Pajero / Shogun różnice EU UK

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Pajero / Shogun różnice EU UK

Post autor: kacper44 » sob paź 28, 2017 9:41 pm

Mam Pajero po swapie silnika z Anglika.

2,8 TD

Podobno lokowanie osprzętu różni się i nie pasują graty z wersji EU do UK do silnika i odwrotnie.

To co już wiem:

Alternator, należy dorobić mocowanie - info od byłej właścicielki. Ja mam anglowy zamontowany.

Kto coś wie więcej czym się Miśki jeszcze różnią w komorze silnika i na co uważać przy swapie z Anglika i ewentualnej wymianie części eksploatacyjnych?
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero / Shogun różnice EU UK

Post autor: jradek » ndz paź 29, 2017 5:38 am

O co tak na prawde pytasz?
Twoje suto jezdzi to co chcesz przerabiac? I po co?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pajero / Shogun różnice EU UK

Post autor: kacper44 » pn paź 30, 2017 9:54 am

Nie chcę przerabiać.
Chce wiedzieć potencjalnie co czym się różni EU od UK jak coś klęknie. Zamówię części np. z neta i przyjdą niewłaściwe, bo mam silnik z anglika.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: Pajero / Shogun różnice EU UK

Post autor: jradek » pn paź 30, 2017 10:22 am

Sam silnik i osprzęt chyba nsie nie różnią, bo po co?
Jak Ci bardzo zależy to porób dokładne zdjecia komory silnika to będziemy robić puzle.
Skrzynia biegów i reduktor mają odwrócone sterowanie, ale to też nie problem.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości