pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Naprawde??
Nie wkrecacie mnie?
Nie wkrecacie mnie?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Po zabudowaniu tyłu auta zawieszenie nie tyle siadło co strasznie zmiękło, potrafi dobijać przy jeździe po asfalcie. Obecnie w aucie są sprężyny o średnicy drutu 16mm, zastanawiam się jakie sprężyny włożyć aby auto obciążone 5 osobami + 100kg gratów nie dobijało. Czy warto iść w OME 910 czy raczej 938? A może wystarczy Dobinsons C43-043V lub LOVELLS ? Pacjent to długi galloper czyli praktycznie to samo co P1.
GAZ 69-był
UAZ 3741-był
Galloper 2.5TCI
UAZ 3741-był
Galloper 2.5TCI
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Istnieje cos takiego jak procedura napinania łańcucha rozrzadu w 4m41?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Nie. Tylko kontrola rozciągnięcia co 100000 .
Przy zmianie napinacza tylko wstępnie pokręcić silnikiem co by się napinacz wstępnie napiął .
Resztę robi ciśnienie oleju.
Przy zmianie napinacza tylko wstępnie pokręcić silnikiem co by się napinacz wstępnie napiął .
Resztę robi ciśnienie oleju.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Gdzie ty masz 4m41?
Było Pajero, jest Galant
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
W planach.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Planujesz kupić z uwalonym rozrządem?
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Nie, ale plotka (nie wiem czy prawdziwa) twierdzi ze trzeba to robic.
Jakia masz opinie o Pajero 4?
Jakia masz opinie o Pajero 4?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Poprawiony silnik, a w zasadzie układ wtryskowy. Koniec kłopotów z pompą. Acz nie jest tak kolorowo, commonrail nie jest bez awaryjny, zdarza się że wtryskiwacze padną, ale komplet sprawnych używek ostatnio za 500pln kupiłem.
Reszta w zasadzie bez większych zmian, zawias, skrzynie, reduktor, itp w zasadzie przejęte z PIII.
Karoseria konstrukcyjnie się też nie różni.
Więcej elektroniki typu asr, srs, edb, .uj, wie, co, itp.
Ogólnie to stwierdził bym, że PIV to gruby facelift PIII, a nie nowy model.
W sumie fajne auto.
Reszta w zasadzie bez większych zmian, zawias, skrzynie, reduktor, itp w zasadzie przejęte z PIII.
Karoseria konstrukcyjnie się też nie różni.
Więcej elektroniki typu asr, srs, edb, .uj, wie, co, itp.
Ogólnie to stwierdził bym, że PIV to gruby facelift PIII, a nie nowy model.
W sumie fajne auto.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Te uje muje są w P3.rudypajero.koszalin pisze: ↑pt lis 24, 2017 8:26 pm(...)
Więcej elektroniki typu asr, srs, edb, .uj, wie, co, itp.
(...)
***** USA
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
PIV ma ich więcej. PIII lata bokiem po rądach bez scen
PIV już nie bardzo
Ja nie cierpię tych eleftronicznych krasnoludków
jak myślą za mnie.



Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Od pierwszych rocznikow?rudypajero.koszalin pisze: ↑pt lis 24, 2017 8:26 pmPoprawiony silnik, a w zasadzie układ wtryskowy. Koniec kłopotów z pompą. Acz nie jest tak kolorowo, commonrail nie jest bez awaryjny, zdarza się że wtryskiwacze padną, ale komplet sprawnych używek ostatnio za 500pln kupiłem.
Reszta w zasadzie bez większych zmian, zawias, skrzynie, reduktor, itp w zasadzie przejęte z PIII.
Karoseria konstrukcyjnie się też nie różni.
Więcej elektroniki typu asr, srs, edb, .uj, wie, co, itp.
Ogólnie to stwierdził bym, że PIV to gruby facelift PIII, a nie nowy model.
W sumie fajne auto.b
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Tak. Oczywiście, wraz z latami produkcji mitsu gmyrało, modyfikowalo, ulepszało, poprawiało, itp.
Ale na szczęście nie wiele popsuło.
Ale na szczęście nie wiele popsuło.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
-
-
- Posty: 156
- Rejestracja: ndz maja 04, 2014 4:07 pm
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Ale bak chyba dalej "rdzewieje" i z tego co slyszalem to najlepsza opcja to ta 200KM. Bo jest najmniej awaryjna.
- rudypajero.koszalin
- Posty: 1895
- Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
- Lokalizacja: koszalin
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
200Km nie jest naj mniej awaryjna. Naj mniej awaryjne są zadbane egzęplarze. Filtry i oleje na czas i się fura nie fochuje 

Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Radzio. Jak się już szarpiesz na bogato na P4 to nie lepiej poszukać 3.8v6? I brzmi i zbiera się, i da się zagazować. P3 też były, ale to białe kruki.
Ja w bliższej lub dalszej pokuszę się chyba o 3.5v6 ale P2.
Ja w bliższej lub dalszej pokuszę się chyba o 3.5v6 ale P2.
Było Pajero, jest Galant
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Niezajechany P2 3.5 V6 to dopiero biały kruk! 

