uszkodzona osłona przegubu
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 85
- Rejestracja: pt sie 18, 2006 4:42 pm
- Lokalizacja: Łuków - Lubelskie
uszkodzona osłona przegubu
Cześć. Proszę o poradę , pękła mi osłona gumowa na przegubie przednim , bliżej silnika / Pajero 2.5 Tdi 91r / i co tu robić , żeby się nie narobić . Co rozpiąć żeby założyć nową gumę. I mam luzy na łącznikach stabilizatora czy wymieniać całe , czy tylko dopasować jakieś gumy?
Ok... Rozumiem, ze nie uzyles opcji szukaj
Ja wiec to zrobilem za Ciebie i prosze:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... ht=przegub
16 post od gory na pierwszej stronie. Opisalem wymiane.
Jesli chodzi o laczniki stabilizatora, to proponuje zanabyc kawalek walka z poliuretanu czy jakiejs twardej w miare gumy i albo wytoczyc to, co trzeba, albo wytnij sobie nozem
Zbyt wielkiej bowiem dokladnosci Ci tu nie potrzeba. A jak chcesz, to wejdz na strone www.jappars.pl albo cos podobnego i sobie kupisz nowy lacznik. Jakosci zdecydowanie kiepskiej.
Ewentualnie prosze skorzystac z oferty firmy DRM, ktora to dorobi Ci co zechcesz. No, prawie. Ale duzo moga.
Adres strony:
http://drm4x4.neostrada.pl/
Dzwon i pytaj.
Proponuje tez przyjrzec sie gumom na stabilizatorze (te przy ramie). One tez powoduja halas
W firmie DRM nie maja wszystkich rodzajow tych gum. Tylko okragle i tylko na niektore srednice drazka. Szukac - pytac
I jeszcze na koniec, zeby sie podlizac - w sklepie tego portalu rowniez mozesz nabyc rzeczone laczniki i gumy (tak mi sie wydaje). Cena nie Czyni jednak Cudow...
Jak cos nie bedziesz wiedzial z tymi gumami od przegubu, to dzwon.
I jeszcze zapomnialem dodac - jak juz wyjmiesz polos, to sobie sprawdz czy przeguby sie do czegos jeszcze nadaja. Jak nie bedziesz wiedzial jak to sie robi, to zadzwon.
O, tu masz tez ciekawa stronke o przegubach, niemniej z tego co pamietam, to sposob sprawdzania stanu przegubow jest naprawde wesoly...
http://www.motomax.pl/www/index.html
I jeszcze jedna:
http://www.przeguby.pl/
Pozdrawiam.

Ja wiec to zrobilem za Ciebie i prosze:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... ht=przegub
16 post od gory na pierwszej stronie. Opisalem wymiane.
Jesli chodzi o laczniki stabilizatora, to proponuje zanabyc kawalek walka z poliuretanu czy jakiejs twardej w miare gumy i albo wytoczyc to, co trzeba, albo wytnij sobie nozem

Ewentualnie prosze skorzystac z oferty firmy DRM, ktora to dorobi Ci co zechcesz. No, prawie. Ale duzo moga.
Adres strony:
http://drm4x4.neostrada.pl/
Dzwon i pytaj.
Proponuje tez przyjrzec sie gumom na stabilizatorze (te przy ramie). One tez powoduja halas

W firmie DRM nie maja wszystkich rodzajow tych gum. Tylko okragle i tylko na niektore srednice drazka. Szukac - pytac

I jeszcze na koniec, zeby sie podlizac - w sklepie tego portalu rowniez mozesz nabyc rzeczone laczniki i gumy (tak mi sie wydaje). Cena nie Czyni jednak Cudow...

Jak cos nie bedziesz wiedzial z tymi gumami od przegubu, to dzwon.
I jeszcze zapomnialem dodac - jak juz wyjmiesz polos, to sobie sprawdz czy przeguby sie do czegos jeszcze nadaja. Jak nie bedziesz wiedzial jak to sie robi, to zadzwon.
O, tu masz tez ciekawa stronke o przegubach, niemniej z tego co pamietam, to sposob sprawdzania stanu przegubow jest naprawde wesoly...

http://www.motomax.pl/www/index.html
I jeszcze jedna:
http://www.przeguby.pl/
Pozdrawiam.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
Outback EJ25 MT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość