Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Moderator: Kosiarz
Motanie - czyli robimy z Mitsu terenówkę
Dobra chłopaki - przyklejamy tu wszystkie ważne sprawy dotyczące konkretnych rozwiązań mających na celu polepszenie i tak rewelacyjnych właściwości terenowych naszych ukochanych pojazdów.
Uprasza sie użytkowników o niekasztanienie a moderatorów o pomoc przy wklejaniu rzeczy z którymi nie dajemy sobie rady.
Uprasza sie użytkowników o niekasztanienie a moderatorów o pomoc przy wklejaniu rzeczy z którymi nie dajemy sobie rady.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
No to lecimy:
Kola, felgi, zawieszenie:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=38644
Dystanse, felgi, rozmiar kol:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=39112
Body lift (na przykladzie L200 - 10cm
) - duzo dokladnych zdjec jak to zrobic krok, po kroku - i kto to mowil ze to takie proste ?
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajer ... t_l200.htm
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajero/bodylift-2.htm
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajero/bodylift-3.htm
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajero/bodylift-4.htm
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajero/bodylift-5.htm
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajero/bodylift-6.htm
Lift, tabele porownawcze zawieszen, OME (ynglisz)
http://www.4x4wire.com/mitsubishi/projects/budget_lift/
http://www.4x4wire.com/mitsubishi/reviews/ome/
Taka sobie historia o przerobkach w Pajero (ynglisz)
http://outerlimits4x4.com/viewtopic.php?t=92573
Masa zdjec i przerobek Pajero (dlugie):
http://outerlimits4x4.com/viewtopic.php?t=1255
Zajebiste forum australijskie, duzo danych, przelozenia, moce itp itd:
http://outerlimits4x4.com/viewforum.php?f=4
Kola, felgi, zawieszenie:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=38644
Dystanse, felgi, rozmiar kol:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=39112
Body lift (na przykladzie L200 - 10cm
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajer ... t_l200.htm
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajero/bodylift-2.htm
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajero/bodylift-3.htm
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajero/bodylift-4.htm
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajero/bodylift-5.htm
http://perso.orange.fr/une-vie-de-pajero/bodylift-6.htm
Lift, tabele porownawcze zawieszen, OME (ynglisz)
http://www.4x4wire.com/mitsubishi/projects/budget_lift/
http://www.4x4wire.com/mitsubishi/reviews/ome/
Taka sobie historia o przerobkach w Pajero (ynglisz)
http://outerlimits4x4.com/viewtopic.php?t=92573
Masa zdjec i przerobek Pajero (dlugie):
http://outerlimits4x4.com/viewtopic.php?t=1255
Zajebiste forum australijskie, duzo danych, przelozenia, moce itp itd:
http://outerlimits4x4.com/viewforum.php?f=4
------------
Jarek po trupach do celu ...
Jarek po trupach do celu ...
Zmienia, u mnie po lifcie przodu na geometrii do poprawki byl kat pochylenia kola.PONTAR pisze:No dobra, ale jedno pytanko.....
czy podkręcenie na drążkach z przodu zmienia geometrię i którą jej część???
Słyszałem różne opinie (i czytałem), jaka jest prawda??
Podkrecajac drazki zmieniasz katy pracy wachaczy (gorny i dolny maja rozne dlugosci i sa mocowane w roznych punktach ramy)
------------
Jarek po trupach do celu ...
Jarek po trupach do celu ...
No to luz....gossy pisze:Zmienia, u mnie po lifcie przodu na geometrii do poprawki byl kat pochylenia kola.PONTAR pisze:No dobra, ale jedno pytanko.....
czy podkręcenie na drążkach z przodu zmienia geometrię i którą jej część???
Słyszałem różne opinie (i czytałem), jaka jest prawda??
Podkrecajac drazki zmieniasz katy pracy wachaczy (gorny i dolny maja rozne dlugosci i sa mocowane w roznych punktach ramy)
problem u mnie tkwi w tym, że nie równo stoii. Prawa strona jest ze 2cm niżej niż lewa, teraz muszę przekalkulować wydatki...
THX
Co ma się wydarzyć, to się na środku drogi rozkraczy!
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
Misiek2,5TD'92 krótki-KL71 31x10.5x15+el.winch
- DruhRafal_PL
- jestem tu nowy...

- Posty: 54
- Rejestracja: pt wrz 15, 2006 4:27 pm
- Lokalizacja: Londyn, Wielka Brytania
Ostatnio zmieniony sob kwie 21, 2007 11:32 pm przez 1darek1, łącznie zmieniany 1 raz.
Gossy ma rację, to jest raczej niezbyt przemyślany pomysł. Przyspawanie na "czoło" do ramy może nie wytrzymać. A sama rama też najzdrowiej nie wygląda.
Jak już nie boisz sie takich eksperymentów to wstaw jeszcze jakieś trójkąty wzmacniające. Rozłoży to naprężenie na trochę większą powierzchnię.
Jak już nie boisz sie takich eksperymentów to wstaw jeszcze jakieś trójkąty wzmacniające. Rozłoży to naprężenie na trochę większą powierzchnię.
Ziemia jest płaska, każdy to widzi. Za wyjątkiem mojej wiochy gdzie jest ewidentnie wypukła.
..panowie ..to dopiero poczatkiBooBoo pisze:Gossy ma rację, to jest raczej niezbyt przemyślany pomysł. Przyspawanie na "czoło" do ramy może nie wytrzymać. A sama rama też najzdrowiej nie wygląda.
Jak już nie boisz sie takich eksperymentów to wstaw jeszcze jakieś trójkąty wzmacniające. Rozłoży to naprężenie na trochę większą powierzchnię.
..a tak ogolnie to sie podoba czy nie
- czarny bielsko
-

- Posty: 10713
- Rejestracja: ndz lut 08, 2004 12:56 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
- DruhRafal_PL
- jestem tu nowy...

- Posty: 54
- Rejestracja: pt wrz 15, 2006 4:27 pm
- Lokalizacja: Londyn, Wielka Brytania
Dwa fajne linki:
SNORKEL - montaż
http://www.pajerouk.co.uk/tech_snorkel.htm
BODY (budy
) LIFT
http://www.pajerouk.co.uk/tech_larslift.htm
SNORKEL - montaż
http://www.pajerouk.co.uk/tech_snorkel.htm
BODY (budy
http://www.pajerouk.co.uk/tech_larslift.htm
------------
Jarek po trupach do celu ...
Jarek po trupach do celu ...
chodzi o to że po H motać wywalać PLN jak i tak generalnie lepszych
warunków terenowych ze względu na zawias się nie podniesie
czy komus się to podoba czy nie 
warunków terenowych ze względu na zawias się nie podniesie
Ostatnio zmieniony pt sie 31, 2007 5:22 pm przez rorte, łącznie zmieniany 1 raz.
-
powa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


















