacja że to rzeczywiście przeszkadza ? Odp : Nigdy.
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Adamo
 
 
Posty: 8254
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Adamo » pt gru 02, 2016 11:52 am

Mroczny pisze: To auto nie jest do czochrania. W dobie reżimu drogowego na pewno nie wieszałbym barierek na aucie. Rura pod oryginalny plastik, plastik na czarno albo najlepiej fabrycznie czarny i niemalowany, wyciągarka zabudowana w tym aby tylko ślizg był widoczny. Do tego 2" liftu, garść osłon (ale przemyślanych, lekkich z alu, żadnego żelaznego badziewia typu 5mm) i masz fajny wóz wycieczkowy o wystarczającej zdolności terenowej. Jak mało - to dobry emtek. I tyle.. Przynajmniej bez stresu pojedziesz tym za granicę, weźmiesz udział w kolizji i wyłudzisz odszkodowanie
:)21
Wszystko fajnie... tylko w autach z długim zwisem tylnym zderzak bardzo mocno obrywa. Każde przejechanie przez rów lub poprzeczny próg kończy sie dewastacją tego elementu. W isuzu z przodu mam oryginał + zabudowana winda i robi ok... ale z tyłu zrobiłem stalowy po negatywnej weryfikacji drugiego oryginału w bardzo krótkim czasie od opuszczenia salonu :)21
Tylnego się nikt nie czepia. Szansa na rozjechanie pieszego tylnym zderzakiem też jest niewielka...

Awatar użytkownika
Michał4x4
 
 
Posty: 1214
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:36 pm
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Michał4x4 » pt gru 02, 2016 7:44 pm

rudypajero.koszalin pisze:
Michał4x4 pisze:
Może się okazać, że co najmniej połowa liftu to podkładki między ramę a nadwoziem
Muszę Cię zmartwić, PIII nie ma ramy.
:oops:
Dzika Koza

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: jradek » pt gru 02, 2016 8:18 pm

Czasem widuje u siebie na dzieln nowe l200 z liftem 6-8cali. Wyglada kozacko.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: jradek » wt gru 06, 2016 5:40 pm

Czy do P3 bez liftu wejdzie 235/85r16?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
TangoKK
Posty: 455
Rejestracja: sob kwie 09, 2011 1:36 pm
Lokalizacja: Olsztyn
Kontaktowanie:

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: TangoKK » wt gru 06, 2016 8:20 pm

Da radę bo to jest ta sama średnica co 265/75R16. Na takich jeździłem i nie było problemu :)
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY

Awatar użytkownika
Michał4x4
 
 
Posty: 1214
Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:36 pm
Lokalizacja: Warszawa-Rembertów

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Michał4x4 » wt gru 06, 2016 10:16 pm

A czy 235 nie będzie za wąska do tego auta? szczególnie do długiej wersji.
Dzika Koza

Awatar użytkownika
olin1
Posty: 585
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 7:59 pm
Lokalizacja: Nowy Sącz / Kraków

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: olin1 » śr gru 07, 2016 4:10 am

Jak nie taplasz sie w blocie lub piasku to nie
Daihatsu Rocky - na zawsze
Defender 110 - obecny
Pajero IV - obecny

Awatar użytkownika
Blackbear
Posty: 644
Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
Lokalizacja: Głogów/Polkowice
Kontaktowanie:

Re: Pajero III pilna kwesta!

Post autor: Blackbear » sob lut 18, 2017 5:36 pm

Misiek Cypr pisze:Rozstaw osi LWB I SWB rozni sie kilka centrymetrow tylko. Zrob slizg mocny z tylu, mocna plyte I bedzie OK.
Z tymi kilkoma centymetrami to troszkę poleciałeś Misiu. Różnica między rozstawami osi w P2 SWB i LWB to ok. 30cm. Natomiast różnica w zwisach tylnych to ok. 28cm (wliczając w to koło na klapie). No i ten zwis tylny bywa większym problemem.
Przyznam się bez bicia że mam pewien plan. Jak już w swoim prawie wszystko porobię to zwyczajnie żal będzie sprzedawać. A więc gdy przyjdzie czas to wtedy flex i spawara w ruch. Wstawienie klatki, zderzaki, zaspawanie drzwi tylnych i upierniczenie dupki do samych nadkoli. Coś w stylu Dakar Truck :). Na kąt rampowy jakoś przymknie się oko, za to chyba mniej wywrotne i lepiej się prowadzić będzie. No i ta prezencja! Chyba, że rama tej operacji nie dożyje to wtedy posłuży jako dawca dla SWB. W obu przypadkach lifty i kapcie duże. Siłą rzeczy los sam pcha w stronę auta codziennego + auto OR ;) Maybe maybe...
Było Pajero, jest Galant

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość