Mam Pajero po swapie silnika z Anglika.
2,8 TD
Podobno lokowanie osprzętu różni się i nie pasują graty z wersji EU do UK do silnika i odwrotnie.
To co już wiem:
Alternator, należy dorobić mocowanie - info od byłej właścicielki. Ja mam anglowy zamontowany.
Kto coś wie więcej czym się Miśki jeszcze różnią w komorze silnika i na co uważać przy swapie z Anglika i ewentualnej wymianie części eksploatacyjnych?
Pajero / Shogun różnice EU UK
Moderator: Kosiarz
Pajero / Shogun różnice EU UK
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
Re: Pajero / Shogun różnice EU UK
O co tak na prawde pytasz?
Twoje suto jezdzi to co chcesz przerabiac? I po co?
Twoje suto jezdzi to co chcesz przerabiac? I po co?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: Pajero / Shogun różnice EU UK
Nie chcę przerabiać.
Chce wiedzieć potencjalnie co czym się różni EU od UK jak coś klęknie. Zamówię części np. z neta i przyjdą niewłaściwe, bo mam silnik z anglika.
Chce wiedzieć potencjalnie co czym się różni EU od UK jak coś klęknie. Zamówię części np. z neta i przyjdą niewłaściwe, bo mam silnik z anglika.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''
Re: Pajero / Shogun różnice EU UK
Sam silnik i osprzęt chyba nsie nie różnią, bo po co?
Jak Ci bardzo zależy to porób dokładne zdjecia komory silnika to będziemy robić puzle.
Skrzynia biegów i reduktor mają odwrócone sterowanie, ale to też nie problem.
Jak Ci bardzo zależy to porób dokładne zdjecia komory silnika to będziemy robić puzle.
Skrzynia biegów i reduktor mają odwrócone sterowanie, ale to też nie problem.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości