Post
autor: ernil » śr mar 28, 2007 8:58 pm
Kiedys wklejalem rysunek ze wszystkimi miejscami.
Poszukaj, moze znajdziesz. Nie wkleje drugi raz, bo padl mi MBR na dysku i jeszcze nie odzyskalem danych.
A tak na szybko:
- wszystkie krzyzaki na walach
- podpory drazkow kierowniczych
- koncowki drazkow (wewn. i zewn.)
- sworznie wahaczy
Wez pod uwage, ze nie kazdy producent czesci montuje kalamitke w swoich wyrobach. Niektorzy nawet nie przewiduja miejsca na takowa, czyli nie wkrecaja zamiast kalamitki malutkiej srubeczki. Musisz sie przyjrzec dokladnie. Kalamitki mozna latwo kupic. Generalnie warto je wymienic na nowe od razu. Ulatwia smarowanie.
Jak bedziesz smarowal krzyzaki, to pamietaj, zeby dac tam naprawde duzo smaru. Wypchnij caly syf, pompuj tyle, az wyjdzie czysty smar. I powtorz czynnosc po przejechaniu powiedzmy 100 km. Podobnie mozesz postapic z reszta elementow. Zwroc uwage, zeby Ci sie ze sworznia gumka nie spadla pod wplywem cisnienia wtlaczanego smaru. Ciezko ja pozniej zalozyc, a trzyma sie ona tylko na takiej sprezynce. Zapewnij ujscie dla nadmiaru smaru albo nie dawaj go na poczatku na maksa.
Pozdrawiam!
XTZ 750
Outback EJ25 MT