PII V23 6G72
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
EVO to kruk
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Po pierwsze primo: ile było typów kompresorów klimatyzacji do 4M40?
Po drugie primo: czy warto regenerować kompresor klimy? Używkę znalazłem tyko jedną i nie wygląda zachęcająco.
Po trzecie primo: Pod tylna kanapą w longu jest nagrzewnica. Co ona właściwie nagrzewa? Pytam bo u mnie nie działa. Ostatnio słyszałem wersję, że jak są nawiewy z sufitu na 2gi i 3ci rząd. Ja nie mam tych nawiewów. Niech mi to ktoś wyjaśni.
Po drugie primo: czy warto regenerować kompresor klimy? Używkę znalazłem tyko jedną i nie wygląda zachęcająco.
Po trzecie primo: Pod tylna kanapą w longu jest nagrzewnica. Co ona właściwie nagrzewa? Pytam bo u mnie nie działa. Ostatnio słyszałem wersję, że jak są nawiewy z sufitu na 2gi i 3ci rząd. Ja nie mam tych nawiewów. Niech mi to ktoś wyjaśni.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Odnośnie nagrzewnicy pod kanapą: ma wbudowany wentylator po włączeniu dmucha ciepłym spod kanapy, nie ma tu wielkiej filozofii. Można włączyć na chwilę jak chcesz upiec osoby jadące w 3 rzędzie.
GAZ 69-był
UAZ 3741-był
Galloper 2.5TCI
UAZ 3741-był
Galloper 2.5TCI
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Nagrzewice z tyłu miałem w swoim,oj fajnie to grzało.Nawiew był tylko z tego prostokątnego naleśnika w podłodze i się rozchodziło pod siedzeniem -ciepło i tak idzie do góry.W instrukcji były rysunki,te z kanałami w podsufitce to miały dodatkowy skraplacz i parownik od klimy z tyłu w nadkolu.
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl
http://www.ryby-raczkowski.pl
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Dziękuję.
Skąd zasysa powietrze to ustrojstwo?
Skąd zasysa powietrze to ustrojstwo?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Z kabiny ,obieg zamknięty.Wiesz co by było jakby ciągnęło z zewnątrz z okolic podwozia?
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl
http://www.ryby-raczkowski.pl
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Bylo by zabawnie.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.
- Blackbear
- Posty: 644
- Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
- Lokalizacja: Głogów/Polkowice
- Kontaktowanie:
Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Nowy rok, nowe postanowienia. Nie chcę zakładać głupiego tematu, więc zapytam tu.
Jakie rajdy lub zjazdy 4x4 oblecę długim miśkiem?
Polska zachodnia najlepiej. Nie chodzi mi o wygrywanie, tylko dobrą zabawę oczywiście. Mt, lampy przód/tył i liny mam. Zamontuje jeszcze tego snorkela. Pytam, bo mieszają mi się te klasy terenowe na ogłoszeniach rajdów. Np. Klasa turystyk, a wymagają klatki bezpieczeństwa. WTF?
Swoją drogą gdzie się uruchamia tą nagrzewnice z tylu? Czy to automatycznie przez tylny panel sterowania ogrzewaniem?
Jakie rajdy lub zjazdy 4x4 oblecę długim miśkiem?
Polska zachodnia najlepiej. Nie chodzi mi o wygrywanie, tylko dobrą zabawę oczywiście. Mt, lampy przód/tył i liny mam. Zamontuje jeszcze tego snorkela. Pytam, bo mieszają mi się te klasy terenowe na ogłoszeniach rajdów. Np. Klasa turystyk, a wymagają klatki bezpieczeństwa. WTF?
Swoją drogą gdzie się uruchamia tą nagrzewnice z tylu? Czy to automatycznie przez tylny panel sterowania ogrzewaniem?
Było Pajero, jest Galant
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości