pytania różne, problemy bieżące nie wiesz gdzie pytaj tutaj.
Moderator: Kosiarz
Podłączę się do tematu świec... Mam problem z odpaleniem samochodu gdy jest zimny. Gdy ciepły pali na dotyk. Podejrzenie padło na świece. Podjechałem do mechanika- znajomego , a ten sprawdził świece w następujący sposób: zdjął listwę ze świec, wziął kabel, z jednej strony aku z drugiej do świecy (bez wykręcania jej). Stwierdził że jak iskrzy to świeca będzie dobra. Iskrzyły wszystkie... Ma rację czy się myli? Pozdrawiam
Zielony Autobus 2,7TDi
Świece może masz i dobre, pytanie tylko czy sterowanie grzaniem działa. Słychać jakieś przekaźniki, kontrolke grzania masz? Może masz QGS, czyli po odpaleniu zimnego słychać pykający przekaźnik? Napisz cos więcej, bo na razie to nic nie wiadomo oprócz tego, że masz diesla 2,5.Browning pisze:Podłączę się do tematu świec... Mam problem z odpaleniem samochodu gdy jest zimny. Gdy ciepły pali na dotyk. Podejrzenie padło na świece. Podjechałem do mechanika- znajomego , a ten sprawdził świece w następujący sposób: zdjął listwę ze świec, wziął kabel, z jednej strony aku z drugiej do świecy (bez wykręcania jej). Stwierdził że jak iskrzy to świeca będzie dobra. Iskrzyły wszystkie... Ma rację czy się myli? Pozdrawiam
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
Gdy przekręcam stacyjkę to po pewnym czasie cyka mi kontrolka pod maską... Po cyknięciu próbuję odpalić... Niestety kończy się to marnie... Wpadłem na pomysł że przekręcałem kilka razy pod rząd kluczyk... Tzn robiłem kilka cyknięć i dopiero wtedy próbuję odpalić. Trochę lepiej wtedy pali... Jak sprawdzić czy dogrzewa te świece odpowiednio itd?
Zielony Autobus 2,7TDi
U mnie po regeneracji swojego wszystko było super... Idealnie wysoko i płynnie chodziło... Może ten ,,inny'' zawias jest niżej zamontowany niż oryginalny? Milimetry będą robiły sporą różnicę...PONTAR pisze:Zregenerowałem zawiasy w tylnych drzwiach, zamontowałem i dupa. nie mogę wyregulować- dół cały czas za nisko (dolny zawias założyłem od innego wozu). Miał tak ktoś? O co Kaman?
Zielony Autobus 2,7TDi
Musisz rozpiąć przewody które idą do listwy przy świecach i podłączyć woltomierz. Jeden przewód daje prąd na grzanie wstepne, a drugi na dogrzewanie po odpaleniu. Sprawdż jakie napięcie podaje po przekręceniu kluczyka przed odpaleniem, na zimnym silniku.Browning pisze:Gdy przekręcam stacyjkę to po pewnym czasie cyka mi kontrolka pod maską... Po cyknięciu próbuję odpalić... Niestety kończy się to marnie... Wpadłem na pomysł że przekręcałem kilka razy pod rząd kluczyk... Tzn robiłem kilka cyknięć i dopiero wtedy próbuję odpalić. Trochę lepiej wtedy pali... Jak sprawdzić czy dogrzewa te świece odpowiednio itd?
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
czy ktoś stosował łaczniki stabilizatora przedniego firmy DELPHI, są dostępne w Inter Cars za 63,94pln./szt.


Moje pytanie czy to dobry jakościowo zamiennik, czy są lepsze?
drugie pytanie, czy wszystkie gumy stabilizatora przedniego w PII miały tę samą średnice otworu??
Chciałem zanabyc te forumowe:
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/69/5560.html
ale moje wątpliwosci są takie, ze może poprzez ich zwiekszoną twardość szybszemu zużyciu ulegną te łączniki??


Moje pytanie czy to dobry jakościowo zamiennik, czy są lepsze?
drugie pytanie, czy wszystkie gumy stabilizatora przedniego w PII miały tę samą średnice otworu??
Chciałem zanabyc te forumowe:
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/69/5560.html
ale moje wątpliwosci są takie, ze może poprzez ich zwiekszoną twardość szybszemu zużyciu ulegną te łączniki??
PIV 3,2DiD
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Szczęście to jedyna rzecz, która staje się większa, gdy się ją dzieli.
Weź podjedź do resorowca (tylko takiego porządnego) i pokaż mu co chcesz kupić. Powinien mieć ładne, nowiutkie, zapewne żółciutkie polibusze za połowę ceny tego co masz w sklepiku zakładowym. Jak mie masz gdzie, to ja Ci podjadę i zapytam o cenę, a Ty zdecydujesz. U siebie nie wymieniałem jeszcze, bo mam dobre. Tylko końcówki robiłem (ale mam te inne niż Ty), a tam gumki pasują np z Opla i większości samochodów po 3PLN za szt, + podkładki i nakrętki i nne duperelki.
Jak coś, to dzwoń: 609 539 773
ja w swoim zastosowałem gumy od VW T-4 chyba płaciłem jak dobrze pamiętam po 8 zł i pasowały do pajero I , nie wiem jak jest z pajero II,ale chyba nie ma różnicy.golf III ma chyba takie same gumy ale tego o niejestem pewien na 100%,najlepiej podjechać do sklepu ze starą gumą i napewno coś dobierzesz,poco przepłacać i kupować orginał jak możena tanio a dobrze zrobić.pozdrawiamdrugie pytanie, czy wszystkie gumy stabilizatora przedniego w PII miały tę samą średnice otworu??
Chciałem zanabyc te forumowe:
http://www.sklep4x4.pl/sklep/produkt/69/5560.html
ale moje wątpliwosci są takie, ze może poprzez ich zwiekszoną twardość szybszemu zużyciu ulegną te łączniki??
Pajero 2,5TD,87r 100KM
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Niestety juz sprzedane, ale napewno jeszcze bedzie miś ale już II
Banko pisze:Panowie krzzaki wymienione i nadal tryka

https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Na przednim wale wymienilem krzyzaki na nowki i jak zalaczy sie przod tryka.Adas pisze:Banko pisze:Panowie krzzaki wymienione i nadal trykasprawdziłeś przednie i tylne , częściej padają przednie z racji rzadkości używania napędu i znikomego ruchu wału , gdyż reduktor i przedni most jest w jednej linii
Chyba to jednak przeguby

tel 695-288-825
podnieś przód na dwóch lewarkach podkładając je pod dolne wahacze , pokręć kołami i osłuchaj , jakby to miał byś hałas z przegubów to zamiast smaru nasz żwirBanko pisze:Na przednim wale wymienilem krzyzaki na nowki i jak zalaczy sie przod tryka.Adas pisze:Banko pisze:Panowie krzzaki wymienione i nadal trykasprawdziłeś przednie i tylne , częściej padają przednie z racji rzadkości używania napędu i znikomego ruchu wału , gdyż reduktor i przedni most jest w jednej linii
Chyba to jednak przeguby
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
Mozliwe ze tak jest bo te gumy sa popekane. jak zdaze jutro wymienie przeguby i zobaczymyAdas pisze:podnieś przód na dwóch lewarkach podkładając je pod dolne wahacze , pokręć kołami i osłuchaj , jakby to miał byś hałas z przegubów to zamiast smaru nasz żwirBanko pisze:Na przednim wale wymienilem krzyzaki na nowki i jak zalaczy sie przod tryka.Adas pisze:sprawdziłeś przednie i tylne , częściej padają przednie z racji rzadkości używania napędu i znikomego ruchu wału , gdyż reduktor i przedni most jest w jednej linii
Chyba to jednak przeguby
tel 695-288-825
aby wyjąć półośki musisz niestety zdjąć górny sworzeń , końcówkę drążka kierowniczego , rozpiąć amortyzator i zdemontować zabezpieczenia na ośce przegubu przy piaście .
Żeby zdjąć gumy najlepiej rozmontować wewnętrzny przegub , rozcinasz gumę i wewnątrz po obrysie jest pierścieniowe zabezpieczenie , wyjmujesz środek i rozpinacz pierścień zegera , zsuwasz wewnętrzną część przegubu i nasz czystą półośkę , możesz prosto wymienić gumę na przegubie zewnętrznym i wewnętrznym
Żeby zdjąć gumy najlepiej rozmontować wewnętrzny przegub , rozcinasz gumę i wewnątrz po obrysie jest pierścieniowe zabezpieczenie , wyjmujesz środek i rozpinacz pierścień zegera , zsuwasz wewnętrzną część przegubu i nasz czystą półośkę , możesz prosto wymienić gumę na przegubie zewnętrznym i wewnętrznym
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
a jak zdjac przegub zewnetrzny z walka polosiAdas pisze:aby wyjąć półośki musisz niestety zdjąć górny sworzeń , końcówkę drążka kierowniczego , rozpiąć amortyzator i zdemontować zabezpieczenia na ośce przegubu przy piaście .
Żeby zdjąć gumy najlepiej rozmontować wewnętrzny przegub , rozcinasz gumę i wewnątrz po obrysie jest pierścieniowe zabezpieczenie , wyjmujesz środek i rozpinacz pierścień zegera , zsuwasz wewnętrzną część przegubu i nasz czystą półośkę , możesz prosto wymienić gumę na przegubie zewnętrznym i wewnętrznym


tel 695-288-825
nie jest to łatwe , na ośce jest zabezpieczenie takie jak w lewym przegubie , które wyrywasz z przedniego mostu ,czyli pierścień sprężysty w rowku półośki , zbicie tego przegubu nie jest łatwe bo można rozsypać cały przegub.Banko pisze:a jak zdjac przegub zewnetrzny z walka polosiAdas pisze:aby wyjąć półośki musisz niestety zdjąć górny sworzeń , końcówkę drążka kierowniczego , rozpiąć amortyzator i zdemontować zabezpieczenia na ośce przegubu przy piaście .
Żeby zdjąć gumy najlepiej rozmontować wewnętrzny przegub , rozcinasz gumę i wewnątrz po obrysie jest pierścieniowe zabezpieczenie , wyjmujesz środek i rozpinacz pierścień zegera , zsuwasz wewnętrzną część przegubu i nasz czystą półośkę , możesz prosto wymienić gumę na przegubie zewnętrznym i wewnętrznymtam jest zabezpieczenie w srodku i jak je zdjac
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
na przegubie mi tak srednio zalezy bo mam nowyAdas pisze:nie jest to łatwe , na ośce jest zabezpieczenie takie jak w lewym przegubie , które wyrywasz z przedniego mostu ,czyli pierścień sprężysty w rowku półośki , zbicie tego przegubu nie jest łatwe bo można rozsypać cały przegub.Banko pisze:a jak zdjac przegub zewnetrzny z walka polosiAdas pisze:aby wyjąć półośki musisz niestety zdjąć górny sworzeń , końcówkę drążka kierowniczego , rozpiąć amortyzator i zdemontować zabezpieczenia na ośce przegubu przy piaście .
Żeby zdjąć gumy najlepiej rozmontować wewnętrzny przegub , rozcinasz gumę i wewnątrz po obrysie jest pierścieniowe zabezpieczenie , wyjmujesz środek i rozpinacz pierścień zegera , zsuwasz wewnętrzną część przegubu i nasz czystą półośkę , możesz prosto wymienić gumę na przegubie zewnętrznym i wewnętrznymtam jest zabezpieczenie w srodku i jak je zdjac




tel 695-288-825
to rozkrój szklankę i po bóluBanko pisze:na przegubie mi tak srednio zalezy bo mam nowyczy stary rozkrecic szlifierka
![]()
czy jest jakas sensowna mozliwosc


Jak masz nowy przegub to w zestawie jest nowe zabezpieczenie , sprężysta otwarta obrączka .
https://get.google.com/albumarchive/113 ... 1315771582
PSZCZOŁA zmota
PSZCZOŁA zmota
-
-
- Posty: 194
- Rejestracja: sob sty 05, 2008 5:49 pm
Do czego służy to "pokrętło " przy pokrętle wentylatora???
NIe moge tego przekręcić także nie wiem...
[img][img]http://images30.fotosik.pl/300/ee5fa17cdf2616fbm.jpg[/img][/img]
NIe moge tego przekręcić także nie wiem...
[img][img]http://images30.fotosik.pl/300/ee5fa17cdf2616fbm.jpg[/img][/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość