l400,delice 4x4
Moderator: Kosiarz
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: l400,delice 4x4
nie wiem jakie masz u siebie kółka w l300
ale na oryginalnych z dieslem 2,5 to przy 90 silnik juz się mocno kręcił a przy 100km/h było bardzo głośno
ogólnie skrzynia biegów jest dość króka
ale na oryginalnych z dieslem 2,5 to przy 90 silnik juz się mocno kręcił a przy 100km/h było bardzo głośno
ogólnie skrzynia biegów jest dość króka
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: l400,delice 4x4
Wiesz co tak to 100kph jest ok, można rozmawiać swobodnie I słuchać radia. . Rozbujałem go do 160 kph, bez przyczepki oczywoście, ale przy 150 pojawiają się turbulencje. I jest głośno.
4G64 8v jest nader elastyczny, jestem pozytywnie nim zaskoczony, I defakto ciesze się że nie udało mi się traffic diesla
Niedługo będę widział jak się spisze przy ciągnięciu lekkiej lawetki z Samuraiem.
P.S Koła oryginał 215r15 Dunlop AT.
4G64 8v jest nader elastyczny, jestem pozytywnie nim zaskoczony, I defakto ciesze się że nie udało mi się traffic diesla

Niedługo będę widział jak się spisze przy ciągnięciu lekkiej lawetki z Samuraiem.
P.S Koła oryginał 215r15 Dunlop AT.
Suzuki Samurai 1.6 Spring, blokada, i inne pierdółki.
Mitsubishi L300 2.4i 4wd LSD.
Mitsubishi L300 2.4i 4wd LSD.
- kpeugeot
-
- Posty: 5558
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: l400,delice 4x4
160km/h - jedna co benzyna to benzyna
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Re: l400,delice 4x4
Przyznajcie się ile Wasze L 400 i podobne (krótkie) mają uciągu na haku. Mój w austriackich papierach ma tylko 2000 kg. Space Gear 2.5TD. 1998 rok. VW T 5 (131 KM) ma 2500 kg. Ośka.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 63
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 1:58 pm
- Lokalizacja: Świdnica. Dziura taka...
Re: l400,delice 4x4
Mój L300 tez ma 2 t na haku.BABCIA I pisze:Przyznajcie się ile Wasze L 400 i podobne (krótkie) mają uciągu na haku. Mój w austriackich papierach ma tylko 2000 kg. Space Gear 2.5TD. 1998 rok. VW T 5 (131 KM) ma 2500 kg. Ośka.
R100GS Combat Cow + L300 4WD
Świątynia Betoniarek
Świątynia Betoniarek
Re: l400,delice 4x4
W Polsce liczy się tylko przelicznik 1.33! przy określaniu uciągu na "haku"
DMC aut holującego dzielimy przez 1.33 i wychodzi jakie według polskiego prawa możemy ciągnąć DMC przyczepy.
Chyba, że przyczepa ma hamulce sterowane pedałem hamulca pojazdu holującego to DMC przyczepy nie może przekraczać wtedy tylko DMC auta holującego.
Amerykański, niektóre europejskie przyczepy mają hamulce elektryczne sterowane instalacją światła stop samochodu holującego i wtedy można przelicznik 1.33 olać.
Reasumując to co w dowodzie rejestracyjnym to dla polskiego prawa tylko dane producenta o możliwościach pojazdu a nie co pojazd może na drogach publicznych holować.
Jeszcze jedna sprawa DMC przyczepy nigdy nie może przekraczać DMC Samochodu holującego chodzi o masy rzeczywiste ważone przez inspekcję drogową w razie kontroli!
Policjanci raczej nic nie zrobią ale inspekcja drogowa zna temat i może narobić przykrości.
DMC aut holującego dzielimy przez 1.33 i wychodzi jakie według polskiego prawa możemy ciągnąć DMC przyczepy.
Chyba, że przyczepa ma hamulce sterowane pedałem hamulca pojazdu holującego to DMC przyczepy nie może przekraczać wtedy tylko DMC auta holującego.
Amerykański, niektóre europejskie przyczepy mają hamulce elektryczne sterowane instalacją światła stop samochodu holującego i wtedy można przelicznik 1.33 olać.
Reasumując to co w dowodzie rejestracyjnym to dla polskiego prawa tylko dane producenta o możliwościach pojazdu a nie co pojazd może na drogach publicznych holować.
Jeszcze jedna sprawa DMC przyczepy nigdy nie może przekraczać DMC Samochodu holującego chodzi o masy rzeczywiste ważone przez inspekcję drogową w razie kontroli!
Policjanci raczej nic nie zrobią ale inspekcja drogowa zna temat i może narobić przykrości.
Pajero Sport 2.5 lift 2" koła 33"
Re: l400,delice 4x4
to akurat nie jest prawdaPiochu pisze: Jeszcze jedna sprawa DMC przyczepy nigdy nie może przekraczać DMC Samochodu holującego chodzi o masy rzeczywiste ważone przez inspekcję drogową w razie kontroli!

Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów ... -paragraf 3 ust. 4 pkt 4 wykładnia prawna "w przypadku samochodu terenowego, zgodnie z definicją zawartą w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 30), masa ta może ulec zwiększeniu do 150 % DMC samochodu nie przekraczając wartości wynikającej z wartości znamionowej urządzenia sprzęgającego przy zachowaniu pozostałych warunków. "
bla bla bla itd

jedyny warunek odpowiednie wpisy w dowodzie rejestracyjnym

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: l400,delice 4x4
Odpowiednie, tzn. jakie? W dowodzie ma mieć że terenowy?
UAZ 469B '86 z wołgą, "Krokodyl"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
Mitsubishi L300 4WD '91, "Busik pełen Polaków"
Re: l400,delice 4x4
O1 ma mieć na przykład 3,5t
to czy samochód spełnia warunki określa się przy 1 rejestracji pojazdu i homologacjach producenta, niestety nasze przepisy nie dopuszczają przyczep cięższych niż 3,5t przy samochodach osobowych choć producenci homologują do większych mas
to czy samochód spełnia warunki określa się przy 1 rejestracji pojazdu i homologacjach producenta, niestety nasze przepisy nie dopuszczają przyczep cięższych niż 3,5t przy samochodach osobowych choć producenci homologują do większych mas
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: l400,delice 4x4
Problem jest taki, że ten przelicznik 1.33 tyczy się hamulca najazdowego i nie ważne czy ciągnie to terenowy czy osobowy albo ciężarowy .
Doczytajcie w dzienniku ustaw pod hamulcami i z tego jest cały problem.
Auto terenowe też ma swoją definicję w dzienniku ustaw.
Z hamulcem najazdowy powiększone o 150% możliwości uciągu na haku auta terenowego nic nie dają.
Doczytajcie w dzienniku ustaw pod hamulcami i z tego jest cały problem.
Auto terenowe też ma swoją definicję w dzienniku ustaw.
Z hamulcem najazdowy powiększone o 150% możliwości uciągu na haku auta terenowego nic nie dają.
Pajero Sport 2.5 lift 2" koła 33"
Re: l400,delice 4x4
W przyszłym tygodniu robię pierwszą rejestrację w Polsce. O 2.5 T na haku mogę tylko pomarzyć. Może daje taką możliwość silnik 2800TD ? Tak sprawa ma się w VW.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
-
-
- Posty: 812
- Rejestracja: sob lut 23, 2008 3:16 pm
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: l400,delice 4x4
Całkiem niedawno rejestrowałem sprintera 312 krótki, niski, oszklony
W niemieckim birefie było 2800 na haku i tak zostało
W niemieckim birefie było 2800 na haku i tak zostało
Re: l400,delice 4x4
Sinik to 2.5TD. Pewnie szału nie ma. Czy Space Gear będzie w stanie na kołach 33 osiągnąć 110 km/h ? Jestem przed wizytą u blacharza. Podcinać dla 33 czy 31.10.5 ? Przełożenie: 4.636.
Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: l400,delice 4x4
110 osiągnie. Silnik będzie miał przy tej prędkości coś około 2600rpm. Tylko na 33" dynamika będzie słabsza.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: l400,delice 4x4
Słabsza czy dużo słabsza ? 

Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
Re: l400,delice 4x4
Może być słabsza nawet do tego stopnia

Ale silnik dłubnąć i powinno się poprawić.

Ale silnik dłubnąć i powinno się poprawić.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: l400,delice 4x4
pajero na 33 calach z tym silnikiem dopiero przy przełożeniach 4.875 rozpędza się choć dostojnie to poprawnie. Na 4.625 było bardzo słabo, do tego jakby nie trafione zestopniowanie skrzyni biegów. Ale jeździć się da jeśli ktoś nie wyrywny
W terenie nagle zaistniała potrzeba używania pierwszego biegu również na reduktorze. Po zmianie przełożeń znowu można było ruszać z dwójki.

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: l400,delice 4x4
No i sprzęgło od razu bym dał jakieś mocniejsze bo 2.5 mają sprzęgła śr 225mm a to szału nie ma.
W moim Sporcie przy przełożeniach 4.900 i kołach 33 to na sprzęgło trzeba uważać już a mam założone exedy ale standardowe.
W moim Sporcie przy przełożeniach 4.900 i kołach 33 to na sprzęgło trzeba uważać już a mam założone exedy ale standardowe.
Pajero Sport 2.5 lift 2" koła 33"
Re: l400,delice 4x4
Cos sobie luzno zinerpretowales- poczytaj dokladnie :lbl78 pisze:to akurat nie jest prawdaPiochu pisze: Jeszcze jedna sprawa DMC przyczepy nigdy nie może przekraczać DMC Samochodu holującego chodzi o masy rzeczywiste ważone przez inspekcję drogową w razie kontroli!
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów ... -paragraf 3 ust. 4 pkt 4 wykładnia prawna "w przypadku samochodu terenowego, zgodnie z definicją zawartą w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 30 grudnia 2003 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2004 r. Nr 5, poz. 30), masa ta może ulec zwiększeniu do 150 % DMC samochodu nie przekraczając wartości wynikającej z wartości znamionowej urządzenia sprzęgającego przy zachowaniu pozostałych warunków. "
bla bla bla itd![]()
jedyny warunek odpowiednie wpisy w dowodzie rejestracyjnym
http://dziennikustaw.gov.pl/du/2016/202 ... 202201.pdf
Temat mam zglebiony bo jestem zainteresowany ile moge holowac Defem ( na haku 3,5 t)
2950 Dmc konia : 1,33 i tyle
Daihatsu Rocky - na zawsze
Defender 110 - obecny
Pajero IV - obecny
Defender 110 - obecny
Pajero IV - obecny
Re: l400,delice 4x4
Dzisiaj mnie skutecznie postraszono. Koła 33 ? Oszalałeś ? Space Gear ma półosie z Pajero I grubości grubego kciuka. Chcesz je urywać co chwilę ?
2.5TD ? Słabeusz, nie do takich kół. 2.8, a i owszem tak. Blokady ? Zapomnij. Słabe mosty. Znam człowieka od wielu lat i wiem że się ....zna. Drugi kumpel co zjadł zęby na Delikach mówi: 33 cale ? Większych problemów nie widzę. I komu tu dać wiarę ? Na szczęście na razie do zrobienia mam rozrząd, a za kilka dni problem kół, blokad i liftu wróci.
2.5TD ? Słabeusz, nie do takich kół. 2.8, a i owszem tak. Blokady ? Zapomnij. Słabe mosty. Znam człowieka od wielu lat i wiem że się ....zna. Drugi kumpel co zjadł zęby na Delikach mówi: 33 cale ? Większych problemów nie widzę. I komu tu dać wiarę ? Na szczęście na razie do zrobienia mam rozrząd, a za kilka dni problem kół, blokad i liftu wróci.

Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
Re: l400,delice 4x4
no to dziwne w patrolu mam 3,5 i rzeczywiście nikt się nie rzuca ani ITD ani policja, w montku 2870olin1 pisze: Temat mam zglebiony bo jestem zainteresowany ile moge holowac Defem ( na haku 3,5 t)
2950 Dmc konia : 1,33 i tyle
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: l400,delice 4x4
ITD to dopiero piiiiiiiii . Na infolinie kiedys dzwonilem z innym tematem a przy okazji o to zagadnalem to chlop nieswiadomie powiedzial ze ciagac moge tyle co w dowodzie a jak go zapytalem jak to sie ma do przytoczonych tutaj przepisow to uslyszalem yyyyyyy i potem sie gesto tlumaczyl....
Teraz mam taka zabawe, jak na przeglad jade to pytam o dopuszczalna mase przyczepy i przewaznie pojecia nie maja chociaz ze dwa razy panowie byli dobrze zorientowani.
Teraz mam taka zabawe, jak na przeglad jade to pytam o dopuszczalna mase przyczepy i przewaznie pojecia nie maja chociaz ze dwa razy panowie byli dobrze zorientowani.
Daihatsu Rocky - na zawsze
Defender 110 - obecny
Pajero IV - obecny
Defender 110 - obecny
Pajero IV - obecny
Re: l400,delice 4x4
Mam nadzieję, że nie jesteś zdziwiony zastaną sytuacją 

Position between East and West makes it ideal for a home base while travelling around the world...
- franc_ek
-
- Posty: 1119
- Rejestracja: czw gru 10, 2009 1:38 pm
- Lokalizacja: Warszawa z dziada pradziada
- Kontaktowanie:
Re: l400,delice 4x4
Moja Delica na 31/10,5/15 MT jest po teście podróżniczym. Po wymianie motoru - swoją drogą konstrukcja 2.8td to nie jest najszczęśliwsze rozwiązanie- pokonała w zasadzie bezawaryjnie 15000 km przez Azję Centralną a wcześnie 3500 km dookoła Polski.
Modyfikacje: wzmocnienie tylnych wahaczy, lift 0,5 cala, snorkel, winda, osłony. Co siadło : przewód wspomagania, przewód paliwa przy filtrze, wiskoza oraz klasycznie czyli amory i te gówniane Iron Many co je po Babci odkupiłem
Spalanie około 13 on/100 km, v max - 140 km/h
Ocena ( w skali 1-5): wygoda, ergonomia - 5
silnik - 2
zawieszenie - 2
zdolności terenowe - 2
układ przeniesienia napędu -4
awaryjność - 3
Takie sobie wozidełko na lekkie pojeżdżawki
W teren jak ja to rozumiem bez odpowiedniego przygotowania nie radzę


Modyfikacje: wzmocnienie tylnych wahaczy, lift 0,5 cala, snorkel, winda, osłony. Co siadło : przewód wspomagania, przewód paliwa przy filtrze, wiskoza oraz klasycznie czyli amory i te gówniane Iron Many co je po Babci odkupiłem

Ocena ( w skali 1-5): wygoda, ergonomia - 5
silnik - 2
zawieszenie - 2
zdolności terenowe - 2
układ przeniesienia napędu -4
awaryjność - 3
Takie sobie wozidełko na lekkie pojeżdżawki




Re: l400,delice 4x4
Cieszę się, że za Twoją kasę dowiedziałem się o jakości amortyzatorów. 

Jurek tel: (602) 632 093
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
VW T - 3 Syncro x 2
Suza Viertarka......4x4 !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość