Przekładnia tylna 4,8
Moderator: Kosiarz
Przekładnia tylna 4,8
Witam, kupiłem most do P2 i zamontowałem, niestety pomimo zapewnień sprzedawcy okazało się że zamiast 4,875 ma jakieś 4,6. No i zrobiły się schody bo 4x4 nie za bardzo się da używać. Pacjent Pajero 2 3,0 b most tył z blokadą. Od czego da się zastosować talerz i atak, ewentualnie skąd pozyskać?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
sj 425 606468554
Re: Przekładnia tylna 4,8
Szukaj kolejnego mostu. Może nie być łatwo gdyż 4.875 wciągają toyociarze. Łatwiej będzie kupić przedni 4.625. Pewnie za drobne, choć zmiana w tą stronę to chyba tylko dla ekonomii 

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Przekładnia tylna 4,8
Może sama główkę zmienić, wypiaskowalem i pomalowałem obudowę. Przekładnia 4,8 od np p1 spasuje albo od P2 bez blokady??
Pozdrawiam
Pozdrawiam
sj 425 606468554
Re: Przekładnia tylna 4,8
Z tyłu główkę, ale o ile pamiętam też półosie mają inną ilość frezów. Z przodu do wymiany główki i tak trzeba wydłubać most, a na pewno łatwiej, więc szkoda prądu - szukałbym mostu. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś przednie kosztowały nic. Tylne były w cenie już jakiś czas temu. Szczególnie 4.875, bo toyociarze wsysali. Przełożenie im pasuje, a most tani i mocniejszy niż w 70tkach. Te mosty są całkiem atomowe. W 4.625 i 4.875 jest o ile pamiętam dyfer 8.5 cala, w 4.9 chyba 9.5. Musiałby się bzibziak wypowiedzieć jak mu napęd znosi silnik z beemwu. 

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
- minizbowid
-
- Posty: 4039
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:00 pm
- Lokalizacja: Świdnik k. Mełgwi
Re: Przekładnia tylna 4,8
Meenia, napisz do 4WD Machines. Przerabiają auta, z reguły na zmoty. Dużo swego czasu przewalało się mostów pajero/toyota. Może im coś zalega.
https://www.facebook.com/4WDMachines
https://www.facebook.com/4WDMachines
Shadow C2 aka Chujamba
DR800S

DR800S

- minizbowid
-
- Posty: 4039
- Rejestracja: czw lut 19, 2009 7:00 pm
- Lokalizacja: Świdnik k. Mełgwi
Re: Przekładnia tylna 4,8
Teraz w modzie w zmotach przód od 70 i tył od pahero.Kabal pisze: ↑czw kwie 20, 2023 9:41 amZ tyłu główkę, ale o ile pamiętam też półosie mają inną ilość frezów. Z przodu do wymiany główki i tak trzeba wydłubać most, a na pewno łatwiej, więc szkoda prądu - szukałbym mostu. Nie wiem jak teraz, ale kiedyś przednie kosztowały nic. Tylne były w cenie już jakiś czas temu. Szczególnie 4.875, bo toyociarze wsysali. Przełożenie im pasuje, a most tani i mocniejszy niż w 70tkach. Te mosty są całkiem atomowe. W 4.625 i 4.875 jest o ile pamiętam dyfer 8.5 cala, w 4.9 chyba 9.5. Musiałby się bzibziak wypowiedzieć jak mu napęd znosi silnik z beemwu.![]()
Tanio, lekko, stosunek jakości do ceny - dobry.
Dostępność w tamtym roku jeszcze była.
Shadow C2 aka Chujamba
DR800S

DR800S

Re: Przekładnia tylna 4,8
Szukaj 4,9 z 2,8 longa - jak Kabal piszę - 9,5" i półosie circa 34 mm.
Tomek
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
Pajero I 2.5 na AT R.I.P.
Jamnik 1.3 na MT R.I.P
Jamnik 1.6 na MT
Pajero II 2.8 na MT
- alibia1112
- Posty: 1855
- Rejestracja: ndz lis 16, 2008 9:48 am
- Lokalizacja: PAJERO ŁÓDZKIE TEAM
Re: Przekładnia tylna 4,8
Cześć współlokatorze

CARPE DIEM
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
PAHero III LONG nie seria
CLUBMan żółty
PAHERO II LONG 33 było
Re: Przekładnia tylna 4,8
Ale to od razu w komplecie z wałami, półosiami i mocowaniem przedniego mostu bo jest jakiś cm czy dwa różnicy i wał traci kompensację... robi się grubo i bez sensu.
Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172
tel. 504126172
Re: Przekładnia tylna 4,8
Szczerze mówiąc wolał bym zapodac samą główkę na tył, jakby się ktoś przewracał na przekładni głównej 4,875 to dawać znaka. Most od 2,8 to straszny grzmot, ma łeb jak patrol y61 3,0
sj 425 606468554
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości