pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Pajero, Montero, Shogun, L200

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » śr lis 22, 2017 10:49 pm

Naprawde??
Nie wkrecacie mnie?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Maras
 
 
Posty: 103
Rejestracja: wt gru 21, 2004 1:34 am
Lokalizacja: Żuławy

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Maras » śr lis 22, 2017 11:00 pm

Po zabudowaniu tyłu auta zawieszenie nie tyle siadło co strasznie zmiękło, potrafi dobijać przy jeździe po asfalcie. Obecnie w aucie są sprężyny o średnicy drutu 16mm, zastanawiam się jakie sprężyny włożyć aby auto obciążone 5 osobami + 100kg gratów nie dobijało. Czy warto iść w OME 910 czy raczej 938? A może wystarczy Dobinsons C43-043V lub LOVELLS ? Pacjent to długi galloper czyli praktycznie to samo co P1.
GAZ 69-był
UAZ 3741-był
Galloper 2.5TCI

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » czw lis 23, 2017 8:11 pm

Istnieje cos takiego jak procedura napinania łańcucha rozrzadu w 4m41?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » czw lis 23, 2017 9:03 pm

Nie. Tylko kontrola rozciągnięcia co 100000 .
Przy zmianie napinacza tylko wstępnie pokręcić silnikiem co by się napinacz wstępnie napiął .
Resztę robi ciśnienie oleju.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Blackbear
Posty: 644
Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
Lokalizacja: Głogów/Polkowice
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Blackbear » pt lis 24, 2017 10:59 am

jradek pisze:
czw lis 23, 2017 8:11 pm
Istnieje cos takiego jak procedura napinania łańcucha rozrzadu w 4m41?
Gdzie ty masz 4m41?
Było Pajero, jest Galant

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pt lis 24, 2017 12:30 pm

W planach.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » pt lis 24, 2017 7:10 pm

Planujesz kupić z uwalonym rozrządem?
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pt lis 24, 2017 7:30 pm

Nie, ale plotka (nie wiem czy prawdziwa) twierdzi ze trzeba to robic.
Jakia masz opinie o Pajero 4?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » pt lis 24, 2017 8:26 pm

Poprawiony silnik, a w zasadzie układ wtryskowy. Koniec kłopotów z pompą. Acz nie jest tak kolorowo, commonrail nie jest bez awaryjny, zdarza się że wtryskiwacze padną, ale komplet sprawnych używek ostatnio za 500pln kupiłem.
Reszta w zasadzie bez większych zmian, zawias, skrzynie, reduktor, itp w zasadzie przejęte z PIII.
Karoseria konstrukcyjnie się też nie różni.
Więcej elektroniki typu asr, srs, edb, .uj, wie, co, itp.
Ogólnie to stwierdził bym, że PIV to gruby facelift PIII, a nie nowy model.
W sumie fajne auto.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
ZbychoS
 
 
Posty: 7453
Rejestracja: czw maja 10, 2012 8:30 pm
Lokalizacja: Siedlce

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: ZbychoS » pt lis 24, 2017 8:36 pm

rudypajero.koszalin pisze:
pt lis 24, 2017 8:26 pm
(...)
Więcej elektroniki typu asr, srs, edb, .uj, wie, co, itp.
(...)
Te uje muje są w P3.
***** USA

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » pt lis 24, 2017 8:45 pm

PIV ma ich więcej. PIII lata bokiem po rądach bez scen :)21 PIV już nie bardzo :-? Ja nie cierpię tych eleftronicznych krasnoludków :)11 jak myślą za mnie.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pt lis 24, 2017 9:02 pm

rudypajero.koszalin pisze:
pt lis 24, 2017 8:26 pm
Poprawiony silnik, a w zasadzie układ wtryskowy. Koniec kłopotów z pompą. Acz nie jest tak kolorowo, commonrail nie jest bez awaryjny, zdarza się że wtryskiwacze padną, ale komplet sprawnych używek ostatnio za 500pln kupiłem.
Reszta w zasadzie bez większych zmian, zawias, skrzynie, reduktor, itp w zasadzie przejęte z PIII.
Karoseria konstrukcyjnie się też nie różni.
Więcej elektroniki typu asr, srs, edb, .uj, wie, co, itp.
Ogólnie to stwierdził bym, że PIV to gruby facelift PIII, a nie nowy model.
W sumie fajne auto.b
Od pierwszych rocznikow?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » pt lis 24, 2017 9:16 pm

Tak. Oczywiście, wraz z latami produkcji mitsu gmyrało, modyfikowalo, ulepszało, poprawiało, itp.
Ale na szczęście nie wiele popsuło.
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

stefan1989
 
 
Posty: 156
Rejestracja: ndz maja 04, 2014 4:07 pm

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: stefan1989 » pt lis 24, 2017 10:11 pm

Ale bak chyba dalej "rdzewieje" i z tego co slyszalem to najlepsza opcja to ta 200KM. Bo jest najmniej awaryjna.

Awatar użytkownika
rudypajero.koszalin
Posty: 1895
Rejestracja: sob gru 03, 2005 10:13 pm
Lokalizacja: koszalin
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: rudypajero.koszalin » pt lis 24, 2017 11:05 pm

200Km nie jest naj mniej awaryjna. Naj mniej awaryjne są zadbane egzęplarze. Filtry i oleje na czas i się fura nie fochuje :wink:
Alkohol spożywany z umiarem, nie szkodzi nawet w dużych ilościach.

Awatar użytkownika
Blackbear
Posty: 644
Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
Lokalizacja: Głogów/Polkowice
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Blackbear » sob lis 25, 2017 5:59 pm

Radzio. Jak się już szarpiesz na bogato na P4 to nie lepiej poszukać 3.8v6? I brzmi i zbiera się, i da się zagazować. P3 też były, ale to białe kruki.
Ja w bliższej lub dalszej pokuszę się chyba o 3.5v6 ale P2.
Było Pajero, jest Galant

Awatar użytkownika
pedroz
 
 
Posty: 152
Rejestracja: pt mar 13, 2009 11:10 pm
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów-Włochy

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: pedroz » ndz lis 26, 2017 9:56 pm

Niezajechany P2 3.5 V6 to dopiero biały kruk! :)
PII V23 6G72

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » ndz lis 26, 2017 10:21 pm

EVO to kruk
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pn sty 01, 2018 3:44 pm

Po pierwsze primo: ile było typów kompresorów klimatyzacji do 4M40?
Po drugie primo: czy warto regenerować kompresor klimy? Używkę znalazłem tyko jedną i nie wygląda zachęcająco.
Po trzecie primo: Pod tylna kanapą w longu jest nagrzewnica. Co ona właściwie nagrzewa? Pytam bo u mnie nie działa. Ostatnio słyszałem wersję, że jak są nawiewy z sufitu na 2gi i 3ci rząd. Ja nie mam tych nawiewów. Niech mi to ktoś wyjaśni.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Maras
 
 
Posty: 103
Rejestracja: wt gru 21, 2004 1:34 am
Lokalizacja: Żuławy

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Maras » pn sty 01, 2018 4:17 pm

Odnośnie nagrzewnicy pod kanapą: ma wbudowany wentylator po włączeniu dmucha ciepłym spod kanapy, nie ma tu wielkiej filozofii. Można włączyć na chwilę jak chcesz upiec osoby jadące w 3 rzędzie.
GAZ 69-był
UAZ 3741-był
Galloper 2.5TCI

Pająku
Posty: 1566
Rejestracja: pn lut 18, 2008 7:31 pm
Lokalizacja: Wieleń
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Pająku » pn sty 01, 2018 4:22 pm

Nagrzewice z tyłu miałem w swoim,oj fajnie to grzało.Nawiew był tylko z tego prostokątnego naleśnika w podłodze i się rozchodziło pod siedzeniem -ciepło i tak idzie do góry.W instrukcji były rysunki,te z kanałami w podsufitce to miały dodatkowy skraplacz i parownik od klimy z tyłu w nadkolu.
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pn sty 01, 2018 4:34 pm

Dziękuję.
Skąd zasysa powietrze to ustrojstwo?
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Pająku
Posty: 1566
Rejestracja: pn lut 18, 2008 7:31 pm
Lokalizacja: Wieleń
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Pająku » pn sty 01, 2018 5:51 pm

Z kabiny ,obieg zamknięty.Wiesz co by było jakby ciągnęło z zewnątrz z okolic podwozia?
L200 DI-D, Forester
http://www.ryby-raczkowski.pl

Awatar użytkownika
jradek
 
 
Posty: 15385
Rejestracja: wt lip 26, 2011 8:41 pm
Lokalizacja: Grodzisk Maz/DE

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: jradek » pn sty 01, 2018 6:42 pm

Bylo by zabawnie.
Jako dżentelmen upijam się po 18-stej.

Awatar użytkownika
Blackbear
Posty: 644
Rejestracja: czw maja 07, 2015 11:08 am
Lokalizacja: Głogów/Polkowice
Kontaktowanie:

Re: pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.

Post autor: Blackbear » pt sty 05, 2018 6:30 pm

Nowy rok, nowe postanowienia. Nie chcę zakładać głupiego tematu, więc zapytam tu.
Jakie rajdy lub zjazdy 4x4 oblecę długim miśkiem?
Polska zachodnia najlepiej. Nie chodzi mi o wygrywanie, tylko dobrą zabawę oczywiście. Mt, lampy przód/tył i liny mam. Zamontuje jeszcze tego snorkela. Pytam, bo mieszają mi się te klasy terenowe na ogłoszeniach rajdów. Np. Klasa turystyk, a wymagają klatki bezpieczeństwa. WTF?

Swoją drogą gdzie się uruchamia tą nagrzewnice z tylu? Czy to automatycznie przez tylny panel sterowania ogrzewaniem?
Było Pajero, jest Galant

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mitsubishi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości