
A tak poważnie. Bak paliwa pod względem utleniania nie jest problemem, ale utlenia się korozyjne od zewnątrz. Jest pod nim osłona, trochę głupio zamocowana bo zbiera się tam syf na grubo i robi krecią robotę. No w każdym razie mój jest 2015 i już ma nowy bak. Wspomniane śruby od geometrii stoją na dębowo już w trzy letnim P4, więc jeśli tej geometrii nie ma, to raczej potrzebne nowe śruby razem z tulejami. Rozrząd niby na łańcuchu, ale ślizgi lecą już po 100tys km, warto zajrzeć i jak trzeba to wymienić.
Zasadniczo tak: największym wrogiem jest korozja, sprawdzić spód, nadkola, drzwi. Słabe są hamulce, tarcze lubią się krzywić, tłoczki w zaciskach często stoją, pojawiają się luzy na wale napędowym, jak zgubi geometrię to trudno ją odzyskać bo wszystko zapieczone. Mechanicznie niby ok, ale tu dużo zależy od użytkownika, czy był przytomny i czy nie kutwił na serwis. Zadbane P4 może dać frajdę, zapuszczone to same kłopoty a podniesienie go ze stanu zgruzowanego nieopłacalne i trudne. Mało części do nich jest bo ilość P4 na rynku jest znikoma. Np tłumika nie dostaniesz od bosala czy walkera, albo chamski zamiennik albo ASO. Tak że tak.